*mompelt iets over megaopruiming bij Hans Textiel + zeeman*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ze kan heel goed rollen!Sjaals vooral!
![]()
Prenatal is idd wel duur ja. Hema of V&D is mss beter.
Maar dat kan jij nóg beterquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ze kan heel goed rollen!Sjaals vooral!
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No problem!
Noem de dag en de adressen en ik ga
Owkee, da's geregeld dan! Stuur maar een mailtje als je weet wanneer ik wáár heen moet. Koop ik lekker toch wat, namelijk benzine. Ik blij, jij blijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:40 schreef DaanBanaantje het volgende:dat zou opzich wel ontzettend handig zijn!
![]()
maar van dat kopen heb ik dan eigenlijk toch liever niet.. als je het niet heel erg vind... maar ik vind het wel heel erg ontzettend lief aangeboden![]()
je bent echt liefquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, da's geregeld dan! Stuur maar een mailtje als je weet wanneer ik wáár heen moet. Koop ik lekker toch wat, namelijk benzine. Ik blij, jij blij![]()
Ik heb de beschikking over een jetser van een busquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef Sugar het volgende:
Ja, zie je! Hahaha!!!!
Nou, ik ga je mailen, ElisaB! In Eindhoven is sowieso al spul van mij en Renzell en wie weet melden zich nog meer mensen uit het zuiden. Heb je een bus?![]()
wat lief! ik ga mailen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daan, zou je mij je adres even kunnen mailen. Dan kijk ik ook nog even op zolder dit weekend. Misschien zo dadelijk al even en dan kan mijn man het OF vanmiddag OF zondag evt langs brengen (anders wordt het per post) aangezien hij toch in Almere moet zijn.
Tis hier toch al een puinzooi (lees: we zijn van slaapkamers aan het verwisselenquote:
probeer mij anders even te mailen:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef Saffier het volgende:
Ik heb ook nog een slaapzak zag ik net, weet alleen de maat nu even niet. Wie mailt mij het adres van Daan met haar toestemming?
heel lief babyfeetquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:02 schreef babyfeet het volgende:
daanbanaantje ik heb hier nog een werkende magnetron staan voor de flesjes op te warmen
heb je daar iets aan wij willen ook graag iets doen en dat is het eingste wat ik kon bedenken..
want ik vind dit zo geweldig wat hier nu gebeurt echt super
echt
het lukt me niet om terug te mailenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:06 schreef Saffier het volgende:
Daan je hebt mail!
dank je welquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef babyfeet het volgende:
Ik heb ook nog een kruik als je wilt ik ga hier gewoon zoeken voor je
dat denk ik ook ja, maar wel heel lief dat je zoekt!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:08 schreef Sugar het volgende:
Snap ik hoor, Daanbanaan. Ik vond dat eigenlijk ook niet zo'n goeie advertentie. Te ruim en veel zooi, denk ik.![]()
als het goed is heeft moussy die, maar ze wist het nog niet zeker want ze kon niet bij de tas op zolderquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:57 schreef m@x het volgende:
Ik vind dit zo'n lief topic
![]()
Misschien dat ik het heb gemist, maar had ze al hydrofiele luiers enzo?
oh oeh ah jah! whaaa leuk leuk leukquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:55 schreef Lishe het volgende:
Wat fijn Elisa, een pakketdienst!!!
Daan, ik heb weer wat... Ik vertelde van mijn vriendin over je actie en ze was ook meteen enthousiast. Dus als je nog niet genoeg decoratie hebt, en je vind het leuk, mag jij of je vriendin een kleierijtje uitzoeken hoor!
Kijk maar even op de site, er kan ook gewoon iets op vraag gemaakt worden als je dat liever hebt.
ik heb hem nog steeds niet gevondenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:04 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
als het goed is heeft moussy die, maar ze wist het nog niet zeker want ze kon niet bij de tas op zolder
nou.. rens heeft een roze schilderijtje met een vlinder die ik krijg, dan een roze met vlinder met bloemetjes van lishe en vriendin.. en voor het wtp lijstje van Icaa koop ik een nieuw roze aangezien ie toch gesneuvelt is..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:20 schreef Sugar het volgende:
Ik zou trouwens wel proberen om alles een beetje op elkaar af te stemmen qua aankleding. Misschien een open deur, maar omdat je alles krijgt, heb je dus ook erg veel verschillende schilderijtjes enzo.![]()
jaaaa flessen en speentjesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:25 schreef Ladybos het volgende:
Daan ik heb ook nog wat flessen en speentjes erbij gedaan.
Wat de aankleding van het kamertje betreft: mijn lampje is blauw, past dat er wel bij dan ?
Ik weet het eigenlijk op dit moment niet.. als er wat te binnen schiet dan gooi ik het gelijk hier neer! Dank je wel voor het aanbod iigquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:04 schreef tirannetje24 het volgende:
ik lees hier ook altijd wel mee en vind dit een hele sympathieke actie van je Daanbanaantje
En eigenlijk wil ik ook wel mijn bijdrage leveren hieraan als dat mag![]()
aangezien je geen nieuwe dingen wilt hebben weet ik niet of het makkelijk is als ik ook wat spullen ophaal en misschien dan via ElisaB of iemand anders bij jou kan krijgen?
Of heb je misschien een andere manier waarmee ik je kan helpen?
ik ben alleen helemaal niet creatief![]()
ik reis veel tussen arnhem en eindhoven is dus als het een idee is hoor ik het graag.
het komt vast goed!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:03 schreef Saffier het volgende:
Nou, ja wat raar! Ik laat er vanavond even naar kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |