abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35161327
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Het kan dus heel erg verschillen, maar ik doe het in principe niet.
Ik heb niet echt een verschil ontdekt in gedrag wat docenten betreft. De meeste studenten durven niet verder te gaan dan een kopje koffie wat ook nog meestal netjes in de kantine wordt opgedronken. Als er iets wordt gegeten, dan is het ook nog eens, vrij opmerkelijk, iets gezonds en/of iets wat thuis gesmeerd is Ik koop af en toe wel een chocoladereep of een zakje m&m's.. Tegenwoordig blijf ik ook heel vaak zitten; ik heb steeds minder behoefte aan dat kopje koffie en steeds snacken is ook niet gezond

Lunchpauze is er hier ook niet; je moet het doen met die academische kwartiertjes en ik heb ook niemand gezien die daar moeite mee heeft. Je moet hier ook echt niet met een bord aankomen bij een seminar met zo'n 15 man Dan word je echt uitgelachen denk ik.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:15:32 #202
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_35162086
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 18:55 schreef Black_Tulip het volgende:

Dan word je echt uitgelachen denk ik.
LB
De vuistregel blijft toch: als je geen overlast veroorzaakt moet je gewoon doen wat je niet laten kunt. Het is de middelbare school niet.
[KNE]-Mod
pi_35162460
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 02:34 schreef ThE_ED het volgende:
Omdat de opzet van respectievelijk opdrachten die je krijgt en de colleges die je volgt heel anders zijn dan huiswerk en les op de middelbare school. Of ben jij ook zo iemand die bij college alleen de sheets overpent en de opdrachten in het boek zit in te vullen?
Jij wou zeggen dat je op school aantekeningen maakte en opdrachten deed? Het verschil is bij ons niet zo groot eigenlijk. Behalve je term paper is verder alles wel hetzelfde. De docenten zeggen bij ons zelf ook wel "huiswerk" bijv. Wij krijgen echt nog huiswerk per college, niet voor het hele blok. Je krijgt nog steeds voornamelijk korte (verwerkings)opdrachten. De docent dreunt nog steeds ieder jaar hetzelfde riedeltje op. Je hebt aanwezigheidsplicht. De groepen zijn ongeveer 20 a 30 personen meestal. Je hebt nog steeds domme opdrachten waarbij je moet samenwerken (met dat verschil dat je medestudenten nu allemaal in een andere plaats wonen en andere vakken hebben en je dus niet kunt afspreken om iets te doen, maar vooruit). Iedereen zei altijd tegen me dat het op de uni zo anders zou zijn, maar nee dus. Alleen het niveau ligt hoger (al is dat helaas ook niet eens altijd zo, maar goed, personeelstekorten he).

Gek dat er bij jullie zo weinig gegeten wordt. Ik heb echt weleens gewoon broodjes in de kantine gekocht in het kwartiertje en die tijdens het college op zitten eten. Niet dat dat gebruikelijk is, maar niemand die echt raar opkijkt. Ik had toevallig dinsdag een college waarbij de docente stond te praten met een boterham half in haar hoofd =P
Sanity is (not) statistical
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:28:02 #204
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_35162608
Aanwezigheidsplicht is ook on-academisch.
Als ik nou denk dat ik het kan zonder de colleges?
[KNE]-Mod
pi_35162649
Ja, dat vind ik dus ook. Maar bij ons is het wel echt zo dat je puntenaftrek krijgt, extra opdrachten moet maken of geen tentamen mag doen als je niet voldoende aanwezig bent geweest. Je mag maar drie colleges missen.
  donderdag 16 februari 2006 @ 19:30:34 #206
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_35162725
Ja wij hebben nu ook 1 verplicht college. Reden: mensen gingne het vorige semester teveel dingen vragen die in het college al behandeld waren. Niet zo gek want ik merkte gewoon dat de docent het face-to-face beter kon uitleggen dan tijdens college. Dus weer een compleet nutteloze extra verplichting.
[KNE]-Mod
pi_35163189
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:15 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

LB
De vuistregel blijft toch: als je geen overlast veroorzaakt moet je gewoon doen wat je niet laten kunt. Het is de middelbare school niet.
Tsja, wat is overlast. Je kan wel zeggen dat de andere studenten overlast veroorzaken met hun gegiechel, maar uiteindelijk ben jij degene waar om gelachen wordt...

Misschien zeg ik het zo overdreven, maar een bord mee naar de seminar hier? Nee, kan echt niet. Met recht een blunder.
pi_35163370
Ik ben blij met de aanwezigheidsplicht. Stok achter de deur. Maar ik moet wel zeggen dat er bij ons wel over te onderhandelen valt. Zo hoefde ik het college Grammatica 2 niet te volgen omdat ik op Grammatica 1 al een 9,7 had en dus had bewezen dat ik er goed genoeg in was om het zonder college af te kunnen. Maar dat was geloof ik wel vrij uitzonderlijk. Maar eigenlijk hebben alleen werkcolleges een strenge aanwezigheidsplicht en dat lijkt me wel logisch, zeker als je met groepen moet werken.
pi_35163837
Ik zie de meerwaarde niet van studenten tegen hun zin naar een college laten komen om daar twee uur de krant te lezen. Tegenwoordig mail ik maar gewoon dat ik ziek ben, dat telt niet als afwezigheid. Ik verveel me bij veel colleges de pokke.

Ik snap het ook niet, je zou denken dat ze willen dat je zo veel mogelijk leert in de tijd die je studeert. Nu heb ik dus belachelijk veel reistijd en nutteloze colleges, raak ik gedemotiveerd omdat ik als ik weer een saai college heb gehad waar ik om zes uur voor op moest geen zin heb nog wat te doen als ik thuiskom, je kan minder vakken volgen want je mag geen overlap hebben, en als je een vak niet haalt moet je dus alle colleges weer bijwonen (en nee, daar zijn ze dus niet flexibel in). Uiteindelijk doe ik zo dus veel minder. Ik moet nu dus een vak zonder aanwezigheidsplicht waarvan ik de colleges echt nodig heb laten vallen omdat m'n verplichte, ongetwijfeld weer doodsaaie vak (ken de docent), wel aanwezigheidsplicht heeft. Daar word ik echt heel chago van.

Maar da's net zoiets als die gekke regel bij ons dat je maar 3 vakken mag volgen. Toen dat nog niet zo was, heb ik er ook gewoon vier gedaan.

Je wordt gewoon behandeld als klein kind. Dat is dan zeg maar ook mijn eerstejaarsblunder, dat ik dacht dat je op de universiteit wel voor vol aangezien zou worden en je eigen keuzes en planning mocht maken, maar helaas.
pi_35165299
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Maeghan het volgende:
Ik zie de meerwaarde niet van studenten tegen hun zin naar een college laten komen om daar twee uur de krant te lezen. Tegenwoordig mail ik maar gewoon dat ik ziek ben, dat telt niet als afwezigheid. Ik verveel me bij veel colleges de pokke.

Ik snap het ook niet, je zou denken dat ze willen dat je zo veel mogelijk leert in de tijd die je studeert. Nu heb ik dus belachelijk veel reistijd en nutteloze colleges, raak ik gedemotiveerd omdat ik als ik weer een saai college heb gehad waar ik om zes uur voor op moest geen zin heb nog wat te doen als ik thuiskom, je kan minder vakken volgen want je mag geen overlap hebben, en als je een vak niet haalt moet je dus alle colleges weer bijwonen (en nee, daar zijn ze dus niet flexibel in). Uiteindelijk doe ik zo dus veel minder. Ik moet nu dus een vak zonder aanwezigheidsplicht waarvan ik de colleges echt nodig heb laten vallen omdat m'n verplichte, ongetwijfeld weer doodsaaie vak (ken de docent), wel aanwezigheidsplicht heeft. Daar word ik echt heel chago van.

Maar da's net zoiets als die gekke regel bij ons dat je maar 3 vakken mag volgen. Toen dat nog niet zo was, heb ik er ook gewoon vier gedaan.

Je wordt gewoon behandeld als klein kind. Dat is dan zeg maar ook mijn eerstejaarsblunder, dat ik dacht dat je op de universiteit wel voor vol aangezien zou worden en je eigen keuzes en planning mocht maken, maar helaas.
Vraagje: welke universiteit zit je ?
pi_35166190
Beetje elitair gedrag komt hier naar boven zeg..
pi_35166535
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 20:29 schreef Originele_Naam het volgende:

[..]

Vraagje: welke universiteit zit je ?
UU
pi_35168208
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 19:54 schreef Maeghan het volgende:
Bij ons telt ziekteverzuim wel als afwezigheid. Ofwel, je kunt forse studievertraging oplopen als je enkele weken flink ziek bent en al wat college hebt verzuimd.
quote:
Ik snap het ook niet, je zou denken dat ze willen dat je zo veel mogelijk leert in de tijd die je studeert. Nu heb ik dus belachelijk veel reistijd en nutteloze colleges, raak ik gedemotiveerd omdat ik als ik weer een saai college heb gehad waar ik om zes uur voor op moest geen zin heb nog wat te doen als ik thuiskom, je kan minder vakken volgen want je mag geen overlap hebben, en als je een vak niet haalt moet je dus alle colleges weer bijwonen (en nee, daar zijn ze dus niet flexibel in).
Wat vervelend Hier zijn ze er juist wel flexibel in.. De delen die je hebt gehaald, hoef je niet meer te maken of te volgen. Overlap bij vakken is een nachtmerrie voor de roostercoördinator en die staat het ook echt niet toe, maar de docenten zijn er veel makkelijker in, zeker als je je goed inzet.. Ik heb regelmatig, van diverse docenten bij diverse vakken, het aanbod gekregen dat ik, om van een ander vak een uur meer te kunnen volgen, af en toe (of altijd) wel eerder weg mocht.
quote:
Uiteindelijk doe ik zo dus veel minder. Ik moet nu dus een vak zonder aanwezigheidsplicht waarvan ik de colleges echt nodig heb laten vallen omdat m'n verplichte, ongetwijfeld weer doodsaaie vak (ken de docent), wel aanwezigheidsplicht heeft. Daar word ik echt heel chago van.

Ik zou daar zo pisnijdig van worden... De RUG is helemaal niet zo strikt daarmee. Je kan naar eigen gelieven een pretpakket samenstellen met zoveel vakken als je maar wil. Al krijgt de roostercoördinator er een rolberoerte van en zullen er uiteindelijk wel een paar docenten klagen omdat je je bij 12 vakken niet meer goed in kan zetten bij alle colleges, toch is het in principe mogelijk En het leukste is dat je alleen collegegeld hoeft te betalen voor je hoofdvak Ik volg er nu 8
quote:
Vlucht naar de RUG, als het kan. Echt.
  donderdag 16 februari 2006 @ 21:54:25 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35168808
@ Maeghan en Black Tulip:

vlucht naar de RuG, zegt laatstgenoemde. Dacht het toch even niet, want bij de RuG zijn ook genoeg leraren die je als kleuters behandelen. Bovendien vind ik de gang van zaken aan de faculteit der letteren om te janken en heb ik recentelijk iemand die Nederlands wilde gaan studeren in Groningen naar Utrecht verwezen, omdat de studie Nederlandse taal en cultuur in Utrecht de beste is van Nederland Dus ik heb een heel rooskleurig beeld van Utrecht... of dat terecht is?? Ik ga overigens hierna naar Amsterdam toe, de UvA.
Niet meer actief op Fok!
pi_35169082
Het verschilt per studie, maar onze faculteit is financieel gekort en heeft een personeelsstop. Ik denk trouwens dat ik even een ander topic ga openen.
pi_35177599
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 00:52 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik ben 23, sta vijf jaar ingeschreven, zesdejaars student, en nog lang niet aan de beurt.

Utrecht .
Ja voor een eigen huis

Een kamer had je al honderd keer kunnen hebben
pi_35186071
Ja, wel jammer dat die ongeveer twee keer zoveel kosten als een eigen huis en vier keer zo klein zijn. *zucht*
pi_35194090
Ik dacht in begin eerstejaars dat de ontgroening van studentenverenigingen geen reet voor zou stellen.
Daar sta je dan, donderdagavond kapotgezopen, met veel pijn en moeite vrijdag om 8 uur op werk.. 16.30 bij de studentenvereniging om vervolgens KEIHARD naar de tyfus te worden geholpen.
12 dagen lang
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:52:53 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35194274
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:48 schreef Skv het volgende:
Ik dacht in begin eerstejaars dat de ontgroening van studentenverenigingen geen reet voor zou stellen.
Daar sta je dan, donderdagavond kapotgezopen, met veel pijn en moeite vrijdag om 8 uur op werk.. 16.30 bij de studentenvereniging om vervolgens KEIHARD naar de tyfus te worden geholpen.
12 dagen lang
geen medelijden hoor . Daar kies je zelf voor. Wie gaat dan ook bij een studentenvereniging?
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:54:45 #220
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_35194369
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

geen medelijden hoor . Daar kies je zelf voor. Wie gaat dan ook bij een studentenvereniging?
Jaaaaaa laten we hier OOK een studentenverenigingen-zijn-wel/niet-stom topic van maken!

Ik stem voor niet!
Nulla verba sed acta
  vrijdag 17 februari 2006 @ 16:59:54 #221
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35194564
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:54 schreef Leonoor het volgende:

[..]

Jaaaaaa laten we hier OOK een studentenverenigingen-zijn-wel/niet-stom topic van maken!

Ik stem voor niet!
Ik stem tegen
Doe dat maar lekker in het commissietopic
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_35194631
Eerste en latere jaarsblunder: denken dat de regelgeving voor iedereen geldt en dat ook het onderwijzend personeel zich eraan dient te houden. Daar ben ik nu wel van genezen.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  Redactie Frontpage vrijdag 17 februari 2006 @ 17:20:26 #223
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_35195323
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:01 schreef Neuralnet het volgende:
Eerste en latere jaarsblunder: denken dat de regelgeving voor iedereen geldt en dat ook het onderwijzend personeel zich eraan dient te houden. Daar ben ik nu wel van genezen.
ik vraag me nog wel eens af waarom ik het uberhaupt verwacht dat de leraren zich aan de regels houden
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_35195570
quote:

[..]

Hou nou eens op met je gezeik, pauper
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 februari 2006 @ 17:44:25 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35196235
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Hou nou eens op met je gezeik, pauper
1) kan een meisje tegenwoordig ook een pauper zijn?
2) bij mijn weten is dit de eerste zeikpost van mijn hand in dit topic? zo niet: bewijs graag
Niet meer actief op Fok!
pi_35196440
Kappen met ruziemaken. Het is hier "ONZ" niet. Of is het geven van onaardige opmerkingen ook een blunder?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35197046
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Maar laat je niet afschrikken door mensen die na een jaartje vereniging de niet-leden gaan afmaken. Dat is weer een eerstejaarsblunder op zich
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:50:10 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35198386
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:50 schreef Neuralnet het volgende:
Kappen met ruziemaken. Het is hier "ONZ" niet. Of is het geven van onaardige opmerkingen ook een blunder?
ja mister mod
Niet meer actief op Fok!
pi_35198782
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

2) bij mijn weten is dit de eerste zeikpost van mijn hand in dit topic? zo niet: bewijs graag
Echt, doe wat aan je woordenkennis.
quote:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:59:54 #230
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35200660
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja mister mod
Hij heeft wel gelijk. Luisteren dus
Hoewel de bedoeling van ONZ natuurlijk ook niet 'ruziemaken' is

En zoals hierboven gezegd kan een pauper van beide geslachten zijn
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36452024
Eerstejaars blunder toen ik nog op middelbare school zat: op het 'schoolpleintje' van de leraren gaan zitten om er vervolgens weer afgestuurd te worden. We vroegen ons al af waarom er niemand zat...

Ik ben nu 2e jaars op de uni, maar gebruik nog regelmatig de woorden 'ik ga naar school', ik ga daarentegen ook wel vaak naar 'college', maak geen' toetsen' maar' tentamen's en schrijf geen 'werkstukken' maar 'papers'. Maar dat 'school' is er geloof ik niet uit te branden... Moest wel wennen aan de woorden 'faculteit, societeit, dispuut' etc.

Heb nog geen academische kwartiertjes meegemaakt, bij ons gaat zelfs de deur dicht om 9 u als het college om 9 u begint
you can't shake hands with a clenched fist...
pi_36495561
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:36 schreef PrinsesEefje2 het volgende:
Eerstejaars blunder toen ik nog op middelbare school zat: op het 'schoolpleintje' van de leraren gaan zitten om er vervolgens weer afgestuurd te worden. We vroegen ons al af waarom er niemand zat...

Ik ben nu 2e jaars op de uni, maar gebruik nog regelmatig de woorden 'ik ga naar school', ik ga daarentegen ook wel vaak naar 'college', maak geen' toetsen' maar' tentamen's en schrijf geen 'werkstukken' maar 'papers'. Maar dat 'school' is er geloof ik niet uit te branden... Moest wel wennen aan de woorden 'faculteit, societeit, dispuut' etc.

Heb nog geen academische kwartiertjes meegemaakt, bij ons gaat zelfs de deur dicht om 9 u als het college om 9 u begint
Ik zit ook op de uni maar dat school blijft idd hardnekkig
pi_36505963
ff TVP!!!
jammer
pi_36530284
quote:

[..]

*ughe*ughe* Ik weet niet waar jij vandaan komt hoor.. Maar heel erg veel mensen kiezen voor een studentenvereniging, omdat ze zo meer mensen leren kennen, en ook iets anders aangeboden krijgen dan de saaie colleges enzo. Iets naast de uni. Bovendien worden er ook genoeg feesten gegeven, waarbij je je even kunt laten gaan. Stressvermindering e.d.
pi_36530334
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:48 schreef Skv het volgende:
12 dagen lang
Ontgroening is niet niks nee. Je wordt flink aangepakt. Maar na die verschrikkelijke tijd, komt er ook wel weer een leuke tijd. Je moet er gewoon even doorkomen.
pi_36530468
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:13 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

*ughe*ughe* Ik weet niet waar jij vandaan komt hoor.. Maar heel erg veel mensen kiezen voor een studentenvereniging, omdat ze zo meer mensen leren kennen, en ook iets anders aangeboden krijgen dan de saaie colleges enzo. Iets naast de uni. Bovendien worden er ook genoeg feesten gegeven, waarbij je je even kunt laten gaan. Stressvermindering e.d.
En daardoor hun school niet halen. Ik weet niet waar jíj vandaan komt hoor...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 31 maart 2006 @ 18:47:29 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36531087
Da_Sandman, wat was je blunder in het eerstejaar?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36531118
Ik kan er geen opnoemen, vind niet zo snel iets een blunder. En ik zit nu in het eerste jaar...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36556264
Mijn eerstejaarsblunder: achterin de collegezaal gaan zitten terwijl ik iets mee wilde krijgen van het college. Had toen snel genoeg door dat achterin de plaats is voor studenten die niet voor het college komen, maar om met elkaar te praten.
Ik zat eens naast twee meisjes die tijdens het praten er ook nog opmerkingen tussendoor gooiden als "wat een saai college", terwijl er genoeg pauzes waren om gewoon weg te gaan.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Plato1980 het volgende:

Voor eerstejaars multiple choice tentamens wellicht wel.
En voor mensen die een studie doen waarbij je gedurende het hele curriculum alleen multiple choicetentamens hebt (zoals ondergetekende).
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36556489
Tvp

Volgend jaar ben ik een eerstejaars
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_36560291
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:19 schreef kippiej het volgende:
Tvp

Volgend jaar ben ik een eerstejaars
Me too.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:53:31 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36561220
Leidsch Kwartiertje, de eerste paar weken iig. Toen 'k op mezelf ging wonen was dat kwartiertje weer te weinig

Naar college gaan tijdens m'n ontgroening was ook stom, compleet nutteloos, viel de hele tijd in slaap. En m'n studiekeuze was ook een flinke blunder
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_36561303
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:53 schreef pfaf het volgende:
Academisch Kwartiertje?
Colleges en werkgroepen (níet tentamens ) beginnen altijd een kwartier later dan de aangegeven tijd. Alles begint dus om "kwart over" in principe. De bedoeling was ooit om in dat kwartier naar het volgend college te kunnen lopen, maar dat is niet echt relevant meer
  Moderator zaterdag 1 april 2006 @ 22:41:23 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36563048
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:32 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Colleges en werkgroepen (níet tentamens ) beginnen altijd een kwartier later dan de aangegeven tijd. Alles begint dus om "kwart over" in principe. De bedoeling was ooit om in dat kwartier naar het volgend college te kunnen lopen, maar dat is niet echt relevant meer
Kwartiertje slapen.
Hmmmm
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36564101
quote:

[..]

Niet altijd.. bij mijn huidige studie niet in ieder geval
  zondag 2 april 2006 @ 11:25:47 #247
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36571683
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:29 schreef Thundertje het volgende:
Leidsch Kwartiertje, de eerste paar weken iig. Toen 'k op mezelf ging wonen was dat kwartiertje weer te weinig

Naar college gaan tijdens m'n ontgroening was ook stom, compleet nutteloos, viel de hele tijd in slaap. En m'n studiekeuze was ook een flinke blunder
Gestopt met politicologie?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 2 april 2006 @ 13:14:29 #248
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36574560
quote:

[..]

Ah dat dacht ik al.
Is bij ons overigens niet het geval.
  zondag 2 april 2006 @ 13:16:12 #249
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36574609
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ah dat dacht ik al.
Is bij ons overigens niet het geval.
In Leiden wordt dat kwartier daar wel voor gebruikt, alleen komt het hoogst zelden voor dat iemand twee colleges achter elkaar heeft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_36575123
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

In Leiden wordt dat kwartier daar wel voor gebruikt, alleen komt het hoogst zelden voor dat iemand twee colleges achter elkaar heeft.
Ja, daarom. Het is al een wonder als ik twee colleges op een dág heb

Mijn eerstejaarsblunder was trouwens wel om me te verslapen voor mijn tweede tentamen. Verder valt het wel mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')