Hij is transfervrijquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Gentenaar is een goede aankoop !
Betere keeper dan Stekelenburg.
Kloptquote:
Niet alleen bij Gentenaarquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt
Slim bekeken.
Ik hoopte er zelf op PSV hem zou halen, want het een prima keeper.
Maar Ajax was slagvaardiger.
He Scarafax,quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:50 schreef Scarafax het volgende:
Hahaha... die zit
wat een kleuters zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan wel lachen om deze:
Blind (Powerpoint)
Kreeg hem van een maat via de mail
Hahaha jah man sorry al veranderd... staat al weken zo en je bent echt de eerste die het opvalt haha!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
He Scarafax,
die ondertitel van jou, is gevraagt niet met een d :p
Je lijkt op Reuser man!
Bij Japie Stam wou PSV meer dan hem alleen als speler aantrekken, maar Jaap hapte al te snel naar Ajax.quote:
quote:15/2/2006 - Dembele koos na stage bij Ajax voor eerste GBA
(Gepost door RvN)
Volgens geruchten zou de jonge spits Moussa Dembele van Willem II gevolgd worden door Ajax. De interesse van Feyenoord en AZ is inmiddels bevestigd. AZ sprak inmiddels al orienterend met Willem II, maar beide clubs werden nog niet concreet.
In een uitgebreid interview met Voetbal International laat de 18-jarige aanvaller weten eerder al bijna eens in dienst te zijn gekomen van Ajax. Na een stage bij Ajax van de toenmalig GBA-speler op zijn 16e wilde Danny Blind hem naar Ajax halen. Hij verkoos toen echter het eerste van GBA boven een plaats in de A1 van Ajax.
Jees, alsof je bij Germinal - Beerschot kan doorgroeien. Blijf dan lekker weg uit Anderlecht, ga naar de A1 van Ajax en laat je helemaal omscholen naar het Ajax systeem. Kom je internationaal een stuk verder mee.quote:
quote:Molenaar: 'Blind mist de touch met zijn spelers'
15/2/2006 23:34
Keje Molenaar hoopte onlangs algemeen directeur te worden bij Ajax. Maar de Amsterdamse club koos voor Maarten Fontein. In de nieuwe Nummer 14 geeft de voormalig international zijn visie op het voetbal, waarbij hij tal van onderwerpen aansnijdt en geen blad voor zijn mond neemt.
Zo blijkt Molenaar niet al te gecharmeerd van Ajax-coach Danny Blind. 'Ik vind het bijzonder interessant om te zien hoe Guus Hiddink erin slaagt met zo'n groep op zijn intelligente, slimme manier er iets moois van te maken. Aan de andere kant: ik zie ook hoe Danny Blind daar niet in slaagt, omdat hij de touch mist bij zijn jongens. Dat straalt er gewoon vanaf.'
'Bij Guus zie je dat hij door die jongens bijna wordt omarmd. Dat zie je bij Danny Blind dus niet. Bij Danny zie je dat hij meteen na de wedstrijd de trap afrent. Dat is een houding van: Ik wil hier niets mee te maken hebben. Hij is drukker met het bewaken en consolideren van zijn eigen positie, dan met het eigenlijke werk.'
Molenaar, die niet alleen voor FC Volendam en Ajax, maar ook voor Feyenoord voetbalde, is wel ingenomen met de rol die Wim Jansen bij de Rotterdamse club vertolkt. Die is daar technisch adviseur. 'Ik weet gewoon wat Feyenoord gaat doen de komende jaren met Wim Jansen aan het roer. Ze worden alleen maar sterker en sterker en dan worden ze straks een paar keer kampioen. Kun je vergif op innemen. Ook omdat ze in Erwin Koeman een heel nuchtere vent als trainer hebben.'
Keje Molenaar heeft ook heel wat te vertellen over Johan Cruijff, Leo Beenhakker en natuurlijk Ajax. In de nieuwe Nummer 14 vind je het complete interview met Molenaar.
Ben ik de enige die hem ook wel eens zou willen horen als hij nu wel algemeen directeur was?quote:
Die gozer houdt zijn bek echt wel als hij nu wel algemeen directeur was geweest. Dit noem ik natrappen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |