Nou, ik had ook liever niks gehad in plaats van die 2 acceptgiro'squote:
Jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik had ook liever niks gehad in plaats van die 2 acceptgiro's
Dat is heel wat beterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:56 schreef Molluck het volgende:
Wij kregen 100 euro van de Postcodeloterij voor Valentijnsdag!
Dat doen ze expresquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef MrManiak het volgende:
Ook altijd leuk, een afwijzing van je sollicitatiegesprek op de deurmat krijgen op Valentijnsdag...![]()
Ik ook, gvd...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef MrManiak het volgende:
Ook altijd leuk, een afwijzing van je sollicitatiegesprek op de deurmat krijgen op Valentijnsdag...![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is Valentijnsdag en waar wist mijn postbode mij mee te verblijden?
Een acceptgiro van de Waterschapsbelasting à 116 euro én een mooie envelop van de gemeentebelastingen à 160 euro![]()
Oh, en reclame.
Wat een gevoel voor romantiek hebben ze toch.
They hate us... Bahquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:16 schreef Disbelieve_it het volgende:
[..]
Ik ook, gvd...Terwijl ik er nog zo'n goed gevoel over had,...
![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef MrManiak het volgende:
Jeetjequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:45 schreef thefunny het volgende:
Bij mij zat een kopietje van mn echtscheidingspapieren in mn postvak. Hoe ironisch.
Das waarquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:50 schreef Ladyxima het volgende:
maar jij hebt tenminste lush van je lover gehadhier geen lover, en ook geen lush vandaag -o-
Iddquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben gelukkig niet de enige met rotpost
Dat had je kunnen voorkomen, ik krijg nooit post van meneer Spee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:41 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
En die hoeren van Koos Spee kwamen ook met leuke dingen aan![]()
![]()
Dat kan niet, want dat bestaat niet meer...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:41 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Ik kreeg rekening van Menzis 99,25 voor het ziekenfonds
Eigen schuldquote:En die hoeren van Koos Spee kwamen ook met leuke dingen aan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker wel,quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:03 schreef MREn het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dat bestaat niet meer...
[..]
Ik ben een vrouw en niet lesbischquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:02 schreef electricity het volgende:
misschien is de gemeentelijke belasting inspectrice wel heel geyl
Ik zou het in m'n ondertitel zettenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en niet lesbisch![]()
Saai mensquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en niet lesbisch![]()
Dat staat het al een tijdje, maar het werkt niet echtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Ik zou het in m'n ondertitel zetten![]()
quote:
In je brievenbus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:31 schreef Newb het volgende:
Ik kreeg een koelkast.
Ik kreeg net zoiets in de bus, een mooie groene envelop van de Gemeentebelastingen met een rekening van ¤ 280,95, ja bedankt weerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is Valentijnsdag en waar wist mijn postbode mij mee te verblijden?
Een acceptgiro van de Waterschapsbelasting à 116 euro én een mooie envelop van de gemeentebelastingen à 160 euro![]()
Oh, en reclame.
Wat een gevoel voor romantiek hebben ze toch.
Ja, die jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kreeg net zoiets in de bus, een mooie groene envelop van de Gemeentebelastingen met een rekening van ¤ 280,95, ja bedankt weer
En waar lees jij dan precies 'ziekenfonds' ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:52 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Zeker wel,
Op rekening: 676423329
van OWM Menzis Zorgverzekeraar UA Winschoterdiep 70 9723 AB Groningen
Ik hou m'n adem in voor de volgende.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Mijn hoge telefoonrekening werd vandaag afgeschreven
mompelt iets over slakken en zoutquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:05 schreef MREn het volgende:
[..]
En waar lees jij dan precies 'ziekenfonds' ?
Ik kreeg een telefoonrekeningquote:Op woensdag 15 februari 2006 09:14 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
heb helemaal geen kaarten gekregenalleen maar een rekening van mijn zorgverzekeraar.
zoals gewoonlijks hebben ze bij de tpg, honderde postzakken met liefdesbrieven achtergehouden omdat ze zo jaloers zijn, flauw hoor mannen![]()
quote:
Wat is geschokkenheid??quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:26 schreef diertjuh het volgende:
Ik werd verblijd door een kaart. Later werd die blijdschap omgezet is geschokkenheid Zag de rekening van menzis bijna ¤ 200,00. Daar is dus weer iets fout gegaan
En weet je ook van wie?quote:
Sterker nog, ik heb zelfs twee kaarten gekregen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |