quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:23 schreef Isabeau het volgende:Maeghan Wat een vol, gezond uitziend dagmenu! Ziet eruit als een eetpatroon wat ik over een paar maanden wil hebben.
![]()
Ik zou niet eens 6 boterhammen opkunnen...heb ik nooit gedaan overigens. Ik ontbeet als kind al met 1 boterham 's morgens en 2 boterhammen als lunch. (en een enorme vreetkick voor o.a. chips etc rond 4 uur)
Lachen? Toen ik 12 was at ik zo'n 15 à 20 boterhammen per dag. En heeeeeeeeeel veel fruit. En avondeten. En alle overgebleven aardappels, zonder wat dan ook erbij, koud of niet, maar ik had dan gewoon nog honger.
(En iedereen maar denken dat er wel een groeispurt zou komen, maar helaas.)
Tegenwoordig standaard 4 à 6 boterhammen, met een enkele uitschieter naar 8 als ik veel moet doen of met pasen of zo. Alleen die vreetkick heb ik ook gewoon rond vieren.
![]()
Dus of het helpt...
Chips heb ik, met uitzondering van 1 chipje dat ik vorige week van een collega gepikt heb, al zeker twee maanden niet op (en dan hebben we het over een KLEIN zakje Hamka's, niet eens een familiezak. Een echte familiezakchipsuitbarsting heb ik vorig jaar in de lente op een feestje voor het laatst gehad, ik ben er zo trots op =)). Ik eet tegenwoordig echt amper chips, dat was echt altijd m'n grote verslaving. Ik at zo een zak Doritos leeg. Ontbeet er soms zelfs mee.
Vandaag heb ik gezondigd met paaseitjes. Maar ik heb de laatste tijd alleen nog maar bonbons op (en vaak ook wat duurdere), en die paaseitjes vond ik nu echt maar goedkope troep. Had er echt spijt van, en heb de laatste twee ook weggegooid. (Ja, je kan ze niet terugbrengen en een wildvreemde op straat paaseitjes aanbieden durf ik in deze tijden ook niet meer.)