abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35085566
Gaat uw gang:
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_35085770
Ah hier was ie dus heen, ik dacht al dat we werden geboycot, en ik had al een nieuw topic gestart in een ander forum.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_35085869
Dit was mijn reply die ik er niet meer tussen kreeg....

dat snap ik, maar ik wilde alleen maar zeggen, dat de oude garde dit soort dingen vroeger ook gedaan zou hebben. Gaan lopen zeggen dat er vroeger met open vizier werd gestreden zonder wapens en zo is gewoon naief. Ikzelf heb ooit eens een steekwond opgelopen in de Meer in Amsterdam, toen ik een beetje te dicht bij het hek stond. Voor ik het wist stopte iemand zijn zakmes in mijn schouderblad. En ik herinner me ook nog de tijd dat zo'n beetje iedereen met dikke fietskettingen rondliep, en daar wil je ook niet mee op je kop geslagen worden. Toen was er nog die rage nadat Sjantie die Spurs fan had gestoken met een stanleymes, liep ineens iedereen met dat soort dingen in zijn zak. Het is gewoon nooit echt veilig geweest in en rond stadions, maar daar leer je vanzelf mee leven toch ?

Die zogenaamde oude garde, zou vandaag de dag waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
pi_35085974
Trouwens, over de Engelsen en een of andere code, das dus gewoon gelul. Ik heb hier diverse krantenberichten over Engelse fans die liepen te steken tijdens, voor, en na wedstrijden, vooral van de nationale ploeg. Er is gewoon helemaal geen erecode, het is gotverdomme geen Robin Hood film.
pi_35086440
Die leuzen,oerwoudgeluiden spandoek kon ook niet hoor en de ajax honk dan niet om het goed te praten, want het is gewoon zwaar triest met 70 tegen 10
pi_35086504
Ach géén wapens,is 020 niet de side die dat 't hardst roept.Zoals toen op AT5,met hun bivakmutsje op.Heb 'n keer 'n paar tikkken op me kop gehad met 'n ploertedoder,dus geen wapens is 'n fabeltje.Kan me trouwes nog goed herinneren dat ze bij de A10/BW toch ook hun handjes vol hadden of hadden ze die toevallig op de grond gevonden.....

Wat die Engelsen betreft.Wij hebben hier veels te veel respect voor die gasten.Als die gasten de kans krijgen schoppen ze je helemaal de kanker en van prikken zijn ze ook niet vies.We hebben hier veels te veel ontzag voor die gasten.Ik heb respect voor 't feit dat ze hun club overal massaal volgen en dat ze altijd 'klaar' staan,maar daar houd 't dan ook op.
pi_35086589
Is het nou zo moeilijk om die leuzen te negeren ? Die scheidsrechters van tegenwoordig begrijp ik ook echt niet meer, die hebben wel hele lange tenen ineens zeg. En dan dat gezeik van die Jack van Gelder, die er bijna een politiek drama van wil maken.
pi_35086651
Die leuzen vindt ik dan weer wel kunnen om eerlijk te zijn, al die selectieve verontwaardiging snap ik niet.

Dan doel ik natuurlijk niet op die racistische uitlatingen zoals oerwoudgeluiden, want dat hoort niet en gaat gewoon écht veel te ver.

Maar dat joden gedoe moeten we toch allemaal met een korreltje zout nemen? De Ajax aanhang roept het zelf nota bene!

Dat de media de link leggen naar het anti-semitisme komt door te weinig kennis van zaken, en de drang om te willen scoren en omdat iedereen graag een politiek correcte mening wilt hebben.

Sowieso een rare gang van zaken als er meer aandacht wordt besteed aan wat ondeugende leuzen dan aan zo'n geweldsmisdrijf.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35086862
Oerwoud geluiden hoor je in Nederland bijna nergens meer. Kan ook niet, want elke club heeft wel enkele donkere spelers. Die geluiden hoor je bijna alleen nog maar in oost Europese landen waar ze nog 300 jaar achterlopen, en bij sommige Italiaanse en Spaanse clubs waar ze nog steeds denken dat Mussolini en Franco nog aan het bewind zijn.
pi_35088561
Die Bobo's zijn diegene die het voetbal verneuken. Iedereen moet lekker kunnen zingen wat die wilt. Er wordt godbetere het meest grote haat uit moskees e.d. gepreekt, laat die jongens dan ook lekker hun liedje zingen.

Ik vind gewoon dat we die hooligans moeten laten gaan, want hoe langer je die 2 partijen als nerdzijnde (overheid) uit elkander probeert te houden, hoe woester de sups op elkaar worden en dan gaan er pas echt ongelukken.
Ik hou de burgemeesters sowieso verantwoordelijk voor de grote ongelukken cq doden die dit seizoen gaan vallen door hun beleid!

Ik vind zowel Ajax als de Haag geinige cluppies wat sups betreft(om voetbal zelf geef ik geen moer), maar ik vind wel van Ajax, dat ze niet alleen joden joden moeten roepen wanneer het hun uitkomt, maar dat ze ook de geboren joodse mensen in amsterdam moeten gaan helpen wanneer ze door arabieren worden geintimideerd cq geterroriseerd.
Wees trouw aan jezelf! amen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_35092648
De overheid moet eens toegeven dat ze 't gewoon niet kenne stoppe.Na BW zouden ze 't hele wereldje in kaart brengen,maar dat heeft toch niks geholpen.Nou willen ze dat weer gaan doen,alsjeblieft....
Alle maatregelen die men heeft genomen werkt voor geen ene meter.Door de combi gaan juist steeds meer jongens los naar de wedstrijden.Een SV werkt niet,zo'n verbod is zo te omzeilen.Ze hadden toch kenne verwachten dat alles zich nu verschuift naar ver buiten de stadions.Confrontaties op afspraak zullen steeds vaker voorkomen....
De overheid vergeet één belangrijk gegeven:elk jaar komt er nieuwe aanwas bij.Vooral bij clubs als Feyenoord,020 en DH....

De overheid moet gewoon toegeven:dit is een strijd die ze gewoon niet kenne winnen.Vraag maar aan de Engelsen....
pi_35093795
Kenmerkend voor de maatregelen die regeringen plegen te nemen is dat die plannen het doel zovaak voorbij schieten zodat uiteindelijk de goeden er meer onder lijden dan de kwaden die men eigenlijk wilde raken met de plannen.

Zie in dit geval dus de ingevoerde clubcards, combi-regelingen etc. etc.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35094956
SV werkt alleen in combinatie met meldingsplicht, dan kan je echt geen kant op. Als je niet een half uur voor de wedstrijd vrijwillig op het bureau bent, komen ze je s'avonds of de volgende dag gewoon halen, en ga je je nog staande voorwaardelijke straf alsnog zitten. ook laten ze je op het bureau tot de supporterstrein van de tegenpartij weer vertrokken is. Kost je dus een halve dag.

10 wedstrijden op rij heb ik dat ooit moeten doen.
pi_35095464
Ajax is antisemiet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_35095488
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef Hathor het volgende:
Dit was mijn reply die ik er niet meer tussen kreeg....

dat snap ik, maar ik wilde alleen maar zeggen, dat de oude garde dit soort dingen vroeger ook gedaan zou hebben. Gaan lopen zeggen dat er vroeger met open vizier werd gestreden zonder wapens en zo is gewoon naief. Ikzelf heb ooit eens een steekwond opgelopen in de Meer in Amsterdam, toen ik een beetje te dicht bij het hek stond. Voor ik het wist stopte iemand zijn zakmes in mijn schouderblad. En ik herinner me ook nog de tijd dat zo'n beetje iedereen met dikke fietskettingen rondliep, en daar wil je ook niet mee op je kop geslagen worden. Toen was er nog die rage nadat Sjantie die Spurs fan had gestoken met een stanleymes, liep ineens iedereen met dat soort dingen in zijn zak. Het is gewoon nooit echt veilig geweest in en rond stadions, maar daar leer je vanzelf mee leven toch ?

Die zogenaamde oude garde, zou vandaag de dag waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
Ok nu is het wat duidelijker, bedankt
En ja je zal er wel mee leren leven, ik vind ook dat je er voor kiest, voor het risico dus. Maargoed, ik hoor verder ook niemand zeiken erover
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_35096245
Ik heb 'n SV gehad voor 'n langere periode,maar heb 't geluk gehad van geen meldingsplicht.Heb desondanks toch nog vrij veel wedstrijden kunnen bezoeken.Zo ben ik oa toch nog (en met mij veel andere jongens met SV's) naar de laatste kampioenswedstrijd van DH geweest.Ik kan wel met zekerheid zeggen dat 'n hoop jongens zich niet laten afschrikken door 'n SV....
Ach,tegenwoordig krijg je bij sommige clubs al 'n SV als je tegen 'n boom pist....
pi_35097065
SV stelt inderdaad niets voor... koop kaarten via iemand anders clubkaart en je ken gewoon naar binnen... meldingsplicht is ook bullshit want die worden nooit uitgegeven...
pi_35097168
Tenzij de politie je van gezicht kent, en die kans is in en rond je eigen stadion natuurlijk levensgroot aanwezig. Ze kennen hun pappenheimers.

Meldingsplicht heb ik toch echt gehad, maar is alweer een hele tijd geleden. Misschien vonden ze het niks, maar het werkte toch wel, want naar het stadion kon je dus echt wel vergeten.
pi_35098022
Gezicht herkennen... tsja dan heb je inderdaad pech maar als je op allerdrukste moment het stadion betreed hele kleine kans dat ze je eruit trekken hoor. Vooral als je niet je eigen vak ingaat maar kaarten aan andere kant van stadion koopt.

Meldingsplicht heb ik echt nooit gehad, zat problemen en SV's maar nog nooit meldingsplicht gehad...
pi_35105630
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Aequabilitas het volgende:
Ik heb 'n SV gehad voor 'n langere periode,maar heb 't geluk gehad van geen meldingsplicht.Heb desondanks toch nog vrij veel wedstrijden kunnen bezoeken.Zo ben ik oa toch nog (en met mij veel andere jongens met SV's) naar de laatste kampioenswedstrijd van DH geweest.Ik kan wel met zekerheid zeggen dat 'n hoop jongens zich niet laten afschrikken door 'n SV....
Ach,tegenwoordig krijg je bij sommige clubs al 'n SV als je tegen 'n boom pist....
Moeten jullie geen legitimatie laten zien dan?

Toen ik nog naar Ajax ging (niet zo vreselijk lang geleden) moesten we altijd legitimatie tonen en werd je naam gecheckt op een lijst met SV's. Dat schoot dus niet op. Toen ik er een had ben ik ook maar 1 keer naar binnen geweest.

Wat betreft de meldingsplicht... helpt niet tegen het geweld. Ga je een dag van tevoren, simpel zat. Dus dat middel staat wat mij betreft qua beperkingen voor degene die er een krijgt niet in verhouding tot het effect dat het sorteert.

Maarja... ze verzinnen de gekste dingen, weinig tot geen effect allemaal. Weten ze zelf ook wel (mag ik hopen!) maarja... politiek = scoren bij het grote (onwetende) publiek.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_35105785
Meldplicht geven ze nu steeds vaker, en het werkt idd niet tegen 1 of avond(en) er voor.
Maar het is wel goed misselijk als je daar zit terwijl je bij de wedstrijd wilt zitten met je maten.

En de politiek..ach verkiezingen komen er weer aan is het niet? Altijd hetzelfde wat ze roepen en als ze er eenmaal zitten maken ze het toch niet waar.

Ohja, komende 5 jaar geen uitsupporters bij beide.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_35105859
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef Hathor het volgende:
Tenzij de politie je van gezicht kent, en die kans is in en rond je eigen stadion natuurlijk levensgroot aanwezig. Ze kennen hun pappenheimers.

Meldingsplicht heb ik toch echt gehad, maar is alweer een hele tijd geleden. Misschien vonden ze het niks, maar het werkte toch wel, want naar het stadion kon je dus echt wel vergeten.
Camera in combinatie met gezichtsherkkennings software zijn al op de markt, dus het is maar een kleine stap om die bij stadions en ingangscontroles te installeren, dan wordt het nog moeilijker voor raddraaiers om verder te klieren in de buurt van een stadion.
pi_35106101
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Camera in combinatie met gezichtsherkkennings software zijn al op de markt, dus het is maar een kleine stap om die bij stadions en ingangscontroles te installeren, dan wordt het nog moeilijker voor raddraaiers om verder te klieren in de buurt van een stadion.
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.

Bedoel je trouwens zo'n thermisch camera apparaat die het warmtepatroon van het gezicht afleest (hetgeen voor ieder individu uniek is, net als een vingerafdruk bv)?
pi_35106159
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.

Bedoel je trouwens zo'n thermisch camera apparaat die het warmtepatroon van het gezicht afleest (hetgeen voor ieder individu uniek is, net als een vingerafdruk bv)?
Vorig jaar in Breda ook 2 x (groningen bij het stadion, utrecht in het stadion)..
Maar verder gebeurd er heeeeel weinig in en rondom de stadions.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:07:41 #25
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_35106565
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Aequabilitas het volgende:
hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.
Neerkomen wel!
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:13:30 #26
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_35106765
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.
Die houden geen toeschouwers meer over
pi_35107237
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Hebben ze bij Ajax in begin in de arena ook gedaan. Werd uiteindelijk wel teruggedraaid.
pi_35108315
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

2 maanden geleden was het zelfs bij willem2 flink rellen rond het stadion
quote:
nee volgens mij gewoon software die de afstand tussen ogen, oren neus en mond bepaald en aan de hand daarvan meestal al zeer goee resultaten bereikt.
pi_35112886
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

2 maanden geleden was het zelfs bij willem2 flink rellen rond het stadion
[..]

nee volgens mij gewoon software die de afstand tussen ogen, oren neus en mond bepaald en aan de hand daarvan meestal al zeer goee resultaten bereikt.
sjaal voor de mond, zonnebril op.

Nee zo makkelijk gaat dat niet
pi_35114370
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Moeten jullie geen legitimatie laten zien dan?

Toen ik nog naar Ajax ging (niet zo vreselijk lang geleden) moesten we altijd legitimatie tonen en werd je naam gecheckt op een lijst met SV's. Dat schoot dus niet op. Toen ik er een had ben ik ook maar 1 keer naar binnen geweest.
Wil nie lullig doen pik maarre ik heb nog nooooooooooooit legitimatie hoeven laten zien in de ArenA of bij het betreden ervan...
pi_35114995
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Scarafax het volgende:

[..]

Wil nie lullig doen pik maarre ik heb nog nooooooooooooit legitimatie hoeven laten zien in de ArenA of bij het betreden ervan...
Er zijn hier en daar wat omweggetjes, maar via de normale ingang op zuid heb ik het nooit anders gezien, pik.
pi_35115322
Ik meestal Zuid-J en echt nooit legitimatie hoeven showen hoor...
pi_35116060
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Scarafax het volgende:
Ik meestal Zuid-J en echt nooit legitimatie hoeven showen hoor...
Zeker zuid J (hoofdingang zuid toch?) in een parellelle dimensie dan

maar goed boeit verder ook niet zo
pi_35116321
Ik ga al heel wat jaren naar Ajax en heb ook echt nog nooit m'n legitimatie hoeven laten zien... behalve vorig jaar in rotjeknor dan voor we de bussen in mochten

En wel leuk dat ze op TV allemaal roepen 'je moet die jongens straffen op een manier dat je ze het meeste raakt, geef ze een stadionverbod!'. Moest er wel om lachen, want van de jongens vrijdag had zeker drievierde toch wel een SV haha...
pi_35116397
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga al heel wat jaren naar Ajax en heb ook echt nog nooit m'n legitimatie hoeven laten zien...
Zal wel wezen omdat ik der zo gevaarlijk uitzie dan
pi_35116461
Nouja ik zit dan ook niet op zuid, ik weet wel dat het daar wat strenger is dan op noord 2e ring, misschien dat dat het verklaart...
pi_35117903
Ajax honk gaat dicht...

AMSTERDAM (ANP) - Het Ajax-supportershome bij de Amsterdam ArenA moet dicht. Dat heeft burgemeester Cohen van Amsterdam woensdag besloten. In het clubhuis trof de politie zaterdagavond tientallen wapens en harddrugs aan. De politie onderzocht het supportershome omdat mogelijk een confrontatie tussen Ajax-fans en ADO-aanhangers op stapel stond.
In moments of madness, returns that softly sighing lament...
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:56:20 #38
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_35117997
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef JohnDope het volgende:

Ik vind zowel Ajax als de Haag geinige cluppies wat sups betreft(om voetbal zelf geef ik geen moer), maar ik vind wel van Ajax, dat ze niet alleen joden joden moeten roepen wanneer het hun uitkomt, maar dat ze ook de geboren joodse mensen in amsterdam moeten gaan helpen wanneer ze door arabieren worden geintimideerd cq geterroriseerd.
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_35118254
ohw, cool hier is het stoere ik ben hooligan clubje.

slechte tvp
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35119636
Kk Cohen... naja lekker belangrijk... zat andere plekken om te hangen rond het stadion...
pi_35119963
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef lament het volgende:
Ajax honk gaat dicht...

AMSTERDAM (ANP) - Het Ajax-supportershome bij de Amsterdam ArenA moet dicht. Dat heeft burgemeester Cohen van Amsterdam woensdag besloten. In het clubhuis trof de politie zaterdagavond tientallen wapens en harddrugs aan. De politie onderzocht het supportershome omdat mogelijk een confrontatie tussen Ajax-fans en ADO-aanhangers op stapel stond.
kon ook niet anders... is nou eenmaal standaard (kut) beleid.

Vraag me af wat ze hier mee denken te bereiken, maar goed.
pi_35121769
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

kon ook niet anders... is nou eenmaal standaard (kut) beleid.

Vraag me af wat ze hier mee denken te bereiken, maar goed.
Volkomen terecht!
pi_35123715
Toch vreemd dat burgemeester Cohen nu ineens wel voortvarend en kordaat optreedt...

Verder sluit ik me graag aan bij de woorden van Hugo Borst, zondag in Studio Voetbal: dit zijn gewoon criminelen, dus die moet je ook als zodanig bestraffen. Dus gewoon strafrechtelijk vervolgen, in plaats van suffe stadionverboden.
pi_35123900
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef dVTB het volgende:
Toch vreemd dat burgemeester Cohen nu ineens wel voortvarend en kordaat optreedt...

Verder sluit ik me graag aan bij de woorden van Hugo Borst, zondag in Studio Voetbal: dit zijn gewoon criminelen, dus die moet je ook als zodanig bestraffen. Dus gewoon strafrechtelijk vervolgen, in plaats van suffe stadionverboden.

Hebben we in dit land nou echt alleen maar van die slome, niks wetende sufkutten als Hugo Borst en jou?

Je wordt ook gewoon strafrechtelijk vervolgd, maar wat het nietswetende klootjesvolk schijnt te vergeten is dat je zonder bewijs geen moeite hoeft te doen. Aangezien die wapens niet op personen maar in het gebouw zijn gevonden wordt het lastig, denk je niet?

En dat soort figuren durven iets over het intelligentie niveau van de hooligans te zeggen. Nou, als het al lager ligt zal het niet veel lager zijn
pi_35124073
Gelukkig heb ik het niet nodig om mensen persoonlijk te beledigen (over intelligentieniveau gesproken). Kern van Hugo Borst's verhaal was feitelijk dat dit soort criminaliteit volledig los staat van het voetbal en dat je dit soort supportersgroepen dus het best met de Hell's Angels en dergelijke kunt vergelijken.
pi_35124324
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:34 schreef Tomatenboer het volgende:

Volkomen terecht!
leg mij dan eens uit waarom dat volkomen terecht is? tering, sommigen snappen er echt geen kanker van.
pi_35124348
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef dVTB het volgende:
Gelukkig heb ik het niet nodig om mensen persoonlijk te beledigen (over intelligentieniveau gesproken). Kern van Hugo Borst's verhaal was feitelijk dat dit soort criminaliteit volledig los staat van het voetbal en dat je dit soort supportersgroepen dus het best met de Hell's Angels en dergelijke kunt vergelijken.
Okee, had wat minder gekund. Maar ik word toch zo moe van al die mensen die van NIKS weten maar toch altijd wat wijze, stoere uitspraken over dit onderwerp willen doen. De ene open deur na de andere wordt ingetrapt en maar kankeren op politiek en politie... Maar ondertussen in de verste verte niet weten waar het over gaat.

Hugo Borst verdient ook een prijs, dat ie dat helemaal zelf bedacht heeft. Er zit een kern van waarheid in, maar de harde kern van een club is doorgaans geen homogene groep, er zit van alles en nog wat bij. Sommige delen zou je best kunnen vergelijken met Hell's Angels, anderen absoluut niet.

Het is gewoon een vreselijk uitgekauwd onderwerp wat mij betreft.
pi_35124366
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef the_hunter het volgende:

[..]

leg mij dan eens uit waarom dat volkomen terecht is? tering, sommigen snappen er echt geen kanker van.
Nou ja... het is beleid van de gemeente A'dam...
pi_35124472
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nou ja... het is beleid van de gemeente A'dam...
waarom sluiten die mafketels dan niet alles? dit kom je in elke gemiddelde amsterdamse kroeg tegen
pi_35124524
Aangezien jij alles weet over dit onderwerp, Pappie_Culo, kun jij ook vast wel vertellen hoe veel 'voetbalsupporters' de laatste jaren in de cel zijn beland wegens geweldpleging en dergelijke? Enlighten me. Ik pretendeer niet alles te weten, maar merk dat bij voetbalhooligans vooral over stadionverboden wordt gesproken. Dat is wat ik waarneem...
pi_35124565
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef the_hunter het volgende:

[..]

waarom sluiten die mafketels dan niet alles? dit kom je in elke gemiddelde amsterdamse kroeg tegen
Nou ja, dat is een ietsepietsie overdreven

Maar zodra men ergens binnen iets vindt gaat die toko ook dicht. Zwaar kut beleid natuurlijk, maar ja. In dat opzicht is het ook niet gek dat het honk dicht gaat.
pi_35124810
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef dVTB het volgende:
Aangezien jij alles weet over dit onderwerp, Pappie_Culo, kun jij ook vast wel vertellen hoe veel 'voetbalsupporters' de laatste jaren in de cel zijn beland wegens geweldpleging en dergelijke? Enlighten me. Ik pretendeer niet alles te weten, maar merk dat bij voetbalhooligans vooral over stadionverboden wordt gesproken. Dat is wat ik waarneem...
Zoals 99,9% van de rest van de bevolking die wordt opgepakt voor geweld gaan er maar er weinig hooligans de cel in. Je zult allereerst opgepakt moeten worden, vervolgens moet er bewijs zijn... daarnaast is openlijke geweldpleging een vergrijp waar in principe niemand de cel voor ingaat. Dat eindigt of wel in een schikking (dat is het makkelijkste, zeker als je toch al een SV hebt) of een langdurig onderzoek met een hoop moeite waar weinig rendement op wordt behaald. In het eerste geval wordt het dienstverlening, in het tweede meestal ook zoiets bij een veroordeling... maar dan langer. Als je al voor de zoveelste keer langs komt moet je wel eens de cel in ja.

Je kunt wel slim proberen te doen... maar dan moet je effe vroeger opstaan
pi_35126667
Voetbal .

Trieste figuren die stijf van de coke stoer gaan doen bij de andere club .
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohw, cool hier is het stoere ik ben hooligan clubje.
Precies .
pi_35127466
SV zonder meldingsplicht werkt idd voor geen meter,dat kan ik uit ervaring wel vertellen.Heb wel 'n hoop thuiswedstrijden gemist,maar uitwedsrijden viel nooit te controleren.Ging je lekker op vrij vervoer in 'n thuisvak of 't familievak zitten.Een SV houd je sowieso niet tegen om 'n paar dagen van te voren of op 'n andere plek af te spreken....
Celstraffen worden nauwelijks uitgedeeld.Meestal is 't openlijke geweldpleging,verstoring vd orde,dat soort vergrijpen.Tenzij je tikken aan de kit uitdeeld,dan willen ze je wel eens zwaarder straffen.Ken je 'n paar nachtjes zitten en that's it...
pi_35127469
Nee nog zo'n stakker die denkt even beter te zijn en hier even komt laten zien watvoor hekel ze aan voetbal en alles eromheen hebben, daar hadden we er nog niet genoeg van zien langskomen...
pi_35129115
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef schatje het volgende:
Voetbal .

Trieste figuren die stijf van de coke stoer gaan doen bij de andere club .
[..]

Precies .
Flikker dan gewoon op. Het is je niet verplicht hier te reageren. Domme snol.
pi_35129519
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Flikker dan gewoon op. Het is je niet verplicht hier te reageren. Domme snol.
Wat een vriendelijkheid .

woensdag 15 februari 2006 @ 21:24:10 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35129713
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef dVTB het volgende:
Je vraag is erg simpel te beantwoorden.

10x zoveel mensen die iets uitvreten rond het voetbal worden gepakt + vervolgd als in en rond het uitgaansleven.

Maar veel onwetende mensen die niet weten waar ze over praten hebben daar last van. Die doen gewoon lekker mee met de politie/politie etc. alles omtrend voetbal wordt heerlijk onder een gigantisch vergrootglas gelegd.
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:24:01 #59
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_35132887
quote:
ADO-Ajax: 5 jaar geen uitsupporters
Wedstrijden tussen ADO Den Haag en Ajax zullen de komende vijf jaar zonder uitsupporters worden gespeeld. Dat maakte burgemeester Deetman van Den Haag vanmorgen bekend. Directe aanleiding is de aanval van 70 Ajax-hooligans op het ADO-supportershonk van afgelopen vrijdag. Na drie jaar zal worden bekeken of het nodig is dat de periode wordt vol gemaakt.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)geen_uitsupport.html

Belachelijk

En met die sluiting van dat honk los je natuurlijk ook niets op, daarmee verplaats je het "probleem" alleen maar .

Altijd grappig, als de politiek zich met zulke zaken bemoeit .
pi_35133234
Ja, wat denken hun nou, dan gaan we toch weer lekker in het vervolg zitten aan de andere kant van de Arena...daar ook maandenlang gezeten toen 't honk nog niet was opgebouwd dus dat is ook gezellig. Nouja je eigen honk is natuurlijk beter, maarja je moet wat...
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:45:57 #61
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35134052
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef schatje het volgende:
Voetbal .
Zegt diegene die alle zinloze modetrends op de voet volgt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:46:14 #62
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35134066
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat een vriendelijkheid .

Jij begon hier met de kotssmileys hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35134177
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zegt diegene die alle zinloze modetrends op de voet volgt.
Zo waar .

Maareh, dat Ajax hok gaat uiteindelijk toch wel weer open? Discotheken die hun deuren moesten sluiten vanwege openlijke drugshandel gingen na een paar maanden ook weer open.
pi_35134210
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jij begon hier met de kotssmileys hoor.
sorry dan
pi_35134316
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Zo waar .

Maareh, dat Ajax hok gaat uiteindelijk toch wel weer open? Discotheken die hun deuren moesten sluiten vanwege openlijke drugshandel gingen na een paar maanden ook weer open.
Na een paar maanden ja
pi_35134475
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Zo waar .

Het is al bekend dat de Ajax honk gewoon weer open gaat maar Cohen wil eerst betere afspraken maken met het Ajax-bestuur. Kan dus wel maandje gaan duren voordat het honk weer open is voor Supporters.

"Cohen wil nu met het Ajax-bestuur in overleg om te kijken onder welke voorwaarden het clubhuis weer open kan." - Bron: www.at5.nl
pi_35135047
Een maandje is zo'n ramp toch niet En gezien de hoeveelheid drugs en wapens die daar is aangetroffen is het zo gek nog niet om eerst te kijken onder welke voorwaarden het weer open mag.
pi_35135327
Naja wel een ramp... volgende week woensdag had ik daar gewoon ff lekker biertje willen nuttigen... nu moet ik naar Soccer World of de Amstel Café...
pi_35145659
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef schatje het volgende:
En gezien de hoeveelheid drugs en wapens die daar is aangetroffen is het zo gek nog niet om eerst te kijken onder welke voorwaarden het weer open mag.
Tsja... wat voor voorwaarden wil je stellen? Een toegangsverbod voor de hooligans? Kun je wel vergeten want het is wel aan diezelfde hooligans te danken dat dat honk er uberhaupt gekomen is voor 2010...
pi_35145703
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Bananenman het volgende:
Ja, wat denken hun nou, dan gaan we toch weer lekker in het vervolg zitten aan de andere kant van de Arena...daar ook maandenlang gezeten toen 't honk nog niet was opgebouwd dus dat is ook gezellig. Nouja je eigen honk is natuurlijk beter, maarja je moet wat...
Leuk tentje is dat
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35147141
vind er geen moer aan
pi_35150685
Tot mijn verbazing zijn er nog altijd mensen die de politiek de schuld geven van het gedrag van een stelletje hersenloze randdebielen... Dat gedrag is toch niet goed te praten? En dan maar schelden over de maatregelen die erop volgen... Wat moeten ze dan doen? Het maar negeren en de boel de boel laten?

De kwaaien verpesten het nu eenmaal voor de goeden onder ons. Dat is nog nooit anders geweest. Maar ze hebben te weinig hersencellen om zich dat te realiseren of het zich aan te trekken, ipv daarvan houden ze zich liever bezig met elkaar treiteren. Ik (ja ja zelfs als meisje) vind voetbal geweldig en die 'hooligans' hebben helemaal niets meer met voetbal te maken. Dat zijn niet meer en minder dan een stelletje ordinaire criminelen.

Ik zou niet weten hoe je moet voorkomen dat dit soort rellen / incidenten zich voordoen, maar gewoon maar tolereren lijkt me ook geen optie.
pi_35153327
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef twentemeisje het volgende:
Tot mijn verbazing zijn er nog altijd mensen die de politiek de schuld geven van het gedrag van een stelletje hersenloze randdebielen... Dat gedrag is toch niet goed te praten? En dan maar schelden over de maatregelen die erop volgen... Wat moeten ze dan doen? Het maar negeren en de boel de boel laten?

De kwaaien verpesten het nu eenmaal voor de goeden onder ons. Dat is nog nooit anders geweest. Maar ze hebben te weinig hersencellen om zich dat te realiseren of het zich aan te trekken, ipv daarvan houden ze zich liever bezig met elkaar treiteren. Ik (ja ja zelfs als meisje) vind voetbal geweldig en die 'hooligans' hebben helemaal niets meer met voetbal te maken. Dat zijn niet meer en minder dan een stelletje ordinaire criminelen.

Ik zou niet weten hoe je moet voorkomen dat dit soort rellen / incidenten zich voordoen, maar gewoon maar tolereren lijkt me ook geen optie.
dus dan maar nutteloze maatregelen nemen die er inderdaad voor zorgen dat de 'goeien' onder de 'kwaden' lijden?

En iedereen beleeft voetbal op z'n eigen manier. Genoeg hoolies die voetbal wél een geweldige sport vinden. Staat net zo goed los van de rellen natuurlijk.
pi_35153444
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

dus dan maar nutteloze maatregelen nemen die er inderdaad voor zorgen dat de 'goeien' onder de 'kwaden' lijden?

En iedereen beleeft voetbal op z'n eigen manier. Genoeg hoolies die voetbal wél een geweldige sport vinden. Staat net zo goed los van de rellen natuurlijk.
Dus jij vindt niets doen een betere optie? Dan wordt het toch een totale chaos? En hoolies (wat een schattig koosnaampje ) die voetbal een geweldige sport vinden moeten dan toch eens bij zichzelf te rade gaan, ze verzieken het aanzien van de sport namelijk behoorlijk... En door hen lijden de goeien onder de kwaaien, dat is niet de schuld van de politiek en hun al dan niet nuttige ingrepen... Als zij niet lopen te rellen dan is er toch gewoon niets aan de hand? Zij zijn toch de kern van het probleem?
pi_35153854
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dus jij vindt niets doen een betere optie? Dan wordt het toch een totale chaos? En hoolies (wat een schattig koosnaampje ) die voetbal een geweldige sport vinden moeten dan toch eens bij zichzelf te rade gaan, ze verzieken het aanzien van de sport namelijk behoorlijk... En door hen lijden de goeien onder de kwaaien, dat is niet de schuld van de politiek en hun al dan niet nuttige ingrepen... Als zij niet lopen te rellen dan is er toch gewoon niets aan de hand? Zij zijn toch de kern van het probleem?
Ze zijn de kern van het probleem, maar ik vraag me af of dat tegenwoordig nog steeds zo is. Het is voor politie, gemeentes en voetbalclubs namelijk best interessant aan het worden met al dat combi-vervoer. lekker makkelijk voor de eerste twee en wellicht een manier om het organiseren van reizen volledig naar zich toe te trekken voor de derde. Geld dus.

Ik vind niets doen een 100 keer betere optie dan iets onnodigs en hinderlijks doen om maar 'iets' te doen.

Hooliganisme bestaat al een jaar of 40, de laatste 20 jaar is het echt goed van de grond gekomen (Europees gezien dan). In al die jaren is het voetbal er nog altijd niet aan kapot gegaan. Vergelijk dat eens met de rol van de commercie en het grote geld. Die lijken langzaam maar zeker de sport op de knieen te krijgen. Dus wat dat betreft vraag ik me af of je de dingen wel in het juiste perspectief ziet.

Natuurlijk is het een element dat de gemiddelde voetballiefhebber liever kwijt dan rijk is, maar who gives a fuck about 'het aanzien van de sport'? Ik niet in ieder geval. En wie is een ander dan om te bepalen dat ik geen echte voetbalfan ben/was? Laat me niet lachen!
pi_35154250
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:28 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ze zijn de kern van het probleem, maar ik vraag me af of dat tegenwoordig nog steeds zo is. Het is voor politie, gemeentes en voetbalclubs namelijk best interessant aan het worden met al dat combi-vervoer. lekker makkelijk voor de eerste twee en wellicht een manier om het organiseren van reizen volledig naar zich toe te trekken voor de derde. Geld dus.

Ik vind niets doen een 100 keer betere optie dan iets onnodigs en hinderlijks doen om maar 'iets' te doen.

Hooliganisme bestaat al een jaar of 40, de laatste 20 jaar is het echt goed van de grond gekomen (Europees gezien dan). In al die jaren is het voetbal er nog altijd niet aan kapot gegaan. Vergelijk dat eens met de rol van de commercie en het grote geld. Die lijken langzaam maar zeker de sport op de knieen te krijgen. Dus wat dat betreft vraag ik me af of je de dingen wel in het juiste perspectief ziet.

Natuurlijk is het een element dat de gemiddelde voetballiefhebber liever kwijt dan rijk is, maar who gives a fuck about 'het aanzien van de sport'? Ik niet in ieder geval. En wie is een ander dan om te bepalen dat ik geen echte voetbalfan ben/was? Laat me niet lachen!
Je hebt mij nergens horen zeggen dat jij geen echte voetbalfan bent. Maar het is toch te zot voor woorden dat ze voetbal als uitgangspunt nemen om elkaar eens lekker af te rossen of neer te steken? Om dan maar de vergelijking te trekken met de rol van de commercie en het grote geld is in mijn ogen een zwaktebod. En omdat het voetbal er nog niet aan kapot is gegaan is het het gedrag van die hooligans niet kwalijk genoeg? Zonder flauw te willen zijn, maar als er doden vallen onder het mom van een potje voetbal kijken, gaat dat dan niet veel te ver?

Je hoeft het niet met me eens te zijn, we hebben beiden recht op onze eigen mening. Maar ik blijf er bij dat het te achterlijk voor woorden is dat een stelletje relschoppers ervoor zorgen dat sommige mensen met angst en beven naar een (risico-)wedstrijd gaan kijken... En daar horen dus ook de vaders en moeders met hun kleine kinderen bij... En ja, ik heb zelf ook al eens middenin zo'n vechtpartij gestaan, waarbij ik me plat tegen een muur moest drukken om de langsvliegende fietsen en stukken hout en metaal te ontwijken... Dat is niet mijn idee van een middagje voetbal!
pi_35154313
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Tsja... wat voor voorwaarden wil je stellen? Een toegangsverbod voor de hooligans? Kun je wel vergeten want het is wel aan diezelfde hooligans te danken dat dat honk er uberhaupt gekomen is voor 2010...
De mensen die de toko runnen kunnen misschien erop toe zien dat het geen walhalla van de drugs en wapens wordt. Het is maar een idee hoor Pappie_Culo .
pi_35154435
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef schatje het volgende:

[..]

De mensen die de toko runnen kunnen misschien erop toe zien dat het geen walhalla van de drugs en wapens wordt. Het is maar een idee hoor Pappie_Culo .
Wapens zou je eventueel voor kunnen zorgen door te fouilleren, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Er staan al mensen voor de deur (moet zelfs ivm vergunning), maar dat zijn natuurlijk ook bekenden dus ja... die gaan echt niet fouilleren.

Drugs kun je simpelweg niet verhinderen. Daar heb je nu eenmaal niet de wettelijke middelen voor dus dat is godsonmogelijk. Daarom slaat het beleid van de gemeente Amsterdam ten aanzien van harddrugs in de horeca ook helemaal nergens op.

Overigens was de wapenvondst zo groot omdat men een confrontatie verwachtte. Bij een normaal vrijdag of zaterdagavondje honk loopt men er niet zo zwaar bewapend bij hoor
pi_35155130
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 15:39 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Je hebt mij nergens horen zeggen dat jij geen echte voetbalfan bent. Maar het is toch te zot voor woorden dat ze voetbal als uitgangspunt nemen om elkaar eens lekker af te rossen of neer te steken? Om dan maar de vergelijking te trekken met de rol van de commercie en het grote geld is in mijn ogen een zwaktebod.
Is geen zwaktebod. Is nou eenmaal een feit. Het hele 'ze maken het voetbal kapot' argument berust niet op feiten. Wou ik maar even gezegd hebben.
quote:
En omdat het voetbal er nog niet aan kapot is gegaan is het het gedrag van die hooligans niet kwalijk genoeg? Zonder flauw te willen zijn, maar als er doden vallen onder het mom van een potje voetbal kijken, gaat dat dan niet veel te ver?
Tuurlijk, in principe is niemand er op uit om mensen te vermoorden. Maar de sfeer is er wat dat betreft helaas een stuk grimmiger op geworden.
quote:
Je hoeft het niet met me eens te zijn, we hebben beiden recht op onze eigen mening. Maar ik blijf er bij dat het te achterlijk voor woorden is dat een stelletje relschoppers ervoor zorgen dat sommige mensen met angst en beven naar een (risico-)wedstrijd gaan kijken...
Iets wat je heel vaak hoort maar m.i. maar deels terecht is. Ik heb jaren m'n best moeten doen om aan een relletje te komen. Dus de kans dat je echt in de ellende terecht komt is klein. Daarnaast zie je het vaak ruim van tevoren aankomen.

Dat het bezoeken van een risico wedstrijd als uitsupporter geen familie aangelegenheid is klopt. Maar zonder rellen (die al zeer sporadisch zijn tegenwoordig) zou het waarschijnlijk nog steeds geen famillie aangelegenheid zijn.
quote:
En ja, ik heb zelf ook al eens middenin zo'n vechtpartij gestaan, waarbij ik me plat tegen een muur moest drukken om de langsvliegende fietsen en stukken hout en metaal te ontwijken... Dat is niet mijn idee van een middagje voetbal!
Kicken toch?
pi_35163277
pi_35164368

pi_35165505
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:42 schreef Hathor het volgende:
Jullie zijn echt erg .

Ik heb er hier ook eentje thuis zitten. Ook zo'n voetbal fanaat. Een Ajax supporter. Stront eigenwijs en niets kunnen hebben van kritiek als het om voetbal gaat. Alsof het iets heiligs is .
pi_35166051
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Jullie zijn echt erg .

Ik heb er hier ook eentje thuis zitten. Ook zo'n voetbal fanaat. Een Ajax supporter. Stront eigenwijs en niets kunnen hebben van kritiek als het om voetbal gaat. Alsof het iets heiligs is .
Wat doe jij met een Ajax supporter in je huis ? Gooi hem eruit voor het te laat is.

Trouwens...het schijnen ook nog eens slechte minnaars te zijn.
pi_35171902
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Jullie zijn echt erg .

WTF nou erg? Je hoeft toch niet te gaan? Je ken ook voor de buis hangen en kijken... tevens zoals al aangegeven werd je merkt ver van tevoren al wanneer er rellen ontstaan... de sfeer word veel grimmiger en de busjes met de blauwe-helden rijden in razendtempo naar elkaar toe om een linie te vormen. Overal vormen er groepen bestaande uit alleen jongens en mannen tussen de 15 tot 50 jaar die zich stap voor stap vermommen door sjaaltjes voor hun gezicht te binden en petten of capuchons op te zetten. Veel aanwijzingen dat er rellen op komst zijn... Tijd zat om als 'onschuldig' volk je uit de voeten te maken dus.

En voetbal is inderdaad heilig... en degene die met me club fokt ken een paar stoten krijgen...
pi_35172433
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Scarafax het volgende:

[..]

WTF nou erg? Je hoeft toch niet te gaan? Je ken ook voor de buis hangen en kijken... tevens zoals al aangegeven werd je merkt ver van tevoren al wanneer er rellen ontstaan... de sfeer word veel grimmiger en de busjes met de blauwe-helden rijden in razendtempo naar elkaar toe om een linie te vormen. Overal vormen er groepen bestaande uit alleen jongens en mannen tussen de 15 tot 50 jaar die zich stap voor stap vermommen door sjaaltjes voor hun gezicht te binden en petten of capuchons op te zetten. Veel aanwijzingen dat er rellen op komst zijn... Tijd zat om als 'onschuldig' volk je uit de voeten te maken dus.

En voetbal is inderdaad heilig... en degene die met me club fokt ken een paar stoten krijgen...

Niks aan toe te voegen.
pi_35172680
quote:

[..]

Zo jood,je haalt me de woorden uit m'n strot.....
pi_35178059
quote:

[..]

Kort maar krachtig....
pi_35179242
Het niveau is weer helemaal duidelijk...
pi_35179408
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat doe jij met een Ajax supporter in je huis ? Gooi hem eruit voor het te laat is.
Ik heb de hoop allang opgegeven. Ik laat hem maar gewoon met rust.

quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:30 schreef twentemeisje het volgende:
Het niveau is weer helemaal duidelijk...
Precies .
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:59:36 #90
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35179860
Een paar jongens laten duidelijk zien hoe ze over bepaalde zaken denken en dan komt gelijk dat geemmer over niveau weer op de proppen, hilarisch.
A.M.A.B
pi_35179963
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef Cart_man het volgende:
Een paar jongens laten duidelijk zien hoe ze over bepaalde zaken denken en dan komt gelijk dat geemmer over niveau weer op de proppen, hilarisch.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar geweld bij voetbalwedstrijden als normaal beschouwen vind ik te achterlijk voor woorden... Als dat in jouw ogen geëmmer is, so be it...
pi_35181537
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:

Trouwens...het schijnen ook nog eens slechte minnaars te zijn.
Uiteraard
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar geweld bij voetbalwedstrijden als normaal beschouwen vind ik te achterlijk voor woorden... Als dat in jouw ogen geëmmer is, so be it...
Heb het nooit als normaal beschouwd...

En geweld is (of je het nu leuk vind of niet) inderdaad iets normaals (mocht je het hier niet mee eens zijn dan raad ik je aan een geschiedenis boek te pakken en een weekje naar het journaal te kijken). Dat geweld zich (o.a.) rond het voetballen concentreert is niet zo heel gek volgens mij. Jonge mannen houden van voetbal. Een aanzienlijk deel houdt van spanning en sensatie... een wat kleiner deel is bereid ook daadwerkelijk de confrontatie aan te gaan. Tel daarbij op het feit dat er al jaren sprake is van een internationale subcultuur op dit gebied en hoppa...
pi_35276761
Zielige actie ajax
Val dan fatsoenlijk aan op het veld, en niet buiten het veld..

Pand dicht met die crackhoeren!
Geen straf is alleen maar een teken dat je het goed vind..

ow en nog iets..
psv.. hmm word weer gezellig dat kampioenschap vieren..
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_35340216
Het monster van Laak heeft al van zich laten horen op een Ajaxforum.

De linker vent dus.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35340376
Cultheld, jij bent toch een PSV-er?
pi_35340461
Zeker weten, maar ik heb in Laak gewoond op kamers en ben die mafkees wel eens tegen gekomen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35340655
Op internet weet je ook echt of het hem is he..
pi_35340700
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef Superheld het volgende:
Op internet weet je ook echt of het hem is he..
Hij is het, ik heb die link gekregen van een beveiliger die hem kent.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:01:10 #99
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35340705
Cultheld kent het wereldje, hoor...

Cultheld kent iedereen blijkt maar weer...

Heb je trouwens een laptop bij je vandaag?
A.M.A.B
pi_35340734
Post hem dan, topboy..
pi_35340828
pi_35340871
Ja

Boeiende link zeg..
pi_35350577
Mwah, denk niet dat die ouwe facist op een Ajax forum gaat zitten posten hoor.
Rotterdam South Side
pi_35358165
Iemand die zich voordoet als het Monster van Laak
pi_35359243
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 10:36 schreef Tobbes het volgende:
Iemand die zich voordoet als het Monster van Laak
Inderdaad. Kom op zeg, we gaan toch geen fora serieus nemen?
pi_35359331
En ik ben bij even groot als het Monster, dus...kom maar op
pi_35360065
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:23 schreef Tobbes het volgende:
En ik ben bij even groot als het Monster, dus...kom maar op
Niet zoveel lullen, zuiplap
pi_35371098
mooie broek heb dat monster aan trouwens
pi_35372177
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 17:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
mooie broek heb dat monster aan trouwens
Hij draagt zelfs geen witte sokken.
pi_35419173
Wat is Cohen toch een oud vertrouwd sukkeltje....... Als marokko amsterdam onveilig maakt, gaat hij kopjes thee in de moskee lopen drinken.
Maar als de sups van ajax een dolletje doen, sluit hij meteen het honk

Maargoed stadionverboden en honken sluiten is natuurlijk een anti-oplossing.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')