![]()
Het wordt weer lente zoals iedereen weet en traditioneel is de lente de tijd voor de dieren, alsof ze in een grote orgie zijn verwikkeld, te gaan neuken dat het een lieve lust is.
Dit gedrag wordt door stadsmensen aangemoedigd, want de lente begint pas echt als de weilanden vol staan met kleine versies van wat ik het liefst alleen maar op mijn bord tegenkom met een lekker sausje.
Lammetjes.
Kalfjes
Kuikentjes
Dagelijks spoken deze gedrochten door mijn dromen, badend in het zweet word ik dan wakkerDit soort dingen dus, van die voorlopers van hamburgers, pepersteaks en stokjes saté.
Mensen lopen er mee weg, worden week bij de gedachte aan
![]()
lammetjes
![]()
, van de meest vreemde locaties komen kaartjes met een Texels inteeltproduct en bijpassende lodderige blik. Op een geleende digitale camera moet je je eerst een weg banen door kiekjes van kleine zwaantjes en verzuipende eendjes. Een gele vlek is niet een tennisbal maar een kippekuiken, onscherp genomen want 'hij was zo snel, en hij piepte zo lief'.
Er valt niet aan te ontkomen, ben je eindelijk verlost van de kitscherige romantiek van de kerstdagen, heb je veilig Valentijnsdag weten te ontlopen (ik was op vakantie naar de Siberische toendra) dan krijg je dit
![]()
Deze ongevraagde spam dwong mij om rechtstreeks van de lokale supermarkt naar een nest met kittens te rennen.Ik had een tijd een auto (ik heb deze tijdelijk ergens op een niet nader te noemen en niet te traceren locatie ondergebracht) waarmee ik het hele land doorkruiste, waar ik kwam kon ik mijn neiging vaak niet onderdrukken en, slechts gewapend met een stalen buis, heb ik mijn visie op het voortplanten van kuddedieren onder de ogen van de media gebracht. Dat daar enigzins bloed bij is komen vloeien was helaas niet te vermijden maar het diende de goede zaak. Waar ik ook kom kan ik nu in ieder geval met een gerust hart door het dorp, zeker dat er geen halfwassen beesten zullen staan in de kinderboerderij.
zo zie ik een kinderboerderij het liefst, lekker rustigIk weet dat ik niet de enige ben, ik weet dat er medestanders zijn, er zijn genoeg mensen die óók een hekel hebben aan deze ophemel cultuur van babydieren.
Maar ze zijn zo stil! Ik zoek medestanders, al dan niet actief, zelfs een steunbetuiging zou al zeer gewaardeerd worden.
Misschien kunnen we technieken uitwisselen
![]()
of misschien zelfs fotoreportages delen
Ik check mijn mail niet zo vaak (ben veel onderweg) dus misschien kunnen jullie hier jullie technieken posten, wat kan men het beste doen met kleine beesten?
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagonet op 03-03-2004 19:51:56 ]
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.