abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35110906
Heb je ...

• vragen
  • kritiek
  • ideeën
  • liefdesverklaringen
  • overige feedback

betreffende het subforum Truth dan kun je dat hier kwijt. De mods (of waar mogelijk users) zullen zo snel mogelijk antwoord geven.

Mailen kan ook:
    Iteejer@Fok.nl
    fokmirage@gmail.com

Verder is het aan te raden om de volgende twee woorden uit de FAQ in je achterhoofd te houden als je feedback plaatst: Doe Normaal!
    Natuurlijk kunnen de emoties hoog oplopen maar dingen als schelden zijn en blijven niet functioneel

Tip ! zoekfunctie: http://nl.search.yahoo.com/web/advanced?vs=forum.fok.nl
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35110929
    ....voordat mensen het nog als complot gaan zien dat er geen open feedback topic is
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35110993
    tvp
    pi_35111016
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef 14.gif het volgende:
    Jij bent echt een slechte moderator
    Mensen @ random bannen en dan niet jezelf durven te verklaren was daar inderdaad wel een flinke aanwijzing voor.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_35111099
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:07 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Mensen @ random bannen en dan niet jezelf durven te verklaren was daar inderdaad wel een flinke aanwijzing voor.
    Nog even terug lezen dus voor jou, zoals ik al zei...
    ik ben niet van tot het oneindige in de herhaling te vallen.
    Als je herhaling wil lees je gewoon alles nog een keer terug

truth feedback 15
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
    pi_35111173
    Lees anders mijn laatste post in het topic eens, daar heb je geen passend antwoord op gegeven.

"Ja, hij kijkt er anders tegen aan, en dat kan gewoon"

NEE DAT KAN DUS NIET
    pi_35111208
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef 14.gif het volgende:
    Lees anders mijn laatste post in het topic eens, daar heb je geen passend antwoord op gegeven.

"Ja, hij kijkt er anders tegen aan, en dat kan gewoon"

NEE DAT KAN DUS NIET
    truth feedback 15

ow en je caps uitlaten aub
    Sir Winston Churchill
    pi_35111222
    Zeg meid, ik heb je al gezegd dat ik niks banbaars gezien of gelezen heb. Ik heb je ook al gevraagd om even precies aan te wijzen wat de aanleiding was en daar heb ik geen reactie op gekregen. Leg dan niet de schuld bij mij.
      woensdag 15 februari 2006 @ 14:13:11 #9
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_35111245
    tvp
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      woensdag 15 februari 2006 @ 14:14:23 #10
    32768 DionysuZ
    Respect my authority!
    pi_35111302
    in een discussie hoor je beide kanten van het verhaal te kunnen horen.
    □ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
    ■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
    □ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
    pi_35111355
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef DionysuZ het volgende:
    ben ik het helemaal mee eens
    Sir Winston Churchill
    pi_35111376
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef LostFormat het volgende:
    Zeg meid, ik heb je al gezegd dat ik niks banbaars gezien of gelezen heb. Ik heb je ook al gevraagd om even precies aan te wijzen wat de aanleiding was en daar heb ik geen reactie op gekregen. Leg dan niet de schuld bij mij.
    truth feedback 15

alles staat er in
    Sir Winston Churchill
    pi_35111397
    Zwak.
    pi_35111504
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:

[..]

truth feedback 15

alles staat er in
    Pure onzin, steekhoudende argumenten ontwijk je gewoon onder het mom van "ik heb het al gezegd".

Waar kan ik een nieuwe moderator aanvragen?
    pi_35111518
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef DionysuZ het volgende:
    Briljant
    pi_35111666
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Pure onzin, steekhoudende argumenten ontwijk je gewoon onder het mom van "ik heb het al gezegd".
    Jij noemt argumenten die niet leiden naar datgene wat jij wilt niet steekhoudend.
    dat is natuurlijk ook een leuke dreinmanier om een discussie voort en voort en voort te laten slepen.

Vergelijkbaar met wat sommige users in het rude topic doen is het niet ?
    quote:
    Ook dat heb ik meermaals verteld in het vorige topic

Ik zou het topic nòg een keer doorlezen truth feedback 15
    je begrijpt het nog niet helemaal of hebt nog wat over het hoofd gezien ?
    Sir Winston Churchill
    pi_35112375
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Je kunt kijken in de tweedehands MOD recycleshop. Daar hebben ze wel alleen maar mods die het niet met bepaalde users eens waren en die dus door betreffende users zijn ingeruild. Kans dus dat je er weer eentje treft die het ook niet met je eens zal zijn
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_35112762
    Owjah, laat dan maar zitten, ik ga wel terug naar PUB
    pi_35113013
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef 14.gif het volgende:
    Owjah, laat dan maar zitten, ik ga wel terug naar PUB
    Good luck. Daar zijn de mods net ingeruild
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_35113024

Het staat er vast wel tussen...
    Sir Winston Churchill
    pi_35113161
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Mirage het volgende:
    [afbeelding]

Het staat er vast wel tussen...
    aha.... GMTA
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    pi_35115526
    Speciaal voor mirage dan.

Het begon met mijn opmerking hier: truth feedback 15 CTS begon in ruuds topic maar heeft ook z'n opmerking in FB geplaatst: truth feedback 15 Hij geeft daar tegengas, waarna jij meteen met een ban dreigt. Ik zie geen enkele flame, geen enkele verwijderde post. Het enige wat ik zie is een waarschuwing kappen of wegwezen.

Aangezien iedereen daarna gewoon nog net zo hard doorgaat, is het onredelijk dat CTS geband wordt. De rest van het FB topic is je meerdere keren om opheldering gevraagd maar die vraag ontwijk je gewoon onder de mom van 'bans worden niet besproken'. Vind je dat nou zelf ook niet erg gemakkelijk?

Wat nog opmerkelijker is dat je hier heel hard Ruud zit te verdedigen omdat hij een andere mening dan andere heeft, maar als er iemand anders komt die daar tegen in gaat dan heeft'ie meteen een ban aan z'n broek.
    pi_35116545
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Good luck. Daar zijn de mods net ingeruild
    Echt waar joh?
    pi_35120215
    quote:
    Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef LostFormat het volgende:
    Speciaal voor mirage dan.

Het begon met mijn opmerking hier: truth feedback 15 CTS begon in ruuds topic maar heeft ook z'n opmerking in FB geplaatst: truth feedback 15 Hij geeft daar tegengas, waarna jij meteen met een ban dreigt. Ik zie geen enkele flame, geen enkele verwijderde post. Het enige wat ik zie is een waarschuwing kappen of wegwezen.
    ik denk dat jij zaken over het hoofd ziet
    quote:
    Aangezien iedereen daarna gewoon nog net zo hard doorgaat, is het onredelijk dat CTS geband wordt. De rest van het FB topic is je meerdere keren om opheldering gevraagd maar die vraag ontwijk je gewoon onder de mom van 'bans worden niet besproken'. Vind je dat nou zelf ook niet erg gemakkelijk?
    gemakkelijker ?
    Dit gezeur gemakkelijker ? Dat meen je niet.

Ik hou mij aan de regels omdat ik verwacht dat andere users dat ook doen.

Lees het vorige feedback deel.... ik ga niet nog een keer herhalen wat ik daar gezegd heb.
    quote:
    Wat nog opmerkelijker is dat je hier heel hard Ruud zit te verdedigen omdat hij een andere mening dan andere heeft, maar als er iemand anders komt die daar tegen in gaat dan heeft'ie meteen een ban aan z'n broek.
    Ik verdedig Ruud niet, ik verdedig het bestaansrecht van zijn topic omdat zijn topic dat imo gewoonweg heeft.

niemand die tegen een theorie/mening/visie ingaat door die te weerleggen of er tegenover te zetten waar hij/zij in gelooft.
    Je krijgt een ban als je je niet aan de huisregels houdt.

Kijk jij nou eens hoeveel delen mensen al een andere mening tegenover die van Ruud zetten (of open ieder willekeurig ander topic) en hoeveel daarvan geband zijn ?
    "meteen een ban aan je broek"
    hilarisch !

truth feedback 15
    Sir Winston Churchill
    pi_35120387
    Waarom al die ophef over een topic of mening van mij? Ben blij dat Mirage gewoon objectief is en ruimte laat voor andere meningen. Dank je..:)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')