Ok nu is het wat duidelijker, bedanktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef Hathor het volgende:
Dit was mijn reply die ik er niet meer tussen kreeg....
dat snap ik, maar ik wilde alleen maar zeggen, dat de oude garde dit soort dingen vroeger ook gedaan zou hebben. Gaan lopen zeggen dat er vroeger met open vizier werd gestreden zonder wapens en zo is gewoon naief. Ikzelf heb ooit eens een steekwond opgelopen in de Meer in Amsterdam, toen ik een beetje te dicht bij het hek stond. Voor ik het wist stopte iemand zijn zakmes in mijn schouderblad. En ik herinner me ook nog de tijd dat zo'n beetje iedereen met dikke fietskettingen rondliep, en daar wil je ook niet mee op je kop geslagen worden. Toen was er nog die rage nadat Sjantie die Spurs fan had gestoken met een stanleymes, liep ineens iedereen met dat soort dingen in zijn zak. Het is gewoon nooit echt veilig geweest in en rond stadions, maar daar leer je vanzelf mee leven toch ?
Die zogenaamde oude garde, zou vandaag de dag waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
Moeten jullie geen legitimatie laten zien dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Aequabilitas het volgende:
Ik heb 'n SV gehad voor 'n langere periode,maar heb 't geluk gehad van geen meldingsplicht.Heb desondanks toch nog vrij veel wedstrijden kunnen bezoeken.Zo ben ik oa toch nog (en met mij veel andere jongens met SV's) naar de laatste kampioenswedstrijd van DH geweest.Ik kan wel met zekerheid zeggen dat 'n hoop jongens zich niet laten afschrikken door 'n SV....
Ach,tegenwoordig krijg je bij sommige clubs al 'n SV als je tegen 'n boom pist....
Camera in combinatie met gezichtsherkkennings software zijn al op de markt, dus het is maar een kleine stap om die bij stadions en ingangscontroles te installeren, dan wordt het nog moeilijker voor raddraaiers om verder te klieren in de buurt van een stadion.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef Hathor het volgende:
Tenzij de politie je van gezicht kent, en die kans is in en rond je eigen stadion natuurlijk levensgroot aanwezig. Ze kennen hun pappenheimers.![]()
Meldingsplicht heb ik toch echt gehad, maar is alweer een hele tijd geleden. Misschien vonden ze het niks, maar het werkte toch wel, want naar het stadion kon je dus echt wel vergeten.
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Camera in combinatie met gezichtsherkkennings software zijn al op de markt, dus het is maar een kleine stap om die bij stadions en ingangscontroles te installeren, dan wordt het nog moeilijker voor raddraaiers om verder te klieren in de buurt van een stadion.
Vorig jaar in Breda ook 2 x (groningen bij het stadion, utrecht in het stadion)..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.
Bedoel je trouwens zo'n thermisch camera apparaat die het warmtepatroon van het gezicht afleest (hetgeen voor ieder individu uniek is, net als een vingerafdruk bv)?
hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Aequabilitas het volgende:
Ach,tegenwoordig krijg je bij sommige clubs al 'n SV als je tegen 'n boom pist....
Die houden geen toeschouwers meer overquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.
Hebben ze bij Ajax in begin in de arena ook gedaan. Werd uiteindelijk wel teruggedraaid.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.
2 maanden geleden was het zelfs bij willem2 flink rellen rond het stadionquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.
nee volgens mij gewoon software die de afstand tussen ogen, oren neus en mond bepaald en aan de hand daarvan meestal al zeer goee resultaten bereikt.quote:Bedoel je trouwens zo'n thermisch camera apparaat die het warmtepatroon van het gezicht afleest (hetgeen voor ieder individu uniek is, net als een vingerafdruk bv)?
sjaal voor de mond, zonnebril op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
2 maanden geleden was het zelfs bij willem2 flink rellen rond het stadion
[..]
nee volgens mij gewoon software die de afstand tussen ogen, oren neus en mond bepaald en aan de hand daarvan meestal al zeer goee resultaten bereikt.
Wil nie lullig doen pik maarre ik heb nog nooooooooooooit legitimatie hoeven laten zien in de ArenA of bij het betreden ervan...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moeten jullie geen legitimatie laten zien dan?
Toen ik nog naar Ajax ging (niet zo vreselijk lang geleden) moesten we altijd legitimatie tonen en werd je naam gecheckt op een lijst met SV's. Dat schoot dus niet op. Toen ik er een had ben ik ook maar 1 keer naar binnen geweest.
Er zijn hier en daar wat omweggetjes, maar via de normale ingang op zuid heb ik het nooit anders gezien, pik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Wil nie lullig doen pik maarre ik heb nog nooooooooooooit legitimatie hoeven laten zien in de ArenA of bij het betreden ervan...![]()
![]()
Zeker zuid J (hoofdingang zuid toch?) in een parellelle dimensie danquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Scarafax het volgende:
Ik meestal Zuid-J en echt nooit legitimatie hoeven showen hoor...
Zal wel wezen omdat ik der zo gevaarlijk uitzie danquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga al heel wat jaren naar Ajax en heb ook echt nog nooit m'n legitimatie hoeven laten zien...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind zowel Ajax als de Haag geinige cluppies wat sups betreft(om voetbal zelf geef ik geen moer), maar ik vind wel van Ajax, dat ze niet alleen joden joden moeten roepen wanneer het hun uitkomt, maar dat ze ook de geboren joodse mensen in amsterdam moeten gaan helpen wanneer ze door arabieren worden geintimideerd cq geterroriseerd.
kon ook niet anders... is nou eenmaal standaard (kut) beleid.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef lament het volgende:
Ajax honk gaat dicht...
AMSTERDAM (ANP) - Het Ajax-supportershome bij de Amsterdam ArenA moet dicht. Dat heeft burgemeester Cohen van Amsterdam woensdag besloten. In het clubhuis trof de politie zaterdagavond tientallen wapens en harddrugs aan. De politie onderzocht het supportershome omdat mogelijk een confrontatie tussen Ajax-fans en ADO-aanhangers op stapel stond.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
kon ook niet anders... is nou eenmaal standaard (kut) beleid.
Vraag me af wat ze hier mee denken te bereiken, maar goed.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef dVTB het volgende:
Toch vreemd dat burgemeester Cohen nu ineens wel voortvarend en kordaat optreedt...
Verder sluit ik me graag aan bij de woorden van Hugo Borst, zondag in Studio Voetbal: dit zijn gewoon criminelen, dus die moet je ook als zodanig bestraffen. Dus gewoon strafrechtelijk vervolgen, in plaats van suffe stadionverboden.
leg mij dan eens uit waarom dat volkomen terecht is? tering, sommigen snappen er echt geen kanker van.quote:
Okee, had wat minder gekund. Maar ik word toch zo moe van al die mensen die van NIKS weten maar toch altijd wat wijze, stoere uitspraken over dit onderwerp willen doen. De ene open deur na de andere wordt ingetrapt en maar kankeren op politiek en politie... Maar ondertussen in de verste verte niet weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef dVTB het volgende:
Gelukkig heb ik het niet nodig om mensen persoonlijk te beledigen (over intelligentieniveau gesproken). Kern van Hugo Borst's verhaal was feitelijk dat dit soort criminaliteit volledig los staat van het voetbal en dat je dit soort supportersgroepen dus het best met de Hell's Angels en dergelijke kunt vergelijken.
Nou ja... het is beleid van de gemeente A'dam...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
leg mij dan eens uit waarom dat volkomen terecht is? tering, sommigen snappen er echt geen kanker van.
waarom sluiten die mafketels dan niet alles? dit kom je in elke gemiddelde amsterdamse kroeg tegenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou ja... het is beleid van de gemeente A'dam...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |