abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35130464
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:34 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Waarom?

Omdat dat clubhuis na één incident en na wat dingen die je na een half uurtje foulieren in Amsterdam ook kan vinden, meteen dicht moet.

Terwijl die gasten een clubhuis krijgen terwijl die hele buurten terroriseren, dat gaat er bij mij gewoon niet in en dan mag je me racist enzo noemen maar echt dit is gewoon zo debiel van Cohen.
Ach ja een beetje vergelijkbaar met de Amsterdamse wouten. Als een Marokkaanse gozer van 18 kankermongool zegt tegen zo'n blauwe, dan zegt die bange agent: "Doe eens rustig". Als het om een blanke 18-jarige uit Amstelveen gaat, krijgt die een boete.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:38:13 #227
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_35130517
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ach ja een beetje vergelijkbaar met de Amsterdamse wouten. Als een Marokkaanse gozer van 18 kankermongool zegt tegen zo'n blauwe, dan zegt die bange agent: "Doe eens rustig". Als het om een blanke 18-jarige uit Amstelveen gaat, krijgt die een boete.
Jij begrijpt het
pi_35130584
En dát is pas discriminatie. Moet je eens tegen SCH zeggen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_35130670
quote:

[..]

Idd, en dat het zovaak uit de hand loopt met oa Marokanen ligt imo meer aan de houding van menig agent. Ze laten zich bang maken die gasten, en die Marokanen voelen dat ze meer macht krijgen en gaan dus meer en meer proberen. Zelfde geld voor de Hells Angels, daar zijn die blauwe ook bang voor.

Ps,

we zijn het steeds vaker eens
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_35130762
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:39 schreef Da_Sandman het volgende:
En dát is pas discriminatie. Moet je eens tegen SCH zeggen...
Dat die zich hier nog niet gemeld heeft valt me eigenlijk op, ik had wel een reactie van hem verwacht want die zeikt om elk klein dingetje die je over een allochtoon zegt.
pi_35130982
Overigens, als Brands Mathijsen niet wil verkopen aan Ajax: Mathijsen laten kopen door Anderlecht, en Anderlecht verkoopt hem weer per direct door aan Ajax.

Zou toch geweldig zijn. Ben nu al benieuwd naar de reactie van Marcelletje Brands.
pi_35131077
quote:
Gelukkig werkt het vaak ook andersom, kan ik als ervaringsdeskundige zeggen .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_35131078
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:47 schreef Nashje het volgende:
Overigens, als Brands Mathijsen niet wil verkopen aan Ajax: Mathijsen laten kopen door Anderlecht, en Anderlecht verkoopt hem weer per direct door aan Ajax.

Zou toch geweldig zijn. Ben nu al benieuwd naar de reactie van Marcelletje Brands.
Dat is een goeie constructie, alleen na de eerste keer is het verrassingselement helaas verloren.
pi_35131087
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Dat die zich hier nog niet gemeld heeft valt me eigenlijk op, ik had wel een reactie van hem verwacht want die zeikt om elk klein dingetje die je over een allochtoon zegt.
Hieruit blijkt dat SCH het Ajax topic niet leest

Arie Koomen tijdens de lama's: "even kijken of ze echt niets horen. He Tijl, er staat een weerloos jongetje in het park... Nee, ze horen niets."
In Southern Sun
pi_35131129
quote:

En "wij" "hier" maar zeiken als Inter diezelfde constructie uithaalt met Maxwell (om een andere reden, maar toch), dat dat met voetbal niets meer te maken heeft .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_35131163
Zo'n constructie zou wel een stunt zijn, gewoon een paar ton naar Anderlecht als dank ofzo.
That's all folks!
pi_35131182
quote:

Heb je dat met Football Manager geoefend?

Je moet jezelf de vraag stellen wat Mathijsen zelf wil. Ik denk dat die jongen op het WK gewoon een basisplaats heeft in Oranje en als die het goed doet, dan zal geen Nederlandse club hem meer kunnen halen. AZ weet dit ook en zal hem daarom liever aan een buitenlandse club verkopen dan aan een "concurrent" (zoals zij het zelf zien). Feit is wel dat Ajax zowel Landzaat als Mathijsen dolgraag wil halen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35131214
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n constructie zou wel een stunt zijn, gewoon een paar ton naar Anderlecht als dank ofzo.
Is volgens mij niet eens toegestaan in 1 seizoen, maar ik kan me vergissen.
pi_35131303
Laat Ajax het nu allemaal maar op de "normale" weg doen
pi_35131427
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Is volgens mij niet eens toegestaan in 1 seizoen, maar ik kan me vergissen.
Zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Dan maar een verhuur ofzo. Er is altijd wel wat op te bedenken. Hoe dan ook, reeel is het niet natuurlijk.
That's all folks!
pi_35131556
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:49 schreef keeper het volgende:

[..]

En "wij" "hier" maar zeiken als Inter diezelfde constructie uithaalt met Maxwell (om een andere reden, maar toch), dat dat met voetbal niets meer te maken heeft .
Ik vind het alleen maar slim van Inter om hem te verhuren. Heb ook niks tegen die constructie. Zij hebben 'm toch gekocht.
pi_35131702
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heb je dat met Football Manager geoefend?
Nee, ik speel geen FM.
quote:
Je moet jezelf de vraag stellen wat Mathijsen zelf wil. Ik denk dat die jongen op het WK gewoon een basisplaats heeft in Oranje en als die het goed doet, dan zal geen Nederlandse club hem meer kunnen halen. AZ weet dit ook en zal hem daarom liever aan een buitenlandse club verkopen dan aan een "concurrent" (zoals zij het zelf zien). Feit is wel dat Ajax zowel Landzaat als Mathijsen dolgraag wil halen.
Dan moet je ook weten wat Mathijsen wil. Als Mathijsen alleen maar dolgraag naar Ajax wil, kan 't toch niet dat AZ dat niet toelaat.
pi_35131767
In ieder geval niet zo'n groot verlies tegen FC Sprookjesbos als vorig jaar. Het gaat de goede kant op.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35131951
Kan wel lachen om deze:

Blind (Powerpoint)

Kreeg hem van een maat via de mail
pi_35132058
Ik snap het einde er niet van MrD, als het dezelfde is als die ik ook al eens heb gezien...
In Southern Sun
pi_35132091
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap het einde er niet van MrD, als het dezelfde is als die ik ook al eens heb gezien...
Het einde is idd wat slecht
pi_35132215
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:01 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nee, ik speel geen FM.
[..]

Dan moet je ook weten wat Mathijsen wil. Als Mathijsen alleen maar dolgraag naar Ajax wil, kan 't toch niet dat AZ dat niet toelaat.
Tja, AZ heeft de pretenties van een topclub. Stel je voor dat PSV en Borussia Dortmund Sarpong graag zouden willen hebben? Denk jij dan dat Ajax zegt: Het hoogste bod is in orde?
pi_35132688
Gentenaar transfervrij naar Ajax... toppie gedaan Van Geel!

Sorry voor late reactie aangezien het om 3 uur vanmiddag al bekend was... maar lees het net pas...
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:22:20 #249
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35132799
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan wel lachen om deze:

Blind (Powerpoint)

Kreeg hem van een maat via de mail
Kreeg hem ook van een feyenoord fan, vond er niks aan. Normaal kan ik er de humor nog wel van inzien als er weer zo'n anti-Ajax mailtje komt.
Jawel, je keek.
pi_35133000
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 22:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tja, AZ heeft de pretenties van een topclub. Stel je voor dat PSV en Borussia Dortmund Sarpong graag zouden willen hebben? Denk jij dan dat Ajax zegt: Het hoogste bod is in orde?
Nee, het gaat er om wat Sarpong wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')