Zullen we de TT dan maar veranderen in 'Cohen doet zijn werk als burgemeester niet goed' en de thread dan maar naar POL verhuizen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ja kopjes thee drinken en de boel bij elkaar houden
En welke moskeeen heeft hij allemaal al gesloten?
rellende marokkanen? daar heb ik het helemaal niet over gehadquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Alsof daar het echte probleem ligt
Rellende Marrokanen heeft ook echt wat met de Islam te maken, blijf daar vooral in geloven![]()
Dat lees ik wel terug anders, niet van jou trouwens..quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
rellende marokkanen? daar heb ik het helemaal niet over gehad![]()
Precies.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
En uberhaupt de Marrokaneproblematiek vergelijken met het sluiten van het clubhuis is wel erg dom/vreemd.
Dit is trouwens de meest belachelijke zin in dit topic. Hoe kom je hier in hemelsnaam bij. Ja, in de sjieke delen misschien, maar hier in bijvoorbeeld Osdorp is dat echt niet zoquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis nogal de waarheid, waarom denk je dat veel Amsterdamse jongeren de marokkanen haten?
wat krijgen we nou?quote:[b]Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef Roeni3 het volgende:[/b
Bovendien moet je heel erg oppassen met uitspraken over bijvoorbeeld het beleid van Cohen ten opzichte van allochtonen versus zijn beleid betreffende het Ajax home, omdat die uitspraken nou niet bepaald neutraal meer genoemd kunnen worden. Je moet oppassen dat je de realiteit niet uit het oog verliest.
Hier in Watergraafsmeer wel hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dit is trouwens de meest belachelijke zin in dit topic. Hoe kom je hier in hemelsnaam bij. Ja, in de sjieke delen misschien, maar hier in bijvoorbeeld Osdorp is dat echt niet zo
De bevolking is voor iets meer dan de helft van Nederlandse afkomst.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hier in Watergraafsmeer wel hoorOsdorp is dan ook 90% marokkaans.
quote:"Zolang ik het niet eens ben met die garanties, blijft het supportershome dicht"
dat heb ik al gedaan hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet inhoudelijk op mijn post in gaat.
Ik dacht dat Kruiswijk al bij feynoord had getekend.quote:Ajax is op zoek naar een tweede verdediger die naast Jaap Stam (AC Milan) komt te spelen. Zdenek Grygera lijkt te vertrekken waardoor er een centrale verdediger bij moet komen. Andere kandidaten die worden genoemd zijn Joris Mathijsen (AZ), Gijs Luirink (FC Groningen) en Arnold Kruiswijk (FC Groningen).
dat was Vlaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef Nashje het volgende:
Bericht over Mathijsen en Bouma
[..]
Ik dacht dat Kruiswijk al bij feynoord had getekend.
Oh, dat wil ik wel doen hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan hoor.
Ik vind je post wel vreselijk overtrokken overigens, en het vreemd dat niemand van de grootste criticasters (jij en tim) meer praatjes hebben na mijn post hierboven.
Mee eens. Alle supportersrellen worden belicht in de media. De hools van Ajax zijn echter degene die zich vaak negatief laten gelden.quote:Maar goed we verliezen de realiteit natuurlijk wel uit het oog als we gaan zeggen dat alles wat Ajax supporters uitvreten flink uitvergroot en breed uitgemeten wordt in de media (ook tegenover andere supportesrgroepen)
Dat is een aanname, en bovendien een mening, geen feit. Jij vindt dat Cohen slap doet tegenover bijvoorbeeld allochtonen, terwijl anderen van mening kunnen zijn dat Cohen juist een goede verzoeningspolitiek nastreeft. Dat heeft allemaal niets met deze affaire te maken. De sluiting van het home volgt in beginsel op het feit dat zogenaamde 'supporters' van Ajax het ADO home bestormden. Dat er daardoor kritischer wordt gekeken naar de thuisbasis van veel van die zogenaamde supporters, is niet vreemd.quote:en dat het beleid van Cohen op andere gebieden nogal slap mag worden genoemd en hij op dit gebied optreedt zodra de kans daar is.
Nu verdraai je natuurlijk de feiten. Je laat het nu lijken alsof Cohen het home laat sluiten omdat dat 'vol zat' terwijl dat door de politie is bevolen, terwijl dat 'rovershol' juist wordt gesloten vanwege de aangetroffen drugs en wapens. En als je het gebruik van harddrugs wilt bagataliseren met de uitspraak dat supporters zich 'af en toe gewoon klemzuipen / snuiven', verlies je ook de realiteit uit het oog. Wat wiet ok, maar harddrugs is een heel ander verhaal.quote:Laten we het er al helemaal niet over gaan hebben dat het home gesloten was zaterdag en dat de politie heeft gezegd (omdat er zo'n grote groep stond) ga maar binnen zitten. En tja dan zit je binnen en dan is het natuurlijk meteen een rovershol ipv een plek waar ajaxsupportesr van alle rangen en standen komen om wat te drinken/training te kijken en misschien zelfs wel af en toe zich helemaal klem te zuipen/snuiven
Bronquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef Nashje het volgende:
Bericht over Mathijsen en Bouma
[..]
Ik dacht dat Kruiswijk al bij feynoord had getekend.
nee, lees nou nog eens goed wat ik schreef. Alles wat supporters uit Amsterdam uitvreten wordt uitvergroot in de media. Of kan jij me aan de hand van mediabronnen even vertellen wat er vorig jaar allemaal gedurende het seizoen in Doetinchem heeft plaatsgevonden (ik noem maar een plaats).quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Oh, dat wil ik wel doen hoor.
[..]
Mee eens. Alle supportersrellen worden belicht in de media. De hools van Ajax zijn echter degene die zich vaak negatief laten gelden.
er zijn tien/honderdduizenden mensen in Nederland die elk weekend harddrugs gebruiken. Daarmee verlies ik de realiteit niet uit het oog. En alhoewel ik er zelf niet aan meedoe heb ik er ook geen problemen mee dat mensen dit doen.quote:. En als je het gebruik van harddrugs wilt bagataliseren met de uitspraak dat supporters zich 'af en toe gewoon klemzuipen / snuiven', verlies je ook de realiteit uit het oog. Wat wiet ok, maar harddrugs is een heel ander verhaal.
Waarom?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Aboutaleb en daadkrachtigDat moet nog blijken, mijn zegen heeft ie
En uberhaupt de Marrokaneproblematiek vergelijken met het sluiten van het clubhuis is wel erg dom/vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |