ik ben ook een man en ik vind het een geweldig plan!quote:op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef thisbe het volgende:
opvallend dat de mannen in dit topic er wat lacherig over doenzelf zouden ze het waarschijnlijk niet eens durven he
![]()
ik zou het zelf wel spannend vinden, dat iemand zoiets speciaal voor mij doetik kan me haast niet voorstellen dat het mislukt!
tvp dus
hey hey, niet generaliseren!quote:op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef thisbe het volgende:
opvallend dat de mannen in dit topic er wat lacherig over doenzelf zouden ze het waarschijnlijk niet eens durven he
![]()
ik zou het zelf wel spannend vinden, dat iemand zoiets speciaal voor mij doetik kan me haast niet voorstellen dat het mislukt!
tvp dus
ja en doe die hoofdband afquote:op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef durank het volgende:
misschien ook leuk als je een liedje opdraagt aan je valentijn meisjehehe
hmmz dat schiet dus ook weer niet op..quote:op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef spec87 het volgende:
opdatum,
heb via mijn uitgebreide spionage circuit ondenkt dat zij een van haar vriendinnen erop af stuurt, dat was natuurlijk niet de bedoeling![]()
nouja, toch maar die hoofdband om, kzie wel hoe het afloopt (gelukkig ken ik mijn partijen goed)
tot over een uur of 4.
ach, als het ook een lekker wijf is...quote:op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef spec87 het volgende:
heb via mijn uitgebreide spionage circuit ondenkt dat zij een van haar vriendinnen erop af stuurt, dat was natuurlijk niet de bedoeling![]()
dat plaatje spreekt jouw bewering tegen!quote:op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef durank het volgende:
niks mis met haarbandjes hoor
[afbeelding]
![]()
ts is een beetje een trage hondquote:op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef revelation het volgende:
het is inmiddels zoeen beetje half 11 dus ehh.. komt er nog wat van?
ze staan vast te zoenen in het fietsenhokquote:op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef revelation het volgende:
het is inmiddels zoeen beetje half 11 dus ehh.. komt er nog wat van?
was het maar zo'n feest. het optreden ging erg tof, ik heb haar vriendin alleen niet gezien (ik ging dan ook helemaal op in de muziek). ik kreeg wel wat opmerkingen van klasgenoten over mijn hoofdband (sommige positief, sommmige minder, ik vond het zelf wel aardig staan)quote:op woensdag 15 februari 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ze staan vast te zoenen in het fietsenhok
je hebt de maaltijd nog niet eens gehad.quote:op dinsdag 14 februari 2006 20:31 schreef spec87 het volgende:
spaar me de flame reacties als "wie doet dat dan ook". ik hou niet zo van mosterd.
als je daardoor beter slaapt, moet je dat vooral denken. zijn actie wordt ook nergens afgekeurd, alleen de haarband (en ook dat niet door iedereen, smaken verschillen). over zijn actie niets negatiefs, ik was alleen wat teleurgesteld, bij briljant denk ik kennelijk aan andere dingen dan tsquote:op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef thisbe het volgende:
![]()
dat is helaas voor ts nog even afwachten dus. maar in ieder geval weet het meisje in kwestie nu van wie de kaart kwam en hopelijk heeft zij het lef om in ieder geval haar wensen duidelijk te maken in tegenstelling tot het compleet negeren van ts omdat ze niet durft te zeggen dat ze hem niet leuk vind. of nog erger, heel positief reageren, en er niet bij vermelden dat ze verder niets in hem ziet, waardoor ts valse hoop krijgt (dit kan het meisje in kwestie natuurlijk onbewust doen, een verliefd persoon is snel tevreden kan ik uit ervaring vertellen). en als ze hem wel leuk vind gaat deze vlieger natuurlijk net zo goed op: het lef hebben dit kenbaar te maken op een manier waarop ts het begrijpt, zodat hij niet denkt dat ze niet geïnteresseerd is.quote:ik zou het zelf wel spannend vinden, dat iemand zoiets speciaal voor mij doetik kan me haast niet voorstellen dat het mislukt!
tvp dus
niks dervan, hij maakt move, moet ie em ook afmakenquote:
dat is inmiddels een jaar of 8/9 geleden, ik denk niet dat het nog iets gaat worden.quote:op donderdag 16 februari 2006 10:35 schreef vlindertje87 het volgende:
leuke actie, hopelijk wordt het toch nog wat![]()
altijd een beetje jammer dat vriendinnen zich er zo mee gaan bemoeien.
ik had het eigenlijk tegen degene waar het topic van wasquote:op donderdag 16 februari 2006 10:36 schreef tranceptor het volgende:
[..]
dat is inmiddels een jaar of 8/9 geleden, ik denk niet dat het nog iets gaat worden.![]()
ilja heette ze, vonk altijd wel een mooie naam.![]()
stik, er komt een verdrongen herinnering boven. matig.quote:op donderdag 16 februari 2006 10:22 schreef tranceptor het volgende:
ik heb ooit een kaartje naar een meisje gestuurd die bij me in de clusterklas zat op de middelbare school. vriendinnen van dat meisje ging vervolgens bij iedereen het handschrift controleren om er achter te komen van wie hij was. ik werd niet ontmaskerd, maar ik was meteen klaar ermee ook.
quote:op donderdag 16 februari 2006 11:29 schreef duvel het volgende:
[..]
stik, er komt een verdrongen herinnering boven. matig.
vind het een stoere acite..quote:op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef thisbe het volgende:
![]()
tvp dus
hoeren zijn het, allemaal.quote:op donderdag 16 februari 2006 10:44 schreef vlindertje87 het volgende:
[..]
ik had het eigenlijk tegen degene waar het topic van was![]()
maar van jou was ook wel leuk hoor, maar toch weer die vriendinnen dus ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |