Sanne in het kortquote:Naam Sanne van der Star
Geboortedatum 21 februari 1986
Woonplaats Rijpwetering
Kleur ogen groen/grijs
Lengte 172 cm
Gewicht 68 kilo
Zussen Dieke (17) en Britt (13)
Naam partner Huub
Opleiding Gezondheidswetenschappen 2ejaars aan de VU in A’dam
Hobby’s slapen, relaxen en leuke dingen doen
Goede eigenschap sociaal, netjes
Slechte eigenschappen zelfvertrouwen kan beter
Schaatsploeg Opleidingsploeg KNSB
Schaatstrainer Jan van Veen
Categorie (neo)senior
Schaatsvereniging IJsclub Alkemade
Welke trainers heb ik gehad Gerrit van der Ing, Willem Borst, Luud Augustinus, Rinse van Etten.
Specialiteit 500 meter
Hoogtepunt WK afstanden 2005 in Inzell
Favoriete ijsbaan Erfurt
Favoriete website www.google.nl
Favoriete film Hitch
Favoriete eten Lasagna
Favoriete vakantie zon, zee, strand
Favoriete tv-serie GTST, Temptation Island
Favoriete muziek van alles, van top40 tot happy hardcore
Beschuitje eten met? Micheal Boogerd
Motto Gaan en blijven gaan en blijven lachen!!
Sanne werd vandaag 14e op de 500 mquote:De Nederlanders: Sanne van der Star
Tot voor kort was Sanne van der Star een betrekkelijk onbekende schaatser. Maar toch is ze erbij in Turijn, waar ze uitkomt op het onderdeel 500 meter schaatsen. Sanne van der Star is geboren op 21 februari 1986, waarmee ze één van de jongste deelneemsters van de Nederlandse ploeg is. Ze woont in het Zuid-Hollandse Rijpwetering en studeert gezondheidswetenschappen aan de VU in Amsterdam.
In de afgelopen zomer is Sanne van der Star verhuisd naar de opleidingsploeg van de KNSB. De sprintster kwalificeerde zich dit schaatsseizoen voor de worldcup-wedstrijden (500 meter) van Salt Lake City en Milwaukee, alwaar ze haar PR aanscherpte tot 38’64. Ze verdiende een olympische nominatie met een derde plek op de 500 meter tijdens het OKT. Drie weken later kon zich kwalificeren voor de Olympische Spelen tijdens haar eerste WK-sprint. In een vol Thialf reed ze naar een 16e plek in een fictief klassement over tweemaal 500 meters, wat net voldoende was om naar Turijn te mogen gaan.
Op de Olympische Spelen zal Sanne van der Star geen kanshebster zijn voor een medaille. Het is echter wel een erg leuke en goede ervaring, die ze in Turijn kan oppikken voor later. Ze heeft namelijk veel talent voor de sprintafstanden en zegt van zichzelf dat ze vaak nog beter kan presteren, dan wat ze laat zien. Iemand dus om mee rekening te houden voor in de toekomst!
quote:Eindklassement 500 meter - vrouwen
1. S. Zjoerova (Rus) 76.570
2. Manli Wang (Chn) 76.870
3. H. Ren (Jap) 76.870
4. T. Okazaki (Jap) 76.920
5. S.-H. Lee (ZKo) 77.040
12. A. Gerritsen (Ned) 78.090
14. S. Van der Star (Ned) 78.590
Zag je dr steeds oefenen op het startschotquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:23 schreef Wombcat het volgende:
Ze is nog jong, en heeft de tijd nog.
Haar eerste 500 meter was prima, de tweede helaas iets minder.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zag je dr steeds oefenen op het startschot!
ja ze heeft een raar accentje... verder is ze onwijsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Ze praat zo dom.
Dommer/vreemder praten dan Beorn Nijenhuis lukt niemand.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Ze praat zo dom.
ze is dan ook erg leuk Remzzquote:
ze studeert bewegingswetenschappen... opvallend dat je dan zoveel moeite hebt met de start trouwensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:04 schreef Remzz het volgende:
Mwou ik ben er niet echt kapot van, ze komt niet zo slim over(niet de manier hoe ze praat maar uitstaling) terwijl ze dat volgensmij wel is Dijkstra heeft me 3 keer wijsgemaakt dat ze iets hoogs met beweging doet.
Ik heb dr nog nooit horen pratenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:04 schreef Remzz het volgende:
Mwou ik ben er niet echt kapot van, ze komt niet zo slim over(niet de manier hoe ze praat maar uitstaling) terwijl ze dat volgensmij wel is Dijkstra heeft me 3 keer wijsgemaakt dat ze iets hoogs met beweging doet.
ja daar vind ik nou ook niks mis mee... het zijn geen Laurentien Brinkhorst-borstels (al is dat ook een stuk minder erg tegenwoordig)quote:
Die heeft ze er eerst uit getrokken en er toen weer op geverfdquote:
Dat doen vrouwen wel vaker hoor zoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die heeft ze er eerst uit getrokken en er toen weer op geverfd
Vrouwen die dat doen zijn engquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:37 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen wel vaker hoor zo
Ga zwemmenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vrouwen die dat doen zijn eng
Vind ik juist cool, ze is leuk zeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef Zwansen het volgende:
Ze praat zo dom.
Ik begin nu wel benieuwd te worden naar dr stem zegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik juist cool, ze is leuk zeg.![]()
Wordt een laatbloeier denk ik, maar ze komt er nog wel.
Ze praat een beetje sloom en als een breezersletje, maar zij mag datquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik begin nu wel benieuwd te worden naar dr stem zeg
Hoor hier: de stem van Sanne van der Star! --> http://www.nos.nl/nosstud(...)6/1/22/22011331.html (rechts tussen de links een video'tje)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik begin nu wel benieuwd te worden naar dr stem zeg
Das een belediging.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze praat een beetje sloom en als een breezersletje, maar zij mag dat
Wat is daar raar aan, btje accentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Caws het volgende:
[..]
Hoor hier: de stem van Sanne van der Star! --> http://www.nos.nl/nosstud(...)6/1/22/22011331.html (rechts tussen de links een video'tje)
Het is nogal sloom...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat is daar raar aan, btje accent![]()
Heel even hoop ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef trancethrust het volgende:
Familie van Edwin van der Sar? Moest ik ff aan denken..
Edwin van der Star?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef trancethrust het volgende:
Familie van Edwin van der Sar? Moest ik ff aan denken..
vond ik ook, beter als Moniek Kleinsmanquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef pfaf het volgende:
Redelijk goede prestatie gisteren.
Of mag ik dat hier niet zeggen?
Oee...die had ik niet moeten luisteren. Nu is ze toch een stukje minder leukquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Caws het volgende:
[..]
Hoor hier: de stem van Sanne van der Star! --> http://www.nos.nl/nosstud(...)6/1/22/22011331.html (rechts tussen de links een video'tje)
Waaatquote:Op zondag 19 februari 2006 20:54 schreef Wombcat het volgende:
Nee
wies datquote:Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
en ze neukt met Jac Orie volgens de geruchten
jij bent dus geen kennerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |