Ik ben weer met mn updates bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg het is veel te vroeg voor je.![]()
de nachtploeg hoeft nog lang niet aan te treden hoor![]()
Oh en ik nog nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben weer met mn updates bezig
Wat heb je gekregen??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef petre86 het volgende:
middag CDP.![]()
![]()
ik ben helemaal ontroerd.. dankje Des![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met dank aan de TPG
Zo ik hoop dat je nog in de gelegenheid bent om even te kijken voordat je vanavond met lood in de schoenen op pad gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben weer met mn updates bezig
Vanavond niet, morgenavond. Vanavond weer training, ik heb altijd nekpijn als ik van training terug kom en die blijft dan ook echt een week en aangezien ik 1 keer per week ga trainen heb ik constant in bepaald emate nekpijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ik hoop dat je nog in de gelegenheid bent om even te kijken voordat je vanavond met lood in de schoenen op pad gaat![]()
Laat ik je maar alvast een stevige hug geven![]()
Is wel inderdaad een goede manier om middels fysieke inspanningen te zorgen voor geestelijke afleiding.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vanavond niet, morgenavond. Vanavond weer training, ik heb altijd nekpijn als ik van training terug kom en die blijft dan ook echt een week en aangezien ik 1 keer per week ga trainen heb ik constant in bepaald emate nekpijnMaar ja, al die gasten wegen ook minstens 30 kilo meer
![]()
Gekke Stroekie, zo erg is het niet met me gesteld dat ik constant afleiding nodig hebquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is wel inderdaad een goede manier om middels fysieke inspanningen te zorgen voor geestelijke afleiding.![]()
Malle BB_Koningquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gekke Stroekie, zo erg is het niet met me gesteld dat ik constant afleiding nodig heb![]()
Ga trainen, doe wat pushups, dan voel je je gelijk heel wat beter, endorfine enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb weer koorts *ril*
Nou ik heb vanaaf training, maar ik heb zo'n koorts dat ik me dat niet op kan brengen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga trainen, doe wat pushups, dan voel je je gelijk heel wat beter, endorfine enzo![]()
Ik heb het over echtequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb vanaaf training, maar ik heb zo'n koorts dat ik me dat niet op kan brengen.
Ik wankel op m'n benen... zie je me dan hups 1 2 3 en spin doen? Neuh
Ja is ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb het over echtetraining, ga zware dinges tillen
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja is ook![]()
En doe maar eens een x mee met ons, zul je wel zien dat dat echte training is.
Hoe kan dat toch... eet je wel goed?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb vanaaf training, maar ik heb zo'n koorts dat ik me dat niet op kan brengen.
Ik wankel op m'n benen... zie je me dan hups 1 2 3 en spin doen? Neuh
Ik kreeg een roze roos.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef Andyvie het volgende:
Zo, wie heeft er allemaal iets voor Valentijn gekregen? Ik nietNiet verwacht ook, dus dat komt goed uit.
@Kug: gefeliciteerd!
Waren dat alle huishoudelijke mededelingen? Volgens mij wel he?
Hoe was het in het buitenland?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
die OWS zijn zoo overrated..
Tofquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schreeuwende pubers zijn kut
maar die zitten nu toch in londen.
marqui!
Bovvered..quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal hem maar niet zeggen dat ik gister met iemand van 17 heb gezoend, dan flipt ie
( o ik was zo zo ZO zatecht, nooit meer )
Voor herhaling vatbaar dus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bovvered..Als jij t leuk hebt gehad...
Ik heb ook een extreem leuk weekend gehad..met name de donderdagavond![]()
Als t aan mij lag kocht ik een maandkaart richting Antwerpen..quote:
@Kug: ook van mijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef Andyvie het volgende:
Zo, wie heeft er allemaal iets voor Valentijn gekregen? Ik nietNiet verwacht ook, dus dat komt goed uit.
@Kug: gefeliciteerd!
Waren dat alle huishoudelijke mededelingen? Volgens mij wel he?
Dag Bjornquote:
Dat zijn toch enorm relaxte mensen? Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:38 schreef error het volgende:
[..]
Oh ja, en ik heb vanmorgen ook nog een Antilliaan zo ver gekregen dat ie mij heel hard wilde slaan. Gewoon in het wild. Rare jongens, die Antillianen
Het onderwerp voor vandaag is 'de seksuele escapades van Punk'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat zijn toch enorm relaxte mensen? Wat heb je gedaan dan?
@CDP: dan is een belangrijkere vraag: vond hij het ook zo geslaagd?
Ja, dat zijn ze ook. Ik denk dat deze te lang in NL heeft gewoondquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Andyvie het volgende:
vast welquote:@CDP: dan is een belangrijkere vraag: vond hij het ook zo geslaagd?
Not reallyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het onderwerp voor vandaag is 'de seksuele escapades van Punk'![]()
Antillianen zijn lief, homo's zijn racistisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
@CDP: dan is een belangrijkere vraag: vond hij het ook zo geslaagd?
Er kunnen maar 300 posts in een topic, zou dat genoeg zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het onderwerp voor vandaag is 'de seksuele escapades van Punk'![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Antillianen zijn lief, homo's zijn racistisch.
Discriminatie is gemeen. Behalve als het over joden gaat.
Joden zijn kut.
En ze stinken. Gierige grootneuzige klootzakken.quote:
Nou, tim is ziek. En mijn collega's zijn om en om ziek. Dus als ik dan net aan de beterende hand ben (en dus mijn weerstand nog niet optimaal is) komt tim of de volgedne collega er weer aan om me het weer terug te geven. We zijn echt allemaal om en om ziek.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch... eet je wel goed?
O, das dan weer jammer...alle leuke jongens zijn bezet lijkt het welquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
@ andy:
Dat wel, maar denk dat het vriendje er meer bezwaar tegen heeft als een regular ding word
Ja, inderdaad er moet een kamp komen voor Antilliaanse homows met grote neuzen!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En ze stinken. Gierige grootneuzige klootzakken.. In kampen zouden ze moeten, zeg ik je!
Meneer Error, halloquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:01 schreef error het volgende:
[..]
Er kunnen maar 300 posts in een topic, zou dat genoeg zijn?
and which one would that be?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Meneer Error, hallo
Mijn complimenten voor uw gevatte opmerking![]()
Ik wist t toen t gebeurde..en ach... deze ene keer was goed genoeg..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef Andyvie het volgende:
[..]
O, das dan weer jammer...alle leuke jongens zijn bezet lijkt het wel
Ik heb het over (kanker)joden!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:06 schreef error het volgende:
[..]
Ja, inderdaad er moet een kamp komen voor Antilliaanse homows met grote neuzen!
Ik stel voor om er een eiland voor te kiezen
Ok danquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wist t toen t gebeurde..en ach... deze ene keer was goed genoeg..
Lelijk hoeft niet per se vervelend te zijn he?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef error het volgende:
Maar ehm jongens, help nou nog ff met dat lelijke valentijnskadootje.
Wat moet ik daar nou mee?
Als engeltje loopt te pochen met zn belgische mtv-gozer, paul en wie dan ook mag dat...als ik t doe ben ik een slet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Meneer Error, hallo
Mijn complimenten voor uw gevatte opmerking![]()
Ow...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb het over (kanker)joden!![]()
Ik poch nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als engeltje loopt te pochen met zn belgische mtv-gozer, paul en wie dan ook mag dat...als ik t doe ben ik een slet?![]()
Daar hebben die kampen voor gezorgd! Ondankbare jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:10 schreef error het volgende:
[..]
Ow...
Die hebben we hier dan weer niet![]()
Kijk daar heb ik wat aan!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Lelijk hoeft niet per se vervelend te zijn he?
Misschienis het wel een hele lelijke puppie of zoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:11 schreef error het volgende:
[..]
Kijk daar heb ik wat aan!
thanx, Andy!
Wat ik wil?quote:
Gekke Punk toch, je bent lief, hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als engeltje loopt te pochen met zn belgische mtv-gozer, paul en wie dan ook mag dat...als ik t doe ben ik een slet?![]()
Ach bel een van je veroveringen.....die zullen vast wel thee willen komen brengenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ik wil?
Een warm bed en warme armen, een goede film (transamerica is bijna klaar) en thee met honing.
die je hele huis onder schijtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Misschienis het wel een hele lelijke puppie of zo
je raadt mijn gedachtenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:12 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Misschienis het wel een hele lelijke puppie of zo
och, die tuin heeft een groot zelfreinigend vermogenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
die je hele huistuin onder schijt
je hebt toch van die hele lelijke Chinese honden? Die een grote vouw lijken te zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:15 schreef error het volgende:
[..]
je raadt mijn gedachten![]()
die kans is namelijk best groot. in huize Error wordt al een tijdje gesproken over een 2e hondje
Aaah..heeft iemand je weer vervelend tegen je gedaan en reageer je t weer eens af op mij, hopend dat ik uit mn slof schiet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef TehRockstar het volgende:
Als lelijke mensen seks met veel verschillende personen hebben zijn het inderdaad sletten.
Nee, maar 't is wel leuk als je uit je slof schiet en dan je penisfoto post.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaah..heeft iemand je weer vervelend tegen je gedaan en reageer je t weer eens af op mij, hopend dat ik uit mn slof schiet?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:13 schreef BB_Koning het volgende:
En Steven.......laat ik het erbij houden dat je lief bent![]()
![]()
![]()
Ja is ook, zie je;t voor je? "Ja negeer hem maar ff naast me in dat bed, da's m'n ex"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach bel een van je veroveringen.....die zullen vast wel thee willen komen brengen
Ach...als jij daar je lol uit haalt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:19 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, maar 't is wel leuk als je uit je slof schiet en dan je penisfoto post.
Weemz voegde me namelijk toe op MSN, vragend om die foto.![]()
Ik had t ook alleen maar over theequote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja is ook, zie je;t voor je? "Ja negeer hem maar ff naast me in dat bed, da's m'n ex"
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach...als jij daar je lol uit haalt..
Ik had het over thee in bed, dat jij gelijk denkt aan neuken bij een bed.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had t ook alleen maar over thee![]()
Dat jij gelijk wil nuecken.
Barre tijden! Barre tijden!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:19 schreef petre86 het volgende:
ik voel me alsof ik in bed moet kruipen en kan slapen tot vrijdagmiddag..
doffe koppijn.. zweverig, flauw, koud, zere keel, zere nek, zere rug.
winterdip in combi met vanalles-en-nogwat
en ik zou aan het werk zijn nu.. begin om 18u.. om 18:45 valt mijn PC uit.. start ik opnieuw op.. kom ik het systeem nie meer in omdattik al ingelogd ben
lossen ze morgenochtend pas op..
naja toen mocht ik naar huis...
blegh![]()
Since when is that a bad thing?quote:
Thee in bed is sowieso onhandig..en besides...wat moet Tim in bed? Ook ziek?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had het over thee in bed, dat jij gelijk denkt aan neuken bij een bed.
Ik merk tquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Ik vind je wel heel lief hoor..
Jah, ook ziek. Dat had ik al gepostquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Thee in bed is sowieso onhandig..en besides...wat moet Tim in bed? Ook ziek?
Als je een SMS krijgt van een vage vriendin met "Ben je nog heel thuisgekomen zaterdag? Je was wel erg van het padje af" en de jongen die je hebt gezoend even meld "And you started groping me in the bathroom ... not that I minded"quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Since when is that a bad thing?![]()
Waarom wou je hem hebben dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:26 schreef Weemz het volgende:
Oh ja, die foto.... die is volgens mij allang weer in de prullenbal verdwenen...
Ik zie nog steeds t slechte niet...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je een SMS krijgt van een vage vriendin met "Ben je nog heel thuisgekomen zaterdag? Je was wel erg van het padje af" en de jongen die je hebt gezoend even meld "And you started groping me in the bathroom ... not that I minded"
Straks ben je nog echt met hem bezig geweest op het toiletquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je een SMS krijgt van een vage vriendin met "Ben je nog heel thuisgekomen zaterdag? Je was wel erg van het padje af" en de jongen die je hebt gezoend even meld "And you started groping me in the bathroom ... not that I minded"
die jongen kan Ang3l nu ąlles wijsmaken.. naja "je hebt me zwanger gemaakt" nog net nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Straks ben je nog echt met hem bezig geweest op het toilet
Neeeeeeeeeee, dat had ik nog wel geweten. Denk ik .... En sowieso, hij zei van niet (gelukkig ...)quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:36 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Straks ben je nog echt met hem bezig geweest op het toilet
Zeg dat maar tegen je vriendje en ons kind, ik wil alimentatie.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
die jongen kan Ang3l nu ąlles wijsmaken.. naja "je hebt me zwanger gemaakt" nog net niet
Ja, in het vorige topic geloof ikquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:40 schreef error het volgende:
[..]
Dag Bjorn![]()
Heb je je al netjes voorgesteld?
Heet je Bjorn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, in het vorige topic geloof ik.
Kan je het nog een keer doen?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:54 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, in het vorige topic geloof ik.
Alsof ik 'm daarom ga kijkenquote:
Omdat dat stomme DHW-wijf erin zit?quote:
Ik ben niet iemand van 14 die een film kijkt omdat er een knappe gast inzit of omdat er een soap-wijf in mee speelt. Jeez. "Zoals de waard..." en "Wie de schoen past..."quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat dat stomme DHW-wijf erin zit?
Het was een giechelgrapje.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand van 14 die een film kijkt omdat er een knappe gast inzit of omdat er een soap-wijf in mee speelt. Jeez. "Zoals de waard..." en "Wie de schoen past..."
Draai je alles in willekeurige volgorde, heb je je eigen 'radio'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:48 schreef wonderer het volgende:
Nadeel van veel downloaden is dat je ineens veel meer muziek hebt dan je kunt luisteren...
Ik niet, ik weet niet wie 't isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:10 schreef wonderer het volgende:
Wie niet dan?
*gasp*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:14 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet niet wie 't is
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:21 schreef Sunjammer het volgende:
Wat voor CD's heeft ze gemaakt? Symphonia Anorexia Part 1 and 2?
Sorry, moest ff.
Bij musicals is het toch wel prettig als je het in ieder geval een keer in de goeie volgorde hoort, voor het verhaal enzo..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:11 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Draai je alles in willekeurige volgorde, heb je je eigen 'radio'![]()
Helemaal mee eensch!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:22 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Kind is 17 en heeft een leuk eng hoofd.
Niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hehehe, doe 't gelukkig niet voor 't geld..
Ow, da hoef nie veel te kosten hoorquote:
Dat is dan twee-vijftig!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wil een voorspelling voor mijn héle leven.
*afspraak maakt bij cardioloog*quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef Cybart het volgende:
MENSUH !!!!!!!!!!!!I Feel A Thunder In My Heart....But I Just Can't Control
waarom een afspraak bij die cardi-meneer?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
*afspraak maakt bij cardioloog*
Waarom zo blij?
Thunder in je heart kan nooit goed zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
waarom een afspraak bij die cardi-meneer?
(als ik vragen mag)
waarom zo blij?
tja, het is er wel de dag voor
(en die fles wijn helpt ook)
weet niet of kug nu nog trots op me isquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Thunder in je heart kan nooit goed zijn
Maar fijn dat je blij bentBlij == goed.
quote:Per 1-2 is er een nieuwe vektiscode toegewezen voor de module 55+ (code 14680).
Die was vanimddag hier meer heel kort evenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:50 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou ehm... dus..
Waar is Waxxer eigenlijk?.
Niet echt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 00:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat heb je me te vertellen, nog iets spannends gedaan vandaag![]()
Ok, welterustenquote:Op woensdag 15 februari 2006 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Dus ik kan net zo goed gaan slapen..
terug uit r'dam en in a'damquote:
En met die wetenschap zullen die kaartjes ook wel naar je verzonden zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed ik heb iig weer voldoende aanmaakpapier in de vorm van valentijnskaarten om een maand lang de open haard mee aan te steken.
laat me raden, je hebt geen openhaard?quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Goed ik heb iig weer voldoende aanmaakpapier in de vorm van valentijnskaarten om een maand lang de open haard mee aan te steken.
Dat heb je helemaal juist.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
laat me raden, je hebt geen openhaard?.
maar goed, kom es ff op msn!?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal juist.
En ga jij eens je email controlerenquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef TehRockstar het volgende:
Samenzweerders!
Heb ik al gedaan, oh my god.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ga jij eens je email controleren![]()
da's algeheel zo, of puur alleen met Fokquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:23 schreef tech het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Oh wacht, ik ben al 7,5 uur wakker... Ik had nog een Fok! post op mijn todo-list staan... Ik loop een beetje achter, ermee!
In het algemeen loop ik de laatste dagen een beetje achter de feiten aan: ik moet allerlei zieke collega's opvangen, o.a. mijn eigen baas, dus het schiet allemaal niet op. Maar: 't komt goed!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's algeheel zo, of puur alleen met Fok![]()
Maar daarom niet minder een welgemeend welkom aan Tech![]()
Ja jij ook een goede middagquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
:w Mawnin
Het is dus een multifunctionele multitaskende week voor je ?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:37 schreef tech het volgende:
[..]
In het algemeen loop ik de laatste dagen een beetje achter de feiten aan: ik moet allerlei zieke collega's opvangen, o.a. mijn eigen baas, dus het schiet allemaal niet op. Maar: 't komt goed!
Dankjequote:
Hadden ze die op de wintersport wel voor je.quote:
haha nee in oostenrijk at ik iedere dag patat en worstquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hadden ze die op de wintersport wel voor je.
of had je het tosti ijzer gewoon meegenomen zoals een collega van mij ook altijd haar eigen frituurpan meesleept naar de wintersport.
Alleen de eerste keer ging het dus wel mis in haar lease auto omdat ze thuis nieuw vloeibaar vet erin gestopt had, en de deksel niet helemaal vloeistofdicht bleek te zijn![]()
ik vervang wel een se ham door salami of boeren metworstquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef davidov het volgende:
[..]
haha nee in oostenrijk at ik iedere dag patat en worst
Maar tis idd wel lang geleden dat ik een tosti heb gegeten![]()
De tosti: ham-kaas-boursin is altijd lekker
Eet nu mn nieuwste experiment: ham-kaas-osseworst..... DAMN wat lekker
hmmm kan maar ik ben meer iemand van "ham-kaas" is een vereiste, en daarbij komt dan een 3e of zelfs 4e ingredientquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vervang wel een se ham door salami of boeren metworst
dat geeft ook een stevigere bite![]()
"noteerd"quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef davidov het volgende:
[..]
hmmm kan maar ik ben meer iemand van "ham-kaas" is een vereiste, en daarbij komt dan een 3e of zelfs 4e ingredient
*burp*
maar hams kaas osseworst kan ik echt iedereen aanraden
Kut voor je.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Sunjammer het volgende:
En dat waren 2 dagen Lelystad.
Je weet het hé? Jezelf er niet aan ergeren, maar er gewoon over verbazen.quote:
Dit heeft niets met ergeren te maken. Meer met overleven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je weet het hé? Jezelf er niet aan ergeren, maar er gewoon over verbazen.
Vroeger kon je via Lelystad naar Sixflags.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:25 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dit heeft niets met ergeren te maken. Meer met overleven.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger kon je via Lelystad naar Sixflags.
Ik ook niet meer, omdat je nu heel erg om moet via Harderwijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Ik kom nooit in Sixf(l)ags.
Nee hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, omdat je nu heel erg om moet via Harderwijk.
Ik kwam altijd via de A50 gereden en dan afslag Nunspeet en zo langs 't Harde naar Elburg toequote:Op woensdag 15 februari 2006 15:11 schreef Weemz het volgende:
Hai!
@ CDP: zijn het niet de Arctic Monkeys?
@ Stroekie: Met het OV ga ik altijd via Harderwijk naar SixFlags, maar mijn opa en oma hadden daarvoor een stacaravan in Elburg, 10 minuten fietsen van SixFlags
Als Vlarp zich dit weekend net zo voelde als ik mij nu voel, dan had ik mijzelf die twee dagen al zes keer een stomp in het gezicht gegeven, qua gedrag.quote:
doe jij dingen met vlarp?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als Vlarp zich dit weekend net zo voelde als ik mij nu voel, dan had ik mijzelf die twee dagen al zes keer een stomp in het gezicht gegeven, qua gedrag.![]()
Ik heb twee nachten met hem in één bed gelegenquote:
jullie hebben gezamelijk liggen tongen in de sauna/wirlpool?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Waxxer het volgende:
......en dan zijn die twee anderen ook wel snel aan de beurt denk ik, want oei oei oei oei![]()
Hebben die ook meegedaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Waxxer het volgende:
......en dan zijn die twee anderen ook wel snel aan de beurt denk ik, want oei oei oei oei![]()
voor een topic dat ongeveer 5 jaar bestaatquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:28 schreef error het volgende:
[..]
Hebben die ook meegedaan?![]()
De eerste officiele Homotopic gangbang!![]()
![]()
niet officieel he!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor een topic dat ongeveer 5 jaar bestaat
dan moet dat vast en zeker toch al eens eerder zijn voorgevallen![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor een topic dat ongeveer 5 jaar bestaat
dan moet dat vast en zeker toch al eens eerder zijn voorgevallen![]()
daar kan ik geen antwoord op geven hoorquote:
Nee laten we dan maar niet doenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:38 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Cairon-aspiraties, GertJan?
zwaait terug vanaf een saai en duf kantoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:15 schreef wonderer het volgende:
*zwaai* *meteen richting sportschool ga*
nou, je moest eens weten wat ik weet en dan vooral van gehoord hebbende uiteraard!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik heb weleens wat gehoord...
maarja.. ik hoor dan ook wel meer
dat laatstequote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
beter?
of nog ziek čn met een halve kies minder?
Doe dan ook een wandeling in de fraaie natuur ofzo...quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:09 schreef wonderer het volgende:
*terug is* Sporten terwijl je hart steeds slagen mist is niet prettig
Maar lekker biceps afgebeuld
De wereld, ja dat is een fijne kaart ja. Ik heb vroeger ook heel fanatiek Tarotkaarten gelezen. Voornamelijk het Keltische Kruis. Nu al tijden niet meer gedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef Ang3l het volgende:
En de kaart voor vandaag is...
[afbeelding]
Deze kaart vertegenwoordigt voldoening, het eindpunt van de reis, de voltooiing van een cyclus. We zijn gearriveerd en hebben ons doel bereikt. Een hervonden eenheid en de ervaring van harmonie en een blijde afloop. De Wereld is nauw gerelateerd aan het Rad, de cyclische voortgang der tijd en onze menselijke ervaring. Op het niveau van innerlijke ervaring is dit een kaart van zelfkennis, van vreugdevolle wijsheid en het geeft aan dat we een beslissende stap hebben gezet op weg naar authenciteit en volledigheid. Op het terrein van gebeurtenissen staat De Wereld voor gelukkige tijden, waarin we van ons bestaan kunnen genieten. Deze kaart kan ook betekenen dat we internationaal contact hebben of (gaan) reizen. Ten aanzien van persoonlijke relaties symboliseert De Wereld dat we ons in onze relatie thuis voelen, of zij kondigt de komst van een nieuwe partner aan.
Voldoening? Eindpunt van de reis? Voltooiiing van een cyclus? Doel bereikt? Blij afloop?
Mwjah. Ik heb vandaag JA gzegd tegen de hypotheek, ga de 24e tekenen ... en dan is ie de15e echt officieel van mij
Is d'r een ander dan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:51 schreef LuQas het volgende:
De Ridert-Waite Tarot is wel heel mooi he
Vlarp, waxx, blub, XMN8R... ze zaten samen in een huisjequote:Op woensdag 15 februari 2006 19:36 schreef Manias het volgende:
heeeeeeeeeerb heb je met waxxer liggen rollenbollen?
NOU GRIJP JULLIE KANS! SHOW PEREZ A JOLLY GOOD GAY-TIME!quote:Perez Is In Amsterdam. Let's Get It Started!
Hola Holland!!!
Afternoon Amsterdam! Perez has landed in your fair city. And he's ready to party!
Do you live in Asmterdam? Perez wants to meet you! If you and your friends want to show this crazy Cuban-American around town, email him at Perez@PerezHilton.com.
We're here until Monday and we can't wait to take our own Katie Danza pot pics or maybe even make One Night In Perez, though not even we would wanna see that.
This amazing opprtunity is part of a great initiative by Holland.com, who enlisted the help of Blogads.com, to send 25 Bloggers To Amsterdam.
There won't be any change to the site. We shall still be updating PerezHilton.com, as usual. We may just be getting a lot less sleep.
Holla at us Holland!
Haaaaaj vlarpiewarpiebarbie van mequote:
Wel mooi getekend oid, maar alles aan hem is zo fout.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaaaj vlarpiewarpiebarbie van me
[afbeelding]
Tover 'm tot leven en geef 'm aan mij
Als in PinkIsTheNewBlog.com-Trent?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trentkomt morgen naar amsterdam
quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als in PinkIsTheNewBlog.com-Trent?.
Bryanboy komt in de lente.
Ga je hem ontmoeten oid?quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vannacht gaat zn vliegtuig
Ik heb m gemaild..quote:
Voor jou dan... aziaatjes:quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wel mooi getekend oid, maar alles aan hem is zo fout.
jij bent toch zo van de celebs? Dan is Perez Hilton ook wel iets voor jou!quote:
Trent roelt... Perez is just a wannabequote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
jij bent toch zo van de celebs? Dan is Perez Hilton ook wel iets voor jou!
Oh...quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Trent roelt... Perez is just a wannabe![]()
www.pinkisthenewblog.comquote:
Kewl... thanx!quote:
I wish..quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaaaj vlarpiewarpiebarbie van me
[afbeelding]
Tover 'm tot leven en geef 'm aan mij
Bonesquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef BB_Koning het volgende:
Alle homo's kijken zeker Moulin Rouge![]()
Nopequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef BB_Koning het volgende:
Alle homo's kijken zeker Moulin Rouge![]()
Volgende week 24 2 uur op vrijdag?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope
eerst 24 gekeken en nu staat Jarhead op
Geweldig!!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En gaat het nog met onze Majesteit?
geen ideequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week 24 2 uur op vrijdag?
Trentquote:
D'r staan allemaal smileysquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Geweldig!!!!!![]()
![]()
Ik ben bezig met een update![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |