Ok nu is het wat duidelijker, bedanktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:36 schreef Hathor het volgende:
Dit was mijn reply die ik er niet meer tussen kreeg....
dat snap ik, maar ik wilde alleen maar zeggen, dat de oude garde dit soort dingen vroeger ook gedaan zou hebben. Gaan lopen zeggen dat er vroeger met open vizier werd gestreden zonder wapens en zo is gewoon naief. Ikzelf heb ooit eens een steekwond opgelopen in de Meer in Amsterdam, toen ik een beetje te dicht bij het hek stond. Voor ik het wist stopte iemand zijn zakmes in mijn schouderblad. En ik herinner me ook nog de tijd dat zo'n beetje iedereen met dikke fietskettingen rondliep, en daar wil je ook niet mee op je kop geslagen worden. Toen was er nog die rage nadat Sjantie die Spurs fan had gestoken met een stanleymes, liep ineens iedereen met dat soort dingen in zijn zak. Het is gewoon nooit echt veilig geweest in en rond stadions, maar daar leer je vanzelf mee leven toch ?
Die zogenaamde oude garde, zou vandaag de dag waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
Moeten jullie geen legitimatie laten zien dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Aequabilitas het volgende:
Ik heb 'n SV gehad voor 'n langere periode,maar heb 't geluk gehad van geen meldingsplicht.Heb desondanks toch nog vrij veel wedstrijden kunnen bezoeken.Zo ben ik oa toch nog (en met mij veel andere jongens met SV's) naar de laatste kampioenswedstrijd van DH geweest.Ik kan wel met zekerheid zeggen dat 'n hoop jongens zich niet laten afschrikken door 'n SV....
Ach,tegenwoordig krijg je bij sommige clubs al 'n SV als je tegen 'n boom pist....
Camera in combinatie met gezichtsherkkennings software zijn al op de markt, dus het is maar een kleine stap om die bij stadions en ingangscontroles te installeren, dan wordt het nog moeilijker voor raddraaiers om verder te klieren in de buurt van een stadion.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef Hathor het volgende:
Tenzij de politie je van gezicht kent, en die kans is in en rond je eigen stadion natuurlijk levensgroot aanwezig. Ze kennen hun pappenheimers.![]()
Meldingsplicht heb ik toch echt gehad, maar is alweer een hele tijd geleden. Misschien vonden ze het niks, maar het werkte toch wel, want naar het stadion kon je dus echt wel vergeten.
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Camera in combinatie met gezichtsherkkennings software zijn al op de markt, dus het is maar een kleine stap om die bij stadions en ingangscontroles te installeren, dan wordt het nog moeilijker voor raddraaiers om verder te klieren in de buurt van een stadion.
Vorig jaar in Breda ook 2 x (groningen bij het stadion, utrecht in het stadion)..quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.
Bedoel je trouwens zo'n thermisch camera apparaat die het warmtepatroon van het gezicht afleest (hetgeen voor ieder individu uniek is, net als een vingerafdruk bv)?
hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:53 schreef Aequabilitas het volgende:
Ach,tegenwoordig krijg je bij sommige clubs al 'n SV als je tegen 'n boom pist....
Die houden geen toeschouwers meer overquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.
Hebben ze bij Ajax in begin in de arena ook gedaan. Werd uiteindelijk wel teruggedraaid.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:07 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
hehe, nee het wordt nog erger... in de GG divisie zijn er bij AGOVV SV's uitgedeeld aan het eigen publiek omdat ze bleven staan en niet wilden zitten.
2 maanden geleden was het zelfs bij willem2 flink rellen rond het stadionquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Er gebeurt ook ZOVEEL rond het stadion. Alleen bij Ajax en feyenoord wil het in de omgeving nog wel eens losgaan.
nee volgens mij gewoon software die de afstand tussen ogen, oren neus en mond bepaald en aan de hand daarvan meestal al zeer goee resultaten bereikt.quote:Bedoel je trouwens zo'n thermisch camera apparaat die het warmtepatroon van het gezicht afleest (hetgeen voor ieder individu uniek is, net als een vingerafdruk bv)?
sjaal voor de mond, zonnebril op.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
2 maanden geleden was het zelfs bij willem2 flink rellen rond het stadion
[..]
nee volgens mij gewoon software die de afstand tussen ogen, oren neus en mond bepaald en aan de hand daarvan meestal al zeer goee resultaten bereikt.
Wil nie lullig doen pik maarre ik heb nog nooooooooooooit legitimatie hoeven laten zien in de ArenA of bij het betreden ervan...quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Moeten jullie geen legitimatie laten zien dan?
Toen ik nog naar Ajax ging (niet zo vreselijk lang geleden) moesten we altijd legitimatie tonen en werd je naam gecheckt op een lijst met SV's. Dat schoot dus niet op. Toen ik er een had ben ik ook maar 1 keer naar binnen geweest.
Er zijn hier en daar wat omweggetjes, maar via de normale ingang op zuid heb ik het nooit anders gezien, pik.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:35 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Wil nie lullig doen pik maarre ik heb nog nooooooooooooit legitimatie hoeven laten zien in de ArenA of bij het betreden ervan...![]()
![]()
Zeker zuid J (hoofdingang zuid toch?) in een parellelle dimensie danquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Scarafax het volgende:
Ik meestal Zuid-J en echt nooit legitimatie hoeven showen hoor...
Zal wel wezen omdat ik der zo gevaarlijk uitzie danquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga al heel wat jaren naar Ajax en heb ook echt nog nooit m'n legitimatie hoeven laten zien...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind zowel Ajax als de Haag geinige cluppies wat sups betreft(om voetbal zelf geef ik geen moer), maar ik vind wel van Ajax, dat ze niet alleen joden joden moeten roepen wanneer het hun uitkomt, maar dat ze ook de geboren joodse mensen in amsterdam moeten gaan helpen wanneer ze door arabieren worden geintimideerd cq geterroriseerd.
kon ook niet anders... is nou eenmaal standaard (kut) beleid.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef lament het volgende:
Ajax honk gaat dicht...
AMSTERDAM (ANP) - Het Ajax-supportershome bij de Amsterdam ArenA moet dicht. Dat heeft burgemeester Cohen van Amsterdam woensdag besloten. In het clubhuis trof de politie zaterdagavond tientallen wapens en harddrugs aan. De politie onderzocht het supportershome omdat mogelijk een confrontatie tussen Ajax-fans en ADO-aanhangers op stapel stond.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
kon ook niet anders... is nou eenmaal standaard (kut) beleid.
Vraag me af wat ze hier mee denken te bereiken, maar goed.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef dVTB het volgende:
Toch vreemd dat burgemeester Cohen nu ineens wel voortvarend en kordaat optreedt...
Verder sluit ik me graag aan bij de woorden van Hugo Borst, zondag in Studio Voetbal: dit zijn gewoon criminelen, dus die moet je ook als zodanig bestraffen. Dus gewoon strafrechtelijk vervolgen, in plaats van suffe stadionverboden.
leg mij dan eens uit waarom dat volkomen terecht is? tering, sommigen snappen er echt geen kanker van.quote:
Okee, had wat minder gekund. Maar ik word toch zo moe van al die mensen die van NIKS weten maar toch altijd wat wijze, stoere uitspraken over dit onderwerp willen doen. De ene open deur na de andere wordt ingetrapt en maar kankeren op politiek en politie... Maar ondertussen in de verste verte niet weten waar het over gaat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:29 schreef dVTB het volgende:
Gelukkig heb ik het niet nodig om mensen persoonlijk te beledigen (over intelligentieniveau gesproken). Kern van Hugo Borst's verhaal was feitelijk dat dit soort criminaliteit volledig los staat van het voetbal en dat je dit soort supportersgroepen dus het best met de Hell's Angels en dergelijke kunt vergelijken.
Nou ja... het is beleid van de gemeente A'dam...quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef the_hunter het volgende:
[..]
leg mij dan eens uit waarom dat volkomen terecht is? tering, sommigen snappen er echt geen kanker van.
waarom sluiten die mafketels dan niet alles? dit kom je in elke gemiddelde amsterdamse kroeg tegenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou ja... het is beleid van de gemeente A'dam...
Nou ja, dat is een ietsepietsie overdrevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:38 schreef the_hunter het volgende:
[..]
waarom sluiten die mafketels dan niet alles? dit kom je in elke gemiddelde amsterdamse kroeg tegen
Zoals 99,9% van de rest van de bevolking die wordt opgepakt voor geweld gaan er maar er weinig hooligans de cel in. Je zult allereerst opgepakt moeten worden, vervolgens moet er bewijs zijn... daarnaast is openlijke geweldpleging een vergrijp waar in principe niemand de cel voor ingaat. Dat eindigt of wel in een schikking (dat is het makkelijkste, zeker als je toch al een SV hebt) of een langdurig onderzoek met een hoop moeite waar weinig rendement op wordt behaald. In het eerste geval wordt het dienstverlening, in het tweede meestal ook zoiets bij een veroordeling... maar dan langer. Als je al voor de zoveelste keer langs komt moet je wel eens de cel in ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef dVTB het volgende:
Aangezien jij alles weet over dit onderwerp, Pappie_Culo, kun jij ook vast wel vertellen hoe veel 'voetbalsupporters' de laatste jaren in de cel zijn beland wegens geweldpleging en dergelijke? Enlighten me. Ik pretendeer niet alles te weten, maar merk dat bij voetbalhooligans vooral over stadionverboden wordt gesproken. Dat is wat ik waarneem...
Preciesquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ohw, cool hier is het stoere ik ben hooligan clubje.
Flikker dan gewoon op. Het is je niet verplicht hier te reageren. Domme snol.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:27 schreef schatje het volgende:
Voetbal![]()
![]()
.
Trieste figuren die stijf van de coke stoer gaan doen bij de andere club.
[..]
Precies![]()
.
Wat een vriendelijkheidquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Flikker dan gewoon op. Het is je niet verplicht hier te reageren. Domme snol.
Je vraag is erg simpel te beantwoorden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:39 schreef dVTB het volgende:
Aangezien jij alles weet over dit onderwerp, Pappie_Culo, kun jij ook vast wel vertellen hoe veel 'voetbalsupporters' de laatste jaren in de cel zijn beland wegens geweldpleging en dergelijke? Enlighten me. Ik pretendeer niet alles te weten, maar merk dat bij voetbalhooligans vooral over stadionverboden wordt gesproken. Dat is wat ik waarneem...
http://www.nieuwnieuws.nl(...)geen_uitsupport.htmlquote:ADO-Ajax: 5 jaar geen uitsupporters
Wedstrijden tussen ADO Den Haag en Ajax zullen de komende vijf jaar zonder uitsupporters worden gespeeld. Dat maakte burgemeester Deetman van Den Haag vanmorgen bekend. Directe aanleiding is de aanval van 70 Ajax-hooligans op het ADO-supportershonk van afgelopen vrijdag. Na drie jaar zal worden bekeken of het nodig is dat de periode wordt vol gemaakt.
Zegt diegene die alle zinloze modetrends op de voet volgt.quote:
Zo waarquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zegt diegene die alle zinloze modetrends op de voet volgt.![]()
![]()
sorry danquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij begon hier met de kotssmileys hoor.
Na een paar maanden jaquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo waar![]()
.
Maareh, dat Ajax hok gaat uiteindelijk toch wel weer open? Discotheken die hun deuren moesten sluiten vanwege openlijke drugshandel gingen na een paar maanden ook weer open.
Het is al bekend dat de Ajax honk gewoon weer open gaat maar Cohen wil eerst betere afspraken maken met het Ajax-bestuur. Kan dus wel maandje gaan duren voordat het honk weer open is voor Supporters.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Zo waar![]()
.
Maareh, dat Ajax hok gaat uiteindelijk toch wel weer open? Discotheken die hun deuren moesten sluiten vanwege openlijke drugshandel gingen na een paar maanden ook weer open.
Tsja... wat voor voorwaarden wil je stellen? Een toegangsverbod voor de hooligans? Kun je wel vergeten want het is wel aan diezelfde hooligans te danken dat dat honk er uberhaupt gekomen is voor 2010...quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:06 schreef schatje het volgende:
En gezien de hoeveelheid drugs en wapens die daar is aangetroffen is het zo gek nog niet om eerst te kijken onder welke voorwaarden het weer open mag.
Leuk tentje is datquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:30 schreef Bananenman het volgende:
Ja, wat denken hun nou, dan gaan we toch weer lekker in het vervolg zitten aan de andere kant van de Arena...daar ook maandenlang gezeten toen 't honk nog niet was opgebouwd dus dat is ook gezellig. Nouja je eigen honk is natuurlijk beter, maarja je moet wat...
dus dan maar nutteloze maatregelen nemen die er inderdaad voor zorgen dat de 'goeien' onder de 'kwaden' lijden?quote:Op donderdag 16 februari 2006 13:49 schreef twentemeisje het volgende:
Tot mijn verbazing zijn er nog altijd mensen die de politiek de schuld geven van het gedrag van een stelletje hersenloze randdebielen... Dat gedrag is toch niet goed te praten? En dan maar schelden over de maatregelen die erop volgen... Wat moeten ze dan doen? Het maar negeren en de boel de boel laten?
De kwaaien verpesten het nu eenmaal voor de goeden onder ons. Dat is nog nooit anders geweest. Maar ze hebben te weinig hersencellen om zich dat te realiseren of het zich aan te trekken, ipv daarvan houden ze zich liever bezig met elkaar treiteren. Ik (ja ja zelfs als meisje) vind voetbal geweldig en die 'hooligans' hebben helemaal niets meer met voetbal te maken. Dat zijn niet meer en minder dan een stelletje ordinaire criminelen.
Ik zou niet weten hoe je moet voorkomen dat dit soort rellen / incidenten zich voordoen, maar gewoon maar tolereren lijkt me ook geen optie.
Dus jij vindt niets doen een betere optie? Dan wordt het toch een totale chaos? En hoolies (wat een schattig koosnaampjequote:Op donderdag 16 februari 2006 15:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dus dan maar nutteloze maatregelen nemen die er inderdaad voor zorgen dat de 'goeien' onder de 'kwaden' lijden?
En iedereen beleeft voetbal op z'n eigen manier. Genoeg hoolies die voetbal wél een geweldige sport vinden. Staat net zo goed los van de rellen natuurlijk.
Ze zijn de kern van het probleem, maar ik vraag me af of dat tegenwoordig nog steeds zo is. Het is voor politie, gemeentes en voetbalclubs namelijk best interessant aan het worden met al dat combi-vervoer. lekker makkelijk voor de eerste twee en wellicht een manier om het organiseren van reizen volledig naar zich toe te trekken voor de derde. Geld dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dus jij vindt niets doen een betere optie? Dan wordt het toch een totale chaos? En hoolies (wat een schattig koosnaampje) die voetbal een geweldige sport vinden moeten dan toch eens bij zichzelf te rade gaan, ze verzieken het aanzien van de sport namelijk behoorlijk... En door hen lijden de goeien onder de kwaaien, dat is niet de schuld van de politiek en hun al dan niet nuttige ingrepen... Als zij niet lopen te rellen dan is er toch gewoon niets aan de hand? Zij zijn toch de kern van het probleem?
Je hebt mij nergens horen zeggen dat jij geen echte voetbalfan bent. Maar het is toch te zot voor woorden dat ze voetbal als uitgangspunt nemen om elkaar eens lekker af te rossen of neer te steken? Om dan maar de vergelijking te trekken met de rol van de commercie en het grote geld is in mijn ogen een zwaktebod. En omdat het voetbal er nog niet aan kapot is gegaan is het het gedrag van die hooligans niet kwalijk genoeg? Zonder flauw te willen zijn, maar als er doden vallen onder het mom van een potje voetbal kijken, gaat dat dan niet veel te ver?quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze zijn de kern van het probleem, maar ik vraag me af of dat tegenwoordig nog steeds zo is. Het is voor politie, gemeentes en voetbalclubs namelijk best interessant aan het worden met al dat combi-vervoer. lekker makkelijk voor de eerste twee en wellicht een manier om het organiseren van reizen volledig naar zich toe te trekken voor de derde. Geld dus.
Ik vind niets doen een 100 keer betere optie dan iets onnodigs en hinderlijks doen om maar 'iets' te doen.
Hooliganisme bestaat al een jaar of 40, de laatste 20 jaar is het echt goed van de grond gekomen (Europees gezien dan). In al die jaren is het voetbal er nog altijd niet aan kapot gegaan. Vergelijk dat eens met de rol van de commercie en het grote geld. Die lijken langzaam maar zeker de sport op de knieen te krijgen. Dus wat dat betreft vraag ik me af of je de dingen wel in het juiste perspectief ziet.
Natuurlijk is het een element dat de gemiddelde voetballiefhebber liever kwijt dan rijk is, maar who gives a fuck about 'het aanzien van de sport'? Ik niet in ieder geval. En wie is een ander dan om te bepalen dat ik geen echte voetbalfan ben/was? Laat me niet lachen!
De mensen die de toko runnen kunnen misschien erop toe zien dat het geen walhalla van de drugs en wapens wordt. Het is maar een idee hoor Pappie_Culoquote:Op donderdag 16 februari 2006 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tsja... wat voor voorwaarden wil je stellen? Een toegangsverbod voor de hooligans? Kun je wel vergeten want het is wel aan diezelfde hooligans te danken dat dat honk er uberhaupt gekomen is voor 2010...
Wapens zou je eventueel voor kunnen zorgen door te fouilleren, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Er staan al mensen voor de deur (moet zelfs ivm vergunning), maar dat zijn natuurlijk ook bekenden dus ja... die gaan echt niet fouilleren.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:40 schreef schatje het volgende:
[..]
De mensen die de toko runnen kunnen misschien erop toe zien dat het geen walhalla van de drugs en wapens wordt. Het is maar een idee hoor Pappie_Culo![]()
.
Is geen zwaktebod. Is nou eenmaal een feit. Het hele 'ze maken het voetbal kapot' argument berust niet op feiten. Wou ik maar even gezegd hebben.quote:Op donderdag 16 februari 2006 15:39 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je hebt mij nergens horen zeggen dat jij geen echte voetbalfan bent. Maar het is toch te zot voor woorden dat ze voetbal als uitgangspunt nemen om elkaar eens lekker af te rossen of neer te steken? Om dan maar de vergelijking te trekken met de rol van de commercie en het grote geld is in mijn ogen een zwaktebod.
Tuurlijk, in principe is niemand er op uit om mensen te vermoorden. Maar de sfeer is er wat dat betreft helaas een stuk grimmiger op geworden.quote:En omdat het voetbal er nog niet aan kapot is gegaan is het het gedrag van die hooligans niet kwalijk genoeg? Zonder flauw te willen zijn, maar als er doden vallen onder het mom van een potje voetbal kijken, gaat dat dan niet veel te ver?
Iets wat je heel vaak hoort maar m.i. maar deels terecht is. Ik heb jaren m'n best moeten doen om aan een relletje te komen. Dus de kans dat je echt in de ellende terecht komt is klein. Daarnaast zie je het vaak ruim van tevoren aankomen.quote:Je hoeft het niet met me eens te zijn, we hebben beiden recht op onze eigen mening. Maar ik blijf er bij dat het te achterlijk voor woorden is dat een stelletje relschoppers ervoor zorgen dat sommige mensen met angst en beven naar een (risico-)wedstrijd gaan kijken...
Kicken toch?quote:En ja, ik heb zelf ook al eens middenin zo'n vechtpartij gestaan, waarbij ik me plat tegen een muur moest drukken om de langsvliegende fietsen en stukken hout en metaal te ontwijken... Dat is niet mijn idee van een middagje voetbal!
Jullie zijn echt ergquote:
Wat doe jij met een Ajax supporter in je huis ? Gooi hem eruit voor het te laat is.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Jullie zijn echt erg.
Ik heb er hier ook eentje thuis zitten. Ook zo'n voetbal fanaat. Een Ajax supporter. Stront eigenwijs en niets kunnen hebben van kritiek als het om voetbal gaat. Alsof het iets heiligs is![]()
.
WTF nou erg? Je hoeft toch niet te gaan? Je ken ook voor de buis hangen en kijken... tevens zoals al aangegeven werd je merkt ver van tevoren al wanneer er rellen ontstaan... de sfeer word veel grimmiger en de busjes met de blauwe-helden rijden in razendtempo naar elkaar toe om een linie te vormen. Overal vormen er groepen bestaande uit alleen jongens en mannen tussen de 15 tot 50 jaar die zich stap voor stap vermommen door sjaaltjes voor hun gezicht te binden en petten of capuchons op te zetten. Veel aanwijzingen dat er rellen op komst zijn... Tijd zat om als 'onschuldig' volk je uit de voeten te maken dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Jullie zijn echt erg.
Ik heb er hier ook eentje thuis zitten. Ook zo'n voetbal fanaat. Een Ajax supporter. Stront eigenwijs en niets kunnen hebben van kritiek als het om voetbal gaat. Alsof het iets heiligs is![]()
.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Scarafax het volgende:
[..]
WTF nou erg? Je hoeft toch niet te gaan? Je ken ook voor de buis hangen en kijken... tevens zoals al aangegeven werd je merkt ver van tevoren al wanneer er rellen ontstaan... de sfeer word veel grimmiger en de busjes met de blauwe-helden rijden in razendtempo naar elkaar toe om een linie te vormen. Overal vormen er groepen bestaande uit alleen jongens en mannen tussen de 15 tot 50 jaar die zich stap voor stap vermommen door sjaaltjes voor hun gezicht te binden en petten of capuchons op te zetten. Veel aanwijzingen dat er rellen op komst zijn... Tijd zat om als 'onschuldig' volk je uit de voeten te maken dus.
En voetbal is inderdaad heilig... en degene die met me club fokt ken een paar stoten krijgen...![]()
Zo jood,je haalt me de woorden uit m'n strot.....quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Scarafax het volgende:
[..]
WTF nou erg? Je hoeft toch niet te gaan? Je ken ook voor de buis hangen en kijken... tevens zoals al aangegeven werd je merkt ver van tevoren al wanneer er rellen ontstaan... de sfeer word veel grimmiger en de busjes met de blauwe-helden rijden in razendtempo naar elkaar toe om een linie te vormen. Overal vormen er groepen bestaande uit alleen jongens en mannen tussen de 15 tot 50 jaar die zich stap voor stap vermommen door sjaaltjes voor hun gezicht te binden en petten of capuchons op te zetten. Veel aanwijzingen dat er rellen op komst zijn... Tijd zat om als 'onschuldig' volk je uit de voeten te maken dus.
En voetbal is inderdaad heilig... en degene die met me club fokt ken een paar stoten krijgen...![]()
Kort maar krachtig....quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:06 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Ik heb de hoop allang opgegeven. Ik laat hem maar gewoon met rust.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat doe jij met een Ajax supporter in je huis ? Gooi hem eruit voor het te laat is.![]()
Preciesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:30 schreef twentemeisje het volgende:
Het niveau is weer helemaal duidelijk...
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar geweld bij voetbalwedstrijden als normaal beschouwen vind ik te achterlijk voor woorden... Als dat in jouw ogen geëmmer is, so be it...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:59 schreef Cart_man het volgende:
Een paar jongens laten duidelijk zien hoe ze over bepaalde zaken denken en dan komt gelijk dat geemmer over niveau weer op de proppen, hilarisch.
Uiteraardquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Hathor het volgende:
Trouwens...het schijnen ook nog eens slechte minnaars te zijn.![]()
Heb het nooit als normaal beschouwd...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar geweld bij voetbalwedstrijden als normaal beschouwen vind ik te achterlijk voor woorden... Als dat in jouw ogen geëmmer is, so be it...
Hij is het, ik heb die link gekregen van een beveiliger die hem kent.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:00 schreef Superheld het volgende:
Op internet weet je ook echt of het hem is he..
topboyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:01 schreef Superheld het volgende:
Post hem dan, topboy..
Inderdaad. Kom op zeg, we gaan toch geen fora serieus nemen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:36 schreef Tobbes het volgende:
Iemand die zich voordoet als het Monster van Laak
Niet zoveel lullen, zuiplapquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:23 schreef Tobbes het volgende:
En ik ben bij even groot als het Monster, dus...kom maar op
Hij draagt zelfs geen witte sokken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
mooie broek heb dat monster aan trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |