quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Yvonne,
Je hebt mijn naam genoemd. Voornaam, achternaam. En
eigenlijk ook mijn email-adres.
Dat zou "geheim" moeten zijn op een forum als Fok!.
Ik heb nooit, ik herhaal nooit, mijn echte naam op Fok! verspreid.
Je hebt mensen opgeroepen te googelen op die naam.
De naam, die hoort "geheim" te blijven.
Gelukkig heb ik een baan. Gelukkig kan ik een advocaat betalen
Ik wil wel eens ziens, tot hoe ver jij denkt te kunnen gaan.
Hier verder.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 07:16 schreef yvonne het volgende:
Er luistert ECHT niemand naar FOK!radio !!
Ik weet totaal haar naam niet, ze heeft verleden week zelf haar telefoonnummer naar FOK!radio gestuurd omdat ze maar al te graag gebeld wilde worden.
Ik heb dat nummer nieteens dat ligt bij FOK!radio.
Ik heb gister verteld over MMarasu die al voor de 5e keer een blauwtje liep bij ons aller Pussy en dat er nog meer knullen flink in de maling genomen werden.
Pussy werd gebeld voor wederwoord, helaas had zij haar voicemail aanstaan.
Dat was het eigenlijk wel
Luister vooral de aflevering van FOK!radio af
Maar Pussy die al voorspeld heeft "populairder"te willen worden dan een heleboel FOK!kertjes bijelkaar heeft wederom haar 5 minutes of fame gehad
Zeg, je bent toch zeker geen zus van Lucida hè?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:43 schreef Springsteen27 het volgende:
Is die yvonne nu nog steeds bezig?
Dat is het enige wat er uit die twee topics is gekomen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn OP is eigenlijk best wel mager.
Geef ff e links naar de vorige topcsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:46 schreef Sandertje21 het volgende:
Mijn OP is eigenlijk best wel mager.
zekerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef Aurelianus het volgende:
Even een vraagje: is het het waard om me in te lezen?
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:48 schreef Aurelianus het volgende:
Even een vraagje: is het het waard om me in te lezen?
Toch nog moeite gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef ff e links naar de vorige topcs
1 in FB, 1 in ONZ
Dan zet ik mijn zoektocht naar sensatie wel elders voort.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja.
De twee posts uit de OP is voldoende.
Als je een bord voor je kop hebt, jaquote:
Als Aurelianus dat leuk vind is het zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je een bord voor je kop hebt, ja![]()
Hebben jullie al geneuktquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Als TS dat leuk vind is het zeker de moeite waard.
als je neuken icm die pusmuts bedoelt, nope.quote:
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
als je neuken icm die pusmuts bedoelt, nope.
quote:
Latente kleuterquote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo alles teruggelezen
als deze openblijft he, mag mijn [Dribbel_] reeks dan ook weer opene![]()
Ik mag jou steeds meerquote:
dribbel_ reeksen?quote:
Tsss, newbiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:59 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
dribbel_ reeksen?
nog nooit van gehoord
heb je een linkje?
Verzamel ff al die slipjes uit alle fotoboeken...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:58 schreef ThE_ED het volgende:
post even wat pix0rs ofzo...
Neequote:
Zit jij hier al zo lang?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Geregistreerd op: maandag 18 maart 2002 @ 10:41quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik niet, dat gaat over biodingus.quote:
Ben je nu serieusquote:
jah, keb tussendoor tenminste nog tijd om te neuken, dat kunnen we van jou niet zeggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Aantal posts: 6491 (gemiddeld 5 per dag)
![]()
![]()
Ik keek net in je profiel slimboquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik niet, dat gaat over biodingus.
Dat kan nog best een klus worden...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Verzamel ff al die slipjes uit alle fotoboeken...
jij in mijn profiel?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, keb tussendoor tenminste nog tijd om te neuken, dat kunnen we van jou niet zeggen.![]()
Holocaust ontkennen: BANquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
!!
Ja en de Holocaust heeft nooit plaatsgevonden![]()
Begrijpend lezenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Holocaust ontkennen: BAN![]()
that's it?quote:
Hou me eerlijk gezegd een beetje inquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
that's it?
meer heb je niet?![]()
netjes hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou me eerlijk gezegd een beetje in![]()
Posten met de rem erop, noemen ze dat![]()
Asshole![]()
quote:
Hey, d'r zijn zelfs mensen vrijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:11 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een kuttopic, veel mensen die tijdens kantooruren tijd hebben om een topic vol te lullen trouwens
daarvoor zitten we in onzin toch?quote:
Nie helemaal, dit is m'n weekend zeg maarquote:
Ik ben ziek thuis, zoals het hoortquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:11 schreef _The_General_ het volgende:
Wat een kuttopic, veel mensen die tijdens kantooruren tijd hebben om een topic vol te lullen trouwens
Gaan we hier nou allemaal excusses neerplanten waarom we op Fok! aan het posten zijn?quote:
Ja! Ik heb nachtdienst dus ben nu vrij en heb tijd om te fokkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Gaan we hier nou allemaal excusses neerplanten waarom we op Fok! aan het posten zijn?![]()
Nee.. alleen maar klonen hier..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zeg, valt er hier nog wat te neuken?
Nee, maar ik vond 'tvp' ook zo flauw...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Gaan we hier nou allemaal excusses neerplanten waarom we op Fok! aan het posten zijn?![]()
Het was de bedoeling dat dit het grote rel tussen Yvonne en pussymuts topic zou zijn.![]()
da's een beetje lastig als er geen rel is he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat dit het grote rel tussen Yvonne en pussymuts topic zou zijn.![]()
Er staan geen prive informatie in je profiel die Admins en Forum Admins kunnen zien. Dus ze heeft die gegevens niet via je profiel of ingevulde velden gegeven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zeker niet van mij.
Zeker van 1 van die kneuzen die gemeen lullen.
Maar... Ze is niet gemachtigd die informatie te gebruiken.
Dat is tegen de wet.
Ze vaargt aan Brechtje wanneer ik naar bed ga, wedden?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
da's een beetje lastig als er geen rel is he?
Ga slapen dan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze vaargt aan Brechtje wanneer ik naar bed ga, wedden?
En dan gaat ze posten
Wat een muts niet?quote:
Jij slaapt nooitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze vaargt aan Brechtje wanneer ik naar bed ga, wedden?
En dan gaat ze posten
Nee, maar die andere grootsmoelen uit FB vannacht ook niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:39 schreef Gatalin het volgende:
Dus Pussy heeft zich nog steeds niet hier gemeldt? Domper...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef MrTorture het volgende:
Sinds wanneer kunnen gewone users slotjes plaatsen
Yvonne, pussymuts, privacy, deel 2.
nee, dit is heus geen tvp![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef MrTorture het volgende:
Als iemand van de crew geband wordt, gooien jullie diegene dan ook uit de crew? Zo ff een vraagje hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar die andere grootsmoelen uit FB vannacht ook niet...
Niet altijdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als iemand van de crew geband wordt, gooien jullie diegene dan ook uit de crew? Zo ff een vraagje hoor.
Huh? Nee hoor. Ik lag om 12 uur in mijn bedje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet altijd
Jij postte ook vannacht he?
Pf, dat kan Dribbel zelfsquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef MrTorture het volgende:
Zelfs ik zet slotjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Pf, dat kan Dribbel zelfs
Hier verder
Ach, sinds JeRa weten we dat de policy net zo veel waard is als WC papier. Je kunt je kont er mee afvegen. Dat wisten we trouwens al eerder. Maar goed dat is al wel bekend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:33 schreef nikky het volgende:
Er staan geen prive informatie in je profiel die Admins en Forum Admins kunnen zien. Dus ze heeft die gegevens niet via je profiel of ingevulde velden gegeven.
Privacy Policy
FOK! verklaart hierbij dat alle persoonsgegevens binnen de redactie blijven.
De e-mailadressen, ip-adressen en eventuele andere persoonlijke gegevens zullen niet aan derden worden doorgespeeld, noch worden gebruikt voor commerciële doeleinden.
Is hier dan ook niet van toepassing omdat yvonne onmogelijk de gegevens daarvandaan heeft kunnen halen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:11 schreef Zwaait het volgende:
[..]
Ach, sinds JeRa weten we dat de policy net zo veel waard is als WC papier. Je kunt je kont er mee afvegen. Dat wisten we trouwens al eerder. Maar goed dat is al wel bekend.
Het is knowall maar.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Maak je nou speciaal een kloon aan om dat te zeggen?![]()
Fotoooooooooooooooos. hordes, naar knulletjes in fotoboeken met kusjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:03 schreef Dagonet het volgende:
Maarreh, die Patty Pusmuts, die gooide dus slipjes per post ofzo? of alleen maar foto's ervan?
Een nacht en en dag?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah okee, een reply gaat dan niet zo snel natuurlijk via een proxy.![]()
Het is soms ook zo simpelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooos. hordes, naar knulletjes in fotoboeken met kusjes
Bel d'r effe.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:37 schreef Nolius het volgende:
Nou, op een reactie wachten dan maar...
Nee, dat is om me andere account niet geband te laten worden. Je weet wel die ik al een tijdje gebruik.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:14 schreef Snakey het volgende:
![]()
Maak je nou speciaal een kloon aan om dat te zeggen?![]()
Je moet eens weten hoe snel de proxy's in belgie zijn. En dat er nog zoveel zijn joh. Niet normaal, het is net alsof je met je eigen provider surft.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef Snakey het volgende:
Ah okee, een reply gaat dan niet zo snel natuurlijk via een proxy.![]()
Huhquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:26 schreef TheGoldenBoy het volgende:
Yvonne, Pussymuts, privacy *deel 3*
[..]
Nee, dat is om me andere account niet geband te laten worden. Je weet wel die ik al een tijdje gebruik.
[..]
Je moet eens weten hoe snel de proxy's in belgie zijn. En dat er nog zoveel zijn joh. Niet normaal, het is net alsof je met je eigen provider surft.
Was het niet simpeler om gewoon die FB-ban uit te zitten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:26 schreef TheGoldenBoy het volgende:
Yvonne, Pussymuts, privacy *deel 3*
[..]
Nee, dat is om me andere account niet geband te laten worden. Je weet wel die ik al een tijdje gebruik.
[..]
Je moet eens weten hoe snel de proxy's in belgie zijn. En dat er nog zoveel zijn joh. Niet normaal, het is net alsof je met je eigen provider surft.
Hmmm?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:34 schreef frenzy2003 het volgende:
dan zet ik eens aan tot rellen,en dan slaat het topic dood.
Neequote:
je kunt er niet eens inhoudelijk op reageren. slap crewlid, doe iedereen een lol en ga eens wat anders doen met je leven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmm?
Waar ben je aan het rellen dan?
Die prutpost van je?
Tsk, tsk.
En precies WAAR moest ik inhoudelijk op reageren?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:43 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kunt er niet eens inhoudelijk op reageren. slap crewlid, doe iedereen een lol en ga eens wat anders doen met je leven.
Ik stel een neuscorrectie bij jou voor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:43 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je kunt er niet eens inhoudelijk op reageren. slap crewlid, doe iedereen een lol en ga eens wat anders doen met je leven.
quote:
Euhm, WAAR precies?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:45 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Wel dus. Overal word je gebashed, waarom?
![]()
mijn post is hersenloos, mijn god wat een grap. jij bent degene die eerst zegt dat ze een dikke 50 jaar oude vent is die zijn dochter naar fok radio laat bellen,en later zeg je dat ze geen 25 maar 35 is. je loopt allemaal tegenstrijdigheden te roepen, omdat je jaloers bent. ook al zou het een kloon zijn,croupouque behandelde je toch ook echt netter dan pussy,die in mijn ogen niks verkeerd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
En precies WAAR moest ik inhoudelijk op reageren?
Beetje onmogelijk op een hersenloze reply niet?
Wat is precies je punt?
Dat idee krijg ik tenminstequote:
ik ben dol op gebash, dus wijs me even aan WAAR?quote:
en jij kan beter eens de sportschool gaan bezoekenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik stel een neuscorrectie bij jou voor.
Verder voel je je wel goed ?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
mijn post is hersenloos, mijn god wat een grap. jij bent degene die eerst zegt dat ze een dikke 50 jaar oude vent is die zijn dochter naar fok radio laat bellen,en later zeg je dat ze geen 25 maar 35 is. je loopt allemaal tegenstrijdigheden te roepen, omdat je jaloers bent. ook al zou het een kloon zijn,croupouque behandelde je toch ook echt netter dan pussy,die in mijn ogen niks verkeerd heeft gedaan.
Ooooooooooooow wacht:, fotoboek:quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik ben dol op gebash, dus wijs me even aan WAAR?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Op hét forum.
.
Nee ik kreeg dat idee, uit verschillende posts, WAAR weet ik niet meer
quote:
Wat een ongelovelijke smeerkees is het ook zeg haha, echt een foute fotoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moet bij Pussydeluxe altijd aan Geert Wilders denken op een of andere manier.
[afbeelding]
en wat is hiermee je puntquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooooow wacht:, fotoboek:
Favo FOK!ker: Assiej, moemoe, Pussydeluxe, Appelsap en Houniet.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooooow wacht:, fotoboek:
Favo FOK!ker: Assiej, moemoe, Pussydeluxe, Appelsap en Houniet.
anders ga je jezelf ff verder bij Yvon inlikken. kutcrew is allemaal hetzelfde, proberen witte voetjes te halen bij de leiding omdat ze aardig gevonden willen worden. schattigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik mis honingdropje in dat rijtje.
Ik ben leiding genoeg hier, dit plekje bevalt me prima.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
anders ga je jezelf ff verder bij Yvon inlikken. kutcrew is allemaal hetzelfde, proberen witte voetjes te halen bij de leiding omdat ze aardig gevonden willen worden. schattig.
Inlikken bij een pussy is idd een stuk beterquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
anders ga je jezelf ff verder bij Yvon inlikken. kutcrew is allemaal hetzelfde, proberen witte voetjes te halen bij de leiding omdat ze aardig gevonden willen worden. schattig.
Jij komt alleen je gal spuwen hier op Fok!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:57 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
waar het hoortquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Jij komt alleen je gal spuwen hier op Fok!![]()
neu,ik wil eigenlijk alleen maar iets van dit topic maken. kunnen alle mensen hier die zich rot vervelen(lees: geen leven hebben) toch nog enigszins vertier te laten hebben.quote:
Rightquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:59 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
waar het hoort
kheb tenminste nog een sociaal leven naast fok!
wtf he is de hele crew naar dit topic gestuurd om Yvonne te verdedigen ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Inlikken bij een pussy is idd een stuk beter![]()
hey Yvon het is iig meer sociaal leven dan jij hebt. overigens is die tekst alweer oud ende verlopen, ik doe nu nog ietsje meer in de avonduurtjesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Right
Ga je ook uit dan
Uitgaan doen wij in Haarlem. Ik ben bijna iedere zaterdagavond te vinden in cafe Studio . Doordeweeks ben ik te vinden in de Purple Pool, dat is als ik er zin in heb natuurlijk.
Wanneer heb je dan tijd heb voor fok?
Naja ik ben nu ff op zoek naar werk maar normaal gewoon een uurtje in de avond of in het weekend. Ik ga pas rond 22.00 poolen dus heb na het avondeten nog genoeg tijd
En waarom zie ik dan bij relatie nee staan?
Ja weet ik veel, meisjes zijn wel leuk maar ik ben er nog geen tegengekomen die ik langer om me heen wilde hebben dan 1 avond.
Nou... 6 posts per dag... en het volspammen van een baggertopic... Ik benijd je...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:59 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
waar het hoort
kheb tenminste nog een sociaal leven naast fok!
Lieve skeet, ik heb geen verdediging nodig hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wtf he is de hele crew naar dit topic gestuurd om Yvonne te verdedigen ofzo.
Jij weet echt niets van me hè?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
hey Yvon het is iig meer sociaal leven dan jij hebt. overigens is die tekst alweer oud ende verlopen, ik doe nu nog ietsje meer in de avonduurtjes.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou... 6 posts per dag... en het volspammen van een baggertopic... Ik benijd je...
het is idd niet HET echte leven maar wel JOU echte leve hequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij weet echt niets van me hè?
Grappig altijd
FOK! is niet het echte leven hoor knul.
Oe!
Schok!
Ik ken em niet eens en ik mag em nu al...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef Dagonet het volgende:
Ik vond Frenzy in 2004 toch een stuk leuker, en toen was het al een eikel.
Een beetje slechte flame...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is idd niet HET echte leven maar wel JOU echte leve he.
wat een goeie grap,van zulks hoogstaand niveau ook. ik ben idd een eikel,maar ik ben tenminste niet achterbaks zoals sommigen hierquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef Dagonet het volgende:
Ik vond Frenzy in 2004 toch een stuk leuker, en toen was het al een eikel.
Was het maar een grap, maar topics als ATTENTIE!!! waren gewoon beter dan je posts hier.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wat een goeie grap,van zulks hoogstaand niveau ook. ik ben idd een eikel,maar ik ben tenminste niet achterbaks zoals sommigen hier.
een klassiekerquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Was het maar een grap, maar topics als ATTENTIE!!! waren gewoon beter dan je posts hier.
Wát?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij weet echt niets van me hè?
Grappig altijd
FOK! is niet het echte leven hoor knul.
Oe!
Schok!
Die komt heus nog wel terug hoor, anders had ze haar account allang door de shredder gegooid.quote:
Je kan van Jarno vinden wat je wilt, maar Jankzak@fok.nl blijft van pas komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die komt heus nog wel terug hoor, anders had ze haar account allang door de shredder gegooid.
Het zijn er maar 4 momenteel. Valt tegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Je kan van Jarno vinden wat je wilt, maar Jankzak@fok.nl blijft van pas komen.
Jij weet echt niets van me hèquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is idd niet HET echte leven maar wel JOU echte leve he.
Het is een gavequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:11 schreef NJ het volgende:
Wat een kneuzenkermis trek je toch af en toe aan yvonne.
Niet echt iets om heel trots op de zijn...quote:
En voor Fok! een vloek.quote:
Yvonne@fok.nlquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:21 schreef kLowJow het volgende:
Ik wil ook adresgegevens van lieve fok!sletjes. Zit ik hier goed?
ik zag al op verschillende dating site's een 50er voor u.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:21 schreef kLowJow het volgende:
Ik wil ook adresgegevens van lieve fok!sletjes. Zit ik hier goed?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik zag al op verschillende dating site's een 50er voor u.
yvonne@fok.nl lijkt me er eentje voor u Klowjow. voor correspondentie mailen of msnnen aub.
anders krijg je de hele crew over je heenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef Biogarde het volgende:
Maar we gaan hier niet Yvonne bashen he![]()
![]()
Misschien is je mijn subtiele gebruik van de toevoeging "jes" ontgaan, maar ik ben dus meer op zoek naar de minderjarige/jongvolwassen variant.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik zag al op verschillende dating site's een 50er voor u.
yvonne@fok.nl lijkt me er eentje voor u Klowjow. voor correspondentie mailen of msnnen aub.
Dus eigenlijk zeg je: "ik hoef die uitgelebberde Yvonne niet"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien is je mijn subtiele gebruik van de toevoeging "jes" ontgaan, maar ik ben dus meer op zoek naar de minderjarige/jongvolwassen variant.
ze heeft een dochter, je maakt gebruik van het woordje variant,leek me wel een optiequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien is je mijn subtiele gebruik van de toevoeging "jes" ontgaan, maar ik ben dus meer op zoek naar de minderjarige/jongvolwassen variant.
Nee. Volgende.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ze heeft een dochter, je maakt gebruik van het woordje variant,leek me wel een optie.
Vier maar? Ik had toch echt meer verwacht!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zijn er maar 4 momenteel. Valt tegen.
Moet ik doen?quote:
Get realquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
anders krijg je de hele crew over je heen.
Ook zonder kleurtje had ik ze aangepakt, hoor!quote:
Haal die vinger uit je anus.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:38 schreef Sandertje21 het volgende:
Dit gaat mijn eerste TTT worden, ik voel het.
Waarvoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:39 schreef Sandertje21 het volgende:
Zijn er bans uitgedeeld trouwens?
Dat maakt je topic nog geen TTT.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar ik heb net zitten schijten, nu glibbert het nog een beetje.
I can take a hint.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat maakt je topic nog geen TTT.
Tenminste, niet bij de ONZ-mods. Vraag het eens aan Dago..
Ik zie geen relquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Het moest toch een rel voorstellen?
Daar horen bans bij.
Ik had toch wat meer aandacht moeten besteden aan mijn OP.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat maakt je topic nog geen TTT.
Tenminste, niet bij de ONZ-mods. Vraag het eens aan Dago..
5 minuutjes, zo wissen.quote:
Ze schijnt heel mannelijk Fok ge'smst/msn'end/icq iets gestuurd te hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Misschien komt dat nog.
Maar Pussy laat zich niet meer zien.
Er staan meer topics van mij in dan van jou, stofje, snakey en, ehm, hadden jullie hier nou 4 of 5 mods? Nou ja, van jullie drieën samen in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:46 schreef NJ het volgende:
Ik bedoel natuurlijk:
Blijf nou eens met je tyfuspoten van die TTT af als je geen humor hebt! Dago..
[punt 5 en 7]
Wat ik zo hoor van Mmarsu deed ze dat toch nooit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:45 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar Pussy laat zich niet meer zien.
Ik ben van de hoaxen en de rellen, die komen niet in de TTT.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staan meer topics van mij in dan van jou, stofje, snakey en, ehm, hadden jullie hier nou 4 of 5 mods? Nou ja, van jullie drieën samen in ieder geval../
Pool, die vergat ik. Bupa heeft wel TTT's, meer dan ik geloof ik (nou heb ik er ook niet zoveel, dus dat scheelt).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben van de hoaxen en de rellen, die komen niet in de TTT.
En je vergeet *spiekt in de index* Pool en Bupa.
Hoho! Je vergeet mij! Ik heb 8 TTT's op mijn naam staan, meneertje!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er staan meer topics van mij in dan van jou, stofje, snakey en, ehm, hadden jullie hier nou 4 of 5 mods? Nou ja, van jullie drieën samen in ieder geval../
Narcistquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef Bupatih het volgende:
BN'-ers overleden !
Duo's die het net niet haalden
Gerecyclede Slogans.
Meer Menno op TV !!
Bifi-mysterie ontrafeld!!!
Klokhuis-humor
"TTT-eerbetoon op CD uitgelekt"
Laten we Alfred van den Heuvel duwen...
Voor de fans.
Het is immers Valentijnsdag! Ik houd van jullie.
Je moet niet buiten je schoenen gaan lopen, verder vind ik je nog steeds lievquote:
Of je neemt me serieus, ofzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je moet niet buiten je schoenen gaan lopen, verder vind ik je nog steeds liev![]()
Zie de post daarboven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoho! Je vergeet mij! Ik heb 8 TTT's op mijn naam staan, meneertje!
quote:
Nu lijkt het net alsof Pool géén TTT's heeft?quote:Pool, die vergat ik. Bupa heeft wel TTT's
Juistem!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:58 schreef Aurelianus het volgende:
Jammer dat dit potentievolle reltopic () is verzand in blauw geneuzel.
Mis je je kleurtje?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:58 schreef Aurelianus het volgende:
Jammer dat dit potentievolle reltopic () is verzand in blauw geneuzel.
Wel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Nu lijkt het net alsof Pool géén TTT's heeft?
Net zo erg als ik een kettingzaag in mijn ruggenmerg mis.quote:
Jou kennende heb je het er dus zwaar mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:03 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Net zo erg als ik een kettingzaag in mijn ruggenmerg mis.
Snapt ie niet. Toen ik een opmerking over neuzen maakte ging hij fotoboek kijken.quote:
Mwuhahahahaquote:
lees men reactie dan kutmod. je hebt er iig een pagina over gedaan voor je weer reageerde. zeker toch nog ff je lichaam gecheckt of je nou idd naar de sportschool moestquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Snapt ie niet. Toen ik een opmerking over neuzen maakte ging hij fotoboek kijken.
Valt me mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:04 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
in Den Haag durven we helemaal los te gaan he.
Lijkt me wel toch? Waarom is 'ie anders mod geworden?quote:
Ja, hoi.quote:
Leer nederlands, gij zwak excuus van een misplaatste melkertbaan josti.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lees men reactie dan kutmod. je hebt er iig een pagina over gedaan voor je weer reageerde. zeker toch nog ff je lichaam gecheckt of je nou idd naar de sportschool moest.
Visite. En ik las jouw reactie wel, hij was me alleen geen reactie waard.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lees men reactie dan kutmod. je hebt er iig een pagina over gedaan voor je weer reageerde. zeker toch nog ff je lichaam gecheckt of je nou idd naar de sportschool moest.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:07 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Het FOK! Ganzenbordquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Waarom is 'ie anders mod geworden?
Nou, daar weet ik nog een leuk verhaal over. Vertel ik je op de crewmeet wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Waarom is 'ie anders mod geworden?
ik ken nederlands. ik ken tevens nederlandse afkortingen. anders kruip je ff uit de reed van je mod vriendjes,pisvlek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Leer nederlands, gij zwak excuus van een misplaatste melkertbaan josti.
quote:
Houd de gedacht aan mij in ieder geval levend.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Jou kennende heb je het er dus zwaar mee.
Zodra de eerstvolgende opstapt, denken we weer aan jou. Beloofd!
Dat wilde ik net gaan typen, ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:09 schreef Dagonet het volgende:
Oh ja, daar kom je niet.
Je doet het erom he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik ken nederlands. ik ken tevens nederlandse afkortingen. anders kruip je ff uit de reed van je mod vriendjes,pisvlek.
Ik denk altijd aan jou. Altijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Houd de gedacht aan mij in ieder geval levend.
Ontroerend. Edoch enigszins verontrustend.quote:
Mijn mod vriendjes, mên het is nu echt met me gedaan, ik ben een mod vriendje gewordenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik ken nederlands. ik ken tevens nederlandse afkortingen. anders kruip je ff uit de reed van je mod vriendjes,pisvlek.
nee NJ zit me niet hoog genoeg. rellen met een kutmodje die het hooguit 6 maandjes volhoud is me de moeite nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:09 schreef Stofje het volgende:
Ik voel een rel tussen NJ en die kutjood aankomen!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nee NJ zit me niet hoog genoeg. rellen met een kutmodje die het hooguit 6 maandjes volhoud is me de moeite niet.
Je bent dan meer dan een maand te laat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:11 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nee NJ zit me niet hoog genoeg. rellen met een kutmodje die het hooguit 6 maandjes volhoud is me de moeite niet.
Is het iets dat ik bijgelezen heb, of moet ik heel nieuwsgierig naar die meet toe?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, daar weet ik nog een leuk verhaal over. Vertel ik je op de crewmeet wel.
het is me nog steeds een wonder. maar idd je krijgt nog hooguit 6 maandjes van me,tegen die tijd zal je we opgerot zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:12 schreef NJ het volgende:
[..].
Nouja, hij geeft me tenminste nog zes maanden. Toen ik zeven maanden geleden begon gaven ze me maar drie weken.
ik geef hem nu nog 6 maanden dagoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je bent dan meer dan een maand te laat.
Gezien de gemiddelde levensduur van een ONZmod is dat statistisch gezien een veilige gok. Alleen ik heb de komende 3,5 jaar geen fuck te doen door de week (HBO is best okay) dus ik zit hier waarschijnlijk nog wel even.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is me nog steeds een wonder. maar idd je krijgt nog hooguit 6 maandjes van me,tegen die tijd zal je we opgerot zijn.
Ze is geen hasj hoertje, maar een cracksnol. Beter opletten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef jiigg het volgende:
Yvonne je bent een lelijke pisvlek, Beetje users zwart lopen maken hier. Verneuk fok niet hasj hoertje![]()
OMGquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef jiigg het volgende:
Yvonne je bent een lelijke pisvlek, Beetje users zwart lopen maken hier. Verneuk fok niet hasj hoertje![]()
Ik zet alleen maar de juiste mensen op de juiste plekken neer.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:12 schreef NJ het volgende:
[..].
Nouja, hij geeft me tenminste nog zes maanden. Toen ik zeven maanden geleden begon gaven ze me maar drie weken.
Ook goed, Wat een Cracksnol ben jij yvonne met je uitgerekte poes.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Ze is geen hasj hoertje, maar een cracksnol. Beter opletten.
Foto!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:16 schreef jiigg het volgende:
[..]
Ook goed, Wat een Cracksnol ben jij yvonne met je uitgerekte poes.
ik kan zelfs na een slotje doorposten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:40 schreef MrTorture het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:16 schreef jiigg het volgende:
[..]
Ook goed, Wat een Cracksnol ben jij yvonne met je uitgerekte poes.
Dan moet er natuurlijk eerst een vacature komen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik zet alleen maar de juiste mensen op de juiste plekken neer.
Jij wordt nog wel FA.
Dat zei je niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik geef hem nu nog 6 maanden dago.
Je bedoelt nu Natalie weg is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet er natuurlijk eerst een vacature komen.
Wie ben jij, wat kom je doen en waarom? Oh, en wanneer ga je weer weg?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:18 schreef jiigg het volgende:
[..]
Lekkere avat btw, Wat een kut reactie van jou dit
ooitquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie ben jij, wat kom je doen en waarom? Oh, en wanneer ga je weer weg?
Hup, ga eens naar PUB.quote:
Goed puntquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
waarom lopen alle modjes hier te baggeren?
Als je het verschil tussen bagger en gesprekken tussen mensen die wel het nivo van een makaken zijnt ontstegen niet ziet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
waarom lopen alle modjes hier te baggeren?
Dus wanneer een mod niet inhoudelijk op het onderwerp reageert, baggeren ze niet maar zijn ze met een "gesprek" bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen bagger en gesprekken tussen mensen die wel het nivo van een makaken zijnt ontstegen niet ziet...
En voor ons heet dat dan baggerenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus wanneer een mod niet inhoudelijk op het onderwerp reageert, baggeren ze niet maar zijn ze met een "gesprek" bezig![]()
Helaas dat je intellect niet trekt. Laat je eens testen joh, misschien ben je wel de missing linkquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dus wanneer een mod niet inhoudelijk op het onderwerp reageert, baggeren ze niet maar zijn ze met een "gesprek" bezig![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:24 schreef Havoc het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen bagger en gesprekken tussen mensen die wel het nivo van een makaken zijnt ontstegen niet ziet...
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:08 schreef Havoc het volgende:
[..]
Leer nederlands, gij zwak excuus van een misplaatste melkertbaan josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |