Wat een pech op 1 dag!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Shirley het volgende:
Pfft...wat een dag... ik werd ineens snotverkouden wakker, voel me de hele dag al belabberd en ik heb een soort schurftplekje op m'n wang, geen idee hoe ik eraan kom of eraf moet komen. En denk ik mezelf net lekker af te spoelen en m'n haar te wassen na een Snowfestival bad, wordt het water niet meer warm! Nu zit ik hier met vies nat haar...ik kan wel huilen.
Ik moest het ff kwijt..
Ik kan echt enormmmmmmm goed acterenquote:
Ja, nog wel wel uit eten geweest, en zo gezellig mogelijk gedaan, vond niet dat vriendjelief de dupe ervan mocht worden. En de boiler loopt steeds te kutten, misschien dat ie zometeen nog warm wordt, desnoods hang ik m'n kop boven de wasbak, ik MOET m'n haar echt wassen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Jeetje Shir... Ben je nog wel uit eten geweest?
Ik hoop dat het nog goedkomt met je water, of heb je gewoon een boiler die leeg is?
Kleine troost: je pakket staat hier naast me![]()
*geeft Shirley een zakdoekje en een kilo chocola*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:42 schreef Shirley het volgende:
Pfft...wat een dag... ik werd ineens snotverkouden wakker, voel me de hele dag al belabberd en ik heb een soort schurftplekje op m'n wang, geen idee hoe ik eraan kom of eraf moet komen. En denk ik mezelf net lekker af te spoelen en m'n haar te wassen na een Snowfestival bad, wordt het water niet meer warm! Nu zit ik hier met vies nat haar...ik kan wel huilen.
Ik moest het ff kwijt..
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, nog wel wel uit eten geweest, en zo gezellig mogelijk gedaan, vond niet dat vriendjelief de dupe ervan mocht worden. En de boiler loopt steeds te kutten, misschien dat ie zometeen nog warm wordt, desnoods hang ik m'n kop boven de wasbak, ik MOET m'n haar echt wassen.
Maar de gedachte dat mijn pakket al in de buurt is fleurt me wel op.
Dank jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:47 schreef Aarti het volgende:
[..]
*geeft Shirley een zakdoekje en een kilo chocola*![]()
Snuffelen aan m'n spulletjes.. ik hoop dat ik morgen wat meer kan ruiken..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
Morgenavond kun je snuffelen aan je Lushspulletjes. Weet je al iets waar ik evt. die toettoet even neer kan gooien?
IK LIEG NIET!quote:
Alsof dat woord niet eerder gezegd is in deze reeksquote:
Tis geen woord, tis een icoontjequote:Op woensdag 15 februari 2006 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alsof dat woord niet eerder gezegd is in deze reeks
Doe dat maar, Aarti.. doe dat maarquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:33 schreef Aarti het volgende:
Zal ik weer wat happy thoughts de lucht insturen?
Lush zou alleen maar een happy thought moeten zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:33 schreef Aarti het volgende:
Zal ik weer wat happy thoughts de lucht insturen?
Helemaal geen gekke vraag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:07 schreef Maeghan het volgende:
Ymme, misschien een gekke vraag hoor, maar heb je niet toevallig iets gebruikt wat je een tijdje niet gebruikt hebt? Ik had namelijk met mijn SFTS dat ie na een tijdje niet gebruiken niet goed meer was, en omdat er weinig conserveermiddel in Lushproducten zit zouden er mss. wel te veel bacteriën in iets gekomen kunnen zijn, waardoor je er dus opeens niet tegenkan.
Of mss. een combinatie van iets. Onder de zonnebank geweest terwijl je een product ophad misschien?
mijne nog niet, ik ben wel even weggeweest maar geen briefje o.i.d in de bus, maar misschien komt de postbode bij mij ook vandaag alquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:40 schreef JacMar het volgende:
Vava mijn pakket is vandaag al gekomenDe buurvrouw kwam het net brengen. Dat is nog eens leuk thuiskomen!
![]()
Dat is inderdaad een goed idee..quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Maeghan het volgende:
Probeer het over een weekje of zo voorzichtig op een klein stukje van je onderarm. Als je dan uitslag krijgt heb je iig geen grote pijnlijke plekken. Je gebruikt Lush nu al zo lang, dat ik eigenlijk niet begrijp hoe het kan.
En?????? Ik pas het t-shirt trouwens niet..quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef Ladyxima het volgende:
De postbode belde aan!! Met een pakketje dat erg lekker ruiktOpenen dus!
Dat zal wel lukken! Dat beertje (in stukjesquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat leuk dat alle pakketjes zijn aangekomen![]()
Veel plezier ermee dames!
Ik heb er twee van die omdat Ladyxima die vreselijk vindt, dus heb ik met haar "geruild" voor een andere bruisbal. Eentje is heel en de andere is inderdaad ook gezessendeeld ongeveerquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef JacMar het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken! Dat beertje (in stukjes, maar dan kan ik er vaker mee doen
) ruikt heeeerlijk!!
![]()
Als ik 't me goed herinner ligt ie in de Leidsestraat tussen Koningsplein en Leidseplein. Ik dacht dat we ooit op tramhalte Koningsplein zijn uitgestapt, daar was het vlakbij. Maar zeker weten doe ik het niet. En anders moet je wat verder lopen, dat is nou ook weer niet zo erg daar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:33 schreef Ladyxima het volgende:
een vraagje: Ligt lush leidsestraat bij het leidseplein? vorige x in Amsterdam geen tijd meer gehad om daarna te zoeken, en t vriendinnetje waarmee ik ga kent het leidseplein wel..
Volg je neus en je instinctquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef Ladyxima het volgende:
gaat helemaal goedkomen!
Dus daar is ons pakketquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Elefes het volgende:
Ik zag trouwens gisteren een bericht voorbij komen bij RTL-Z:
"Postbode ontslagen na ontvreemding post."
Dat verklaart een hoop
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef ymme het volgende:
Ik heb mijn handen toch maar ingesmeert met smitten.
Had zulke droge handen, dat het gewoon even moest.
Tot nu toe, is er nog niets aan de hand.
Dat hoor ik vaker ja..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:52 schreef _evenstar_ het volgende:
En trek je asjeblieft niets aan van sommige lui, het zegt meer over hen als over jou
Zo! Dat is een leuke ruilquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef ymme het volgende:
Oh ik met beesie-jen Lush tegen een broodbakmachine ruilen.
Heerlijke ruil zeg...
Heb je geen ijsmachine nodigquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo! Dat is een leuke ruil
Ik wil ook ooit nog eens een broodbakmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |