Zeg dat tegen m'n moeder die geen PC heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:15 schreef Caws het volgende:
Verder hebben ze nog 6 stream-kanalen waar ze alles op uitzenden , dus je hoeft neits te missen.
Ja halverwegen vielen ze er in. De Belg viel. Maar dat had ik op europspofrt al gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:24 schreef Caws het volgende:
De NOS zendt kunstschaatsen nu wel live uit
Ach wie boeit de voorrondes curling nou.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
ik heb dus nog geen curling gezien deze OWS lekker is dat
Morgen begint het heren-ijshockey pas, dat zenden ze echt wel uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waar blijft het ijshockey, hoezo willen ze daar niet aan
Dan moet juist jij toch blij zijn dat de NOS het niet geheel uitzendt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Kunstschaatsen net ook weer live te zien op alle andere zenders maar de NOS valt midden in het programma even binnen.
* Wombcat hoopt dat ze 't niet uitzendenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:07 schreef wdn het volgende:
Juist
WEST snapt het helemaal.
1 ding. Als ze dadelijk de kur voor dames NIET uitzenden ga ik naar Hilversum en schop ik ze rot.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:07 schreef wdn het volgende:
Juist
WEST snapt het helemaal.
1 ding. Als ze dadelijk de kur voor dames NIET uitzenden ga ik naar Hilversum en schop ik ze rot.
Je moet wel IE gebruiken...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef 61neorej het volgende:
Klopt het dat de streams op intrenet het niet doen?
Krijg eerst een scherm met een link waarop het bekeken kan worden, daar zit ik al.
En dan stopt het helemaal.
Gebruik ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet wel IE gebruiken...
Ik kijk nu niet, maar dat is wat ik ondervonden heb...
Bij mij doen ze het gewoon...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef 61neorej het volgende:
Klopt het dat de streams op intrenet het niet doen?
Krijg eerst een scherm met een link waarop het bekeken kan worden, daar zit ik al.
En dan stopt het helemaal.
Wat ben ik blij dat ik Sport1 heb en alle IJshockeywedstrijden live kan zien. Ben ik gelukkig niet afhankelijk van de NOS met dat kutschaatsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
De grootste sensatie van de spelen tot nu toe krijgen we niet te zien.
Tussen neus en lippen door wordt even gemeld dat Zwitzerland bij het ijshockey met 2-0 gewonnen heeft van Canada.
Zeg maar dat Finland met 2-0 wint bij het voetballen in de halve finale van het WK tegen Brazilië.
Maar goed. We krijgen vandaag nog 20 keer te zien dat Erben brons won.
de schotel heeft ook z'n voordelenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik Sport1 heb en alle IJshockeywedstrijden live kan zien. Ben ik gelukkig niet afhankelijk van de NOS met dat kutschaatsen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:14 schreef Canisfire het volgende:
(Vroeger dan de volgende spellen kunnen we beter thuis blijven)
Vroeger was het altijd bij schaaten niet of Nederland goud ging pakkan meer wie er goud ging pakken. En nu hebben we nog maar 1 gouden plak gepakt dit word natuurlijk alleen nog maar minderquote:
Denk aan 1984.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd bij schaaten niet of Nederland goud ging pakkan meer wie er goud ging pakken. En nu hebben we nog maar 1 gouden plak gepakt dit word natuurlijk alleen nog maar minder
Doemdenker. Het Nederlandse team presteert nog steeds prima hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd bij schaaten niet of Nederland goud ging pakkan meer wie er goud ging pakken. En nu hebben we nog maar 1 gouden plak gepakt dit word natuurlijk alleen nog maar minder
Bobsleeën nu, maar da's ook herhaling.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:12 schreef wdn het volgende:
Weer hetzelfde vandaag:
Genoeg live om uit te zenden maar neeeeeeeeeee we herhalen het shorttracken van gisteren nog eens.
Zend dan ijshockey uit
is er iets live nuquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bobsleeën nu, maar da's ook herhaling.
Zend dan idd gewoon iets live uit
Ijshockeyquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
wie wil er dan ook curling zien
jeu de boules op ijs
En anders maken we met Fok! wel een team.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Alleen dat is NIET de juiste spirit. Zend je het nu uit heb je over 4 jaar misschien OOK een team op het OWS. Er zijn toch al 4 plaatsen met banen in Nederland.
het Nederlands team heeft toch ook al meegedaan aan de EK? Maar goed, een beetje meer aandacht zou geen kwaad kunnen... zeker als andere sporten eindeloos herhaald wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Alleen dat is NIET de juiste spirit. Zend je het nu uit heb je over 4 jaar misschien OOK een team op het OWS. Er zijn toch al 4 plaatsen met banen in Nederland.
Curling is ook een van de weinige sporten die Nederland onder de knie zou kunnen krijgen, skiën blijft altijd wat lastig gezien het gebrek aan bergen maar hier heb je alleen een hal en een stel fanatiekelingen voor nodigquote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef wdn het volgende:
Ja en hoe eenvoudig wil je het maken?
Je belt iemand van een vereniging. Vraagt of ze iemand kennen die commentaar wil (en kan) geven en die persoon doet het gewoon -gratis- want hij is al blij dat hij op TV komt.
Geweldige TV en je helpt een sport populair worden.
Dat klopt, die zenden de hele dag de sporten uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
ARD en ZDF. Op 1 van de duitse kanalen is zowat de hele dag door OS. Afwisselend.
Met 3 publieke zenders is dta ook erg moeilijk denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:59 schreef okee6 het volgende:
Ideaal zou zijn twee kanalen, met op het ene de focus op Nederland en toelichting/items, en het andere puur live. En dat je dan als je niet perse live naar Nederlanders wilt kijken, bij een ander startend item ook even een verwijzing naar het tweede kanaal te zien krijgt. In Nederland is sport op twee zenders gedurende twee weken echter een no-go.
Dat is flink balen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef WEST het volgende:
ben ik een keer een dagje vrij krijg je tekst TV![]()
![]()
ja das balen, gelukkig is het over 4 jaar grotendeels savonds en snachts.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is flink balen.Dom van de NOS
![]()
Oww s'nachts, ik hoop dat ik veel kan kijken.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef WEST het volgende:
[..]
ja das balen, gelukkig is het over 4 jaar grotendeels savonds en snachts.
en dan hoop ik mijn eigen zaak goed heb opgestart zodat ik 2 weken vakantie kan nemen.
De BBC zend het inderdaad niet internationaal uit De BBC bestaat dan ook uit veel meer dan BBC 1 en 2 (dat is wat wij ontvangen; met tvhome ook BBC 3, 4 en World). Als ik naar het schema van vandaag kijk: http://news.bbc.co.uk/spo(...)guide/html/today.stmquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Remzz het volgende:
Er komt ook weinig op morgenAlleen de uitgestelde Super G.
Bovendien niets dan complimenten voor de NOS tot nu toe. Zelfs de BBC zend minder uit.
Hier Kut NOS #2 bijvoorbeeld ook een rijtje mooie reacties in de roemrucht kut-Nos-reeksquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef At_Fundum het volgende:
Het is volgens mij dezelfde kritiek als tijdens de zomerspelen, alhoewel het in de eerste week goed leek te gaan
Mart Smeetsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Om 23.00 uur Mart Smeets is geweldig. Maar dat is ook schaatsen voor de thee en schaatsen na de koffie.
Darten is alleen populair geworden omdat van Barneveld won, anders keek er geen hond naar.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:59 schreef wdn het volgende:
Remzz: darten werd ook nooit naar gekeken. Dat werd pas populair toen SBS met uitzenden begon. De eerste keer dat Barney won werden de uitzending daarvoor ook weinig bekeken en was het "darten, och". Nu stikt het van de Nederlanders in Engeland tijdens de grote tournooien.
Ik vind dat de NOS het slecht doet indien ik op de BBC of ES of ARD/ZDF moet kijken hoe een Nederlander het live doet in enige sport. Dan vind ik het de taak van NOS om me op de hoogte te houden. Kijk als je niet betaald voor de uitzendrechten OK dan kan ik me voorstellen dat je er geen aandacht aan besteed maar dat hebben ze dus -wel-.
Alleen omdat een Nederlander won.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Darten is alleen populair geworden omdat van Barneveld won, anders keek er geen hond naar.
En op welke Nederlandse sporter doel je?
Jammer dat er op het eind geen bobbers meer inzaternquote:Op maandag 20 februari 2006 19:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en met mooie beelden (wel jammer dat er in die nederlandse bob geen camera zat).
Ja hoor dat gelukkig welquote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef wdn het volgende:
Heeft de NOS het bobsleen van vandaag bijvoorbeeld live uitgezonden?
Ik ben net thuis dus heb nog niets gezien
Daar ben ik al mee gestopt, dan blijf je bezigquote:Op maandag 20 februari 2006 19:05 schreef wdn het volgende:
Mooi
Valt me dan weer mee![]()
![]()
![]()
Dan is het de NS waar ik over moet klagen. 45 min vertraging op een stuk van 30 min
hehe humorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jammer dat er op het eind geen bobbers meer inzatern
Ben ik het niet helemaal mee eens. In Nederland gingen aardig wat mensen naar darten toe.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Darten is alleen populair geworden omdat van Barneveld won, anders keek er geen hond naar.
En op welke Nederlandse sporter doel je?
ja na het tennisquote:
Tip:quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Precies op het moment dat er belangrijke evenementen zijn hebben ze een programma van 19.45 tot 20.30.
Daar zenden ze onderdelen uit die al eerder te zien zijn geweest.
De ene dag begint het op tijd de andere dag laten e een onderddel zijn dat live is.
Overdag is het alleen maar schaatsen en 's avonds later is het nogmaals alleen maar schaatsen terwijl ze in het vroege avondprogramma alleen maar schaatsen latenj zien.
Ik kon niet naar het koningsnummer kijken op het skiën.
Later op de dag zag ik in het hoogtepunten overzicht nog net de nummer één finishen. Verder niks te zien.
Curling en ijshockey bestaat zowiezo niet voor de NOS.
Biatlon ?
Ja even snel tussendoor.
Mijn eerste euforie over de NOS is gedaald.
Om 23.00 uur Mart Smeets is geweldig. Maar dat is ook schaatsen voor de thee en schaatsen na de koffie.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 18:43 schreef tong80 het volgende:
Vanavond tijdens de spelen krijgen we terwijl het voetballen op Ned-3 is op Ned-2 een voorbeschouwing van PSV-Lyon. Daarna nog heerlijk tennissen op Ned-2.
Mart is er behoorlijk pissed over iigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef Bruce117 het volgende:
Het vertonen van een mooi filmpje met de beelden van bart op de vijf verschillende olympische spelen is nu dus al 2 keer op hetzelfde moment in het filmpje fout gegaan.
Ben benieuwd of ze het nog een derde keer durven te starten
Niet helemaal hetzelfde moment, dat was het vreemde. Ze zullen vast nog wel een keer dit filmpje uitzenden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef Bruce117 het volgende:
Het vertonen van een mooi filmpje met de beelden van bart op de vijf verschillende olympische spelen is nu dus al 2 keer op hetzelfde moment in het filmpje fout gegaan.
Ben benieuwd of ze het nog een derde keer durven te starten
Thats a understamentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mart is er behoorlijk pissed over iig
Dat weet ik zeker dat ie pissed is !quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mart is er behoorlijk pissed over iig
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:07 schreef wdn het volgende:
lol
Die arme bart wordt ook niets gespaard
Er wordt ge-ijshockeyd op de Spelenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
Door het krampachtig vasthouden aan een uitgebreide nabeschouwing van het schaatsen en het programma van Dione, loopt de NOS vanavond de hele avond achter de feiten aan.
Slalom was niet live, 3e en 4e run bobben was niet live. Shorttracken missen ze nu.
Dat wordt door de NOS alleen gebruikt als tijdvulling, om maar niet te spreken over het Curling dat wordt gewoon genegeerd.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Er wordt ge-ijshockeyd op de Spelen
Curling is er 's middags wel op geweest, en bovendien is er een speciale bijdrage van Dione over geweest. Van het ijshockey kwam er alleen op radio een redelijke update. Qua tv werd het een dag later ertussen gefrommeld, niemand die wist wanneer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat wordt door de NOS alleen gebruikt als tijdvulling, om maar niet te spreken over het Curling dat wordt gewoon genegeerd.
Halve finale gisteren is toch wel voor een redelijk deel live uitgezonden door de NOS, of zit ik er nu helemaal compleet naast.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Curling is er 's middags wel op geweest, en bovendien is er een speciale bijdrage van Dione over geweest. Van het ijshockey kwam er alleen op radio een redelijke update. Qua tv werd het een dag later ertussen gefrommeld, niemand die wist wanneer.
maar je hebt een stream, dus doe-het-zelf
jawel hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 14:10 schreef At_Fundum het volgende:
Zenden ze de eerste periode van de ijshockey-finale niet eens live uit![]()
Live met 2 minuten vertraging, 2e periode is wel live.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:10 schreef At_Fundum het volgende:
Zenden ze de eerste periode van de ijshockey-finale niet eens live uit![]()
Niet zo moeilijk, er zit een pauze tussen elke periode, en de finish van het marathonschaatsen was belangrijker dan de finale ijshockey op de OWS.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:22 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Live met 2 minuten vertraging, 2e periode is wel live.![]()
als je op het internet naar de radio luistert dan zijn ze ook een paar seconden later dat merkten ik bij die radio 3 aktie luisteren op het internet en kijken op tv vreselijk was datquote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, er zit een pauze tussen elke periode, en de finish van het marathonschaatsen was belangrijker dan de finale ijshockey op de OWS.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
de finish van het marathonschaatsen was belangrijker dan de finale ijshockey op de OWS.
Waarom laten ze dan wel zien hoe de ijshockeyers het ijs op lopen? Anders hadden ze maar 10 seconden achtergelopen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, er zit een pauze tussen elke periode, en de finish van het marathonschaatsen was belangrijker dan de finale ijshockey op de OWS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |