Nou, sinds dat samenwonen hequote:Op donderdag 16 februari 2006 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Wow, Troel, ik herinner me jou nog als 'medestander' in de zinloze strijd tegen troep, afwas en stofMaar het ziet er lekker opgeruimd en schoon uit zeg!
Lachen? Toen ik 12 was at ik zo'n 15 à 20 boterhammen per dag. En heeeeeeeeeel veel fruit. En avondeten. En alle overgebleven aardappels, zonder wat dan ook erbij, koud of niet, maar ik had dan gewoon nog honger.quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:23 schreef Isabeau het volgende:
Maeghan Wat een vol, gezond uitziend dagmenu! Ziet eruit als een eetpatroon wat ik over een paar maanden wil hebben.Ik zou niet eens 6 boterhammen opkunnen...heb ik nooit gedaan overigens. Ik ontbeet als kind al met 1 boterham 's morgens en 2 boterhammen als lunch. (en een enorme vreetkick voor o.a. chips etc rond 4 uur)
Zo das niet niks. Ken mensen die in het gips moesten voor een gescheurde enkelband.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:25 schreef melismay het volgende:
Nou... dat sporten wordt binnenkort ook niks... Moest vandaag rennen voor de bus en heb nu dus aan mijn rechtvoet mijn enkelbanden ingscheurdEn het pijn dat het doet....
Dat heb ik ook Isa, dokter heeft het al vastgesteldquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze haar enkel verstuikt, ClioSporT![]()
Inscheuren geeft heel snel heel veel zwelling + blauwe plek (= bloed)
Ga ik doen, tnxquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:16 schreef ClioSporT het volgende:
[afbeelding]
Beetje erop smeren en morgen ben je weer beter![]()
LOL wij moesten 18 euro bij betalen...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:11 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, wat ik nog even kwijt wilde! Ik hoorde allemaal horrostory's om me heen over de energienota en durfde de mijne haast niet te openen. We zitten een beetje krap en zelfs een beetje extra bijbetalen zou al een probleem kunnen opleverenMaar goed, envelop moest toch een keer open en dat heb ik dus vanmorgen gedaan. We krijgen 18 euro terug
![]()
ymme, dat ligt niet aan je verbruik, dat ligt aan het steeds maar weer duurder worden van de prijzenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:51 schreef ymme het volgende:
Ik vind dat balen ja.
Het is in 3 jaar tijd steeds elk jaar omhoog gegaan. Ik wou dat we eens een keer wat minder verbruikt hadden, en wat terug krijgen. Maar ach ja.. Vaste lasten wen ik nooit aan
Nee het verbruik is ook elk jaar wat omhoog gedaan, dit jaar niet zo heel veel verschil, maar vorig jaar was het helemaal een ramp.. Maar ach..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ymme, dat ligt niet aan je verbruik, dat ligt aan het steeds maar weer duurder worden van de prijzen
Ja kijk daar heb je het al!! Als jij op jouw leeftijd gaat rennen Rewimo dan is het natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik weeg me niet voor ik naar het toilet ben geweestNu moet ik sowieso meteen als ik opsta (echt rennen, komt door de operatie) dus ik hoef er niet voor te wachten
Uhhuh... ga jij nou maar huppelenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:59 schreef Faat het volgende:
Ja kijk daar heb je het al!! Als jij op jouw leeftijd gaat rennen Rewimo dan is het natuurlijk
vragen om rugklachten hè![]()
Heb je een plonspot of een pot met een verdiepinkje Rewimo?quote:
Weet je dat ik serieus niet meer durf?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef Faat het volgende:
Heb je een plonspot of een pot met een verdiepinkje Rewimo?
*proest* Ik word melig van jou op de vroege morgen
Een heerlijk ouderwetse plateaupot natuurlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:02 schreef Faat het volgende:
Heb je een plonspot of een pot met een verdiepinkje Rewimo?
*proest* Ik word melig van jou op de vroege morgen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een heerlijk ouderwetse plateaupot natuurlijkIk moet mijn productie toch kunnen bestuderen? Ik gok elke ochtend hoeveel ons daar ligt.
En ik heb het altijd fout
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef pluisje het volgende:
*mental note*
Volgende keer niet dit topic openen als ik net zit te ontbijten
Je brengt me op een ideequote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:24 schreef ymme het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij maak je d'r nog net geen foto's van.![]()
Oh domme ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |