Oh Ingrid wat zul je geschrokken zijn! Niet schuldig voelen hoor, het kan echt iedereen gebeuren en het is niet zo dat je expres viel
![]()
. Ik ben toen ik een maand of 8 zwanger was hier ook van de trap gegleden, wij hebben nu van die anti-slip strips erop, maar ik vind het nog steeds eng met Sara de trap af..
Evenstar, hopelijk helpen de remmers! Dikke knuf voor Arwen, is niet niks dat spugen...
Jelief, fijn dat je gerust gesteld bent, en idd, slaaptijden en drinkhoeveelheden zijn handig om te weten!
Vicky, ooh lijkt me ook moeilijk als je ukje voor het eerst uit logeren gaat! Ben benieuwd hoe het gegaan is, Sara gaat volgende maand voor het eerst uit logeren
![]()
Lewis , Sara lijkt er weinig last van te hebben, ze blijft eigenlijk altijd vrolijk
![]()
Suzanna, ik zie d'r eigenlijk nooit krabben, maar volgens mij doet ze het 's nachts wel, want ze lijkt van die krabkrasjes te hebben (al zie je soms het verschil niet echt tussen een wondje en een krabje). Maar overdag zie ik nooit dat ze eraan zit. Is het bij Noa vanzelf weggegaan?
Bix, ik vind het verschrikkelijk dat hormoonzalf spul. Ze heeft er baat bij, maar het klinkt zo heftig met die hormonen enzo.
Weet iemand hier trouwens vanaf welke leeftijd een kind getest kan worden op allergieen voor bijvoorbeeld katten o.i.d.?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje