Ik denk dat een skyline een hoger pimp gehalte heeft dan een m3 of een m5. Maar dat vind ikquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:23 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Het blijft een nissan ... een BMW heeft status![]()
Ga eens naar je onervaren buurman en vraag wat hij liever heeft.. een nissan of een bmw. Beide met ruwweg evenveel powerquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik denk dat een skyline een hoger pimp gehalte heeft dan een m3 of een m5. Maar dat vind ik
Een paar redenen:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:13 schreef The_Dijkstra het volgende:
Waarom heeft NIssan de Skylines nooit in Europa (excl engeland) verkocht als lefthand ?
Denk dat ze dan een groot succes zouden zijn, zeker voor dat prijs. Ga maar na,
goedkoper dan e46 m3
meer tuningopties
via boardcomputer volledig af te stellen
onverslaanbare weggedrag en grip
Ik skyline vind jij lelijk? En trouwens, er zijn zat mensen met genoeg poen die een 350z kopen, niets mis met nissan hoor!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:50 schreef StefanP het volgende:
[..]
Een paar redenen:
Ik geloof er niets van dat ie goedkoper zou zijn dan een M3. Kijk maar naar de nieuwe skykline, die is echt niet goedkoper.
Bovendien is het gewoon een lelijke auto, daar kan geen hoeveelheid PKs iets aan veranderen.
Mensen die 60000 euro te besteden hebben, die kopen geen Nissan. Ongeacht wat voor model of prestaties.
Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:32 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Ga eens naar je onervaren buurman en vraag wat hij liever heeft.. een nissan of een bmw. Beide met ruwweg evenveel power
Voor de TFAF wist niemand wat een Skyline was, pas na die film werd die wagen bekend en gewild.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef The_Dijkstra het volgende:
even serieus, waarom hebben ze het nog nooit overgewogen ?
Ik denk wel dat er voldoende animo is, getuige de reply's in dit topic.
Je slaat de spijker keihard op z'n kop.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
De autokenners (op technische gedeelte) zouden vrijwel een Skyline nemen.
Het is technisch niet mogelijk om de motor om te bouwen naar lefthanddrive specs... er zouden teveel aanpassingen voor nodig zijn geweest en daaro hebben ze het nooit gedaan...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:25 schreef The_Dijkstra het volgende:
even serieus, waarom hebben ze het nog nooit overgewogen ?
Ik denk wel dat er voldoende animo is, getuige de reply's in dit topic.
Vrachtwagens inhalen wordt dan spelen met je levenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:58 schreef rameijer het volgende:
De voorkant doet me altijd een beetje denken aan m'n Impreza![]()
En wat is er mis met RHD? Even wennen en dan vlammen!![]()
de M3 juist wel omdat er veel jonny's hun 1.6 ombouwen naar een M3quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:53 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Een M3 heeft geen sjonnie status .. Sterker nog, geen enkele wagen van 20k+ heeft dat![]()
Ik denk dat jij de E46 met de E36 3-serie verwart.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef racing_max het volgende:
[..]
de M3 juist wel omdat er veel jonny's hun 1.6 ombouwen naar een M3
Leggen ze er dan ook een M3 blok in? Als ik nou een ferrari sticker op mn alfa plak, heb ik dan ook een ferrari? Alhoewel ,het zijn wel beide fiat'squote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:21 schreef racing_max het volgende:
[..]
de M3 juist wel omdat er veel jonny's hun 1.6 ombouwen naar een M3
Ik vind hem mooi omdat hij lelijk isquote:Op vrijdag 17 februari 2006 03:07 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik skyline vind jij lelijk? En trouwens, er zijn zat mensen met genoeg poen die een 350z kopen, niets mis met nissan hoor!
Heb het filmpje even bekeken. Gek gereden is kwats. Hoeveel pk heeft de skyline? Wie is de beste coureur van het stel ? Vergelijking slaat dus nergens op ..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef Googolplexian het volgende:
Liever een skyline dan een M3. Geen vergelijk imo.
Hier een M5 test ... aan het einde worden een M5, 911, M3 CSL en een Gallardo gek gereden door een GT-R34: http://video.google.com/videoplay?docid=3526537519713129399&q=skyline+m3
helemaal mee eens....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:27 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik denk dat een skyline een hoger pimp gehalte heeft dan een m3 of een m5. Maar dat vind ik
hmm, ik vind dat de skyline de overwinning wel terecht gewonnen heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:21 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Heb het filmpje even bekeken. Gek gereden is kwats. Hoeveel pk heeft de skyline? Wie is de beste coureur van het stel ? Vergelijking slaat dus nergens op ..
Die porsche, 420 pk's op 1585 kg. Daarentegen heeft de JDM Skyline 'MAAR' 276 pk's (ultimate car spreekt van een "JDM Skyline R34 GT-R" met specs), ook heeft hij geen V-spec onderstel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:34 schreef Googolplexian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5181714142753955573
http://video.google.com/videoplay?docid=-9092993110639752690
http://video.google.com/videoplay?docid=-3247362395588211337
http://video.google.com/videoplay?docid=3119386556345648145
http://video.google.com/videoplay?docid=6023510595639884890
Wie zijn de coureurs?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:30 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
hmm, ik vind dat de skyline de overwinning wel terecht gewonnen heeft.
Het startte laat in het begin
Skyline Z-tune is het zwaarste van alle de 5 auto's (check de specs maar)
Skyline kampt met turbogat gezien z'n vermogen
het heeft de minste aero-dynamica van de hele stel (ook de Gallardo en M5)
Bovendien heeft de M5 liefst 7 versnellingen, en ietsje meer pk's dan Skyline
Flink ouder dan M5 = verouderde elektronica. Zeker als je bedenkt dat alles in de Skyline via boordcomputer bestuurd wordt
Goed, die auto's zitten in de weg, zodat de Skyline niet erlangs kan. Als hij uiteindelijk ruimte krijgt, weet hij in dat filmpje alle Europese supercars te verslaan.
Een terechte overwinning, lijkt me.
wel V-Spec hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Die porsche, 420 pk's op 1585 kg. Daarentegen heeft de JDM Skyline 'MAAR' 276 pk's (ultimate car spreekt van een "JDM Skyline R34 GT-R" met specs), ook heeft hij geen V-spec onderstel.
Best verbazend dan dat hij hem nog bijhoudt
Coureurs zijn van Best Motoring... een paar van de betere, zeg maar. http://www.bestmotoringvideo.com/quote:
quote:Keichi Tsuchiya
The Drift King. Simple mention of this title will immediately tell car fans just how utterly qualified Keiichi Tsuchiya, or Dori-Dori as he's known, is. Ever jovial and playful and easily breaking into infectous laughter, Tsuchiya can probably be considered the most experienced and accomplished driver in the BM staff. Drifting, a form of controlled oversteer cornering, is a very popular sport in Japan. It certainly requires a lot of driving skills to drift and Dori-San is the acknowledged King.
In the racing scene, Tsuchiya's success in his earlier days was with racing Porsche 911s and Skylines in the N1 series. In a specially organized "Motorsports Show" a few years ago in Malaysia, I saw first-hand the black TAISAN Nissan Skyline that Tsuchiya droved to his South Pacific Championship title. Currently Tsuchiya is very active in the JGTC series. He drives mostly Honda NSX - turbocharged versions - in the GT500 class which produces around 450-500ps. In the coming Sepang leg of the JGTC, Keiichi Tsuchiya will be driving an AUTOBACS NSX.
At the international level, Tsuchiya has been racing with great success in the famous Le-Mans 24-hours race in France. In the mid-1990s, he raced a GT2 Honda NSX for Le-Mans 24hours. He was infact the GT2 class champion in the 1996 race. More recently he raced a MacLaren F1 GTR and last year in 1999, Tsuchiya was overall runners-up in the Le-Man 24-hours, driving a GT1 prototype Toyota.
As a measure of Tsuchiya's popularity and success, there are in fact a few SONY Playstation racing games dedicated to him. One even includes a video clip of Tsuchiya drifting around in a Nissan S14 Silvia as the introduction !!"
Is eng, he ...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:15 schreef Hugster het volgende:Tsuchiya
Bij hem lijkt het allemaal zo makkelijk te gaan![]()
wat een nonsense, het is amper een race, de M5 legt daarnaast bijna het hele parcours zijwaarts af, en dat is niet de snelste manier. op het laatst haalt de skyline op het rechte stuk in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef Googolplexian het volgende:
Liever een skyline dan een M3. Geen vergelijk imo.
Hier een M5 test ... aan het einde worden een M5, 911, M3 CSL en een Gallardo gek gereden door een GT-R34: http://video.google.com/videoplay?docid=3526537519713129399&q=skyline+m3
jah leuk filmpje is dat, maar het staat wel ergens voor. zit een standaard skyline onder de 4.2 seconden in de 100 dan, net zoals de Gallardo. Je kan er niet alles door zeggen, maar wel wat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef Googolplexian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=835914071558348517&q=r34
Inorbit : pk's op iets schroeven is niet automatisch sneller. Ik geef NSX als voorbeeld.
Het is een Z-tune, die heeft helemaal geen 280 pk'squote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:12 schreef Inorbit het volgende:
[..]
wat een nonsense, het is amper een race, de M5 legt daarnaast bijna het hele parcours zijwaarts af, en dat is niet de snelste manier. op het laatst haalt de skyline op het rechte stuk in.
jahoor een M5 (500pk) en een Gallardo(500pk) zouden het op het rechte stuk afleggen tegen 276 (tegen de 400 in het echt toch) pk ??
Inderdaad. Uit een ander topic zijn de skylines weer de snelste, maar tegelijkertijd hebben ze ook de fijnste rijeigenschappen:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:21 schreef Googolplexian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=835914071558348517&q=r34
Inorbit : pk's op iets schroeven is niet automatisch sneller. Ik geef NSX als voorbeeld.
Ook hier hetzelfde resultaat. En om de user wimo tegemoet te komen: deze keer worden alle auto's door dezelfde coureurs getestquote:in deze 2e deel een race tussen N/A-blokken en Turboblokken, 14 auto's in totaal. 5 Skylines doen mee (R32/R33/R34). Alle auto's hebben dezelfde 300 pk's, zo valt het te lezen op hun site. Uitlsag, top 3 helemaal bezet door de Skylines, op nummer 4 volgt de fd3s.
nog iets, de 5e (KSP NSX-R was nummer 5) en de 7e finalist (mcr r34 was nummer 7) van de eerdere filmpje doen ook mee met de strijd tussen de getunede wagens:
Impreza wrx sti
Toyota Supra MKIV Twinturbo
nissan silvia s15
honda NSX-R
mitusibusibusihi fd3s
un het filmpje gaat het om algemene opinie, niet alleen de snelste ronde, etc.
om de film te kunnen bekijken, hierrrr klikken
Nou ja, gek gereden? In een rechte lijn gedurende misschien 5 seconden. Hardly what I'd call "gek gereden". Da's NL waar die turbo voor is...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:44 schreef Googolplexian het volgende:
Hier een M5 test ... aan het einde worden een M5, 911, M3 CSL en een Gallardo gek gereden door een GT-R34: http://video.google.com/videoplay?docid=3526537519713129399&q=skyline+m3
Geld datzelfde ook niet voor een Toyota dan?Daarbij hebben de meeste mensen ook het idee een saaie burgerbak te hebben..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:50 schreef StefanP het volgende:
Mensen die 60000 euro te besteden hebben, die kopen geen Nissan. Ongeacht wat voor model of prestaties.
Briljante kerel iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is eng, he ...met één handje non-stop driftend over een circuit terwijl hij tegen de camera praat EN gele of roze keukenhandschoenen draagt (als handicap omdat het anders niet eerlijk is)
* Googol fan is
leuke preview van Hot Version (van BM) http://video.google.com/videoplay?docid=-498353997760597916
Tsuchiya + Skyline = rukmateriaal voor jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:15 schreef Hugster het volgende:Tsuchiya
Bij hem lijkt het allemaal zo makkelijk te gaan![]()
Ik kende hem alquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Tsuchiya + Skyline = rukmateriaal voor je
Ik heb ze van de zomer regelmatig gezien in Schotland. Ik vond het eigenlijk alleen maar onwijs vetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:55 schreef Kleibintje het volgende:
Ha! De Skyline. Ik vond het altijd een erg mooie auto op foto's, ziet er sterk uit en de reputatie doet ook erg veel goed natuurlijk...
Helaas woon ik nu op een plaats waar ik ze nog wel eens zie rijden, en gutteguttegut, wat een deceptie. Echt waar, veel kleiner dan ik altijd dacht en het design is in het echt vele malen minder succesvol. De Sylvia's en Fairlady's zijn echt veel mooier om te zien.
En echt, ik was een Skyline liefhebber, dus als jullie dat willen blijven, kom nooit een Skyline in het echt tegen...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:55 schreef Kleibintje het volgende:
Ha! De Skyline. Ik vond het altijd een erg mooie auto op foto's, ziet er sterk uit en de reputatie doet ook erg veel goed natuurlijk...
Helaas woon ik nu op een plaats waar ik ze nog wel eens zie rijden, en gutteguttegut, wat een deceptie. Echt waar, veel kleiner dan ik altijd dacht en het design is in het echt vele malen minder succesvol. De Sylvia's en Fairlady's zijn echt veel mooier om te zien.
En echt, ik was een Skyline liefhebber, dus als jullie dat willen blijven, kom nooit een Skyline in het echt tegen...
Nou dat bepaal ik zelf nog wel, heb er ooit eentje in nederland zien rijden, een r33 gtr en ik vind hem er toch echt wel mooi uitzien.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 06:55 schreef Kleibintje het volgende:
En echt, ik was een Skyline liefhebber, dus als jullie dat willen blijven, kom nooit een Skyline in het echt tegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |