Komen ze maandag al weer ?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:08 schreef tong80 het volgende:
Vanaf maandag weer. De opmaat naar het WK lijkt me
Mee eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Urquhart het volgende:
Villa BvD tijdens de WK is altijd leuk
Idd jammer we een aantal maanden moeten wachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:10 schreef Urquhart het volgende:
Villa BvD tijdens de WK is altijd leuk
In iedergeval wel leuke gasten.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:19 schreef Peter6000 het volgende:
Weinig naar gekeken, afgelopen tijd. Wel eens blijven hangen met het zappen.
Beetje over de top eigenlijk, hun tijd lijkt me wel geweest.
Al hebben ze zelf nog steeds de oprechte gedrevenheid er iets goeds van te maken
MAANDAG 20 FEBRUARI 2006
Heleen van Royen
Ze is een van de beroemdste en beruchtste schrijfsters. Na twee controversiële romans schreef Heleen van Royen tussen 2002 en 2004 een serie spraakmakende columns voor Het Parool en Planet Internet. “De gelukkige huisvrouw “ is kort geleden stiekem geëmigreerd naar Portugal. Daar heeft Heleen hard gewerkt aan het verhaal over Julia, een vrouw die haar man en kinderen achterlaat en naar de zon vertrekt om zichzelf te hervinden. Haar nieuwe roman De Ontsnapping is donderdag gelanceerd. De schrijfster die onlosmakelijk verbonden is met Oudkerk, reist met een caravan het land door om haar nieuwe boek te promoten. Vanavond aan tafel praat zij onder andere over haar nieuwe roman.
Alexander Pechtold
„Als ik af en toe een blauw oog oploop, heb ik dat ervoor over”, zei hij pas geleden in een interview. Alexander Pechtold blijft zich dus ondanks alles inzetten voor de vrijheid van meningsuiting voor ministers. Door zijn collega’s is Alexander door het stof gehaald. Hij kreeg grote kritiek omdat hij de politiek "vuil en vunzig" noemde in het blad Opzij. Maar hij laat zich niet uit het veld slaan en blijft (ondanks een excuusje hier en daar) achter zijn standpunt staan. Zal Pechtold zich beschikbaar stellen als lijsttrekker van D’66? Vanavond praat deze veelbesproken minister met Frits en Henk over al deze onderwerpen. En ook zullen we met de ex-burgemeester van Wageningen praten over de gemeenteraadsverkiezingen.
bron: http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=1389/typeofpage=51230
Dat klopt ja, Henk gaat met pensioenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Laatste seizoen. Zal het af en toe weer eens kijken.
"Satifuck me" spreekt me ook wel aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:49 schreef tong80 het volgende:
De ogen van van Rooijen zijn wel intrigerend.
Vanavond begint het zelfs om 23.10. Tering man, dan ligt iedereen al op bedquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:05 schreef Airelle het volgende:
Ja het wordt steeds later inderdaad. Mensen moeten ook gewoon naar school/werk
.
- Zaakwaarnemer Mohammed Sinouh over het omkoopschandaal in het Belgische voetbalquote:
De broer van Khalid ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
- Zaakwaarnemer Mohammed Sinouh over het omkoopschandaal in het Belgische voetbal
- Tweede Kamerlid Godelieve van Heteren
- Muziek van singer/songwriter Charlie D e
MTE.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Casa Hollanda is tenenkrommende tv
Is dit het dieptepunt ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:44 schreef pberends het volgende:
Nieuw record voor onze vrinden:
[afbeelding]
Nee, dat komt vanavondquote:
quote:Wim H :: 22 februari 2006 11:38
Ja, 't was gisteravond weer een titanenstrijd wie bij Pulpa het kijkcijferkanon zou zijn: NSE of B&vD....
http://mediakrant.web-log.nl/log/5047486quote:Thea :: 23 februari 2006 11:18
Wat is er toch aan de hand met Barend en van Dorp? Daar kijkt nu echt niemand meer naar, terwijl ik ze nog steeds hardstikke goed vind. Ze zijn de enige op televisie die zeggen wat ze van allerlei dingen vinden.
Dus het neemt nog steeds af, met gister als (voorlopig) dieptepuntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |