quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:03 schreef man_in_love het volgende:
Zuid Limburg meldt zich, zonder sneeuw en met hier een daar een spettertje. Meer doden door schietpartijen dan sneeuw in Zuidelijk Limburg vandaag...
en heb je daar nog een plaats bij? Wel zo duidelijkquote:
Landgraaf, Zuid Limburg,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
en heb je daar nog een plaats bij? Wel zo duidelijk
quote:De modellen HiRLAM, UKRM en ECMWF berekenen de buien vooral langs de oostkust van Engeland en het uiterste zuidwesten van ons land. Het zwaartepunt zal daar zeker komen te liggen, maar ook in de rest van het land zal het op veel plaatsen (zie HiRLAM) wit worden. De kans op het halen van de criteria voor een weeralarm zijn niet groot. Nogmaals de kans erop is het grootst in Zeeland, maar met veel wind en temperaturen die daar nauwelijks onder nul komen is het de vraag of je de 3mm per uur en/of 10mm per 6 uur, een op een, naar een sneeuwdek van 3 cq 10 cm kunt vertalen.
Wat nou 'helaas'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:00 schreef _Flea_ het volgende:
Hier in Malden ook een flinke sneeuwbui.
Uurtje geleden ook, ging toen gepaard met hagel en regen en uiteindelijk sneeuw.
Blijft helaas niet liggen
Ik krijg zelfs meldingen over onweer daarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:56 schreef EminemRulezz het volgende:
Nou hier in Zuid-Limburg sneeuwt het nu enorm
correct, that isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs meldingen over onweer daar
Ga er maar niet van uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:33 schreef KillerDream het volgende:
Kunnen we nog onweer verwachten vannavond in Groningen?
Hm, daar sneeuwt 't dan toch redelijk. Hier in Maastricht duidelijk niet meerquote:Bussen tussen Sittard en Heerlen vertraagd door sneeuwval
Het busvervoer tussen Sittard en Heerlen vertraagd door de hevige sneeuwval.
Volgens een woordvoerder van busvervoerder Hermes is er op dit moment sprake van vertragingen tot maximaal een half uur. De sneeuwval is niet zo ernstig dat overwogen wordt de bussen binnen te houden. Hermes gaat er ook vanuit dat de overlast over een aantal uren voorbij zal zijn.
Niks voor het noordoosten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgen kans op 3 tot 5 cm sneeuw in westen/zuidwesten van het land. Aldus Reinier van der Berg bij het RTL Nieuws zojuist.
Voorlopig lijkt het meeste inderdaad richting het zuidwesten te trekken, maar je weet het nooit in dit soort situaties. Gisterenavond dachten wij dat wij hier in het westen alleen maar regen zouden krijgen, terwijl ik vanmorgen door een hele witte wereld naar mijn werk ben gefietstquote:
pics!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef WinkelKar het volgende:
5 a 6 cm hier in landgraaf, Zuid Limburg
wegen vol met sneeuw, ijsbanen op de hoofdwegen, auto's tegen verkeerslichten
net een mooie winterwandeling gemaakt met een stel vrienden
top![]()
Ik wil net zoveel als 2 maart 2005!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het meeste inderdaad richting het zuidwesten te trekken, maar je weet het nooit in dit soort situaties. Gisterenavond dachten wij dat wij hier in het westen alleen maar regen zouden krijgen, terwijl ik vanmorgen door een hele witte wereld naar mijn werk ben gefietst
jullie hebben al genoeg gehad, nu is Limburg aan de beurtquote:
Dat wil ik ook wel, in Amsterdam lag er ook een flink pak toen, fantastisch om doorheen te fietsenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil net zoveel als 2 maart 2005!![]()
Ja, dus niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil net zoveel als 2 maart 2005!![]()
Zuidwesten van Nederland kan zomaar meer dan 5cm sneeuw krijgen. Dat is het algehele plaatje.... verder kan er overal een bui vallen. Maar het zwaartepunt ligt voorlopig boven het ZW.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja, dus niet.![]()
Weet iemand hoeveel er nog te verwachten is vannacht en morgen ochtend?
wel een paar satbeelden met een buientrein vanaf de Noorse kust, die door het tolletje boven zuid Noorwegen aangevoerd wordt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Bloody_Hell het volgende:
Heeft niemand een mooi radarplaatje ofzo?
Mag ik dat ook vertellen ??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
Oom_Agent
Is het al wit in Nijmegen?
Hoe meer rapporten hoe beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:07 schreef -chefke- het volgende:
[..]
Mag ik dat ook vertellen ??
zo ja:
Der is net een sneeuwbuitje gevallen maar het meeste blijft niet liggen.![]()
tempratuur -0.1 luchtdruk 986 mbar.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
Oom_Agent
Is het al wit in Nijmegen?
quote:
er trekt inderdaad een hele dikke echo vanaf zee de kust op bij jouquote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat een enorme hoeveelheid sneeuw komt er nu uit de lucht zetten. Zicht is veel minder dan 200 meter en dat al 10 minuten lang. Hier kan de dooi niet tegenop, want alles is weer wit![]()
*EC is helemaal hysterisch*
quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
er trekt inderdaad een hele dikke echo vanaf zee de kust op bij jou
Die heeft nu zeker die bui van mij net? In dat geval vind ik het erg verstandigquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:28 schreef Againzender het volgende:
Rotterdam Airport is tijdelijk dicht ivm. de sneeuwval
ja, dat zal diezelfde bui zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die heeft nu zeker die bui van mij net? In dat geval vind ik het erg verstandig![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:34 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die heeft nu zeker die bui van mij net? In dat geval vind ik het erg verstandig![]()
klopt : weg tussen drachten en leeuwarden was afgesloten, het ging behoorlijk te keer hierquote:Op woensdag 1 maart 2006 09:06 schreef man_in_love het volgende:
Net op het nieuws dat in Midden Fryslân een aantal hoofdwegen zijn afgesloten wegens gladheid door overmatige sneeuwval
Dat ziet er een stuk gezelliger uit dan hier in amsterdamquote:
Nogal ja, hier lag vanmorgen misschien 4-5 cm.quote:Op woensdag 1 maart 2006 06:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier amper wat, echt jaloers ben ik niet, gisteravond hadden ze mogelijk 15cm in het zuiden verwacht, nu blijkt alles daar vies tegen te vallen![]()
het houd met <5 cm wel op
ja, die paar vlokhjes die nu vallen hier schiet niet opquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:50 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Dat ziet er een stuk gezelliger uit dan hier in amsterdam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |