Vervelend he, dat je niet mee mag doen. Heb je het gevoel dat je de slag mist?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef SHE het volgende:
Zo, als iedereen klaar is met de pikken op tafel leggen, kunnen we het misschien over echt belangrijke zaken hebben.
En weer een drogreden: ad hominem. Ga zo door, dat academisch denkniveau van jou is wel erg hoog zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant. Lees mijn post nog een keer.![]()
Volgens mij is mij iets ontgaan..wat mis ik precies? welke slag?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vervelend he, dat je niet mee mag doen. Heb je het gevoel dat je de slag mist?![]()
Zou het een gebrek aan pik zijn waardoor vrouwen stelselmatig een paar punten lager scoren op IQ-tests?
Dat je mijn post nog een keer moet lezen omdat je het verkeerd hebt gelezen heeft weinig met drogredeneringen te maken. Ik vrees dat jij zo'n figuur bent die een nieuw woord leert en niet weet hoe hij die in een context moet plaatsen. Misschien moet je je ook nog even inlezen wat een drogredenering is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:57 schreef Sovereign het volgende:
[..]
En weer een drogreden: ad hominem. Ga zo door, dat academisch denkniveau van jou is wel erg hoog zeg.![]()
Nou? Welk volk is dat?quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:10 schreef Richboy het volgende:
Academisch denkniveau is gewoon een analytische (helicopter view) blik. Logisch en systematisch kunnen nadenken. Weten wat je weet en weten wat je niet weet.
Het is wel weer duidelijk welk volk het laatste deel niet beheerst.
Ja, mijn definitie is vaag. Maar aangezien de academische wereld ontzettend breed is, is een specifieke definitie onmogelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:13 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nou? Welk volk is dat?
En je definitie is vaag. Mijn zus met MAVO ook wel logisch nadenken en weten wat ze weet en weten wat ze niet weet.
quote:Onder analytische vaardigheden verstaan wij creatieve intelligentie, dat wil zeggen: de vaardigheid om uit een onoverzichtelijke wirwar van gegevens de belangrijke punten te halen en daaruit logische conclusies te trekken. Het is niet alleen een kwestie van IQ zoals dat uit de gangbare tests blijkt: om echt nieuwe gezichtspunten op ingewikkelde problemen te ontwikkelen is creativiteit minstens zo belangrijk.
Helder, logisch redeneren: kan ingewikkelde vraagstukken structureren; heeft sterke analytische vaardigheden; kan prioriteiten stellen
Nieuwsgierige en onderzoekende geest: wil dingen per se begrijpen; is van nature nieuwsgierig
Vermogen om te synthetiseren: kan conclusies trekken uit uiteenlopende feiten; is steeds op zoek naar het antwoord op de vraag "nou en?"
Creativiteit: is creatief in het bedenken van nieuwe invalshoeken
zie je wel dat vrouwen materialistisch zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij is mij iets ontgaan..wat mis ik precies? welke slag?
Ik ga overigens helemaal niet mee in het hele IQ vergelijkings geneuzel. Sixth grade is voor mij alweer even geleden namelijk. Ik heb een gruwelijk huis, een heerlijke auto, ik doe een hele boel leuke dingen en ik neuk lekker.
Vanuit het referentiekader "vrouw" kan het niet slimmer dan dat![]()
Ok, een gruwelijk huis " Pimp met je nieuwe huis! " *check*,quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb een gruwelijk huis, een heerlijke auto, ik doe een hele boel leuke dingen en ik neuk lekker.
Vanuit het referentiekader "vrouw" kan het niet slimmer dan dat![]()
Praat er maar langs heen, jochie. Truth hurts.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:00 schreef Tranceptor het volgende:
Dat je mijn post nog een keer moet lezen omdat je het verkeerd hebt gelezen heeft weinig met drogredeneringen te maken. Ik vrees dat jij zo'n figuur bent die een nieuw woord leert en niet weet hoe hij die in een context moet plaatsen. Misschien moet je je ook nog even inlezen wat een drogredenering is.![]()
En dat van een salesmanager IT.quote:Op donderdag 16 februari 2006 14:19 schreef SHE het volgende:
Academisch denken is kortgezegd, de capabiliteit om je te vormen , verden dan inhoudelijke kennis en vaardigheden ( immers, ook een aap kun je dingen leren )
Wetenschapsbeoefening is de vorming van een zelfstandige, kritische houding en creatief denken ( oplossingsgericht )
Ja hallo.quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
Maar heeft I.R. ook een academisch denkniveau, of blijkt dat Ir. maar gewoon gekocht van een venezolaanse universiteit met een opleiding in bloembollentelen?
Reactionaire josti. Kun je ook zelf iets verzinnen? Ik praat nergens langs heen jochie, ik reageer op wat je zegt. Dat is waarschijnlijk al meer eer dan ik een figuur als jou zou moeten geven.quote:Op donderdag 16 februari 2006 16:58 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Praat er maar langs heen, jochie. Truth hurts.
Ook een ezel kan een reactie geven op wat ik zeg, dat wil niet zeggen dat die reactie iets voorstelt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:30 schreef Tranceptor het volgende:
Reactionaire josti. Kun je ook zelf iets verzinnen? Ik praat nergens langs heen jochie, ik reageer op wat je zegt. Dat is waarschijnlijk al meer eer dan ik een figuur als jou zou moeten geven.![]()
Die reacties van je zijn bewonderingswaardig voor een vmbo-zwakstroom. Misschien kun je nu weer in een hoekje gaan huilebalken dat je zelfs het VMBO niet af hebt gemaakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Ook een ezel kan een reactie geven op wat ik zeg, dat wil niet zeggen dat die reactie iets voorstelt.![]()
leuk onderschrift: maar die ondertekening op die site:... mr. J.C.L.M.A. van Gemert... konden daar niet meer initialen bij?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:23 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Ook een ezel kan een reactie geven op wat ik zeg, dat wil niet zeggen dat die reactie iets voorstelt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |