moeten we nu ook al gaan puzzelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Swimsuit 2006
Dat is mijn vriendinquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Leuke stipjes, Bliksem. Ga je die kopen voor je vriendin?
Tuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, mag ze zo poseren van je dan?
Jij hebt carnavalsvakantie voordat het carnaval is?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Wel lekker, morgen nog werken en dan vakantie. Een dag en een week!
Carnaval begint toch volgende week vrijdagquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij hebt carnavalsvakantie voordat het carnaval is?
Dus de week erop is hij aan het werk terwijl het nog carnaval is...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Carnaval begint toch volgende week vrijdag
Dat heet voorjaarsvakantie en dat is regionaal ingedeeld. In het zuiden hebben ze die altijd tijdens carnaval, maar verder niet. Mijn Brabantse collega's hebben dus nog 2 of 3 extra ADV-dagen opgenomen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij hebt carnavalsvakantie voordat het carnaval is?
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Las dat het vakantie was over 1 week en een dag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus de week erop is hij aan het werk terwijl het nog carnaval is...
Iedereen viert feest behalve jij!quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat heet voorjaarsvakantie en dat is regionaal ingedeeld. In het zuiden hebben ze die altijd tijdens carnaval, maar verder niet. Mijn Brabantse collega's hebben dus nog 2 of 3 extra ADV-dagen opgenomen.
In Midden-Nederland wel dus. Weet niet of Noord gelijk loopt met ons, even de agenda bekijken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Is het volgende week vakantie?
In Oost ook volgende week.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
In Midden-Nederland wel dus. Weet niet of Noord gelijk loopt met ons, even de agenda bekijken.
1-1quote:
overtrokken reactie, ten eerste hoor je als team bij elkaar te blijven, daarbij was Nederland 4e qua tijd en de Duitse 5e. Aangezien Nederland voor duitsland en Canada reed is dat lastig te takseren. Voor hetzelfde geld rij je de 2e tijd en de Duitse of de Canadeze de 7equote:Op woensdag 15 februari 2006 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Ben weer terug van de tandarts...
Kleinsmann bedankt, hoer!
Ow dan zal ik dat mijn baas even vertellen, volgens mij vergeet hij het, heb hem er nog niet over gehoordquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Ja dus. Noord / midden 18-2 t/m 26-2 (waarbij wij dus de 17e extra hebben), zuid 25-2 t/m 5-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |