abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34672063
Het vervolg van ; Het grote kleine babytjes topic 70

Babietjes

17 februari 2005: Sanne Larissa dochter van edje34(papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
21 februari 2005: Arend, zoon van Bumbelbee
11 maart 2005: Noël Riley, zoon van Luisa
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
4 april 2005: Noor, dochter van Superted (papa)
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
12 april 2005: Dione, dochter van wiseguy79
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)
22 juni 2005: Hannah Wende, dochter van Jonnetje
05 juli 2005: Henrik en Katrine, zoon en dochter van Fogel
07 juli 2005: Elize, dochter van Basset
11 juli 2005: Nicole, dochter van Snowww
06 augustus 2005: Raïsa Manou, dochter van Rekkie en Roumysa
25 augustus 2005: Sara Runé Catharina, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman (papa)
31 augustus 2005: Mila, dochter van Joolz (papa)
29 september 2005: Sterre, dochter van NT-T.BartMan (papa)
*** 14 oktober 2005: Kady Máire, dochter van Elegantly Wasted en Digger***
18 oktober 2005: Jort, zoon van Quinny en chocobo
18 oktober 2005: Amber Sophie, dochter van Vicky
21 oktober 2005: Amber, dochter van Biebz en Xlarge
27 oktober 2005: Tobias, zoon van Saffier en Lautie
28 oktober 2005: Robin Thomas, zoon van Wennie
28 oktober 2005: Emma Sophie, dochter van Jelief en Mike Air
11 november 2005: Emma Salome, docher van Suzanna
***18 november 2005 Lucas, zoontje van FoN en Bierie ***
19 november 2005: Jasmijn, dochter van Bastard (papa)
6 december 2005: Kim Jessie, dochter van Ingrid19 en Djeez
13 december 2005: Megan, dochter van GizartFRL (papa)
27 december 2005: Merlijn, zoon van Randa_v en Magneet
*** 30 december 2005: Arwen, dochter van _evenstar_ en DarkManta ****
12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

laatste post;
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:40 schreef Xanthe het volgende:
Hahaha idd zoals je het zegt herkenbaar , ach kan dr wel van genieten , maar er zijn ook momenten dat het wel eens vervelend is (meer doordat ik erg moe en misselijk ben door dat brusje in mijn buik). Isis in de box zetten is op zo'n moment een ramp , dan word ze boos omdat je haar uit haar "doel" haalt en dat resulteerd in een bijna hysterisch kind (ik hou mijn hart vast voor als ze wat groter is ) gillen , gieren en brullen en alles uit de box willen gooien. Ik negeer dr dan volkomen (ga soms zelfs even de kamer uit omdat dat gegil zeer doet in mijn oren) en dan is het vaak ook zo over. Madammeke weet gewoon wat ze wil en wil dat doel dus ook behalen.
Volgens mij een goede eigenschap voor als ze wat groter is.
Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik zeer moeilijk kind heb... maar de momenten dat ze heel erg lief is en loopt te lachen of lekker bezig is met spelen en onderzoeken zijn vele malen groter hoor...

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 09-02-2006 20:40:25 ]
pi_34672214
Xanthe ik vind het niet klinken alsof Isis moeilijk is hoor, eerder een gezonde bijna-dreumes En berg je maar, want het kan nog veel erger worden
Ik heb nu het idee dat Noah het expres doet als ie ergens boos om wordt. Bijv als ik even de kamer uit ga wordt ie boos, meestal komt ie me gewoon achterna, maar soms blijft huilen en gillen in de kamer en als ik dan terug kom zit ie in een hoekje waarvan ie dondersgoed weet dat ie daar niet mag komen!

Wij hebben trouwens geen box meer staan, en ik blijf ook altijd gewoon herhalen. Werkt meestal wel goed, alleen soms duurt het even
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_34672237
Oeh vergeet ik bijna de jarige job!

Jordy Hieperdepiep Hoera! Je bent 1 jaar! Gefeliciteerd en dat je maar een fijne dag hebt en mooie cadeaus krijgt!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:57:22 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34672289
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:53 schreef texelonia het volgende:
Xanthe ik vind het niet klinken alsof Isis moeilijk is hoor, eerder een gezonde bijna-dreumes En berg je maar, want het kan nog veel erger worden
Idd ja!
Lekker dwars zijn enzo.
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:57:45 #5
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_34672301
Hier volgt weer ff een update over Kady:

We zijn afgelopen weekend ff heerlijk helemaal weg geweest naar Port Zélande. Leuk en druk weekend gehad en maandag op de terugweg zouden we in Rotterdam een tussenstop maken om met Kady voor controle naar het Sophia te gaan. Ze groeit goed en loopt in ontwikkeling van haar gecorrigeerde leeftijd voor volgens kinderarts en CB dus wij dachten echt dat het maar een routineconrole zou worden met de mededeling:tot volgend jaar.

Niets is minder waar. De cardioloog heeft geconstateert dat het klepje van haar longslagader verder verdikt is en dat de situatie in de afgelopen 3 maanden verslechterd is. De druk in haar rechter hartkamer is onacceptabel groot en er moet 'gedotterd' worden. Kady staat nu op een wachtlijst en is over zo'n 4 a 5 weken aan de beurt.
Het gekke van het hele verhaal is dat je er helemaal niets van merkt. Ze groeit goed, drinkt goed is lekker actief, zweet niet, loopt niet blauw aan. Tis gewoon een lekkere spekkies baby aan het worden die zo heerlijk naar je lacht als ze je ziet

Maar goed, er moet iets aan gedaan worden anders wordt de schade onherstelbaar. Kady kan zo geen maanden door blijven gaan volgens de cardioloog. We wachten dus op het telefoontje.

Ik heb niet alles bij kunnen lezen, maar ik zag dat Tobias wel ff een kan gebruiken.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:57:54 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34672305
Ik ga Jordy verhuizen naar het volgende topic! Gefeliciteerd Githa!
pi_34672329
Nou ik laat de box nog mooi wel even staan , vind het ideaal want zo kan ik ook nog wat in het huishouden doen zondat dat Isis gevaar loopt omdat ze overal bij kan komen.
(We hebben een deur in de woonkamer met een groot raam en een gaskachel dus een beetje te eng.... om nog maar niet te spreken over de hond die hier natuurlijk ook los loopt en die een enorme aantrekkinskracht uitoefend op Isis).
En aangezien er straks toch een kleintje aankomt heeft het ook geen zin om de box nu uit elkaar te halen en dan over een aantal maanden weer in elkaar te zetten
pi_34672542
Githa, gefeliciteerd met Jordy's verjaardag

EW, dat was vast schrikken! Gelukkig kunnen ze er wel wat aandoen. Fijn dat Kady zo goed groeit!

Xanthe, lekker dondersteen heb je zeg

Hier gaat het lekker, Sara's wangetje knapt behoorlijk op, haar lijfje wat minder, maar dat heeft tijd nodig. Verder een heel vrolijk lief meiske hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:11:07 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_34672560
Xanthe, ik heb ook nog steeds de box staan en Liam (inmiddels 2) zit er nog steeds regelmatig in
stormy waters...
sailin'
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:15:37 #10
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_34672672
JIPPIE, JOEPIE, JOTTUM!!!!!
JORDY IS 1!!!!
Githa en kleine GROTE MAN; GEFELICITEERD!
Maak er een heerlijk dagje van.

Dag lieve Jordy!
Julius zwaait naar je:
En ik geef je een dikke verjaardagsknal-
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:17:25 #11
105888 renzell
pi_34672717
EW- Da's schrikken zeg! Wat vervelend. Maar aan de andere kant wat heerlijk dat het verder zo goed gaat met Kady en dat ze een lekker spekbokkinkje aant worden is.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:18:03 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_34672731
He jakkes EW! Da's toch wel even balen. En schrikken! Zeker omdat je niks aan haar merkt! Kan me voorstellen dat het dan wel heel rauw op je dak komt.
Hopelijk komt snel de oproep en kan ze daarna lekker verder met spekkies kweken.
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:19:38 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_34672774
Ew sjees zeg...
stormy waters...
sailin'
  woensdag 1 februari 2006 @ 10:57:15 #14
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34673597
dat is ff schrikken EW en Digger, en ook erg spannend weer de komende paar weekjes dus totdat ze geholpen kan worden. toch raar he dat zon kindje iets onder de leden kan hebben terwijl je werkelijk helemaal niks merkt veel succes en sterkte

ook hier zon dreumes die ontzettend goed aandacht kan vragen cq eisen. het gilt en gaat dramatisch op de grond liggen om maar zn zin te krijgen. het ligt er een beetje aan waar ik mee bzig ben, maar als ik bijv aan het eten koken ben negeer ik hem volkomen, en dan gaat hij nog vanzelf weg ook soms pak ik hem ook weleens op omdat het gewoon niet aan te horen is.
de box staat hier nog wel maar word gebruikt als speelgoedopbergplek ik laat hem ook staan voor de volgende wuppie die onderweg is.
pi_34673689
Jeetje wat een schrik EW! Gelukkig heeft Kady er zelf geen last van. Sterkte de komende tijd

Wij hadden hier de box even aan de kant gezet om ruimte te creëren toen we wat visite kregen, en nooit meer terug gezet En Noah wilde eigenlijk toch nooit meer langer dan 5 minuten in de box, en we vonden de ruimte toch wel weer fijn, dus maar zo gelaten
©Dumbo
pi_34673867
Op dit moment ligt ook al het speelgoed van Isis in de box , maar dat is meer omdat ik nog even voor het weekend een grote schoonmaak aan het houden ben.
Moet tenslotte wel lekker fris zijn als alle visite van het weekend hier komt...
pi_34674092
onze box is niet groot genoeg voor alle speelgoed. de la eronder zit wel propvol, en er ligt ook al heel veel (eigenlijk iets teveel) in de box zelf, maar dan nog ligt er een hele hoop speelgoed 'los' in een hoek, en in een paar van die plastic kratten. ik moet nodig weer eens een selectie gaan maken en wat spullen naar de zolder verplaatsen. maar 't is lastig, ze spelen overal graag mee!

de box zou ik nog niet willen missen hoor. zowel piet als anna zitten er nog af en toe in. piet echt op eigen verzoek!
pi_34674137
jemig, ik lees nu pas de Kady-update en schrik er van zeg. EW ik hoop dat die dotter-operatie snel kan plaatsvinden en het gewenste effect heeft.
pi_34674153
jeetje EW dat is ff schrikken zeg... Ik hoop dat het snel verholpen is

JORDY!!! Gefeliciteerd grote vent!! Fijne dag vandaag
Veel plezier in het dreumestopic..

Isis is gewoon ff lekker anti
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 februari 2006 @ 11:51:29 #20
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_34675099
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 11:08 schreef Xanthe het volgende:
Moet tenslotte wel lekker fris zijn als alle visite van het weekend hier komt...
ik zit te denken huhh visite? word Isis al 1 jaar ik had echt nog het idee dat zij een maandje of 10 was

ohh time flies echt gewoon
pi_34676160
Hahaha ja Isis word a.s. dinsdag ook alweer 1

Schrik me net een hoedje... Isis was al even wakker en ik haalde haar net uit bed en heeft ze ineens een blauwe plek vlak bij dr oog (tussen het oog en de wenkbrouw in). Was me vanmorgen nog niet opgevallen eigenlijk , maar nou was ik ook nog niet echt wakker op dat moment en heeft ze voor de rest rustig zitten spelen.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:17:50 #22
105888 renzell
pi_34679564
Ha ha, ja Martineke.... Juul is al weer bijna een maandje of 10! En Tomas vandaag precies 10 maanden... Time flies when you're having fun.
  woensdag 1 februari 2006 @ 14:19:55 #23
105888 renzell
pi_34679624
Jeetje Isis, niet jezelf hoeken hoor!
Kan me voorstellen dat je schrok Xanthe!
pi_34680157
Vrijdag ga ik met Merlijn voor het eerst naar babymassage. Ben heel benieuwd hoe hij het gaat ervaren. En ik hoop dat hij het fijn vindt, want dat hoeft ook nog niet eens.
De babymassage wordt gegeven waar ik ook mijn zwangerschapsyoga heb gehad.
  woensdag 1 februari 2006 @ 18:07:15 #25
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_34687163
Jippie!!! Jordy is 1!!!!!! Gefeliciteerd! Papa en mama ook van harte!!!!
Feestneus, we hopen dat je een leuke dag hebt, een dikke zoen van Luuke! (En van mij ook 1 hoor!!!!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')