En anders maken we met Fok! wel een team.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Alleen dat is NIET de juiste spirit. Zend je het nu uit heb je over 4 jaar misschien OOK een team op het OWS. Er zijn toch al 4 plaatsen met banen in Nederland.
het Nederlands team heeft toch ook al meegedaan aan de EK? Maar goed, een beetje meer aandacht zou geen kwaad kunnen... zeker als andere sporten eindeloos herhaald wordenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.
Alleen dat is NIET de juiste spirit. Zend je het nu uit heb je over 4 jaar misschien OOK een team op het OWS. Er zijn toch al 4 plaatsen met banen in Nederland.
Curling is ook een van de weinige sporten die Nederland onder de knie zou kunnen krijgen, skiën blijft altijd wat lastig gezien het gebrek aan bergen maar hier heb je alleen een hal en een stel fanatiekelingen voor nodigquote:Op zondag 19 februari 2006 12:54 schreef wdn het volgende:
Ja en hoe eenvoudig wil je het maken?
Je belt iemand van een vereniging. Vraagt of ze iemand kennen die commentaar wil (en kan) geven en die persoon doet het gewoon -gratis- want hij is al blij dat hij op TV komt.
Geweldige TV en je helpt een sport populair worden.
Dat klopt, die zenden de hele dag de sporten uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
ARD en ZDF. Op 1 van de duitse kanalen is zowat de hele dag door OS. Afwisselend.
Met 3 publieke zenders is dta ook erg moeilijk denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:59 schreef okee6 het volgende:
Ideaal zou zijn twee kanalen, met op het ene de focus op Nederland en toelichting/items, en het andere puur live. En dat je dan als je niet perse live naar Nederlanders wilt kijken, bij een ander startend item ook even een verwijzing naar het tweede kanaal te zien krijgt. In Nederland is sport op twee zenders gedurende twee weken echter een no-go.
Dat is flink balen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:35 schreef WEST het volgende:
ben ik een keer een dagje vrij krijg je tekst TV![]()
![]()
ja das balen, gelukkig is het over 4 jaar grotendeels savonds en snachts.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is flink balen.Dom van de NOS
![]()
Oww s'nachts, ik hoop dat ik veel kan kijken.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef WEST het volgende:
[..]
ja das balen, gelukkig is het over 4 jaar grotendeels savonds en snachts.
en dan hoop ik mijn eigen zaak goed heb opgestart zodat ik 2 weken vakantie kan nemen.
De BBC zend het inderdaad niet internationaal uit De BBC bestaat dan ook uit veel meer dan BBC 1 en 2 (dat is wat wij ontvangen; met tvhome ook BBC 3, 4 en World). Als ik naar het schema van vandaag kijk: http://news.bbc.co.uk/spo(...)guide/html/today.stmquote:Op zondag 19 februari 2006 21:52 schreef Remzz het volgende:
Er komt ook weinig op morgenAlleen de uitgestelde Super G.
Bovendien niets dan complimenten voor de NOS tot nu toe. Zelfs de BBC zend minder uit.
Hier Kut NOS #2 bijvoorbeeld ook een rijtje mooie reacties in de roemrucht kut-Nos-reeksquote:Op maandag 20 februari 2006 17:18 schreef At_Fundum het volgende:
Het is volgens mij dezelfde kritiek als tijdens de zomerspelen, alhoewel het in de eerste week goed leek te gaan
Mart Smeetsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Om 23.00 uur Mart Smeets is geweldig. Maar dat is ook schaatsen voor de thee en schaatsen na de koffie.
Darten is alleen populair geworden omdat van Barneveld won, anders keek er geen hond naar.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:59 schreef wdn het volgende:
Remzz: darten werd ook nooit naar gekeken. Dat werd pas populair toen SBS met uitzenden begon. De eerste keer dat Barney won werden de uitzending daarvoor ook weinig bekeken en was het "darten, och". Nu stikt het van de Nederlanders in Engeland tijdens de grote tournooien.
Ik vind dat de NOS het slecht doet indien ik op de BBC of ES of ARD/ZDF moet kijken hoe een Nederlander het live doet in enige sport. Dan vind ik het de taak van NOS om me op de hoogte te houden. Kijk als je niet betaald voor de uitzendrechten OK dan kan ik me voorstellen dat je er geen aandacht aan besteed maar dat hebben ze dus -wel-.
Alleen omdat een Nederlander won.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Darten is alleen populair geworden omdat van Barneveld won, anders keek er geen hond naar.
En op welke Nederlandse sporter doel je?
Jammer dat er op het eind geen bobbers meer inzaternquote:Op maandag 20 februari 2006 19:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en met mooie beelden (wel jammer dat er in die nederlandse bob geen camera zat).
Ja hoor dat gelukkig welquote:Op maandag 20 februari 2006 19:03 schreef wdn het volgende:
Heeft de NOS het bobsleen van vandaag bijvoorbeeld live uitgezonden?
Ik ben net thuis dus heb nog niets gezien
Daar ben ik al mee gestopt, dan blijf je bezigquote:Op maandag 20 februari 2006 19:05 schreef wdn het volgende:
Mooi
Valt me dan weer mee![]()
![]()
![]()
Dan is het de NS waar ik over moet klagen. 45 min vertraging op een stuk van 30 min
hehe humorquote:Op maandag 20 februari 2006 19:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jammer dat er op het eind geen bobbers meer inzatern
Ben ik het niet helemaal mee eens. In Nederland gingen aardig wat mensen naar darten toe.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Darten is alleen populair geworden omdat van Barneveld won, anders keek er geen hond naar.
En op welke Nederlandse sporter doel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |