Hij kan altijd nog in FTR geopend worden hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:11 schreef nipeng het volgende:
Vanavond op TV. Het afscheidsconcert.
* nipeng is Tong80 voor.
* Haaibaaike heeft een feestje vanavondquote:
Veel plezier dan vanavond. En morgen met de videoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
* Haaibaaike heeft een feestje vanavond![]()
Ik bedoel dat ik niet thuis ben..
Dus kijk morgen wel op video.
Dankje Olequote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Veel plezier dan vanavond. En morgen met de video![]()
Als ik nog thuis ben kijk ik wel even.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dankje OleKijk jij wel vanavond?
Anders ook veel plezier met kijken of wat je gaat doen.![]()
Ik heb een bittergarnituur en ik ga ook een glaasje pils drinken!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:27 schreef berney het volgende:
Chips in huis (light)
kaas in huis
genoeg zakdoeken in huis
* berney gaat vriendin halen vanavond en samen kijken. De mannen houden er niet van.
dat wil ik best missen eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:11 schreef nipeng het volgende:
Vanavond op TV. Het afscheidsconcert.
* nipeng is Tong80 voor.
ik neem het digitaal op en kijk analoog vrolijk naar wat andersquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben ook aan het kijken en ik vind het ook nog redelijk om aan te horen ook. Mijn ouders zijn vast zo trots op me dat ik dit opgenomen heb.
Annie was natuurlijk DE zangeres van BZNquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:31 schreef ABBAfan het volgende:
Ik blijf heimwee houden naar de periode met Annie Schilder. Haar stem vond ik mooier om naar te luisteren.
Ik had begrepen dat ze niet mee mag zingen op het podium.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat Annie wel komt. en dan de hele band uitmoord
Het zou wel leuk zijn als ze zou komen.
Ruzie met de bandleden???quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:43 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat ze niet mee mag zingen op het podium.
De meeste Nederlanders kennen BZN nummers uit de jaren met Annie Schilder. Waarom zij volkomen genegeerd wordt is mij een raadsel.![]()
Ik had tot de laatste minuut ZO'N HOOP dat Annie nog effe MonAmour kwam zingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef its_me_ het volgende:
Ik vind het toch tegenvallen dat ze Annie op zo'n simpele manier bedanken. Ze heeft een groot aandeel in het succes gehad van BZN.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |