quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:49 schreef Randa_v het volgende:
Tja die rijden er wel maar maar 1 keer in het uur. Het is echt een durrep hiero.Vanuit die paar bushaltes die er zijn is het ook nog een flink end lopen. Af en toe is in een durrep wonen niet echt handig. Wat dat betreft vond ik Weert beter te doen ook met loopafstanden daar. Vanuit hier moet je meteen zo een end om ergens te komen.
Ben blij als we eens naar het durrep hierlangs verhuizen zit het met die loopafstanden ook meteen een stuk beter.
Eigenlijk moet er gewoon een fietskar/bakfiets komen dan zal het ws beter te doen zijn. Mijn schoonzusje kon net vandaag niet om mij op te halen en weg te brengen met de auto anders had ik dat nog als optie achter de hand.
Het enige wat ik nu echt even rot vind is dat ik nu geen idee heb wat hij is bijgekomen van een week alleen borstvoeding.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:12 schreef bixister het volgende:
randa, da's balen zeg.en geen lieve buurvrouw die je even kan brengen ofzo? fietskar lijkt me voor jou dan wel ideaal inderdaad. of zo'n maxicosi beugel voor achterop de fiets, daar zijn vast ook wel bijpassende regenhoezen voor.
Oh ja, zo een pakje met voetjes en er dan achterkomen dat hij zijn benen niet kan strekken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef Rottdog het volgende:
Of je kind in strakke pakjes hijzen omdat jij het zo leuk vindt![]()
Pas vanaf 4 jaar worden de meeste kinderen getest en kun je er vanuit gaan dat die testresultaten betrouwbaar zijn. Voor de leeftijd word testen meestal afgeraden omdat ze vals positief of vals negatief kunnen uitvallen. (m.a.w. ze kunnen nu allergisch lijken te reageren en erover heen groeien en vice versa).quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:29 schreef Fuente het volgende:
Weet iemand hier trouwens vanaf welke leeftijd een kind getest kan worden op allergieen voor bijvoorbeeld katten o.i.d.?
Heb er ook wel even aan gedacht ja...maar toch heb ik niet het idee dat dat het is. Ze heeft niets in haar mondje wat te zien is, en ze drinkt soms ook heel rustig, met grote slokken. Als een baby spruw heeft, drinkt hij/zij dan 's nachts altijd wel rustig?quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef E.T. het volgende:
Suzanna, heb je al naar spruw gekeken? Daar kunnen ze ook erg onrustig van gaan drinken..
Verder schiet me ook neit zo 123 iets te binnen. (het verklaart nl. niet dat ze dan niet altijd zo is).
Sterkte!
Ik ben ook allergisch voor vanalles, maar sommige dingen waarop ik getest was en positief op reageerde (dus allergisch was) merk ik niets van in de praktijk...en andere dingen (zoals katten, waar ik dus echt niet tegen kan helaas) kwamen weer niet goed uit de test. Vreemd hoor, het klopt toch soms niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:37 schreef Anitra het volgende:
Fuente idd wat Lois zegt. Djulian is wel getest omdat er duidelijk mee dingen waren waar hij niet tegen kon, alleen kwam uit de test alleen de kippen-ei allergie. Maar het wilde niet zeggen dat hij zijn melk allergie en huisdieren allergie niet had want die had hij duidelijk wel.
De beste manier om te kijken of ze ergens allergisch voor zijn is tot 4 jaar het elimineren van dingen. Als je dus een allergie vermoed dat uit het dieet/omgeving van de kleine houden en dan later weer toevoegen.
Dit wel in overleg met CB ivm eventuele heftige reactie!
Merlijn heeft vanavond door krampjes de hele avond aan dezelfde tiet liggen lurken. Dus daar zit niet echt veel in, hij krijgt maar een beetje iedere keer ws. Gelukkig kom ik zo op een avond ook een beetje aan rust toe.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef Suzanna het volgende:
Randa: als Emma krampjes heeft wil ze soms juist wel en soms juist niet drinken. Ze kan namelijk ook teveel drinken af en toe, waardoor ze weer extra krampjes krijgt. Ze is nogal een gulzige tante met het drinken vaak...
Dat is idd de moeilijkheid en daarom werkt het elimeneren van dingen beter dan zo'n test.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Ik ben ook allergisch voor vanalles, maar sommige dingen waarop ik getest was en positief op reageerde (dus allergisch was) merk ik niets van in de praktijk...en andere dingen (zoals katten, waar ik dus echt niet tegen kan helaas) kwamen weer niet goed uit de test. Vreemd hoor, het klopt toch soms niet.
Lastig zeg, dit!
Haha, je wordt zo gedwongen om rustig te zitten he! wel lekker dat hij dan toch wil drinken/zuigen...dat wil Emma vaak niet, die wil dat we met haarquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:35 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Merlijn heeft vanavond door krampjes de hele avond aan dezelfde tiet liggen lurken. Dus daar zit niet echt veel in, hij krijgt maar een beetje iedere keer ws. Gelukkig kom ik zo op een avond ook een beetje aan rust toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |