Prima tochquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Vanmiddag nog even Tilburg ingeweest, gingen we wat drinken, kiezen ze een coffeeshop uit
Daar hebben ze geen bier
Ik heb het niet zo op drugs...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prima toch
Staat ook meestal een tafelvoetbaltafel .. of een potje schaken tijdens het blowen
Ohquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op drugs...
en daar is op zich ook weer niets mis meequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarom staat het er ook zo. Niet weed of stuff of wat dan ook, gewoon drugs.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
OhMy bad.
Zo klinkt het trouwens wel heel erg fout zoals jij het zegt. Drugs
inderdaad alcohol is geen drugsquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mallerdquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad alcohol is geen drugs
Oh jee. Hij is er weer.quote:
Ik had me ook voorgenomen om gelijk in het begin van het jaar te bellen...maar ik stel het weer steeds uit. Ook omdat ik wéét dat er iets moet gebeuren en de vorige keer heeft ie me zeer gedaan. Dat laatste is wel een goeie inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Clau, ik ben ooit eens 11 jaar niet geweest, ik durfde niet
Eindelijk bij een superlieverd gekomen, opgeknapt compleet met beugels op mijn oude dag.
En nu na mijn verhuizing al 2X bij de nieuwe ook hele leuke tandarts, en het valt achteraf als ik de deur achter me dicht doe altijd weer mee !!!
Beloof jezelf iets leuks voor ná bezoek aan de tandarts, deed ik ook altijd
Gebakken aardappels en slaquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Wat heb je gegeten Vom?
Sendje, grote jongen zijn......
Uiteraard vlees, hallo, anders eet ik niksquote:
Oooh. * BliksemSchigt is een echte vleeseterquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Uiteraard vlees, hallo, anders eet ik niks![]()
samen met net 5 opdoeken graagquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die met die R?SBS wordt leeggeplukt, Robert ten Brink weg, Peter R de Vries weg, Eerste divisie weg en de KNVB Beker weg
Zonder vlees geen maaltijdquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oooh. * BliksemSchigt is een echte vleeseter
Kijk al uit naar het zonnetje op het balkon; lekker bbq'en
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:58 schreef Vom het volgende:
[..]
Zonder vlees geen maaltijd![]()
Sommige restaurants heb je van die 300 grams biefstukken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |