Jij verwart twisten met voorspel...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Plato1980 het volgende:
Bespaar me jullie echtelijke twisten.![]()
Volgende keer draai ik me nog wel ff een keertje lekker om ok?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mij in ieder geval en jij zal er ook niet al te blij mee zijn geweest...
Stoppen kan niet...dus blijft er maar een ding over...quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef vibri het volgende:
[..]
Volgende keer draai ik me nog wel ff een keertje lekker om ok?
Op ons Twister dekbedquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verwart twisten met voorspel...![]()
Daar wil ik al helemaal niet bij betrokken worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij verwart twisten met voorspel...![]()
Dit is aantoonbaar geen naamtopicquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht trouwens dat naamtopics verboden waren.![]()
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:41 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht trouwens dat naamtopics verboden waren.![]()
om dan van t bed te vallen in onmogelijke positiesquote:
As alwaysquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...
Pijn is fijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
om dan van t bed te vallen in onmogelijke posities
Slaap dan ook uit, dan maak je niet zulke vreemde fouten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn TT was mooier, maar ik deed iets fout en toen was die Litph me alweer voor...
En je wederom verslapen en te laat op je werk komen?quote:
Doen alsof je aan het werk bent maar ondertussen gaan Fok!en?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Stoppen kan niet...dus blijft er maar een ding over...
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slaap dan ook uit, dan maak je niet zulke vreemde fouten.
Dat boeit nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je wederom verslapen en te laat op je werk komen?![]()
Het wekt wel die indruk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dit is aantoonbaar geen naamtopic.
Leuk voor: The Kamasoutra; The sequel..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
om dan van t bed te vallen in onmogelijke posities
Als je maar niet vergeet wat ik allemaal voor je over heb omtrent dat onderwerp.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...
Wat is het heerlijk student te zijn,quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die decadentie kan ik me op dit moment nog niet veroorloven helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |