dat valt mee, ben lead-gitarist in een rockband, dus dan kan het wel weer. plus een zwart shirt zou ook verwarrend zijn, dat heeft 3/4 dan aan. nu kan ze me dus én herkennen, én snappen anderen niet wat er aan de hand is.quote:op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef crack_david het volgende:
waarom doe je dan ook een hoofdband? stel dat ze wel komt dan vind ze die waarschijnlijk zo belachelijk dat ze je alsnog uitlacht
ja, vind je?quote:op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef spec87 het volgende:
[..]
dat valt mee, ben lead-gitarist in een rockband, dus dan kan het wel weer.
hallo, heb je nog nooit rambo gezien!? hoofdbanden zijn altijd hipquote:op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef crack_david het volgende:
waarom doe je dan ook een hoofdband? stel dat ze wel komt dan vind ze die waarschijnlijk zo belachelijk dat ze je alsnog uitlacht
oké, nu hebben we al 4 opties.quote:op dinsdag 14 februari 2006 22:39 schreef cyan het volgende:
wat een stoere actie!!!![]()
![]()
zeker doorzetten en zet dat podium ook in de fik onder het mom: "mijn hart (en nu dus ook het podium) staan in vuur en vlam voor jou!"
benzinequote:op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef spec87 het volgende:
[..]
podium is van dat zeil-spul, dat brand niet echt lekker.
en dan gaat de olieprijs weer stijgen en verdien ik geld met mijn energiefondsquote:
"ik ben die gene die op die gitaar staat te hengsten, [met die <insert kleur> gitaar] (als er meerdere gitaristen zijn/je vermoed dat het meisje in kwestie een gitaar en basgitaar niet van elkaar kan onderscheiden..)"quote:op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef spec87 het volgende:
[..]
dat valt mee, ben lead-gitarist in een rockband, dus dan kan het wel weer. plus een zwart shirt zou ook verwarrend zijn, dat heeft 3/4 dan aan. nu kan ze me dus én herkennen, én snappen anderen niet wat er aan de hand is.
kun je haar niet beter eerst eens op een andere manier leren kennen?quote:op dinsdag 14 februari 2006 20:31 schreef spec87 het volgende:
vandaag tot de conclusie gekomen dat valentijn niks voor mij is. ik zal even uitleggen waarom:
er is een meisje waar ik al een tijdje verliefd op ben. ze zit bij me in de klas, en zodoende heb ik wel eens met haar gepraat, [/b]verder kende ik haar niet echt goed.[/b] dus had ik me het plan voorgenomen een leuke valentijnsactie op poten te zetten. dus een romantische cd gekocht, gedicht geschreven met een cryptische hint. ik zou namelijk de dag erna een optreden geven met mijn band bij ons op school ivm open dagen. daarom had ik in de brief gezegd dat ze morgen om 8 uur op school moest zijn, en dat ze me zou kunnen herkennen aan de zwarte hoofdband. alles goed en wel zou je denken.
alleen nu blijkt dat ze afgelopen weekend met een andere jongen heeft gezoend (in mijn stamkroeg notabene) terwijl ze echt zo'n eeuwig vrijgezel figuur was. wat nu te doen? dat zoenen beschouwen als een "one night thing" en gewoon wel die hoofdband om doen? het hele gebeuren afblazen en dus geen hoofdband omdoen? of lekker rebels de hoofdband halverwege het optreden afdoen en op het podium in de fik zetten (alla jimi hendrix).
spaar me de flame reacties als "wie doet dat dan ook". ik hou niet zo van mosterd.
omdat dat pas karakter is.quote:op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef crack_david het volgende:
heb ik me nou zo vergist in de datum danquote:op woensdag 15 februari 2006 12:33 schreef copycat het volgende:
vanavond om 20.00 uur vindt het spektakel plaats.... nog even geduld voor de ontknoping dus.
nee hoor:quote:op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef vamos1 het volgende:
heb ik me nou zo vergist in de datum dan
het is toch 14februari valentijnsdag of mis ik nou iets![]()
quote:op dinsdag 14 februari 2006 20:31 schreef spec87 het volgende:
dus had ik me het plan voorgenomen een leuke valentijnsactie op poten te zetten. dus een romantische cd gekocht, gedicht geschreven met een cryptische hint. ik zou namelijk de dag erna een optreden geven met mijn band bij ons op school ivm open dagen. daarom had ik in de brief gezegd dat ze morgen om 8 uur op school moest zijn, en dat ze me zou kunnen herkennen aan de zwarte hoofdband.
goed lezen.. ok copycatquote:op woensdag 15 februari 2006 12:58 schreef vamos1 het volgende:
[..]
heb ik me nou zo vergist in de datum dan
het is toch 14februari valentijnsdag of mis ik nou iets![]()
mja dat is pas een kutstreek.quote:op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef litso het volgende:
het kan altijd erger
valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
was een fake topicquote:op woensdag 15 februari 2006 13:08 schreef litso het volgende:
het kan altijd erger
valentijn; het zijn allemaal kuthoeren
of je kijkt gewoon ff naar de topicstarterquote:op woensdag 15 februari 2006 13:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
overtuigend fake topic dan. las het net ff door. poeh poeh
ja, ik vind'm ook erg origineel. en als ze je niks vindt, dan hoeft ze alleen maar te doen alsof ze het niet begreep.quote:op woensdag 15 februari 2006 13:30 schreef brighteyes het volgende:
leuke actie! ik hoop dat hij belood word!
ik ben ook een man en ik vind het een geweldig plan!quote:op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef thisbe het volgende:
opvallend dat de mannen in dit topic er wat lacherig over doenzelf zouden ze het waarschijnlijk niet eens durven he
![]()
ik zou het zelf wel spannend vinden, dat iemand zoiets speciaal voor mij doetik kan me haast niet voorstellen dat het mislukt!
tvp dus
hey hey, niet generaliseren!quote:op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef thisbe het volgende:
opvallend dat de mannen in dit topic er wat lacherig over doenzelf zouden ze het waarschijnlijk niet eens durven he
![]()
ik zou het zelf wel spannend vinden, dat iemand zoiets speciaal voor mij doetik kan me haast niet voorstellen dat het mislukt!
tvp dus
ja en doe die hoofdband afquote:op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef durank het volgende:
misschien ook leuk als je een liedje opdraagt aan je valentijn meisjehehe
hmmz dat schiet dus ook weer niet op..quote:op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef spec87 het volgende:
opdatum,
heb via mijn uitgebreide spionage circuit ondenkt dat zij een van haar vriendinnen erop af stuurt, dat was natuurlijk niet de bedoeling![]()
nouja, toch maar die hoofdband om, kzie wel hoe het afloopt (gelukkig ken ik mijn partijen goed)
tot over een uur of 4.
ach, als het ook een lekker wijf is...quote:op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef spec87 het volgende:
heb via mijn uitgebreide spionage circuit ondenkt dat zij een van haar vriendinnen erop af stuurt, dat was natuurlijk niet de bedoeling![]()
dat plaatje spreekt jouw bewering tegen!quote:op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef durank het volgende:
niks mis met haarbandjes hoor
[afbeelding]
![]()
ts is een beetje een trage hondquote:op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef revelation het volgende:
het is inmiddels zoeen beetje half 11 dus ehh.. komt er nog wat van?
ze staan vast te zoenen in het fietsenhokquote:op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef revelation het volgende:
het is inmiddels zoeen beetje half 11 dus ehh.. komt er nog wat van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |