AXE ruikt maar 10 minuten ofzo, en is voor high school kids met identiteitsproblemen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef Casperrrr het volgende:
Ik heb nu die axe limited edition en die heet: below 0.
[afbeelding]
Heel veel positieve reacties gehad. Deze ruikt zo goed dat je geen eau d' toilette nodig hebt.
Donder op met je quasi stoere statements!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
AXE ruikt maar 10 minuten ofzo, en is voor high school kids met identiteitsproblemen.
Als je echt wat gaat doen met je vriendin, haal je gewoon DEO van de parfum (after shave) die je gebruikt.
JP Gaultier - Le Male ----> le déodorant![]()
goed gekeurd...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:33 schreef Camplo het volgende:
Ik heb altijd Rexona for Men sports, en ik vond laatst Axe Dynamic =)
vrouwen en willenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef Leintje het volgende:
wij willen geen deo ruiken, wij willen een lekker luchtje ruiken
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
vrouwen en willen
Whatever happend to stfu?
Geen idee, boeit me weinig wat ze willen eigenlijk, maar mijn keuze bevalt mijn vriendin perfect. Hou nu eenmaal niet van Axe deo's etc.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
vrouwen en willen
Whatever happend to stfu?
maar goed ook dat smaken verschillen..toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geen idee, boeit me weinig wat ze willen eigenlijk, maar mijn keuze bevalt mijn vriendin perfect. Hou nu eenmaal niet van Axe deo's etc.
En de keuze die ik maak voor Deo is m'n eigen keuze, niet omdat zij het zo willen. Maar goed goedkope rommel deo gemixed met goede aftershave is pauper.
Scheer je oksels, was je genoeg, dan stink je bijvoorbeeld al niet zo snel onder je oksels. Zweet is standaard niet vies, en iemand die schoon is en je weet dat is dus niet erg zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:55 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Donder op met je quasi stoere statements!![]()
Deze axe ruikt gewoon harstikke lekker en dat is niet alleen persoonlijke smaak. Ik heb het van meerder mensen te horen gekregen! Je gaat toch geen 20 a 30 euro uitgeven voor rete dure deo die toch zo op is dan heb je pas een identiteitsprobleem vriend!![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Salsagirl het volgende:
ik heb liever dat zijn deo nergens naar ruikt ,liever zijn parfum/aftershave
en die is verdomd lekker..
Woeii! Amando!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:14 schreef HeyFreak het volgende:
deze heb ik:
[afbeelding]
Goedkoop en best lekker
Hoe ruikt 'dikke grote pik' dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef zoalshetis het volgende:
beetje hetzelfde als vragen aan een automonteur om geparfumeerde olie in je carter te gooien.
mannen moet neutraal, beetje lichte zweetwalm na het sporten, ruiken. verder moeten ze gewoon neutraal naar 'dikke grote pik' ruiken, dan neuk je meer. feromonen en zo. je kent het wel.
inderdaad ik gebruik hem ook nog wel eens, ik vind de meeste axe tien keer niks maar deze ruikt lekker fris en is niet zo sterk aanwezig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef Casperrrr het volgende:
[afbeelding]
Heel veel positieve reacties gehad. Deze ruikt zo goed dat je geen eau d' toilette nodig hebt.
ik bedoel er mee te zeggen dat het niet het 'axe' effect is maar de feromonen. vrouwen vergissen ze zich niet zo snel daarin.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hoe ruikt 'dikke grote pik' dan?
*Voelt zich dom*
![]()
Wel jammer dat je er zo serieus op ingaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik bedoel er mee te zeggen dat het niet het 'axe' effect is maar de feromonen. vrouwen vergissen ze zich niet zo snel daarin.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
AXE ruikt maar 10 minuten ofzo, en is voor high school kids met identiteitsproblemen.
Als je echt wat gaat doen met je vriendin, haal je gewoon DEO van de parfum (after shave) die je gebruikt.
JP Gaultier - Le Male ----> le déodorant![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 02:10 schreef BillyOcean het volgende:
Bedoel je dit bolletje CuteButPsycho??
[afbeelding]
quote:En welke van die douche gels van adidas?? (ik noteer driftig) Ze hebben allemaal een grijze dop een beetje naar rechts.... :S
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gebruik ik ook! En die is tenminste lekker fris!! (what's in a name..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:17 schreef aragorntje het volgende:
ik gebruik al jaren de standaard nivea deo 'fresh' for men maar ik heb het vermoeden dat dat niet erg bijzonder ruikt. als jongen kan ik dat natuurlijk lastig beoordelen, dus welke deo maakt jullie verliefd, glijerig, blij als een kind of in de zevende hemel?
ga ik het morgen eens testen in de stad
Omdat het een stomme vraag is. Ikzelf wordt niet verliefd, glijerig, blij als een kind of in de zevende hemel van de geur van welke deodorant dan ook, en ik ken ook geen andere vrouwen die dat wel worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef stijgende_ster het volgende:
Waarom posten hier trouwens zo weinig vrouwen?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef stijgende_ster het volgende:
Axe is gewoon nep. Om vrouwen te trekken gebruik je toch gewoon aftershave?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef Fiorenza het volgende:
Ik zou zeggen: loop eens een parfumeriezaak binnen, er gaat een wereld voor je open.
Bij vrouwen heb ik dat volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Omdat het een stomme vraag is. Ikzelf wordt niet verliefd, glijerig, blij als een kind of in de zevende hemel van de geur van welke deodorant dan ook, en ik ken ook geen andere vrouwen die dat wel worden.
Ik zou zeggen: loop eens een parfumeriezaak binnen, er gaat een wereld voor je open.
Hij staat er bij...en wel: (maar weet dat ik het je veel te makkelijk maak nu)quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:55 schreef BillyOcean het volgende:
Maar er zijn er nog meer hoor! Maar tussen deze vijf zit ie wel...?
Ik gebruik ook vogue en anders dezelfde deo als mijn geurtje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:02 schreef Sigg het volgende:
Ik vind zelf de deo's van Vogue wel fijn. Maar ik ben geen vrouw, dus mijn mening doet niet terzake in dit topic![]()
juistem, en dan niet aankomen met adidas ofzo, tenzij je 14 bent. Of een geurloze deo van nivea ofzo.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:49 schreef Phoenixjuh het volgende:
Deo van hetzelfde merk en variant als je parfum.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:53 schreef men_in_red het volgende:
[..]
juistem, en dan niet aankomen met adidas ofzo, tenzij je 14 bent.
Met magnesium,... hoe verzinnen ze het!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:53 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hij staat er bij...en wel: (maar weet dat ik het je veel te makkelijk maak nu)
ADIDAS SHOWERGEL TEAM FORCE ZWART
[afbeelding]
Ontdek de stimulerende adidas shower gel verrijkt met magnesium. Deze unieke shower gel is
in samenwerking met atleten ontwikkeld
en geeft je lichaam een
extreem
gevoel van energie.
- unieke stimulerende geur![]()
- verrijkt met magnesium
- pH neutraal
- dermatologisch getest
Sportief hoor.. magnesium in je douchegel... *denkt aan ringzwaaien op de middelbare school*![]()
Anyway, die "Team Force" geur heeft nog een hele lijn zo te zien...
[afbeelding]
Al is dat misschien weer teveel van het goede, maar wél ontopic!![]()
Die is idd erg goed. Ook al van een vrouwelijk iets gehoord.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef Casperrrr het volgende:
[afbeelding]
Waarom zit er dan bijna altijd een luchtje in een deo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:36 schreef wh00t het volgende:
Volgens mij is het toch niet echt de bedoeling dat je deo ruikt...?
Tenminste; waarom zou je anders Eau de Toilette opdoen?
(tenzij het van hetzelfde merk/lijn is)
Omdat er twee geslachten zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
Pff shit zeg, sinds wanneer kunnen mensen zulke dingen zelf niet bedenken
Die heb ik ook gehad maar kreeg reacties dat die stonk naar Weed, toen had ik maar zoiets van uhm laat maar weer staanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:34 schreef Casperrrr het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:36 schreef Leintje het volgende:
wij willen geen deo ruiken, wij willen een lekker luchtje ruiken
Omdat er twee geslachten zijn moet het ene geslacht bepalen wat het andere geslacht moet doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:40 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Omdat er twee geslachten zijn.
De vraag is: welke deo willen meiden ruiken bij mannen. Mannen kunnen dit niet zelf bedenken, omdat het mannen zijn en geen vrouwen/meiden. Is dat nou zo moeilijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Omdat er twee geslachten zijn moet het ene geslacht bepalen wat het andere geslacht moet doen?
Kom op zeg, doe niet zo afhankelijk en kies zelf deo uit
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:55 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Donder op met je quasi stoere statements!![]()
Deze axe ruikt gewoon harstikke lekker en dat is niet alleen persoonlijke smaak. Ik heb het van meerder mensen te horen gekregen! Je gaat toch geen 20 a 30 euro uitgeven voor rete dure deo die toch zo op is dan heb je pas een identiteitsprobleem vriend!![]()
Daar ga je de fout in.. wat willen meiden ruiken? Meiden hebben niks te willen, ik kies m'n eigen deo wel uit, daar heb ik hun niet voor nodigquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:08 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
De vraag is: welke deo willen meiden ruiken bij mannen. Mannen kunnen dit niet zelf bedenken, omdat het mannen zijn en geen vrouwen/meiden. Is dat nou zo moeilijk![]()
Die lijn zet ik graag voort, ik douche met adidas sopjes. Heb de blauwe en dit zwarte flesje met magnesium. Niet eens omdat het me zo geweldig lijkt maar omdat het 3 halen 2 betalen was. Ruikt en doucht overigens prima, net als axe sopjes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 00:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Met magnesium,... hoe verzinnen ze het!. Bij het sportklimmen gebruik ik altijd pofballen, dát is pas magnesium
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |