School hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Bij mij is het helemaal bagger van 8 tot 13 uur en dan nog is van 16.30 tot 18.00.
Ik zou het ook niet kunnenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als ze boos worden zou ik t me veeeel te persoonlijk aantrekken zou ik echt zo iets hebben van s-s-s-sorry meneer/mevrouw
ik zou gaan lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als ze boos worden zou ik t me veeeel te persoonlijk aantrekken zou ik echt zo iets hebben van s-s-s-sorry meneer/mevrouw
Geen geschikt baantje dus nee, knap van de mensen die dagelijks hun quota wel halen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vind van nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef carmiie het volgende:
ik werk niet
of is kranten lopen ook werk?
Ochtendkrant welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:01 schreef carmiie het volgende:
ik werk niet
of is kranten lopen ook werk?
Ik zoek nu al meer dan een jaar ietsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Rotterdam is voor mij ook te ver weg hoor, woon in een klein dorpje 'vlakbij' Rotterdam. Ik heb wel 2 of 3 maanden gezocht, maar dat komt omdat ik kieskeurig ben en in een winkel wil werken. Als jij me nu 100 Turken zou geven heb ik die binnen 1 week aan het werk in de kassen hier, daar stikt het van de vacatures.
Kutdorp isstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Wat voor werk dan? Tis hier net 10 minuten vandaan namelijk.
Had ik wel door maar toen dacht ik aan die callcenter baantjes die er ook voor het oprapen liggenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:59 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een ander telefoonbaantje en geld verdienen zonder uit de kleren te moeten
dan ben ik werkloos!!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ochtendkrant wel(NRC ook nog wel
) De rest niet
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In andere steden werken is zo vet he
Daar moet je lekker stappen in De Hoeve (18+) of in De Linde (16+). Idd hele leuke damesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Kutdorp isst
maar wel mooie dames
AH is tofffferquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan ben ik werkloos!!![]()
ik heb wel een sollicitatie formulier gegeven aan de c-1000 een maand terug maar ik heb nog steeds niks gehoordmaak ik nog kans? nee zeker?
![]()
ik ga wel naar de ah ofzo![]()
De Hoeve is domquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Daar moet je lekker stappen in De Hoeve (18+) of in De Linde (16+). Idd hele leuke dames.
de C-1000 bij mij in de buurt is zo lelijk he. Eerst ging het nog wel maar nu, na die prijzenoorlog, ziet het er echt uit als een Aldiquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:03 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan ben ik werkloos!!![]()
ik heb wel een sollicitatie formulier gegeven aan de c-1000 een maand terug maar ik heb nog steeds niks gehoordmaak ik nog kans? nee zeker?
![]()
ik ga wel naar de ah ofzo![]()
Juist goed!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar dan moet ik wel schoonmaker worden want ik ben nog geen 16![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |