abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35160022
Hehe ja ik woon er ook niet echt maar het leek me zo lekker

Je kon idd zelf kiezen wat je erin wou, dus eerst zelf je rijst (of noodles of iets anders), dan het vlees dat je erin wou, de groenten en als laatste de saus!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_35160148
Ik zou het wel weten! MacDonalds of wokken, dat werd altijd wokken dus
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:27:41 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_35160358
Ik was vandaag aan het opruimen en ik moest ineens aan oude foto's van Isabeau denken en haar verhalen over opruimen
Het is bij mij iig een beetje goedgekomen:

Ow en dat groen komt door een camera zonder flits
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35160430
Wow, Troel, ik herinner me jou nog als 'medestander' in de zinloze strijd tegen troep, afwas en stof Maar het ziet er lekker opgeruimd en schoon uit zeg!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 16 februari 2006 @ 18:34:40 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_35160600
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Wow, Troel, ik herinner me jou nog als 'medestander' in de zinloze strijd tegen troep, afwas en stof Maar het ziet er lekker opgeruimd en schoon uit zeg!
Nou, sinds dat samenwonen he

Maar het was ook wel echt erg wat ik deed. Vijf prullenbakken naast mijn computer en als die vol waren er gewoon naast verder gaan enzo
Zo erg was jij nog niet hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_35161781
Oh ik weer een rok gekocht (2de in mijn hele leven)

Hij is geweldig.. En maatje 44 Deze maat zit mij nu perfect...
Daar ben ik al zo blij om..

Nu kan ik tenminsten weer leuke kleren kopen.
En dat wordt alleen nog maar leuker
pi_35163422
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Maeghan Wat een vol, gezond uitziend dagmenu! Ziet eruit als een eetpatroon wat ik over een paar maanden wil hebben. Ik zou niet eens 6 boterhammen opkunnen...heb ik nooit gedaan overigens. Ik ontbeet als kind al met 1 boterham 's morgens en 2 boterhammen als lunch. (en een enorme vreetkick voor o.a. chips etc rond 4 uur)
Lachen? Toen ik 12 was at ik zo'n 15 à 20 boterhammen per dag. En heeeeeeeeeel veel fruit. En avondeten. En alle overgebleven aardappels, zonder wat dan ook erbij, koud of niet, maar ik had dan gewoon nog honger.
(En iedereen maar denken dat er wel een groeispurt zou komen, maar helaas.)

Tegenwoordig standaard 4 à 6 boterhammen, met een enkele uitschieter naar 8 als ik veel moet doen of met pasen of zo. Alleen die vreetkick heb ik ook gewoon rond vieren. Dus of het helpt...

Chips heb ik, met uitzondering van 1 chipje dat ik vorige week van een collega gepikt heb, al zeker twee maanden niet op (en dan hebben we het over een KLEIN zakje Hamka's, niet eens een familiezak. Een echte familiezakchipsuitbarsting heb ik vorig jaar in de lente op een feestje voor het laatst gehad, ik ben er zo trots op =)). Ik eet tegenwoordig echt amper chips, dat was echt altijd m'n grote verslaving. Ik at zo een zak Doritos leeg. Ontbeet er soms zelfs mee.

Vandaag heb ik gezondigd met paaseitjes. Maar ik heb de laatste tijd alleen nog maar bonbons op (en vaak ook wat duurdere), en die paaseitjes vond ik nu echt maar goedkope troep. Had er echt spijt van, en heb de laatste twee ook weggegooid. (Ja, je kan ze niet terugbrengen en een wildvreemde op straat paaseitjes aanbieden durf ik in deze tijden ook niet meer.)
Sanity is (not) statistical
pi_35164752
15-20 boterhammen op een dag Jeetje, wat een berg bammetjes zeg! En allemaal belegd? Dat lukt me gewoon niet om op te eten, echt niet. Al doe ik nog zo mijn best. Dat heb je heel goed omlaag gebracht naar 4-6 boterhammen zeg.

En qua chipszakken leegeten ben je niet de enige hoor Dat deed ik ook regelmatig. In mijn eentje een hele zak. Het liefst met dipsaus van mayonaise met van dat dipsauspoeder. Anders waren de chips zo droog

Ik heb trouwens nog paaseitjes van vorig jaar Ik taal er niet naar. Vaag eigenlijk aangezien ik dol ben op chocolade.
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:25:32 #159
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35165146
Nou... dat sporten wordt binnenkort ook niks... Moest vandaag rennen voor de bus en heb nu dus aan mijn rechtvoet mijn enkelbanden ingscheurd En het pijn dat het doet....
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_35165369
Jeetje, dat doet zeker pijn zeg! (eh, je koelt het wel hè? en hoog leggen en tapen en paracetamol innemen en...nou ja, sterkte)
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:34:51 #161
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35165481
Nou ja, ik heb inderdaad wel gekoeld, maar het koelen doet me meer pijn dan zonder en ik kan het eigenlijk echt niet maken om morgen thuis te blijven van mijn werk... ik zie het nog wel even hoe het morgen gaat

Enne Thanx
-
pi_35165728
Toch even blijven koelen, melismay. Gewoon een natte theedoek eromheen wikkelen. Anders is het morgen nog veel erger. En hou je been hoog. Dus lekker op de bank liggen of je been gewoon op tafe leggen (nu mag het ).
pi_35165781
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef melismay het volgende:
Nou... dat sporten wordt binnenkort ook niks... Moest vandaag rennen voor de bus en heb nu dus aan mijn rechtvoet mijn enkelbanden ingscheurd En het pijn dat het doet....
Zo das niet niks. Ken mensen die in het gips moesten voor een gescheurde enkelband.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:46:10 #164
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35165931
Als ik er dinsdag nog last heb moet ik het laten intapen door mijn eigen dokter.... Maar het is gewoon rottig dat er niet echt iets aan gedaan kan worden...
-
pi_35165932
Waarschijnlijk heeft ze haar enkel verstuikt, ClioSporT
Inscheuren geeft heel snel heel veel zwelling + blauwe plek (= bloed)
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:49:05 #166
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35166058
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze haar enkel verstuikt, ClioSporT
Inscheuren geeft heel snel heel veel zwelling + blauwe plek (= bloed)
Dat heb ik ook Isa, dokter heeft het al vastgesteld
-
pi_35166118
Ah, okay. Dan heeft de dokter ook gezegd het te koelen en hoog te leggen
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:51:30 #168
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35166170
Dat heeft de dokter inderdaad gezegd... 3 dagen lang ... maar ik ben niet zo'n zitterd en vooral niet iemand die thuis blijft mits ze dood en dood ziek zijn
-
pi_35166189
en af en toe je enkel bewegen
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_35166236
Rondjes draaien met je enkel

Ik zou het toch maar doen als ik jou was, echt. Krijg je geen spijt van. Sterkte ermee en sterkte met het stilzitten
  donderdag 16 februari 2006 @ 20:54:42 #171
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_35166309
Dat bewegen is nou juist het probleem, dat doet zeer Maar ik denk nog even over werken morgen, heb op zich wel zittend werk, dus, maar goed, dat zien we morgen wel weer...
-
pi_35167168
Hopenlijk valt het morgen mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 februari 2006 @ 22:06:03 #173
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35169263
Wat vervelend melismay, beterschap en braaf doen wat de dokter zegt hè

Ik zit hier met een kussentje in mijn rug, d'r is wat met mijn wervels die nogal vast blijken te zitten. Mijn spieren doen het gewoon. 't Zal wel roest zijn of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35169759

Beetje erop smeren en morgen ben je weer beter
pi_35170513
15-20 boterhammen
Daar doe ik anderhalve week mee

En allemaal blessures hier...en dan maar zeggen dat afvallen je gezondheid ten goede komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')