prima ..... over 3 mnd terug voor controle, heb een tijdje geleden waarschijnlijk toch een virusje gehad ofzo (niet meer te achterhalen) maar nu is alles weer okidoki !quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef Bluezz het volgende:
Controle Bjoor![]()
Hoe is het eigenlijk met jouw bloed afgelopen?
je vreemdgaan regelen via Hoolsquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
StarGazer, Noca zit in Amsterdam. Doe je voordeel er mee
Ik zit in Nijmegen en jij Rubber??quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vreemdgaan regelen via Hools
U kunt kiezen uit:quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef rubbereend het volgende:
BZN stopt ermee, zijn er hier mensen die daar van balen?
die met die R?quote:
een half uurtje daarvandaan, leg jij het zeepje vast op de grond?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik zit in Nijmegen en jij Rubber??![]()
![]()
Ja maar...das anders..doe je trouwens ook nooit meerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik heb jou ook zo vaak vast gehouden, toen hoorde ik je ook nooit
kunstschaatsen nuquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef popolon het volgende:
Er is eindelijk weer eens echte sport in NL op tv nu, kijken dus.
Werkze.
jep.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die met die R?SBS wordt leeggeplukt, Robert ten Brink weg, Peter R de Vries weg, Eerste divisie weg en de KNVB Beker weg
quote:
en alle darts inmiddelsquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
jep.
blijft niet veel van over inderdaad![]()
Hart van Nederland hebben ze nog![]()
![]()
niet waar het is rust!quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Canda speelt tegen Italie, ijshockey man
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
PDC niet meer bij RTL5??
PDC zit tegenwoordig bij Sport1quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
PDC niet meer bij RTL5??
Dat moest even gezegd wordenquote:
zelfs dan niet, en die onzin zenden ze ook nog eens 's avonds uitquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:51 schreef Lionheaad het volgende:
Kunstschhatsen is liev![]()
Vrouwen dan wel hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |