Daar moet je lekker stappen in De Hoeve (18+) of in De Linde (16+). Idd hele leuke damesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Kutdorp isst
maar wel mooie dames
AH is tofffferquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan ben ik werkloos!!![]()
ik heb wel een sollicitatie formulier gegeven aan de c-1000 een maand terug maar ik heb nog steeds niks gehoordmaak ik nog kans? nee zeker?
![]()
ik ga wel naar de ah ofzo![]()
De Hoeve is domquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Daar moet je lekker stappen in De Hoeve (18+) of in De Linde (16+). Idd hele leuke dames.
de C-1000 bij mij in de buurt is zo lelijk he. Eerst ging het nog wel maar nu, na die prijzenoorlog, ziet het er echt uit als een Aldiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan ben ik werkloos!!![]()
ik heb wel een sollicitatie formulier gegeven aan de c-1000 een maand terug maar ik heb nog steeds niks gehoordmaak ik nog kans? nee zeker?
![]()
ik ga wel naar de ah ofzo![]()
Juist goed!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dan moet ik wel schoonmaker worden want ik ben nog geen 16![]()
De Linde, ga je daar lekker heen. Zelfde verhaal alleen dan met jonger volk en standaard politiebusjes rond 03:00.quote:
bij mij is het niet zo ergquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
de C-1000 bij mij in de buurt is zo lelijk he. Eerst ging het nog wel maar nu, na die prijzenoorlog, ziet het er echt uit als een AldiOveral karton in de schappen, en ik kan nooit wat vinden
![]()
Ik zat met 14 ook al in de kartonpers en wijn te vullen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
achter de kassa zitten lijkt me echt coolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Juist goed!
Dan kan je als je goed werk levert door gaan als kassadameke
Vakanvuller kan met 15, ik begon ook op mijn 15e.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
bij onze ah nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vakanvuller kan met 15, ik begon ook op mijn 15e.
Nouquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
achter de kassa zitten lijkt me echt cool![]()
zit jij achter de kassa?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef Wiwi101 het volgende:
Op kassa moet je toch 1 artikel per 3 sec gemiddeld draaien of niet?
Dan hebben ze hier bij de Coop een probleem binnenkort denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef Wiwi101 het volgende:
Zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef Wiwi101 het volgende:
dan mag ik er dus 5 sec over doenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dan hebben ze hier bij de Coop een probleem binnenkort denk ik. De oudere vrouwen doen het binnen 2 sec, de jongeren doen er 5 sec over ofzo.
Daar ben ik dus al veel te snel voorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi hoiquote:
Haiquote:
Ik doe 2.89seconden eroverquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef Wiwi101 het volgende:
Meligquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
zit jij achter de kassa?![]()
als ik achter de kassa kom dat gaat dat echt zo:
*scan*
* carmiie juicht![]()
![]()
![]()
waarom ben jij daar te snel voor?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar ben ik dus al veel te snel voor
[..]
Hoi hoi
[..]
Hai![]()
2 sec, hebben die olle wieven wel een leven?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:12 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dan hebben ze hier bij de Coop een probleem binnenkort denk ik. De oudere vrouwen doen het binnen 2 sec, de jongeren doen er 5 sec over ofzo.
scannen is echt het coolste wat er is volgens mijquote:
Mwah die zijn rap hoor, die zijn ook al tegen de 40, die zie je alleen als het ff druk is en er tempo gezet moet worden. De jongeren bewegen echt supersloom, daar wordt ik spontaan moe van als ik dat zie. En dan ook echt met zo`n "quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 sec, hebben die olle wieven wel een leven?![]()
![]()
!
De snelste is 2.40 bij ons.
gemiddeld 3.19 geloof ik
Lijkt me niet echt moeilijk, als je 1maal weet waar de streepjescode zit dan kan het erg snel gaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
waarom ben jij daar te snel voor?![]()
ik wil dat ook goed kunnen!![]()
ehehehehehheheehehehehehquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
scannen is echt het coolste wat er is volgens mij![]()
![]()
scannen![]()
dan heb je zo'n ding, dan haal je em over de scan, *beep* en dan het volgende ding *beep*
zoooooo cooooooool![]()
Die ingebouwde weegschaal vind je natuurlijk helemaal het eindequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
scannen is echt het coolste wat er is volgens mij![]()
![]()
scannen![]()
dan heb je zo'n ding, dan haal je em over de scan, *beep* en dan het volgende ding *beep*
zoooooo cooooooool![]()
Valt je nog wel tegen met blikken enzo, bij en bijdraaien steedsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt moeilijk, als je 1maal weet waar de streepjescode zit dan kan het erg snel gaan.
*bequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat geluidje alleen al
*beep* *beep* *beep*![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik ga mensen![]()
dromen vaan *beep*jes
Met 1 hand ook nogquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:16 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Mwah die zijn rap hoor, die zijn ook al tegen de 40, die zie je alleen als het ff druk is en er tempo gezet moet worden. De jongeren bewegen echt supersloom, daar wordt ik spontaan moe van als ik dat zie. En dan ook echt met zo`n "" blik in de ogen. Lekker is dat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |