Vind ik voor Henk ook ergquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:20 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik vind het toch wel lullig voor Henk! Is geen mooi afscheid zo.
Eigen schuld. Twee seizoen geleden hadden ze moeten stoppen.quote:
Die onderkin naast Frits.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef rosmalen het volgende:
wie is Henk?
Ome Henk, heeft carnavalsplaat met Patty.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:12 schreef rosmalen het volgende:
wie is Henk?
lijsttrekkers wat?? in welke gemeente kan ik op Wouter Bos stemmen?quote:Woensdag 1 maart: debat met de lijsttrekkers:
Lousewies van der Laan (D66)
Femke Halsema (GroenLinks)
Jan Marijnissen (SP)
Andre Rouvoet (ChristenUnie)
Gerard van As (LPF)
Maandag 6 maart: debat lijsttrekkers grote drie
Maxime Verhagen (CDA)
Jozias van Aartsen (VVD)
Wouter Bos (PvdA)
Dat hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
Dat politieke geblaat hoeft niet voor mij
Simpel, 30% kiest maar een landelijke partij bij de lokale verkiezingen. Vraag is waarom.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:48 schreef pberends het volgende:
Dat ziet er goed uit, alleen wat hebben de landelijke leiders van de partijen te maken met de gemeenteraadsverkiezingen??
[..]
lijsttrekkers wat?? in welke gemeente kan ik op Wouter Bos stemmen?![]()
Dat is de enige reden dat ik kijk. Voor de rest vind ik het een kutprogramma met irritante presentatoren.quote:Op maandag 27 februari 2006 19:45 schreef tong80 het volgende:
Dat politieke geblaat hoeft niet voor mij
Niemand kiest een landelijke partij bij de gemeenteraadsverkiezingen. Het zijn allemaal lokale partijen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef BAC het volgende:
[..]
Simpel, 30% kiest maar een landelijke partij bij de lokale verkiezingen. Vraag is waarom.
Zeur niet zo. Je weet toch wat hij bedoelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand kiest een landelijke partij bij de gemeenteraadsverkiezingen. Het zijn allemaal lokale partijen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:58 schreef RM-rf het volgende:
Ik vind dat hele programma zonde van mijn kijk-en-luistergeld-bijdrage
De adverteerders en John de Mol betalen dus voor het programma.quote:Met ingang van 1 januari 2000 werd de omroepbijdrage inderdaad afgeschaft en worden de programma's van de publieke omroep uit de belastingopbrengsten betaald.
Dan nog, het zijn eigenlijk aparte partijenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zeur niet zo. Je weet toch wat hij bedoelt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:58 schreef RM-rf het volgende:
Ik vind dat hele programma zonde van mijn kijk-en-luistergeld-bijdrage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |