abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35196440
Kappen met ruziemaken. Het is hier "ONZ" niet. Of is het geven van onaardige opmerkingen ook een blunder?
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35197046
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

1) kan een meisje tegenwoordig ook een pauper zijn?

Maar laat je niet afschrikken door mensen die na een jaartje vereniging de niet-leden gaan afmaken. Dat is weer een eerstejaarsblunder op zich
  vrijdag 17 februari 2006 @ 18:50:10 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_35198386
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:50 schreef Neuralnet het volgende:
Kappen met ruziemaken. Het is hier "ONZ" niet. Of is het geven van onaardige opmerkingen ook een blunder?
ja mister mod
Niet meer actief op Fok!
pi_35198782
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

1) kan een meisje tegenwoordig ook een pauper zijn?
2) bij mijn weten is dit de eerste zeikpost van mijn hand in dit topic? zo niet: bewijs graag
Echt, doe wat aan je woordenkennis.
quote:
pau·per (de ~ (m.), ~s)
1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:59:54 #230
105263 Litso
Interlectueel.
pi_35200660
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 18:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja mister mod
Hij heeft wel gelijk. Luisteren dus
Hoewel de bedoeling van ONZ natuurlijk ook niet 'ruziemaken' is

En zoals hierboven gezegd kan een pauper van beide geslachten zijn
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_36452024
Eerstejaars blunder toen ik nog op middelbare school zat: op het 'schoolpleintje' van de leraren gaan zitten om er vervolgens weer afgestuurd te worden. We vroegen ons al af waarom er niemand zat...

Ik ben nu 2e jaars op de uni, maar gebruik nog regelmatig de woorden 'ik ga naar school', ik ga daarentegen ook wel vaak naar 'college', maak geen' toetsen' maar' tentamen's en schrijf geen 'werkstukken' maar 'papers'. Maar dat 'school' is er geloof ik niet uit te branden... Moest wel wennen aan de woorden 'faculteit, societeit, dispuut' etc.

Heb nog geen academische kwartiertjes meegemaakt, bij ons gaat zelfs de deur dicht om 9 u als het college om 9 u begint
you can't shake hands with a clenched fist...
pi_36495561
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 00:36 schreef PrinsesEefje2 het volgende:
Eerstejaars blunder toen ik nog op middelbare school zat: op het 'schoolpleintje' van de leraren gaan zitten om er vervolgens weer afgestuurd te worden. We vroegen ons al af waarom er niemand zat...

Ik ben nu 2e jaars op de uni, maar gebruik nog regelmatig de woorden 'ik ga naar school', ik ga daarentegen ook wel vaak naar 'college', maak geen' toetsen' maar' tentamen's en schrijf geen 'werkstukken' maar 'papers'. Maar dat 'school' is er geloof ik niet uit te branden... Moest wel wennen aan de woorden 'faculteit, societeit, dispuut' etc.

Heb nog geen academische kwartiertjes meegemaakt, bij ons gaat zelfs de deur dicht om 9 u als het college om 9 u begint
Ik zit ook op de uni maar dat school blijft idd hardnekkig
pi_36505963
ff TVP!!!
jammer
pi_36530284
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

geen medelijden hoor . Daar kies je zelf voor. Wie gaat dan ook bij een studentenvereniging?
*ughe*ughe* Ik weet niet waar jij vandaan komt hoor.. Maar heel erg veel mensen kiezen voor een studentenvereniging, omdat ze zo meer mensen leren kennen, en ook iets anders aangeboden krijgen dan de saaie colleges enzo. Iets naast de uni. Bovendien worden er ook genoeg feesten gegeven, waarbij je je even kunt laten gaan. Stressvermindering e.d.
pi_36530334
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 16:48 schreef Skv het volgende:
Ik dacht in begin eerstejaars dat de ontgroening van studentenverenigingen geen reet voor zou stellen.
Daar sta je dan, donderdagavond kapotgezopen, met veel pijn en moeite vrijdag om 8 uur op werk.. 16.30 bij de studentenvereniging om vervolgens KEIHARD naar de tyfus te worden geholpen.
12 dagen lang
Ontgroening is niet niks nee. Je wordt flink aangepakt. Maar na die verschrikkelijke tijd, komt er ook wel weer een leuke tijd. Je moet er gewoon even doorkomen.
pi_36530468
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:13 schreef Kroekroek het volgende:

[..]

*ughe*ughe* Ik weet niet waar jij vandaan komt hoor.. Maar heel erg veel mensen kiezen voor een studentenvereniging, omdat ze zo meer mensen leren kennen, en ook iets anders aangeboden krijgen dan de saaie colleges enzo. Iets naast de uni. Bovendien worden er ook genoeg feesten gegeven, waarbij je je even kunt laten gaan. Stressvermindering e.d.
En daardoor hun school niet halen. Ik weet niet waar jíj vandaan komt hoor...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator vrijdag 31 maart 2006 @ 18:47:29 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36531087
Da_Sandman, wat was je blunder in het eerstejaar?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36531118
Ik kan er geen opnoemen, vind niet zo snel iets een blunder. En ik zit nu in het eerste jaar...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_36556264
Mijn eerstejaarsblunder: achterin de collegezaal gaan zitten terwijl ik iets mee wilde krijgen van het college. Had toen snel genoeg door dat achterin de plaats is voor studenten die niet voor het college komen, maar om met elkaar te praten.
Ik zat eens naast twee meisjes die tijdens het praten er ook nog opmerkingen tussendoor gooiden als "wat een saai college", terwijl er genoeg pauzes waren om gewoon weg te gaan.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Plato1980 het volgende:

Voor eerstejaars multiple choice tentamens wellicht wel.
En voor mensen die een studie doen waarbij je gedurende het hele curriculum alleen multiple choicetentamens hebt (zoals ondergetekende).
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_36556489
Tvp

Volgend jaar ben ik een eerstejaars
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_36560291
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:19 schreef kippiej het volgende:
Tvp

Volgend jaar ben ik een eerstejaars
Me too.
  zaterdag 1 april 2006 @ 20:53:31 #242
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36561220
Leidsch Kwartiertje, de eerste paar weken iig. Toen 'k op mezelf ging wonen was dat kwartiertje weer te weinig

Naar college gaan tijdens m'n ontgroening was ook stom, compleet nutteloos, viel de hele tijd in slaap. En m'n studiekeuze was ook een flinke blunder
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
pi_36561303
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 20:53 schreef pfaf het volgende:
Academisch Kwartiertje?
Colleges en werkgroepen (níet tentamens ) beginnen altijd een kwartier later dan de aangegeven tijd. Alles begint dus om "kwart over" in principe. De bedoeling was ooit om in dat kwartier naar het volgend college te kunnen lopen, maar dat is niet echt relevant meer
  Moderator zaterdag 1 april 2006 @ 22:41:23 #245
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_36563048
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:32 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Colleges en werkgroepen (níet tentamens ) beginnen altijd een kwartier later dan de aangegeven tijd. Alles begint dus om "kwart over" in principe. De bedoeling was ooit om in dat kwartier naar het volgend college te kunnen lopen, maar dat is niet echt relevant meer
Kwartiertje slapen.
Hmmmm
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_36564101
quote:

[..]

Niet altijd.. bij mijn huidige studie niet in ieder geval
  zondag 2 april 2006 @ 11:25:47 #247
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36571683
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 21:29 schreef Thundertje het volgende:
Leidsch Kwartiertje, de eerste paar weken iig. Toen 'k op mezelf ging wonen was dat kwartiertje weer te weinig

Naar college gaan tijdens m'n ontgroening was ook stom, compleet nutteloos, viel de hele tijd in slaap. En m'n studiekeuze was ook een flinke blunder
Gestopt met politicologie?
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 2 april 2006 @ 13:14:29 #248
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36574560
quote:

[..]

Ah dat dacht ik al.
Is bij ons overigens niet het geval.
  zondag 2 april 2006 @ 13:16:12 #249
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_36574609
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ah dat dacht ik al.
Is bij ons overigens niet het geval.
In Leiden wordt dat kwartier daar wel voor gebruikt, alleen komt het hoogst zelden voor dat iemand twee colleges achter elkaar heeft.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_36575123
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

In Leiden wordt dat kwartier daar wel voor gebruikt, alleen komt het hoogst zelden voor dat iemand twee colleges achter elkaar heeft.
Ja, daarom. Het is al een wonder als ik twee colleges op een dág heb

Mijn eerstejaarsblunder was trouwens wel om me te verslapen voor mijn tweede tentamen. Verder valt het wel mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')