Bij ons (Rotterdam) zit het kwartier aan het eind van een college. Komt in principe op hetzelfde neer, alleen wordt er niet zo speciaal over gedaan...quote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ah dat dacht ik al.
Is bij ons overigens niet het geval.
Jup. 'k Vind het wel interessant, maar niet dermate interessant dat ik het nog 4/5 jaar lang wil bestuderen.quote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:49 schreef TC03 het volgende:
Tering, ik ga volgend jaar studeren en moet dus heel wat dingen in mijn achterhoofd houden om niet meteen voor lul te staan zie ik al.![]()
Reinste onzin, ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar dat is zzoooo achterhaald. Er zijn altijd mensen die zich volledig in het studentenleven storten en daardoor een jaartje verliezen.. Maar altijd nog beter dan dat stelletje sufkutten dat nog thuis woont en geen sociaal leven hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En daardoor hun school niet halen. Ik weet niet waar jíj vandaan komt hoor...
Ach gut, daar heb je dat non-argument ook weer. Wat ben je stoer man, hoe lang woon je nou op kamers, een week? Ik zou er maar goed over opscheppen, dan ben je vet cool enzo.quote:Op maandag 3 april 2006 02:59 schreef Eltonno het volgende:
Reinste onzin, ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar dat is zzoooo achterhaald. Er zijn altijd mensen die zich volledig in het studentenleven storten en daardoor een jaartje verliezen.. Maar altijd nog beter dan dat stelletje sufkutten dat nog thuis woont en geen sociaal leven hebben.
Je studeert maar één keer, daarna begint de harde wereld dus geniet er van.. Als student kan je alles nog maken, daarna niet meer.
Hoe je het wendt of keert, het studentenleven begint pas echt als je op kamers woont. Dat merk je vaak pas áls je op kamers gaatquote:Op maandag 3 april 2006 07:56 schreef m021 het volgende:
[..]
Ach gut, daar heb je dat non-argument ook weer. Wat ben je stoer man, hoe lang woon je nou op kamers, een week? Ik zou er maar goed over opscheppen, dan ben je vet cool enzo.
En wat is 'het studentenleven' volgens jou dan?quote:Op maandag 3 april 2006 09:34 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Hoe je het wendt of keert, het studentenleven begint pas echt als je op kamers woont. Dat merk je vaak pas áls je op kamers gaat
Wil niet zeggen dat mensen die thuis wonen geen sociaal leven hebben, maar je mist wel wat. Maar nu weer verder over blunders![]()
Tot in de late uurtjes uitwonen van lekkere wijven.quote:Op maandag 3 april 2006 09:37 schreef Litso het volgende:
[..]
En wat is 'het studentenleven' volgens jou dan?
quote:Op maandag 3 april 2006 10:10 schreef freecell het volgende:
-Een volle collegezaal, twee minuten voor college binnen komen stormen (ik storm altijd) met mijn tas halfopen op mijn rug. Docent nog niet aanwezig, dus ik loop vóór alle tafels langs. Struikel over het snoertje van de beamer, ga vol op mijn bek voor 150 man en alles uit mijn tas valt over mijn hoofd heen.
Ik ren nietquote:Op maandag 3 april 2006 12:22 schreef m021 het volgende:
[..]Rennen zou je al af moeten hebben geleerd in de brugklas van de middelbare school.
Ahum 3 jaar hoor... Maargoed, oké niet iedereen die thuis woont is zo.. Maar ik merk wel heel erg dat die mensen nog zo gigantisch aan huis gebonden zijn. Voorbeeldje; lekker weer, ik wou met mijn Taakgroep even wat gaan drinken op een terrasje. De mensen die op kamers woonde vonden het geen probleem gezellig.. Een aantal mensen die thuis woonde belde op dat ze wat later zouden komen..Maar een gedeelte zei ook gewoon nee, en als ik dan vroeg waarom niet, "gewoon niet"ze wilden liever thuis tv gaan kijken of computeren, en dat zeiden ze ook letterlijk..quote:Op maandag 3 april 2006 07:56 schreef m021 het volgende:
[..]
Ach gut, daar heb je dat non-argument ook weer. Wat ben je stoer man, hoe lang woon je nou op kamers, een week? Ik zou er maar goed over opscheppen, dan ben je vet cool enzo.
Oh hoe herkenbaarquote:Op maandag 3 april 2006 13:30 schreef freecell het volgende:
Ik ren nietIk storm, dat is heel wat anders
![]()
In het geval slenteren kom ik gewoon binnenslenteren, met tas ergens halverwege mijn rug en nog een beetje gapend.
In het geval stormen kom ik binnen in haast, dan loop ik iets sneller dan bij slenteren, maar niet veelhet verschil is dat ik bij stormen er gehaast uitzie, ik een kop koffie in mijn hand heb (gaat nooit goed) , mijn tas bijna van mijn rug valt, mijn portemonaie (koffie gekocht) in mijn mond heb en ik eigenlijk te laat ben, omdat ik weer eens te laat vertrokken ben.
Stormen is dus NIET rennen
*ligt dubbel*quote:Verder nog: Bij ons in de collegezaal zit het tafeltje achter je iets hoger dan je nek. Jouw (klap)stoel sluit daar precies op aan. Vooral in het eerste jaar hoor je regelmatig de brul van iemand die de hete koffie in zijn nek krijgt die de persoon boven hem heeft omgegooid
Later gebeurt dat minder, je krijgt handigheid met die koffie
Vrijheid, onafhankelijkheid, zelfstandigheid, initiatief tonen, lol maken, veel vrienden makenquote:Op maandag 3 april 2006 09:37 schreef Litso het volgende:
[..]
En wat is 'het studentenleven' volgens jou dan?
een dag lang Sonic spelen met je huisgenootquote:Op maandag 3 april 2006 18:33 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Vrijheid, onafhankelijkheid, zelfstandigheid, initiatief tonen, lol maken, veel vrienden maken
Een soort State of Mind eigenlijk![]()
Of met je vriendinquote:Op maandag 3 april 2006 19:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
een dag lang Sonic spelen met je huisgenoot
Ook ik ga volgend jaar aan de universiteit studeren (ben nu tweedejaars HBO) en ik blijf voorlopig ook even thuis wonen. Gewoon omdat ik aankomende zomer zo druk ben met het halen van deelcertificaten, stage etc. dat ik gewoon geen tijd heb om een kamer te zoeken en vanalles daaromtrent te regelen. Het tweede jaar zie ik wel weer. Ik begrijp alleen niet dat het voor jou bijna niet te verkroppen is dat mensen thuis blijven wonen. Als die mensen niet meegaan een terrasje pakken, laat ze lekker. Ik zou zelf gewoon even naar huis bellen, zeggen dat ik wat later kom, maar anderen houden t liever bij het groepswerk en vinden het verder wel goed zo. Dat moeten ze toch lekker zelf weten, lijkt me.quote:Op maandag 3 april 2006 14:46 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Ahum 3 jaar hoor... Maargoed, oké niet iedereen die thuis woont is zo.. Maar ik merk wel heel erg dat die mensen nog zo gigantisch aan huis gebonden zijn. Voorbeeldje; lekker weer, ik wou met mijn Taakgroep even wat gaan drinken op een terrasje. De mensen die op kamers woonde vonden het geen probleem gezellig.. Een aantal mensen die thuis woonde belde op dat ze wat later zouden komen..Maar een gedeelte zei ook gewoon nee, en als ik dan vroeg waarom niet, "gewoon niet"ze wilden liever thuis tv gaan kijken of computeren, en dat zeiden ze ook letterlijk..
Dus ik zeg niet dat ze niet sociaal zijn, iedereen zijn eigen feestje, maar ik stoor me er gewoon aan dat mensen van 321 naar huis moeten bellen dat ze iets later zijn (en nog op tijd voor het eten), of dat iedereen na het laatste college naar de bussen stormt om maar zo snel mogelijk thuis te zijn.
Ben je weer aan het stormen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:12 schreef freecell het volgende:
...... We kwamen een beetje laat aan, dus niet goed opgelet. In de korte koffie haal pauze, liep ik naar beneden, wilde weer naar boven en was de weg kwijt.
Trap op.... trap verder op..... En toen zat ik boven in de toren
Toen welquote:
Daarom hebben ze bij ons dus drinken in de collegezalen verboden...quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen wel![]()
Toen ik eindelijk de collegezaal binnen kwam (zelfde verhaal, beetje rood, beetje te laat, tas op halfzeven en portemonaie in de mond) gooide ik mijn koffie over iemands collegeblok heen
Op zich wel slim jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:53 schreef m021 het volgende:
[..]
Daarom hebben ze bij ons dus drinken in de collegezalen verboden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |