Hij kan altijd nog in FTR geopend worden hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:11 schreef nipeng het volgende:
Vanavond op TV. Het afscheidsconcert.
* nipeng is Tong80 voor.
* Haaibaaike heeft een feestje vanavondquote:
Veel plezier dan vanavond. En morgen met de videoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
* Haaibaaike heeft een feestje vanavond![]()
Ik bedoel dat ik niet thuis ben..
Dus kijk morgen wel op video.
Dankje Olequote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel plezier dan vanavond. En morgen met de video![]()
Als ik nog thuis ben kijk ik wel even.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje OleKijk jij wel vanavond?
Anders ook veel plezier met kijken of wat je gaat doen.![]()
Ik heb een bittergarnituur en ik ga ook een glaasje pils drinken!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Chips in huis (light)
kaas in huis
genoeg zakdoeken in huis
* berney gaat vriendin halen vanavond en samen kijken. De mannen houden er niet van.
dat wil ik best missen eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:11 schreef nipeng het volgende:
Vanavond op TV. Het afscheidsconcert.
* nipeng is Tong80 voor.
ik neem het digitaal op en kijk analoog vrolijk naar wat andersquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben ook aan het kijken en ik vind het ook nog redelijk om aan te horen ook. Mijn ouders zijn vast zo trots op me dat ik dit opgenomen heb.
Annie was natuurlijk DE zangeres van BZNquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:31 schreef ABBAfan het volgende:
Ik blijf heimwee houden naar de periode met Annie Schilder. Haar stem vond ik mooier om naar te luisteren.
Ik had begrepen dat ze niet mee mag zingen op het podium.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Annie wel komt. en dan de hele band uitmoord
Het zou wel leuk zijn als ze zou komen.
Ruzie met de bandleden???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze niet mee mag zingen op het podium.
De meeste Nederlanders kennen BZN nummers uit de jaren met Annie Schilder. Waarom zij volkomen genegeerd wordt is mij een raadsel.![]()
Ik had tot de laatste minuut ZO'N HOOP dat Annie nog effe MonAmour kwam zingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef its_me_ het volgende:
Ik vind het toch tegenvallen dat ze Annie op zo'n simpele manier bedanken. Ze heeft een groot aandeel in het succes gehad van BZN.
Dat zal wel een beetje meevallen. Hoelang zijn ze al aan het afscheid nemen?quote:Op zondag 17 juni 2007 10:11 schreef berney het volgende:
Hoe zal het met ze zijn?
Zou Carola gehuild hebben back stage?
Dat maakt toch niks uit hoelang? De laatste is gewoon extra emotioneel omdat het echt gebeurd is nu.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:14 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Dat zal wel een beetje meevallen. Hoelang zijn ze al aan het afscheid nemen?
Ja, die hield het na zijn filmpje niet meer droog.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Carola gaat door als zangeres !
Arme Jan Tuijp die was zo emotioneel. Hij huilde ook zag ik.
Wat een grote bullshit zeg.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:05 schreef calvobbes het volgende:
Toch wel grappig dat er gedaan wordt alsof het één grote punica oase is rond die band.
Van allerlei kanten hoor ik dat ze elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen en dat het één en al ruzie is
Ze zouden ook met een stopwatch in de gaten hebben gehouden hoeveel iemand in beeld was bij de soap. En als ze zelf te weinig in beeld waren daarover klaagden
Nu zal dat laatste wel een beetje overdreven zijn, maar het gaat echt niet meer zo gezellig tussen de band als ze van het podium af zijn en de camera's uit staan
Dat geloof ik niet dat er haat en nijd is tussen de nu EX leden van BZNquote:Op zondag 17 juni 2007 11:05 schreef calvobbes het volgende:
Toch wel grappig dat er gedaan wordt alsof het één grote punica oase is rond die band.
Van allerlei kanten hoor ik dat ze elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen en dat het één en al ruzie is
Ze zouden ook met een stopwatch in de gaten hebben gehouden hoeveel iemand in beeld was bij de soap. En als ze zelf te weinig in beeld waren daarover klaagden
Nu zal dat laatste wel een beetje overdreven zijn, maar het gaat echt niet meer zo gezellig tussen de band als ze van het podium af zijn en de camera's uit staan
Ik zag gisteren geen enkel contact tussen Jan Keizer en Jan Tuyp.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet dat er haat en nijd is tussen de nu EX leden van BZNVan welke bron heb jij dat gehoord dan.
![]()
Doe dat. Volgens mij hebben Keizer en Tuyp geen een keer oogcontact uitgewisseld, of arm in arm gestaan. Op het eind hebben ze misschien een seconde handengeschud.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:08 schreef berney het volgende:
Dat er haat.nijd is in de ex-bzners kan ik me niet voorstellen dat ze elkaar 'bewust' ontweken.
Ik zal eens terugkijken als ik het gedownload heb.
Dat klopt, maar wil toch niet zeggen dat ze elkaar niet mogenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:45 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik zag gisteren geen enkel contact tussen Jan Keizer en Jan Tuyp.
Ze hebben 42 jaar alle stormen doorstaan en succes behaald en behouden 30 jaar. Dan pak je elkaar op de mond, niet deze koude oorlog.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wil toch niet zeggen dat ze elkaar niet mogentenminste dat lijkt mij niet.
Jan Tuijp was erg emotioneel![]()
Ik hoef niet eens terug te kijken want er was wel degelijk contact tussen hun vlakvoor de drumsolo van Jack Veerman en Jan Keizer/Jan Tuyp met die trommels water bezig waren hebben ze elkaar toch vaak aangekeken en tegen elkaar geglimlacht.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Doe dat. Volgens mij hebben Keizer en Tuyp geen een keer oogcontact uitgewisseld, of arm in arm gestaan. Op het eind hebben ze misschien een seconde handengeschud.
Aangezien zij het langste lid zijn is dat opvallend.
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:08 schreef chelloboy het volgende:Had ook wel verwacht dat Annie Schilder ff zou komen,maar helaas.
Zie: http://www.ncrvgids.nl/interview/artikel.php?ID=834&naam=Annie%20Schilderquote:Voor Annie is het BZN-tijdperk allang afgesloten maar de media verbinden de zangeres nog altijd met de Volendamse groep die zaterdag het allerlaatste concert geeft in het Rotterdamse Ahoy’. “Op de een of andere manier betrekken ze me altijd weer bij BZN. Maar ik ga al drieëntwintig jaar mijn eigen weg!”
Af en toe vindt ze het behoorlijk vervelend om wéér te moeten praten over iets dat zo ver achter haar ligt. “Soms weet ik helemaal niet wat er speelt. Van de aankondiging van het afscheid had ik niets meegekregen, want vorig jaar woonde ik nog in Spanje."
"Een journalist belde me op om te vragen of ik mee zou willen werken aan het afscheidsconcert. Ik heb gezegd dat ik dat alleen zou willen als alle andere oud-leden ook mee zouden doen. Zo’n antwoord gaat vervolgens een heel eigen leven leiden, want er is uiteindelijk helemaal geen sprake van geweest dat wij bij het afscheid betrokken zouden worden.”
Was de vriendschap voorbij nadat je stopte?
“In het begin ging ik met mijn toenmalige man op vakantie met Jan Keizer en zijn vrouw. Maar na mijn scheiding verwaterde dat. Nu kom ik de bandleden wel eens tegen in de kroeg in het dorp en dan spreken we elkaar. Maar we praten nooit over vroeger. Daar hangt een gordijn omheen, heel gek. Hoewel het lang geleden is, kan dat nog niet. Misschien straks als BZN gestopt is, want met Tol en Tol, oud BZN-leden waar ik mee samenwerk, hebben we het wel over die tijd.”
Bij de vraag of ze er ooit een seconde spijt van heeft gehad dat ze uit BZN is gestapt, hoeft Annie niet lang na te denken. Een resoluut ‘nee’ volgt nog voor het einde van de vraag. “Ik had het wel ánders willen doen”, blikt ze terug. “Als ik het over zou kunnen doen, zou ik gestopt zijn toen ik zwanger was. Rond de geboorte van mijn dochter kwam er een single uit. In de week dat ik bevallen was, stond ik alweer op het podium. Alles ging gewoon door."
Heb jij ff geluk dat je het niet terug hoeft te kijken.quote:Op maandag 18 juni 2007 07:30 schreef berney het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens terug te kijken want er was wel degelijk contact tussen hun vlakvoor de drumsolo van Jack Veerman en Jan Keizer/Jan Tuyp met die trommels water bezig waren hebben ze elkaar toch vaak aangekeken en tegen elkaar geglimlacht.
Dus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |