quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat dat clubhuis na één incident en na wat dingen die je na een half uurtje foulieren in Amsterdam ook kan vinden, meteen dicht moet.
Terwijl die gasten een clubhuis krijgen terwijl die hele buurten terroriseren, dat gaat er bij mij gewoon niet in en dan mag je me racist enzo noemen maar echt dit is gewoon zo debiel van Cohen.
Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]Ach ja een beetje vergelijkbaar met de Amsterdamse wouten. Als een Marokkaanse gozer van 18 kankermongool zegt tegen zo'n blauwe, dan zegt die bange agent: "Doe eens rustig". Als het om een blanke 18-jarige uit Amstelveen gaat, krijgt die een boete.
Idd, en dat het zovaak uit de hand loopt met oa Marokanen ligt imo meer aan de houding van menig agent. Ze laten zich bang maken die gasten, en die Marokanen voelen dat ze meer macht krijgen en gaan dus meer en meer proberen. Zelfde geld voor de Hells Angels, daar zijn die blauwe ook bang voor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]Ach ja een beetje vergelijkbaar met de Amsterdamse wouten. Als een Marokkaanse gozer van 18 kankermongool zegt tegen zo'n blauwe, dan zegt die bange agent: "Doe eens rustig". Als het om een blanke 18-jarige uit Amstelveen gaat, krijgt die een boete.
Dat die zich hier nog niet gemeld heeft valt me eigenlijk op, ik had wel een reactie van hem verwacht want die zeikt om elk klein dingetje die je over een allochtoon zegt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En dát is pas discriminatie. Moet je eens tegen SCH zeggen...
Gelukkig werkt het vaak ook andersom, kan ik als ervaringsdeskundige zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:Ach ja een beetje vergelijkbaar met de Amsterdamse wouten. Als een Marokkaanse gozer van 18 kankermongool zegt tegen zo'n blauwe, dan zegt die bange agent: "Doe eens rustig". Als het om een blanke 18-jarige uit Amstelveen gaat, krijgt die een boete.
Dat is een goeie constructie, alleen na de eerste keer is het verrassingselement helaas verloren.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef Nashje het volgende:
Overigens, als Brands Mathijsen niet wil verkopen aan Ajax: Mathijsen laten kopen door Anderlecht, en Anderlecht verkoopt hem weer per direct door aan Ajax.
Zou toch geweldig zijn. Ben nu al benieuwd naar de reactie van Marcelletje Brands.
Hieruit blijkt dat SCH het Ajax topic niet leestquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat die zich hier nog niet gemeld heeft valt me eigenlijk op, ik had wel een reactie van hem verwacht want die zeikt om elk klein dingetje die je over een allochtoon zegt.
En "wij" "hier" maar zeiken als Inter diezelfde constructie uithaalt met Maxwell (om een andere reden, maar toch), dat dat met voetbal niets meer te maken heeftquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef Nashje het volgende:
Overigens, als Brands Mathijsen niet wil verkopen aan Ajax: Mathijsen laten kopen door Anderlecht, en Anderlecht verkoopt hem weer per direct door aan Ajax.
Zou toch geweldig zijn. Ben nu al benieuwd naar de reactie van Marcelletje Brands.
Heb je dat met Football Manager geoefend?quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef Nashje het volgende:
Is volgens mij niet eens toegestaan in 1 seizoen, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n constructie zou wel een stunt zijn, gewoon een paar ton naar Anderlecht als dank ofzo.
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Dan maar een verhuur ofzo. Er is altijd wel wat op te bedenken. Hoe dan ook, reeel is het niet natuurlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is volgens mij niet eens toegestaan in 1 seizoen, maar ik kan me vergissen.
Ik vind het alleen maar slim van Inter om hem te verhuren. Heb ook niks tegen die constructie. Zij hebben 'm toch gekocht.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef keeper het volgende:
[..]
En "wij" "hier" maar zeiken als Inter diezelfde constructie uithaalt met Maxwell (om een andere reden, maar toch), dat dat met voetbal niets meer te maken heeft.
Nee, ik speel geen FM.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heb je dat met Football Manager geoefend?![]()
Dan moet je ook weten wat Mathijsen wil. Als Mathijsen alleen maar dolgraag naar Ajax wil, kan 't toch niet dat AZ dat niet toelaat.quote:Je moet jezelf de vraag stellen wat Mathijsen zelf wil. Ik denk dat die jongen op het WK gewoon een basisplaats heeft in Oranje en als die het goed doet, dan zal geen Nederlandse club hem meer kunnen halen. AZ weet dit ook en zal hem daarom liever aan een buitenlandse club verkopen dan aan een "concurrent" (zoals zij het zelf zien). Feit is wel dat Ajax zowel Landzaat als Mathijsen dolgraag wil halen.
Het einde is idd wat slechtquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap het einde er niet van MrD, als het dezelfde is als die ik ook al eens heb gezien...
Tja, AZ heeft de pretenties van een topclub. Stel je voor dat PSV en Borussia Dortmund Sarpong graag zouden willen hebben? Denk jij dan dat Ajax zegt: Het hoogste bod is in orde?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, ik speel geen FM.
[..]
Dan moet je ook weten wat Mathijsen wil. Als Mathijsen alleen maar dolgraag naar Ajax wil, kan 't toch niet dat AZ dat niet toelaat.
Kreeg hem ook van een feyenoord fan, vond er niks aan. Normaal kan ik er de humor nog wel van inzien als er weer zo'n anti-Ajax mailtje komt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan wel lachen om deze:
Blind (Powerpoint)
Kreeg hem van een maat via de mail
Nee, het gaat er om wat Sarpong wil.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tja, AZ heeft de pretenties van een topclub. Stel je voor dat PSV en Borussia Dortmund Sarpong graag zouden willen hebben? Denk jij dan dat Ajax zegt: Het hoogste bod is in orde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |