abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 07:43:13 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35177987
100x70 is volgens deze site een gebruikelijke maat.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35178282
een beetje extra breed is vaak fijner voor 't instoppen!
pi_35178692
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier toevallig voorbij gelurkt en kan helaas niet veel doen omdat ik geen babyspulletjes heb... Ik lurk hier vaker en weet ook dat alle zwangere vrouwen op den duur nesteldrang krijgen en van alles willen kopen/inrichten...

Nu heb ik hier nog een cadeaupas van Ikea met 25 euro erop. (dat is tenminste wat ze me vertelden toen ik 'm kreeg). Ik wil graag iets doen, dus als je me je adres mailt Daan stuur ik 'm naar je op...

Kan ze toch zelf nog een beetje snuffelen en wat kleine dingetjes voor de inrichting aanschaffen...
echt, ik bedoel jeetje wat lief, wat leuk... ohhh dan kan ze zelf gaan shoppen ja oh wat geweldig zeg! Dank je wel... ik ga mailen.. nu meteen!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_35178735
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 00:33 schreef ElisaB het volgende:
* meldt zich om ook een bijdrage te leveren

Kan iemand het linkje naar de eerste oproep voor me posten (heb al zitten zoeken, maar kan 'm niet vinden )
Mag ik hier even een oproepje doen voor een heel lief vriendinnetje van mij..?
Ze is nu 29 weken zwanger, in de steek gelaten door haar vriend toen ie hoorde dat ze zwanger was en door haar ouders het huis uit gezet.. Ze heeft geen ene rode rotcent om haar babykamertje aan te kleden met accesoires en prulletjes.. maar ook kleding etc. Het word een meisje.. Dus als mensen hier nog spulletjes/kleertjes enzo over hebben? Roze/paars/groen/rood/oranje.. wat dan ook, Please? Zou ik die dan voor haar kunnen overnemen.. Het liefst dus gratis of een klein bedrag..

Dank!

en dank je wel

Link: vraag en aanbod kinderspullen deel 7

[ Bericht 3% gewijzigd door DaanBanaantje op 17-02-2006 09:11:53 ]
pi_35178805
hoeveel van die vriendinnetjes heb jij?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:09:49 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35178839
Maar Daan, het is toch juist niet namens haar? Dat klinkt hebberig vanuit haar! Even misverstanden voorkomen en zoveel mogelijk hulp genereren.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_35178881
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef bixister het volgende:
hoeveel van die vriendinnetjes heb jij?
1.. gelukkig!

oh echt.. het voelt zo dubbel allemaal.. ik zit hier nu alweer ja echt te huilen.. door wat iedereen wil doen en op gaat sturen en, mede doordat ik onwijs emo ben omdat mijn spruit over 2 dagen 1 word, dat iedereen zulke lieve dingen zegt en pfff dan ga ik straks ook nog weg naar Amerika en ik wil dr zo graag helpen en dan voel ik me zo lullig omdat ik het gevoel heb dat ik d'r in de steek laat enzo. Ik ben de enige die ze nog echt heeft.. andere mensen vinden het wel zielig, maar zouden ook geen poot uitsteken..

En dan als ik dit teruglees.. al die lieve reacties..
pi_35178895
Je hebt gelijk sugar.. ze weet helemaal van niks nog natuurlijk dus het is namens mij voor haar heb het veranderd
pi_35178922
Daantje, ik prop er zoveel in als het kan: kleertjes, flessenset, eventueel zwitsal, sowieso het jasje en moltons, even kijken wat er allemaal inpast
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 februari 2006 @ 09:13:18 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35178923
Nou ik kan niet bepaald vinden dat je haar in de steek laat, mafkees Je komt straks met een half huishouden bij haar binnenwandelen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:16:07 #111
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_35178968
Zelfs meer als dat, als ik het zo lees .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_35178982
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef Fuente het volgende:
Daantje, ik prop er zoveel in als het kan: kleertjes, flessenset, eventueel zwitsal, sowieso het jasje en moltons, even kijken wat er allemaal inpast
oh ik weet gewoon niet meer wat ik moet/ kan zeggen dat ik het echt onwijs waardeer en ontzettend lief vind.. en natuurlijk heel erg bedankt...
pi_35179022
het werkt wel erg aanstekelijk moet ik zeggen. ik zit steeds te denken of ik niet toch ook iets kan bijdragen. het echte kleine babyspul heb ik dus allemaal al beloofd weggegeven / verkocht maar in iets grotere maat heeft ze straks natuurlijk ook nodig, zal ik daar iets van toesturen? mail me je adres maar even (of staat dat hier al ergens vermeld?)
pi_35179097
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:19 schreef bixister het volgende:
het werkt wel erg aanstekelijk moet ik zeggen. ik zit steeds te denken of ik niet toch ook iets kan bijdragen. het echte kleine babyspul heb ik dus allemaal al beloofd weggegeven / verkocht maar in iets grotere maat heeft ze straks natuurlijk ook nodig, zal ik daar iets van toesturen? mail me je adres maar even (of staat dat hier al ergens vermeld?)
je bent echt niks verplicht ofzo he.. echt niet.. ik wil niemand iets verplichten, want dan zou ik me echt heel erg lullig voelen.

Ik heb je iig mn adres gemaild, want die staat niet op Fok..

en gewoon even Dank je wel...
pi_35179244
oh en dan vergeet ik Anitra.. Dank je wel! wil je misschien ook een roze maken?

[ Bericht 22% gewijzigd door DaanBanaantje op 17-02-2006 09:44:41 ]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 09:41:30 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35179429
Schouderklopjes meldtopic deel 1
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef Dagonet het volgende:
FOK!kers zijn liefdadig (soms dan) en babyspullen zijn reteduur. In OUD kwam Daanbanaantje met het verhaal van een vriendin die het wat lastiger heeft momenteel en met z'n allen zijn ze nu stapels aan babyspullen bijeen aan het sprokkelen om iemand die ze niet kennen uit de brand te helpen.

Tof mensen!
Met een voor iedereen!
pi_35180984
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]

Met een voor iedereen!
ja... een schouderklopje voor jullie! jullie zijn lief
pi_35181043
Igraine, Icaa en Lady-wrb.. jullie pakketjes zijn binnen!

Icaa 1 schilderijtje is kapot gegaan, t glas is gebroken, maar daar ga ik gewoon een nieuw lijstje voor halen, de prentjes zijn superlief! Dank je wel

Igraine, je pakketje is geweldig! Al dat roze En die mutsjes echt super! Dank je wel..

En Lady-wrb, wat een doos wat lief! Al die kleertjes! Dank je wel! En de boekjes en knuffels waren ook helemaal leuk

jullie zijn geweldig
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:49:57 #119
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_35181202
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:

Met een voor iedereen!
Schouderklopjes meldtopic deel 1 >> en dan nu met anchor

Nagekomen bericht:
En nu maar gewoon gekopieerd
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef Dagonet het volgende:
FOK!kers zijn liefdadig (soms dan) en babyspullen zijn reteduur. In OUD kwam Daanbanaantje met het verhaal van een vriendin die het wat lastiger heeft momenteel en met z'n allen zijn ze nu stapels aan babyspullen bijeen aan het sprokkelen om iemand die ze niet kennen uit de brand te helpen.

Tof mensen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 10:53:35 #120
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35181319
Wat lief hoe iedereen reageert! Ik heb een wat grotere maat tuinbroekje voor een meisje liggen, Daan geef je je adres even door?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_35181466
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef Saffier het volgende:
Wat lief hoe iedereen reageert! Ik heb een wat grotere maat tuinbroekje voor een meisje liggen, Daan geef je je adres even door?
wat is je email? want ik krijg ze telkens terug als ik op het emailadres reageer dat in je profiel staat
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:11:12 #122
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35181771
He wat raar, dat is toch het enige adres wat ik heb!

[ Bericht 31% gewijzigd door Saffier op 17-02-2006 11:18:43 (mail verwijdert) ]
Ylana
pi_35181779

voor de kijkers:

de kleertjes van Igraine rechts, het lijstje van Icaa in t midden bovenin en slaapzakje helemaal rechts en links de kleertjes, boekjes en knuffels van Lady-wrb

[ Bericht 5% gewijzigd door ElisaB op 17-02-2006 21:12:30 ]
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:11:55 #124
33954 ElisaB
pi_35181786
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 09:03 schreef DaanBanaantje het volgende:
en dank je wel

Link: vraag en aanbod kinderspullen deel 7
* ElisaB loves goeie aksiezzz

Owkee dan. Ik ben bewust kinderloos gebleven (dwz, tot het moment dat ik ze gratis kreeg bij mn nieuwe lief, maar de onze zijn zo groot dat je vriendin pas in 20014 iets zou hebben aan wat we daarvan over hebben), dus heb géén kleine mensjes-dingen. De oplossing is simpel: zeg me wat ik kopen moet en ik ga het kopen
pi_35181801
daan, hier werd jouw mailtje ook als spam gezien door yahoo, dus misschien komt 't bericht niet door saffiers spamfilter.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:12:43 #126
33954 ElisaB
pi_35181806
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
[afbeelding]

voor de kijkers:

de kleertjes van Igraine rechts, het lijstje van Icaa in t midden bovenin en slaapzakje helemaal rechts en links de kleertjes, boekjes en knuffels van Lady-wrb

Je plaatje doet het niet
pi_35181828
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je plaatje doet het niet
nu wel!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:14:21 #128
33954 ElisaB
pi_35181850
Ja
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:14:55 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35181865
Wat een onwijze berg spul zeg! Die zal niet weten wat haar overkomt! Echt helemaal super!
pi_35181867
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef ElisaB het volgende:

[..]

* ElisaB loves goeie aksiezzz

Owkee dan. Ik ben bewust kinderloos gebleven (dwz, tot het moment dat ik ze gratis kreeg bij mn nieuwe lief, maar de onze zijn zo groot dat je vriendin pas in 20014 iets zou hebben aan wat we daarvan over hebben), dus heb géén kleine mensjes-dingen. De oplossing is simpel: zeg me wat ik kopen moet en ik ga het kopen
nee dat vind ik veel te veel van het goede.. daar voel ik me echt niet goed bij als ik mensen nieuwe dingen enzo laat kopen. Ik vind het heeeel erg lief, maar dat is echt veel te veel. Kijk, als mensen tweedehands iets over hebben dan vind ik dat leuk en als ze het weg willen geven is dat helemaal geweldig, maar nieuw kopen en dan geven is echt too much!

ik hoop niet dat je nu boos bent
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:16:12 #131
33954 ElisaB
pi_35181902
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:15 schreef DaanBanaantje het volgende:
nee dat vind ik veel te veel van het goede.. daar voel ik me echt niet goed bij als ik mensen nieuwe dingen enzo laat kopen. Ik vind het heeeel erg lief, maar dat is echt veel te veel. Kijk, als mensen tweedehands iets over hebben dan vind ik dat leuk en als ze het weg willen geven is dat helemaal geweldig, maar nieuw kopen en dan geven is echt too much!

ik hoop niet dat je nu boos bent
Maar je gaat me toch bijvoorbeeld niet vertellen dat je tweedehands Zwitsal wilt hè
  † In Memoriam † vrijdag 17 februari 2006 @ 11:16:45 #132
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35181917
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onwijze berg spul zeg! Die zal niet weten wat haar overkomt! Echt helemaal super!
waar zie je dat dan? ik kan nog steeds geen foto ontdekken
pi_35181922
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
ik schrok echt toen de postbode aan de deur stond, had alleen het pakketje van Igraine en Icaa verwacht en toen zat er nog een hele grote doos bij

die word helemaal gek.. ik denk echt dat ik het voorzichtig moet brengen anders valt ze nog neer ofzo.. en dat wil ik niet op mn geweten hebben...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:17:17 #134
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35181929
Ik kan het plaatje niet zien

Ik heb idd een strakke spamfilter, maar kan die niet omzeilen, kan iemand anders eventueel daan's adres even aan me doormailen? mailadres in profiel.
Ylana
pi_35181930
dat spul blijft lang goed hoor en veel mensen gebruiken 't uiteindelijk niet omdat het vrij geparfumeerd is en niet alle babyhuidjes daar zo goed tegen kunnen.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:17:24 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35181932
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
waar zie je dat dan? ik kan nog steeds geen foto ontdekken
http://www.uploaden.nl/uploads/22962_103862.jpg
Als dit linkje zo niet werkt dan even knippen en plakken in je adress balk en dan zie je hem wel als het goed is.
pi_35181944
je moet de url van 't plaatje even in je adresbalk kopieren, dan zie je 'm wel.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:18:36 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35181958
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef DaanBanaantje het volgende:
die word helemaal gek.. ik denk echt dat ik het voorzichtig moet brengen anders valt ze nog neer ofzo.. en dat wil ik niet op mn geweten hebben...
Ja, dat had ik ook al zitten bedenken. Ik denk dat je haar voorzichtig wat moet opwarmen. Anders is het denk ik echt wel heel erg schrikken enzo.
pi_35181959
eh wat BE zegt dus.

mooie berg spullen al daan!
pi_35181970
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maar je gaat me toch bijvoorbeeld niet vertellen dat je tweedehands Zwitsal wilt hè
nee maar.. nou hoe leg ik dat netjes uit.. de zwitsalspulletjes die ik bijvoorbeeld krijg die zijn zeg maar over of worden niet gebruikt maar worden niet nieuw gekocht.. ik zou me zo raar voelen als jij naar de winkel gaat en echt iets nieuws voor haar koopt zeg maar..

oh... ik wil helemaal niet lullig of ondankbaar overkomen ofzo, maar heb nu het gevoel dat ik dat wel doe.. das echt niet de bedoeling!
  † In Memoriam † vrijdag 17 februari 2006 @ 11:19:30 #141
37843 lady-wrb
kortaf
pi_35181979
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:17 schreef bixister het volgende:
dat spul blijft lang goed hoor en veel mensen gebruiken 't uiteindelijk niet omdat het vrij geparfumeerd is en niet alle babyhuidjes daar zo goed tegen kunnen.
ik heb voor luca nog steeds zwitsal babyshampoo en bodylotion.
dan ruiktie zoooooooo lekker
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:28:00 #142
33954 ElisaB
pi_35182242
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:19 schreef DaanBanaantje het volgende:
oh... ik wil helemaal niet lullig of ondankbaar overkomen ofzo, maar heb nu het gevoel dat ik dat wel doe.. das echt niet de bedoeling!
ik kijk nog steeds vrolijk hoor, zie maar >> Kortom: niets aan de hand!

Ik begrijp je wel hoor; no worries. Ik wil graag iets bijdragen, maar heb alleen pre-puber- en grote-mensen-dingen. Dus ik dacht: er is ook vast iets te bedenken dat hard nodig is, maar niet van iemand anders gebruikt kan worden. Ik kwam zelf niet verder dan luiers
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:29:43 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35182293
ElisaB, anders evt. een bon van prenatal, zodat ze zelf, als er nog iets nodig is tzt kan gaan kijken? dat hoorde ik ooit eens van iemand, dat het ook wel heel lekker is om zelf iets te gaan kopen ipv altijd krijgen.

Is er niet nog iets van een meubelstukachtig iets nodig dat evt. bij een 2e hands winkel gekocht kan worden?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:32:14 #144
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35182373
Ben je niet heeeeeeeeeel creatief ofzo, ElisaB? Of handig in iets? Zodat je (net als Ladywrb bijvoorbeeld) iets kunt bijdragen wat je zelf maakt? Ik wil helemaal niet stom je een richting induwen, maar ja, eventueel talent onbenut laten is ook zonde, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:32:18 #145
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_35182376
Prenatal vind ik zelf zo duur met kleding. Bij de V&D of de C&A heb je ook hele leuke babykleding en heb je voor hetzelfde bedrag meer kleertjes.
Ylana
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:33:18 #146
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_35182413
Of wil je een rondje door Nederland rijden met spullen van iedereen hier?
pi_35182437
zit er toevallig al een flessenwarmer tussen Daan Banaantje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:35:34 #148
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35182476
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef ElisaB het volgende:

[..]

ik kijk nog steeds vrolijk hoor, zie maar >> Kortom: niets aan de hand!

Ik begrijp je wel hoor; no worries. Ik wil graag iets bijdragen, maar heb alleen pre-puber- en grote-mensen-dingen. Dus ik dacht: er is ook vast iets te bedenken dat hard nodig is, maar niet van iemand anders gebruikt kan worden. Ik kwam zelf niet verder dan luiers
Die heb ik ook nog liggen in hele kleine maatjes!! Stuk of 20 volgens mij nog! *nog meer propt*

Daan, volgens mij voel jij je als een kind met sinterklaas als je die dozen aan de deur krijgt!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:36:22 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35182504
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef Sugar het volgende:
Ben je niet heeeeeeeeeel creatief ofzo, ElisaB? Of handig in iets? Zodat je (net als Ladywrb bijvoorbeeld) iets kunt bijdragen wat je zelf maakt? Ik wil helemaal niet stom je een richting induwen, maar ja, eventueel talent onbenut laten is ook zonde, toch?
Ze kan heel goed rollen! Sjaals vooral!

Prenatal is idd wel duur ja. Hema of V&D is mss beter. Of anders een bon van een drogisterij. Daar zijn zowel luiers als zalfjes als hapjes etc. te halen. Is mss ook een idee dan.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 11:36:29 #150
33954 ElisaB
pi_35182508
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef Sugar het volgende:
Of wil je een rondje door Nederland rijden met spullen van iedereen hier?
No problem!

Noem de dag en de adressen en ik ga

En ik ben inderdaad rete-creatief, maar dat moet je niet doorvertellen hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')