Marco Pastorsquote:
De discussie met het Christenunielid is de moeite waard. Jan die kwaad wordt omdat die mevrouw hem zijn blote wijven afpakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Was het wat anders spoel ik al terug. Trijntje is in iig bagger.
Voor Jensen is dat slecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:45 schreef pberends het volgende:
163.000 kijkers, een record deze week. Jensen 254.000, voor zijn doen slecht.
Klopt, en gisteravond liep AZ ook nog eens uitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Voor Jensen is dat slecht.
Maar dat komt ook wel door de olympische spelen .o.a Café Torino !! Ongeveer word dat in de zelfde tijd uitgezonden.
bronquote:Barend & Van Dorp aan het infuus
De kijkcijfers van Barend & Van Dorp zijn sinds de overstap naar Talpa meer dan gehalveerd, maar na de nieuwe start deze week zijn de cijfers er alleen maar slechter op geworden. Het voorlopige dieptepunt: de uitzending van gisteravond met 130.000 kijkers.
Henk van Dorp in de Volkskrant: Vandaag gaan we aan het infuus. Verder moeten we gewoon een journalistiek programma blijven maken. En niet in paniek raken, al staan we met de handen omhoog. Komend weekend zijn de Olympische Spelen voorbij; dan wordt het vast beter, want deze cijfers staan niet in relatie tot wat we vorig seizoen haalden.[/b]
Een andere oorzaak is volgens de presentator de concurrentie van het voetbal. [i]Daar is niets of niemand tegen bestand. Ook NOVA kampt nu met dramatisch lage kijkcijfers.
Is het nieuwe tijdstip (23.10 uur) misschien verkeerd? Nee, we zitten al twee jaar rond elf uur 's avonds. Ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel verschil maakt.
Of is Nederland Barend & Van Dorp-moe? Ik denk van niet, maar in Nederland geldt altijd: zodra er niemand meer kijkt, is een programma niet goed meer. Heel vreemd.
Tuurlijk scheelt het wel, bijna iedereen gaat immers naar bed van 22.00 tot 0.00 uur. Dat zie je ook aan de marktaandelen versus kijkdichtheid.quote:Is het nieuwe tijdstip (23.10 uur) misschien verkeerd? Nee, we zitten al twee jaar rond elf uur 's avonds. Ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel verschil maakt.
Das bijna in elk land.quote:Ik denk van niet, maar in Nederland geldt altijd: zodra er niemand meer kijkt, is een programma niet goed meer. Heel vreemd.
Je submit staat op de FPquote:
Is het over voor Barend en van Dorp?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je submit staat op de FPNu wordt het lage kijkcijferaantal helemaal aangestipt
![]()
Kan iemand het postenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:45 schreef Thelonious het volgende:
Stond ook een leuke recensie in de Volkskrant met de titel 'Ouwe hap'
![]()
Voor jou altijdquote:
bronquote:Ouwe hap
de Volkskrant, Service, 24 februari 2006 (pagina 21)
Column
Wim de Jong
Eerste drie afleveringen gezien van de maandag begonnen tweede helft van het laatste seizoen Barend & Van Dorp. Er komt nog een toegift met Villa Bvd (am Titisee) tijdens het WK voetbal in Duitsland, en tot die tijd glijden we dus met de twee mannen en sidekick Jan Mulder naar het definitieve einde van hun talkshow bij Talpa. Herstel: 'glijden' is hier niet het juiste woord, omdat het programma, zo kort voor zijn tv-VUT, thuis trekkeriger overkomt dan ooit.
De vragen, vraagjes, ballonnetjes, kruisverhoortjes, veronderstellingen, het hardop-denken, de grimassen van Mulder: onder de motorkap van Barend & Van Dorp hoor je alle kleppen en zuigers hun werk weer doen. Maar om de een of andere reden raak je er niet meer opgewonden van en lijken al dat verbale machismo en interactieve geharrewar aan die nootjesbar intussen vooral een karikatuur van zichzelf geworden.
Er waren afgelopen week door de redactie dan bovendien nog eens geen gasten opgetrommeld die al dat gebruikelijke instant-rumoer een beetje mochten rechtvaardigen. De ouwe hap zat er weer achter zijn glaasje water en eerder genoemde knabbeltjes. Alweer Alexander Pechtold over de 'vuilheid en vunzigheid' van Den Haag. Opnieuw Marco Pastors over zijn politieke missie. Nog maar weer eens Rob de Wijk. Plus een interview met PvdA-Kamerlid Godelieve van Heteren, die op nota bene 6 februari als enige van haar fractie tegen troepenzending naar Afghanistan stemde en die actie twee weken na dato nog eens moest komen toelichten. Was toch al meer iets voor Andere tijden geweest, zou je denken.
Hooguit kon maandag de komst van Heleen van Royen het puntje van de luie stoel wat dichterbij brengen, maar die schrijfster blijkt ook allang one of the boys van het programma en zit er alleen nog maar om de schijn op te houden dat ze deel uitmaakt van een journalistieke gebeurtenis. De recensenten mogen haar nieuwe boek goeddeels hebben afgebrand, in de thuiswedstrijd bij Barend & Van Dorp werd volstaan met de opmerking dat we hier te maken hebben met een 'prachtige roman'; ja, dat de 'nieuwe Jan Wolkers of Jan Cremer' is opgestaan.
Zelfs op het enige nieuwe onderdeel van Barend & Van Dorp zit al direct de sleet: dagelijks brengt ene Jaïr op komieke wijze nieuws uit het Heineken House. Na Filemon Wesselink (BNN) en Paul de Leeuws 'Adje' alweer het derde tv-jongetje dat zich voor adoptie aanbiedt.
Je bent een geweldig persoonquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor jou altijd.
Komt ie:
[..]
bron
![]()
quote:Was toch al meer iets voor Andere tijden geweest, zou je denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |