quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik kom hier toevallig voorbij gelurkt en kan helaas niet veel doen omdat ik geen babyspulletjes heb... Ik lurk hier vaker en weet ook dat alle zwangere vrouwen op den duur nesteldrang krijgen en van alles willen kopen/inrichten...
Nu heb ik hier nog een cadeaupas van Ikea met 25 euro erop. (dat is tenminste wat ze me vertelden toen ik 'm kreeg). Ik wil graag iets doen, dus als je me je adres mailt Daan stuur ik 'm naar je op...
Kan ze toch zelf nog een beetje snuffelen en wat kleine dingetjes voor de inrichting aanschaffen...
Mag ik hier even een oproepje doen voor een heel lief vriendinnetje van mij..?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 00:33 schreef ElisaB het volgende:
* meldt zich om ook een bijdrage te leveren
Kan iemand het linkje naar de eerste oproep voor me posten (heb al zitten zoeken, maar kan 'm niet vinden)
1.. gelukkig!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:08 schreef bixister het volgende:
hoeveel van die vriendinnetjes heb jij?![]()
oh ik weet gewoon niet meer wat ik moet/ kan zeggen dat ik het echt onwijs waardeer en ontzettend lief vind.. en natuurlijk heel erg bedankt...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:13 schreef Fuente het volgende:
Daantje, ik prop er zoveel in als het kan: kleertjes, flessenset, eventueel zwitsal, sowieso het jasje en moltons, even kijken wat er allemaal inpast
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:19 schreef bixister het volgende:
het werkt wel erg aanstekelijk moet ik zeggen.ik zit steeds te denken of ik niet toch ook iets kan bijdragen. het echte kleine babyspul heb ik dus allemaal al beloofd weggegeven / verkocht maar in iets grotere maat heeft ze straks natuurlijk ook nodig, zal ik daar iets van toesturen? mail me je adres maar even (of staat dat hier al ergens vermeld?)
Met eenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef Dagonet het volgende:
FOK!kers zijn liefdadig (soms dan) en babyspullen zijn reteduur. In OUD kwam Daanbanaantje met het verhaal van een vriendin die het wat lastiger heeft momenteel en met z'n allen zijn ze nu stapels aan babyspullen bijeen aan het sprokkelen om iemand die ze niet kennen uit de brand te helpen.
Tof mensen!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:Schouderklopjes meldtopic deel 1
[..]
Met eenvoor iedereen!
Schouderklopjes meldtopic deel 1 >> en dan nu met anchorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:41 schreef Brighteyes het volgende:Schouderklopjes meldtopic deel 1
Met eenvoor iedereen!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:38 schreef Dagonet het volgende:
FOK!kers zijn liefdadig (soms dan) en babyspullen zijn reteduur. In OUD kwam Daanbanaantje met het verhaal van een vriendin die het wat lastiger heeft momenteel en met z'n allen zijn ze nu stapels aan babyspullen bijeen aan het sprokkelen om iemand die ze niet kennen uit de brand te helpen.
Tof mensen!
wat is je email? want ik krijg ze telkens terug als ik op het emailadres reageer dat in je profiel staatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:53 schreef Saffier het volgende:
Wat lief hoe iedereen reageert! Ik heb een wat grotere maat tuinbroekje voor een meisje liggen, Daan geef je je adres even door?
* ElisaB loves goeie aksiezzzquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:03 schreef DaanBanaantje het volgende:
en dank je wel
Link: vraag en aanbod kinderspullen deel 7
Je plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef DaanBanaantje het volgende:
[afbeelding]
voor de kijkers:
de kleertjes van Igraine rechts, het lijstje van Icaa in t midden bovenin en slaapzakje helemaal rechts en links de kleertjes, boekjes en knuffels van Lady-wrb
nu wel!quote:
nee dat vind ik veel te veel van het goede.. daar voel ik me echt niet goed bij als ik mensen nieuwe dingen enzo laat kopen. Ik vind het heeeel erg lief, maar dat is echt veel te veel. Kijk, als mensen tweedehands iets over hebben dan vind ik dat leuk en als ze het weg willen geven is dat helemaal geweldig, maar nieuw kopen en dan geven is echt too much!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* ElisaB loves goeie aksiezzz
Owkee dan. Ik ben bewust kinderloos gebleven (dwz, tot het moment dat ik ze gratis kreeg bij mn nieuwe lief, maar de onze zijn zo groot dat je vriendin pas in 20014 iets zou hebben aan wat we daarvan over hebben), dus heb géén kleine mensjes-dingen. De oplossing is simpel: zeg me wat ik kopen moet en ik ga het kopen
Maar je gaat me toch bijvoorbeeld niet vertellen dat je tweedehands Zwitsal wilt hèquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:15 schreef DaanBanaantje het volgende:
nee dat vind ik veel te veel van het goede.. daar voel ik me echt niet goed bij als ik mensen nieuwe dingen enzo laat kopen. Ik vind het heeeel erg lief, maar dat is echt veel te veel. Kijk, als mensen tweedehands iets over hebben dan vind ik dat leuk en als ze het weg willen geven is dat helemaal geweldig, maar nieuw kopen en dan geven is echt too much!
ik hoop niet dat je nu boos bent![]()
waar zie je dat dan? ik kan nog steeds geen foto ontdekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onwijze berg spul zeg!Die zal niet weten wat haar overkomt! Echt helemaal super!
ik schrok echt toen de postbode aan de deur stond, had alleen het pakketje van Igraine en Icaa verwacht en toen zat er nog een hele grote doos bijquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een onwijze berg spul zeg!Die zal niet weten wat haar overkomt! Echt helemaal super!
http://www.uploaden.nl/uploads/22962_103862.jpgquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
waar zie je dat dan? ik kan nog steeds geen foto ontdekken
Ja, dat had ik ook al zitten bedenken. Ik denk dat je haar voorzichtig wat moet opwarmen. Anders is het denk ik echt wel heel erg schrikken enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef DaanBanaantje het volgende:
die word helemaal gek.. ik denk echt dat ik het voorzichtig moet brengen anders valt ze nog neer ofzo.. en dat wil ik niet op mn geweten hebben...
nee maar.. nouquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar je gaat me toch bijvoorbeeld niet vertellen dat je tweedehands Zwitsal wilt hè
ik heb voor luca nog steeds zwitsal babyshampoo en bodylotion.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:17 schreef bixister het volgende:
dat spul blijft lang goed hoor en veel mensen gebruiken 't uiteindelijk niet omdat het vrij geparfumeerd is en niet alle babyhuidjes daar zo goed tegen kunnen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:19 schreef DaanBanaantje het volgende:
oh...ik wil helemaal niet lullig of ondankbaar overkomen ofzo, maar heb nu het gevoel dat ik dat wel doe.. das echt niet de bedoeling!
Die heb ik ook nog liggen in hele kleine maatjes!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]ik kijk nog steeds vrolijk hoor, zie maar >>
Kortom: niets aan de hand!
Ik begrijp je wel hoor; no worries. Ik wil graag iets bijdragen, maar heb alleen pre-puber- en grote-mensen-dingen. Dus ik dacht: er is ook vast iets te bedenken dat hard nodig is, maar niet van iemand anders gebruikt kan worden. Ik kwam zelf niet verder dan luiers
Ze kan heel goed rollen!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:32 schreef Sugar het volgende:
Ben je niet heeeeeeeeeel creatief ofzo, ElisaB? Of handig in iets? Zodat je (net als Ladywrb bijvoorbeeld) iets kunt bijdragen wat je zelf maakt? Ik wil helemaal niet stom je een richting induwen, maar ja, eventueel talent onbenut laten is ook zonde, toch?![]()
No problem!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:33 schreef Sugar het volgende:
Of wil je een rondje door Nederland rijden met spullen van iedereen hier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |