Mensen @ random bannen en dan niet jezelf durven te verklaren was daar inderdaad wel een flinke aanwijzing voor.quote:
Nog even terug lezen dus voor jou, zoals ik al zei...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mensen @ random bannen en dan niet jezelf durven te verklaren was daar inderdaad wel een flinke aanwijzing voor.
truth feedback 15quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef 14.gif het volgende:
Lees anders mijn laatste post in het topic eens, daar heb je geen passend antwoord op gegeven.
"Ja, hij kijkt er anders tegen aan, en dat kan gewoon"
NEE DAT KAN DUS NIET
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef DionysuZ het volgende:
in een discussie hoor je beide kanten van het verhaal te kunnen horen.
truth feedback 15quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef LostFormat het volgende:
Zeg meid, ik heb je al gezegd dat ik niks banbaars gezien of gelezen heb. Ik heb je ook al gevraagd om even precies aan te wijzen wat de aanleiding was en daar heb ik geen reactie op gekregen. Leg dan niet de schuld bij mij.
Pure onzin, steekhoudende argumenten ontwijk je gewoon onder het mom van "ik heb het al gezegd".quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
truth feedback 15
alles staat er in
Briljantquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef DionysuZ het volgende:
in een discussie hoor je beide kanten van het verhaal te kunnen horen.
Jij noemt argumenten die niet leiden naar datgene wat jij wilt niet steekhoudend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Pure onzin, steekhoudende argumenten ontwijk je gewoon onder het mom van "ik heb het al gezegd".
Ook dat heb ik meermaals verteld in het vorige topicquote:Waar kan ik een nieuwe moderator aanvragen?
Je kunt kijken in de tweedehands MOD recycleshop. Daar hebben ze wel alleen maar mods die het niet met bepaalde users eens waren en die dus door betreffende users zijn ingeruild. Kans dus dat je er weer eentje treft die het ook niet met je eens zal zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Pure onzin, steekhoudende argumenten ontwijk je gewoon onder het mom van "ik heb het al gezegd".
Waar kan ik een nieuwe moderator aanvragen?
Good luck. Daar zijn de mods net ingeruildquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef 14.gif het volgende:
Owjah, laat dan maar zitten, ik ga wel terug naar PUB![]()
aha.... GMTAquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Het staat er vast wel tussen...
Echt waar joh?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Good luck. Daar zijn de mods net ingeruild![]()
ik denk dat jij zaken over het hoofd zietquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:02 schreef LostFormat het volgende:
Speciaal voor mirage dan.
Het begon met mijn opmerking hier: truth feedback 15 CTS begon in ruuds topic maar heeft ook z'n opmerking in FB geplaatst: truth feedback 15 Hij geeft daar tegengas, waarna jij meteen met een ban dreigt. Ik zie geen enkele flame, geen enkele verwijderde post. Het enige wat ik zie is een waarschuwing kappen of wegwezen.
gemakkelijker ?quote:Aangezien iedereen daarna gewoon nog net zo hard doorgaat, is het onredelijk dat CTS geband wordt. De rest van het FB topic is je meerdere keren om opheldering gevraagd maar die vraag ontwijk je gewoon onder de mom van 'bans worden niet besproken'. Vind je dat nou zelf ook niet erg gemakkelijk?
Ik verdedig Ruud niet, ik verdedig het bestaansrecht van zijn topic omdat zijn topic dat imo gewoonweg heeft.quote:Wat nog opmerkelijker is dat je hier heel hard Ruud zit te verdedigen omdat hij een andere mening dan andere heeft, maar als er iemand anders komt die daar tegen in gaat dan heeft'ie meteen een ban aan z'n broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |