Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef G-string het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze zooo vreselijk populair, dat ze 600 schermpjes msn open hebben staan en niet meer weten wat ze waar moeten reageren...![]()
Je doet zeker 10 minuten per smilie danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Brentmeister het volgende:
Daarom heb ik ook 600 smilies in m'n msn, waarvan velen in de FOK!-stijl overigens, zodat ik altijd wel een toepasslijke heb![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef G-string het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze zooo vreselijk populair, dat ze 600 schermpjes msn open hebben staan en niet meer weten wat ze waar moeten reageren...![]()
hehe grof maar leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Agiath het volgende:
Mensen die in elke zin " :s " zetten verdienen botkanker.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je doet zeker 10 minuten per smilie dan
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Ik reageer altijd met smilies als mensen mij niet kunnen boeien.
Block + del of gewoon costum smilies uitzetten of een andere IM client gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:28 schreef Dwaashaas het volgende:
Of hele verhalen tikken en voor ieder woord een achterlijke smiley gebruiken zodat je eerst alles kunt gaan vertalen alsof het een rebus is![]()
Wat is daar raar aan :Squote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Dat kan wel eens kloppen, als ik vijf schermen open heb staan dan heb ik ook niet veel meer te vermelden omdat ik eigenlijk niet in vijf potten en pannen tegelijk roeren kan, maar het kan ook desinteresse zijn inderdaad, is net zo goed mogelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef G-string het volgende:
Herkenningquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zeg je gewoon niet tegen de desbetreffende persoon dat je geen interesse hebtquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
meestal doe ik dat als ik geen tijd voor zin in de ander heb
Waarom onnodig kwetsen wanneer je het op een subtiele en vriendelijke manier kan duidelijkmaken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet tegen de desbetreffende persoon dat je geen interesse hebt![]()
Dat is wel zo eerlijk vind ik.
Misschienquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Hypnose het volgende:
Meschien vinden ze je niet zo intresant![]()
ik gebruikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef switchboy het volgende:
Jah ik gain m'n msn doen... dat wordt dan m'n stop smilie hij is namelijk echt meesterlijk
![]()
Wordt alleen zo lelijk vergroot helaas.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef switchboy het volgende:
Jah ik gain m'n msn doen... dat wordt dan m'n stop smilie hij is namelijk echt meesterlijk
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Wordt alleen zo lelijk vergroot helaas.![]()
Bij mij nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 20:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:30 schreef Jelleee het volgende:
Ik vind het irritanter als mensen emoticons op een bepaald woord hebben staan..
spatie = stomme hartjes emoticon.
foto = een bewegende aap die een foto maakt
oo = 2 oogjes.
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft dit met de grootte van het plaatje te maken. Deze is 15x15, msn standaard is geloof ik 19x19. Probeer het plaatje es in een 19x19 bestand te plakken en dan nog es importeren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:22 schreef ChickenMan het volgende:
Maar... maar, hoe doen jullie dat dan?![]()
Kan niet iemand dit snel even doen voor de luierikken onder ons?quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:22 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dit met de grootte van het plaatje te maken. Deze is 15x15, msn standaard is geloof ik 19x19. Probeer het plaatje es in een 19x19 bestand te plakken en dan nog es importeren.
preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:27 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Kan niet iemand dit snel even doen voor de luierikken onder ons?![]()
Enigzins bot vind je niet?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet tegen de desbetreffende persoon dat je geen interesse hebt![]()
Dat is wel zo eerlijk vind ik.
Ehm, het meervoud is luieriken, met 1 k.quote:Op donderdag 16 februari 2006 17:27 schreef El_Bartos het volgende:
[..]
Kan niet iemand dit snel even doen voor de luierikken onder ons?![]()
Je hebt gelijk, al gefixtquote:Op donderdag 16 februari 2006 17:34 schreef Markster het volgende:
zet ze dan wel gelijk met de letters, en niet gecentreerd
Dan luisteren ze gewoon nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Dit fenomeen merkt men het vaakst op bij de minder intellectuele domme doos. Je geeft een normaal antwoord en zij komen met een smiley op de proppen die in de verste verte nog geen raakvlak heeft met datgene wat jij eerder opmerkte. Ik snap deze mensen niet, is een antwoord typen je te veel werk of ben je niet beletterd genoeg om je voldoende te formuleren en aldoende je boodschap naar buiten te brengen?
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:47 schreef retrosnoes het volgende:
Sommige mensen vertellen zulke oninteressante verhalen dat je na een paar minuten piekeren wat je dáár toch op moet antwoorden maar gewoon een smiley neerzet
Don't do it!! Je raakt er echt verslaafd aanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef switchboy het volgende:
![]()
>:O Prachtig geformuleerd verhaalquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef LoveBoatCaptain het volgende:
Dit fenomeen merkt men het vaakst op bij de minder intellectuele domme doos. Je geeft een normaal antwoord en zij komen met een smiley op de proppen die in de verste verte nog geen raakvlak heeft met datgene wat jij eerder opmerkte. Ik snap deze mensen niet, is een antwoord typen je te veel werk of ben je niet beletterd genoeg om je voldoende te formuleren en aldoende je boodschap naar buiten te brengen?
![]()
Grapjasquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:56 schreef tijnzz het volgende:
[..]
>:O Prachtig geformuleerd verhaal![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ehm, het meervoud is luieriken, met 1 k.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:45 schreef Hathor het volgende:
Sm1l13s are TeH Uber Lollercopters omg wtf![]()
Ik kan er ook niks aan doen, het is nou eenmaal zo.quote:
volgens mij bedoel jequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
Een gast wat ik ken antwoord meestal met
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |