abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:44:41 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17486426


Het wordt weer lente zoals iedereen weet en traditioneel is de lente de tijd voor de dieren, alsof ze in een grote orgie zijn verwikkeld, te gaan neuken dat het een lieve lust is.
Dit gedrag wordt door stadsmensen aangemoedigd, want de lente begint pas echt als de weilanden vol staan met kleine versies van wat ik het liefst alleen maar op mijn bord tegenkom met een lekker sausje.

Lammetjes.
Kalfjes
Kuikentjes


Dagelijks spoken deze gedrochten door mijn dromen, badend in het zweet word ik dan wakker

Dit soort dingen dus, van die voorlopers van hamburgers, pepersteaks en stokjes saté.

Mensen lopen er mee weg, worden week bij de gedachte aan lammetjes , van de meest vreemde locaties komen kaartjes met een Texels inteeltproduct en bijpassende lodderige blik. Op een geleende digitale camera moet je je eerst een weg banen door kiekjes van kleine zwaantjes en verzuipende eendjes. Een gele vlek is niet een tennisbal maar een kippekuiken, onscherp genomen want 'hij was zo snel, en hij piepte zo lief'.

Er valt niet aan te ontkomen, ben je eindelijk verlost van de kitscherige romantiek van de kerstdagen, heb je veilig Valentijnsdag weten te ontlopen (ik was op vakantie naar de Siberische toendra) dan krijg je dit


Deze ongevraagde spam dwong mij om rechtstreeks van de lokale supermarkt naar een nest met kittens te rennen.

Ik had een tijd een auto (ik heb deze tijdelijk ergens op een niet nader te noemen en niet te traceren locatie ondergebracht) waarmee ik het hele land doorkruiste, waar ik kwam kon ik mijn neiging vaak niet onderdrukken en, slechts gewapend met een stalen buis, heb ik mijn visie op het voortplanten van kuddedieren onder de ogen van de media gebracht. Dat daar enigzins bloed bij is komen vloeien was helaas niet te vermijden maar het diende de goede zaak. Waar ik ook kom kan ik nu in ieder geval met een gerust hart door het dorp, zeker dat er geen halfwassen beesten zullen staan in de kinderboerderij.

zo zie ik een kinderboerderij het liefst, lekker rustig

Ik weet dat ik niet de enige ben, ik weet dat er medestanders zijn, er zijn genoeg mensen die óók een hekel hebben aan deze ophemel cultuur van babydieren.

Maar ze zijn zo stil! Ik zoek medestanders, al dan niet actief, zelfs een steunbetuiging zou al zeer gewaardeerd worden.

Misschien kunnen we technieken uitwisselen of misschien zelfs fotoreportages delen

Ik check mijn mail niet zo vaak (ben veel onderweg) dus misschien kunnen jullie hier jullie technieken posten, wat kan men het beste doen met kleine beesten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Dagonet op 03-03-2004 19:51:56 ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:48:57 #2
77417 Fool
Rielekst!
pi_17486495
Alles wat niet boven je knie komt kun je gewoon op springen..

Best effectief!
Uhm...
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:50:48 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17486530
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:48 schreef Fool het volgende:
Alles wat niet boven je knie komt kun je gewoon op springen..

Best effectief!
En wat gebruik je daarbij voor schoeisel? Ik had een tijdje van die kisten van de dump, maar die profielen zijn zo moeilijk schoon te maken dus daar ben ik maar vanaf gestapt.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:51:58 #4
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17486544
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En wat gebruik je daarbij voor schoeisel? Ik had een tijdje van die kisten van de dump, maar die profielen zijn zo moeilijk schoon te maken dus daar ben ik maar vanaf gestapt.
Als je in de spirit wil blijven, klompen!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:53:34 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17486574
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:51 schreef NiNi het volgende:

[..]

Als je in de spirit wil blijven, klompen!
Goed plan!

Die ga ik morgen meteen halen, al krijg je er wel snel blaren van in het begin. En mikken jullie dan eerst op de poten zodat ze niet weg knnen komen of kiezen jullie toch liever voor de ruggegraat?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:55:42 #6
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17486625
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:53 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Goed plan!

Die ga ik morgen meteen halen, al krijg je er wel snel blaren van in het begin. En mikken jullie dan eerst op de poten zodat ze niet weg knnen komen of kiezen jullie toch liever voor de ruggegraat?
The spine! Dat geeft een mooi knak-geluid
En kuikentjes doe je gewoon in het geheel, wel zo makkelijk.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:58:17 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17486666
Maar als je de ruggegraat breekt, beschadig je niet meteen de ribben ook? Want die bewaar ik graag voor het laatst om ze dan één voor één langzaam te buigen tot *snap*!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:58:41 #8
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_17486669


Mag niet dit worden:





Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:00:38 #9
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17486713
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:58 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]

Mag niet dit worden:

[afbeelding]
Jawel lekker sausje erbij, stokbroodje, flesje wijn of twee. Is het enige waar ze goed voor zijn eigenlijk.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:02:32 #10
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17486743
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:58 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]

Mag niet dit worden:

[afbeelding]
Die zogenaamd onschuldige blik!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:03:47 #11
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17486765
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:58 schreef Dagonet het volgende:
Maar als je de ruggegraat breekt, beschadig je niet meteen de ribben ook? Want die bewaar ik graag voor het laatst om ze dan één voor één langzaam te buigen tot *snap*!
Het is een kwestie van een welgemikte trap! Veel kracht tot de *knap* en dan snel terugtrekken.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:06:34 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17486817
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:02 schreef NiNi het volgende:

[..]

Die zogenaamd onschuldige blik!
Vertrouw ze niet hoor! Voor je het weet staan ze bij jou in de tuin te blaten en je planten op te vreten! Willens en wetens zijn ze erop uit om het weinige stedelijke wat we in dit land hebben om te laten bouwen tot weiland, door die intens hypocriete onschuldige blik waarmee ze vrouwen enzo voor zich inpalmen.


*valium zoekt
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:08:17 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17486846
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:03 schreef NiNi het volgende:

[..]

Het is een kwestie van een welgemikte trap! Veel kracht tot de *knap* en dan snel terugtrekken.
En heb je dan ook dat ze dan gaan gillen en schreeuwen ? Of is het meer een beetje gemurmel en stuiptrekkingen
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:10:27 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_17486880
The truth was in here.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:11:07 #15
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17486893
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En heb je dan ook dat ze dan gaan gillen en schreeuwen ? Of is het meer een beetje gemurmel en stuiptrekkingen
Uiteraard liggen ze te gieren van de pijn! Waar zou de lol anders in zitten..

Met een gebroken ruggegraat ben je nog niet dood slechts wat immobieler!
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:14:00 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_17486960
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En heb je dan ook dat ze dan gaan gillen en schreeuwen ? Of is het meer een beetje gemurmel en stuiptrekkingen
Je kunt ze beter tussen de knieen nemen en met een soepele beweging de keel afsnijden. Het bloed moet er toch uit dus na het snijden aan de achterpoten ophangen tot ze leeg zijn... Verder opensnijden, alle onnodige troep eruit en het lekkere vlees afsnijden... Een dag laten afsterven (vakjargon) en dan kan het feest beginnen
pi_17486963
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:58 schreef Zw0rld het volgende:
[afbeelding]

Mag niet dit worden:

[afbeelding]
liever gelijk dit:

  woensdag 3 maart 2004 @ 20:15:14 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17486977
Ik moet trouwens iets bekennen, afgelopen zaterdag ging ik met een leuk meisje wat eten.
Na uitvoerig bestudering van de kaart koos ik voor gevulde kwarteleieren vooraf, carpaccio van kalfsvlees in truffelsaus, lamskoteletje als hoofdgerecht en als dessert koos ik voor een gerecht gemaakt van verse eieren.

Ik moest me na de maaltijd bedwingen om mijn tafelgenote niet ter plekke lang en hard te nemen, middenin het restaurant. Ik kon me gelukkig nog inhouden tot de wc's.

Zaterdag gaan we weer
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:16:14 #19
77417 Fool
Rielekst!
pi_17486999
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:11 schreef NiNi het volgende:

[..]

Uiteraard liggen ze te gieren van de pijn! Waar zou de lol anders in zitten..

Met een gebroken ruggegraat ben je nog niet dood slechts wat immobieler!
Dan zouden de poten, zoals eerder genoemd, toch ook een goede optie zijn!

Kan 't beestje nergens meer naartoe, kun je 'n in je achtertuin houden! Blijven ze in ieder geval goed vers...
Uhm...
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:16:47 #20
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17487010
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je kunt ze beter tussen de knieen nemen en met een soepele beweging de keel afsnijden. Het bloed moet er toch uit dus na het snijden aan de achterpoten ophangen tot ze leeg zijn... Verder opensnijden, alle onnodige troep eruit en het lekkere vlees afsnijden... Een dag laten afsterven (vakjargon) en dan kan het feest beginnen
Ja, dat is inderdaad handig op een zondag, als de winkels dicht zijn. Dat zal ik zeker niet ontkennen maar vaak vind ik toch eigenlijk het ambachtelijke werk, waar je nog echt de tijd voor moet nemen, toch aantrekkelijker.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:18:07 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_17487043
Het leukste is nog als je zo'n lief onschuldig lammetje naar je toe lokt, het beestje aait en helemaal vertrouwd maakt aan je aanwezigheid en dan als ie liefdevol met grote lammetjes ogen naar je kijkt snel z'n slagader doorsnijd en dan zie je gewoon z'n oogjes geschokt wegdraaien, spartelt ie nog even tegen en dan zie je gewoon het licht uit gaan .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:20:28 #22
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_17487086
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:18 schreef jogy het volgende:
Het leukste is nog als je zo'n lief onschuldig lammetje naar je toe lokt, het beestje aait en helemaal vertrouwd maakt aan je aanwezigheid en dan als ie liefdevol met grote lammetjes ogen naar je kijkt snel z'n slagader doorsnijd en dan zie je gewoon z'n oogjes geschokt wegdraaien, spartelt ie nog even tegen en dan zie je gewoon het licht uit gaan .
Dat je er eerst een beetje mee speelt, het 'moment' zo lang mogelijk uitstelt en dat je dan op het allerlaatste moment, net voor het licht dooft, dat je dan die verwijtende blik ziet?

*zwijmel
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:20:51 #23
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_17487092
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:14 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je kunt ze beter tussen de knieen nemen en met een soepele beweging de keel afsnijden. Het bloed moet er toch uit dus na het snijden aan de achterpoten ophangen tot ze leeg zijn... Verder opensnijden, alle onnodige troep eruit en het lekkere vlees afsnijden... Een dag laten afsterven (vakjargon) en dan kan het feest beginnen
Ja, dit vind ik dan weer zo banaal.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  woensdag 3 maart 2004 @ 20:21:45 #24
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_17487111
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 20:16 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad handig op een zondag, als de winkels dicht zijn. Dat zal ik zeker niet ontkennen maar vaak vind ik toch eigenlijk het ambachtelijke werk, waar je nog echt de tijd voor moet nemen, toch aantrekkelijker.
Dit is ambachtelijk...

Heb je niet gelezen hoeveel Turkse en Marokkaanse medeburgers in het ziekenhuis zijn beland nadat ze dit probeerde?
pi_17487113
Ik werk het liefst 's avonds in een afgelegen gebied...


Andere foto's wel bij dag genomen, voor de duidelijkheid

Waarna ik meestal een schuur langzaam besluip, daar kan je tenminste in een keer een grote slag slaan....


Als het kan, dood ik ze met gas. Het label op de gasflessen inspireerd mij altijd...


Als de jonge dieren dan dood zijn, of als ze niet in een schuur zaten, of als ik geen gas heb, grijp ik terug op de ouderwetse pijp. Ik gebruik van oude pijpen, omdat dat mij om de een of andere reden herinnert aan het belang van wat ik doe.


Graag neem ik een groot stuk vlees mee naar huis.


Kuikens, lammeren, en ander jong vlees, wat nog niet is geslacht, vreselijk...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')