abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35126047
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ja kopjes thee drinken en de boel bij elkaar houden

En welke moskeeen heeft hij allemaal al gesloten?
Zullen we de TT dan maar veranderen in 'Cohen doet zijn werk als burgemeester niet goed' en de thread dan maar naar POL verhuizen?

Dat je baalt dat het home gesloten is, kan ik heel goed begrijpen. Maar als je echt over het bestuur van Cohen wilt discussieren, moet je dat niet hier doen, maar ergens anders.

Bovendien moet je heel erg oppassen met uitspraken over bijvoorbeeld het beleid van Cohen ten opzichte van allochtonen versus zijn beleid betreffende het Ajax home, omdat die uitspraken nou niet bepaald neutraal meer genoemd kunnen worden. Je moet oppassen dat je de realiteit niet uit het oog verliest.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:15:09 #202
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35126068
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Alsof daar het echte probleem ligt
Rellende Marrokanen heeft ook echt wat met de Islam te maken, blijf daar vooral in geloven
rellende marokkanen? daar heb ik het helemaal niet over gehad
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:15:38 #203
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_35126093
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

rellende marokkanen? daar heb ik het helemaal niet over gehad
Dat lees ik wel terug anders, niet van jou trouwens..
pi_35126097
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
En uberhaupt de Marrokaneproblematiek vergelijken met het sluiten van het clubhuis is wel erg dom/vreemd.
Precies.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:17:09 #205
45511 TimmyAsd
pi_35126167
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tis nogal de waarheid, waarom denk je dat veel Amsterdamse jongeren de marokkanen haten?
Dit is trouwens de meest belachelijke zin in dit topic. Hoe kom je hier in hemelsnaam bij. Ja, in de sjieke delen misschien, maar hier in bijvoorbeeld Osdorp is dat echt niet zo
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:17:10 #206
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35126169
quote:
[b]Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef Roeni3 het volgende:[/b
Bovendien moet je heel erg oppassen met uitspraken over bijvoorbeeld het beleid van Cohen ten opzichte van allochtonen versus zijn beleid betreffende het Ajax home, omdat die uitspraken nou niet bepaald neutraal meer genoemd kunnen worden. Je moet oppassen dat je de realiteit niet uit het oog verliest.
wat krijgen we nou?
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:18:07 #207
45511 TimmyAsd
pi_35126213
Maargoed, om ontopic te blijven. Het clubhuis sluiten gaat me wel erg ver. Eerst het de vrijheid geven om door te groeien als thuisbasis voor wapens e.d. en dan later zelf sluiten. gewoon er dicht op zitten zal zeker wonderen doen..
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:18:47 #208
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35126244
thuisbasis van wapens

iemand had het net over realiteit niet uit het oog verliezen etc. veel mensen die niet weten waar ze over praten hebben daar op het moment wel last van zien we wel haha.
pi_35126298
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dit is trouwens de meest belachelijke zin in dit topic. Hoe kom je hier in hemelsnaam bij. Ja, in de sjieke delen misschien, maar hier in bijvoorbeeld Osdorp is dat echt niet zo
Hier in Watergraafsmeer wel hoor Osdorp zijn dan ook allemaal tokkies en verder allochtonen
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:21:02 #210
45511 TimmyAsd
pi_35126360
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hier in Watergraafsmeer wel hoor Osdorp is dan ook 90% marokkaans.
De bevolking is voor iets meer dan de helft van Nederlandse afkomst.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:24:12 #211
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35126521
Maar goed we verliezen de realiteit natuurlijk wel uit het oog als we gaan zeggen dat alles wat Ajax supporters uitvreten flink uitvergroot en breed uitgemeten wordt in de media (ook tegenover andere supportesrgroepen) en dat het beleid van Cohen op andere gebieden nogal slap mag worden genoemd en hij op dit gebied optreedt zodra de kans daar is.

Laten we het er al helemaal niet over gaan hebben dat het home gesloten was zaterdag en dat de politie heeft gezegd (omdat er zo'n grote groep stond) ga maar binnen zitten. En tja dan zit je binnen en dan is het natuurlijk meteen een rovershol ipv een plek waar ajaxsupportesr van alle rangen en standen komen om wat te drinken/training te kijken en misschien zelfs wel af en toe zich helemaal klem te zuipen/snuiven
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:34:27 #212
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_35127034
quote:
"Zolang ik het niet eens ben met die garanties, blijft het supportershome dicht"
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_35128111
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

wat krijgen we nou?
Jammer dat je niet inhoudelijk op mijn post in gaat.
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:02:55 #214
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35128547
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Jammer dat je niet inhoudelijk op mijn post in gaat.
dat heb ik al gedaan hoor.

Ik vind je post wel vreselijk overtrokken overigens, en het vreemd dat niemand van de grootste criticasters (jij en tim) meer praatjes hebben na mijn post hierboven.
pi_35128823
That's all folks!
pi_35128832
Bericht over Mathijsen en Bouma
quote:
Ajax is op zoek naar een tweede verdediger die naast Jaap Stam (AC Milan) komt te spelen. Zdenek Grygera lijkt te vertrekken waardoor er een centrale verdediger bij moet komen. Andere kandidaten die worden genoemd zijn Joris Mathijsen (AZ), Gijs Luirink (FC Groningen) en Arnold Kruiswijk (FC Groningen).
Ik dacht dat Kruiswijk al bij feynoord had getekend.
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:09:09 #217
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35128871
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef Nashje het volgende:
[..]

dat was Vlaar
Jawel, je keek.
pi_35128984
Kruiswijk heeft nog nergens getekend.
That's all folks!
pi_35129243
Fey heeft alleen een optie op Kruiswijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35129255
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

dat heb ik al gedaan hoor.

Ik vind je post wel vreselijk overtrokken overigens, en het vreemd dat niemand van de grootste criticasters (jij en tim) meer praatjes hebben na mijn post hierboven.
Oh, dat wil ik wel doen hoor.
quote:
Maar goed we verliezen de realiteit natuurlijk wel uit het oog als we gaan zeggen dat alles wat Ajax supporters uitvreten flink uitvergroot en breed uitgemeten wordt in de media (ook tegenover andere supportesrgroepen)
Mee eens. Alle supportersrellen worden belicht in de media. De hools van Ajax zijn echter degene die zich vaak negatief laten gelden.
quote:
en dat het beleid van Cohen op andere gebieden nogal slap mag worden genoemd en hij op dit gebied optreedt zodra de kans daar is.
Dat is een aanname, en bovendien een mening, geen feit. Jij vindt dat Cohen slap doet tegenover bijvoorbeeld allochtonen, terwijl anderen van mening kunnen zijn dat Cohen juist een goede verzoeningspolitiek nastreeft. Dat heeft allemaal niets met deze affaire te maken. De sluiting van het home volgt in beginsel op het feit dat zogenaamde 'supporters' van Ajax het ADO home bestormden. Dat er daardoor kritischer wordt gekeken naar de thuisbasis van veel van die zogenaamde supporters, is niet vreemd.
quote:
Laten we het er al helemaal niet over gaan hebben dat het home gesloten was zaterdag en dat de politie heeft gezegd (omdat er zo'n grote groep stond) ga maar binnen zitten. En tja dan zit je binnen en dan is het natuurlijk meteen een rovershol ipv een plek waar ajaxsupportesr van alle rangen en standen komen om wat te drinken/training te kijken en misschien zelfs wel af en toe zich helemaal klem te zuipen/snuiven
Nu verdraai je natuurlijk de feiten. Je laat het nu lijken alsof Cohen het home laat sluiten omdat dat 'vol zat' terwijl dat door de politie is bevolen, terwijl dat 'rovershol' juist wordt gesloten vanwege de aangetroffen drugs en wapens. En als je het gebruik van harddrugs wilt bagataliseren met de uitspraak dat supporters zich 'af en toe gewoon klemzuipen / snuiven', verlies je ook de realiteit uit het oog. Wat wiet ok, maar harddrugs is een heel ander verhaal.
pi_35129985
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef Nashje het volgende:
[..]

Bron ?
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:34:17 #222
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35130277
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Oh, dat wil ik wel doen hoor.
[..]

Mee eens. Alle supportersrellen worden belicht in de media. De hools van Ajax zijn echter degene die zich vaak negatief laten gelden.
nee, lees nou nog eens goed wat ik schreef. Alles wat supporters uit Amsterdam uitvreten wordt uitvergroot in de media. Of kan jij me aan de hand van mediabronnen even vertellen wat er vorig jaar allemaal gedurende het seizoen in Doetinchem heeft plaatsgevonden (ik noem maar een plaats).
quote:
. En als je het gebruik van harddrugs wilt bagataliseren met de uitspraak dat supporters zich 'af en toe gewoon klemzuipen / snuiven', verlies je ook de realiteit uit het oog. Wat wiet ok, maar harddrugs is een heel ander verhaal.
er zijn tien/honderdduizenden mensen in Nederland die elk weekend harddrugs gebruiken. Daarmee verlies ik de realiteit niet uit het oog. En alhoewel ik er zelf niet aan meedoe heb ik er ook geen problemen mee dat mensen dit doen.
pi_35130293
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Aboutaleb en daadkrachtig Dat moet nog blijken, mijn zegen heeft ie

En uberhaupt de Marrokaneproblematiek vergelijken met het sluiten van het clubhuis is wel erg dom/vreemd.
Waarom?

Omdat dat clubhuis na één incident en na wat dingen die je na een half uurtje foulieren in Amsterdam ook kan vinden, meteen dicht moet.

Terwijl die gasten een clubhuis krijgen terwijl die hele buurten terroriseren, dat gaat er bij mij gewoon niet in en dan mag je me racist enzo noemen maar echt dit is gewoon zo debiel van Cohen.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35130299
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bron ?
Ajaxfanz.nl.
pi_35130393
Je zou naam nu maar genoemd zien worden als toekomstig team genoot van Jaap Stam
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')