Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef G-string het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze zooo vreselijk populair, dat ze 600 schermpjes msn open hebben staan en niet meer weten wat ze waar moeten reageren...![]()
Je doet zeker 10 minuten per smilie danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef Brentmeister het volgende:
Daarom heb ik ook 600 smilies in m'n msn, waarvan velen in de FOK!-stijl overigens, zodat ik altijd wel een toepasslijke heb![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef G-string het volgende:
Waarschijnlijk zijn ze zooo vreselijk populair, dat ze 600 schermpjes msn open hebben staan en niet meer weten wat ze waar moeten reageren...![]()
hehe grof maar leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef Agiath het volgende:
Mensen die in elke zin " :s " zetten verdienen botkanker.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je doet zeker 10 minuten per smilie dan
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Ik reageer altijd met smilies als mensen mij niet kunnen boeien.
Block + del of gewoon costum smilies uitzetten of een andere IM client gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:28 schreef Dwaashaas het volgende:
Of hele verhalen tikken en voor ieder woord een achterlijke smiley gebruiken zodat je eerst alles kunt gaan vertalen alsof het een rebus is![]()
Wat is daar raar aan :Squote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Dat kan wel eens kloppen, als ik vijf schermen open heb staan dan heb ik ook niet veel meer te vermelden omdat ik eigenlijk niet in vijf potten en pannen tegelijk roeren kan, maar het kan ook desinteresse zijn inderdaad, is net zo goed mogelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef G-string het volgende:
Herkenningquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zeg je gewoon niet tegen de desbetreffende persoon dat je geen interesse hebtquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
meestal doe ik dat als ik geen tijd voor zin in de ander heb
Waarom onnodig kwetsen wanneer je het op een subtiele en vriendelijke manier kan duidelijkmaken?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef demonsdance het volgende:
[..]
Waarom zeg je gewoon niet tegen de desbetreffende persoon dat je geen interesse hebt![]()
Dat is wel zo eerlijk vind ik.
Misschienquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:57 schreef Hypnose het volgende:
Meschien vinden ze je niet zo intresant![]()
ik gebruikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:53 schreef switchboy het volgende:
Jah ik gain m'n msn doen... dat wordt dan m'n stop smilie hij is namelijk echt meesterlijk
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |