Zeg dat tegen m'n moeder die geen PC heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:15 schreef Caws het volgende:
Verder hebben ze nog 6 stream-kanalen waar ze alles op uitzenden , dus je hoeft neits te missen.
Ja halverwegen vielen ze er in. De Belg viel. Maar dat had ik op europspofrt al gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:24 schreef Caws het volgende:
De NOS zendt kunstschaatsen nu wel live uit
Ach wie boeit de voorrondes curling nou.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:27 schreef komrad het volgende:
ik heb dus nog geen curling gezien deze OWS lekker is dat
Morgen begint het heren-ijshockey pas, dat zenden ze echt wel uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waar blijft het ijshockey, hoezo willen ze daar niet aan
Dan moet juist jij toch blij zijn dat de NOS het niet geheel uitzendt...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef tong80 het volgende:
Kunstschaatsen net ook weer live te zien op alle andere zenders maar de NOS valt midden in het programma even binnen.
* Wombcat hoopt dat ze 't niet uitzendenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:07 schreef wdn het volgende:
Juist
WEST snapt het helemaal.
1 ding. Als ze dadelijk de kur voor dames NIET uitzenden ga ik naar Hilversum en schop ik ze rot.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:07 schreef wdn het volgende:
Juist
WEST snapt het helemaal.
1 ding. Als ze dadelijk de kur voor dames NIET uitzenden ga ik naar Hilversum en schop ik ze rot.
Je moet wel IE gebruiken...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef 61neorej het volgende:
Klopt het dat de streams op intrenet het niet doen?
Krijg eerst een scherm met een link waarop het bekeken kan worden, daar zit ik al.
En dan stopt het helemaal.
Gebruik ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je moet wel IE gebruiken...
Ik kijk nu niet, maar dat is wat ik ondervonden heb...
Bij mij doen ze het gewoon...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:19 schreef 61neorej het volgende:
Klopt het dat de streams op intrenet het niet doen?
Krijg eerst een scherm met een link waarop het bekeken kan worden, daar zit ik al.
En dan stopt het helemaal.
Wat ben ik blij dat ik Sport1 heb en alle IJshockeywedstrijden live kan zien. Ben ik gelukkig niet afhankelijk van de NOS met dat kutschaatsen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
De grootste sensatie van de spelen tot nu toe krijgen we niet te zien.
Tussen neus en lippen door wordt even gemeld dat Zwitzerland bij het ijshockey met 2-0 gewonnen heeft van Canada.
Zeg maar dat Finland met 2-0 wint bij het voetballen in de halve finale van het WK tegen Brazilië.
Maar goed. We krijgen vandaag nog 20 keer te zien dat Erben brons won.
de schotel heeft ook z'n voordelenquote:Op zondag 19 februari 2006 03:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik Sport1 heb en alle IJshockeywedstrijden live kan zien. Ben ik gelukkig niet afhankelijk van de NOS met dat kutschaatsen.
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:14 schreef Canisfire het volgende:
(Vroeger dan de volgende spellen kunnen we beter thuis blijven)
Vroeger was het altijd bij schaaten niet of Nederland goud ging pakkan meer wie er goud ging pakken. En nu hebben we nog maar 1 gouden plak gepakt dit word natuurlijk alleen nog maar minderquote:
Denk aan 1984.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd bij schaaten niet of Nederland goud ging pakkan meer wie er goud ging pakken. En nu hebben we nog maar 1 gouden plak gepakt dit word natuurlijk alleen nog maar minder
Doemdenker. Het Nederlandse team presteert nog steeds prima hoor.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd bij schaaten niet of Nederland goud ging pakkan meer wie er goud ging pakken. En nu hebben we nog maar 1 gouden plak gepakt dit word natuurlijk alleen nog maar minder
Bobsleeën nu, maar da's ook herhaling.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:12 schreef wdn het volgende:
Weer hetzelfde vandaag:
Genoeg live om uit te zenden maar neeeeeeeeeee we herhalen het shorttracken van gisteren nog eens.
Zend dan ijshockey uit
is er iets live nuquote:Op zondag 19 februari 2006 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bobsleeën nu, maar da's ook herhaling.
Zend dan idd gewoon iets live uit
Ijshockeyquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:39 schreef dolle_hond het volgende:
wie wil er dan ook curling zien
jeu de boules op ijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |