ik ben ook een man en ik vind het een geweldig plan!quote:op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef thisbe het volgende:
opvallend dat de mannen in dit topic er wat lacherig over doenzelf zouden ze het waarschijnlijk niet eens durven he
![]()
ik zou het zelf wel spannend vinden, dat iemand zoiets speciaal voor mij doetik kan me haast niet voorstellen dat het mislukt!
tvp dus
hey hey, niet generaliseren!quote:op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef thisbe het volgende:
opvallend dat de mannen in dit topic er wat lacherig over doenzelf zouden ze het waarschijnlijk niet eens durven he
![]()
ik zou het zelf wel spannend vinden, dat iemand zoiets speciaal voor mij doetik kan me haast niet voorstellen dat het mislukt!
tvp dus
ja en doe die hoofdband afquote:op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef durank het volgende:
misschien ook leuk als je een liedje opdraagt aan je valentijn meisjehehe
hmmz dat schiet dus ook weer niet op..quote:op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef spec87 het volgende:
opdatum,
heb via mijn uitgebreide spionage circuit ondenkt dat zij een van haar vriendinnen erop af stuurt, dat was natuurlijk niet de bedoeling![]()
nouja, toch maar die hoofdband om, kzie wel hoe het afloopt (gelukkig ken ik mijn partijen goed)
tot over een uur of 4.
ach, als het ook een lekker wijf is...quote:op woensdag 15 februari 2006 17:06 schreef spec87 het volgende:
heb via mijn uitgebreide spionage circuit ondenkt dat zij een van haar vriendinnen erop af stuurt, dat was natuurlijk niet de bedoeling![]()
dat plaatje spreekt jouw bewering tegen!quote:op woensdag 15 februari 2006 19:49 schreef durank het volgende:
niks mis met haarbandjes hoor
[afbeelding]
![]()
ts is een beetje een trage hondquote:op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef revelation het volgende:
het is inmiddels zoeen beetje half 11 dus ehh.. komt er nog wat van?
ze staan vast te zoenen in het fietsenhokquote:op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef revelation het volgende:
het is inmiddels zoeen beetje half 11 dus ehh.. komt er nog wat van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |