flauwquote:Op zondag 19 februari 2006 19:37 schreef TheVulture het volgende:
In Wust heb ik heel veel vertrouwen sinds vanmiddag, slotrondje 29,4 op de 1000m, dan kun je een potje breken op de 1500m
Smitjequote:Op zondag 19 februari 2006 19:48 schreef komrad het volgende:
en groenewold en evt smitje
Smitje op de 5km, er gaat nog wel iemand afzeggenquote:
Ingrid Paul zal nog wel even een Poolse of Roemeense een zwieper geven in de eetzaalquote:Op zondag 19 februari 2006 20:24 schreef komrad het volgende:
[..]
Smitje op de 5km, er gaat nog wel iemand afzeggen![]()
En dan zeggen "oeps, ik heb je toch niet bezeerd met dat dienblad?"quote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ingrid Paul zal nog wel even een Poolse of Roemeense een zwieper geven in de eetzaal![]()
"Het was echt niet mijn bedoeling om deze gloeiendhete kop soep over je gezicht te gooien, eet smakelijk verder"quote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En dan zeggen "oeps, ik heb je toch niet bezeerd met dat dienblad?"![]()
of Moniekquote:Op zondag 19 februari 2006 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ingrid Paul zal nog wel even een Poolse of Roemeense een zwieper geven in de eetzaal![]()
die zou dat dan meer uit lompheid per ongeluk doenquote:
Maar je moet toegeven dat zij en Friesinger gewoon niet in goede doen zijn, of beter gezegd; dat wij Nederlanders op de een of andere manier weer in een Olympische roes zittenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:45 schreef Ericr het volgende:
Klassen is zeker niet uit te vlakken, de eerste niet sprinter op de 1.000. Dan ben je op de 1.500 een hele gevaarlijke, maar goed dat kan ook niet anders als je een 1:51-er kan rijden.
het zal gaan tussen:quote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Het was echt niet mijn bedoeling om deze gloeiendhete kop soep over je gezicht te gooien, eet smakelijk verder"![]()
on-topic:
Toch vlak ik Klassen ook niet helemaal uit, ze was sterker dan ik had gedacht op de 1000 meter
Rodriguez vond ik vandaag weer erg slecht dus die is totaal uit vorm... daar kan een streep doorquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef komrad het volgende:
[..]
het zal gaan tussen:
friesinger, klassen,wust, groenewold
outsiders: pechstein, timmer, rodriguez?
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef komrad het volgende:
het zal gaan tussen:
friesinger, klassen,wust, groenewold
outsiders: pechstein, timmer, rodriguez?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |