Ik ben weer met mn updates bezigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg het is veel te vroeg voor je.![]()
de nachtploeg hoeft nog lang niet aan te treden hoor![]()
Oh en ik nog nietquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben weer met mn updates bezig
Wat heb je gekregen??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:11 schreef petre86 het volgende:
middag CDP.![]()
![]()
ik ben helemaal ontroerd.. dankje Des![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met dank aan de TPG
Zo ik hoop dat je nog in de gelegenheid bent om even te kijken voordat je vanavond met lood in de schoenen op pad gaatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ben weer met mn updates bezig
Vanavond niet, morgenavond. Vanavond weer training, ik heb altijd nekpijn als ik van training terug kom en die blijft dan ook echt een week en aangezien ik 1 keer per week ga trainen heb ik constant in bepaald emate nekpijnquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ik hoop dat je nog in de gelegenheid bent om even te kijken voordat je vanavond met lood in de schoenen op pad gaat![]()
Laat ik je maar alvast een stevige hug geven![]()
Is wel inderdaad een goede manier om middels fysieke inspanningen te zorgen voor geestelijke afleiding.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vanavond niet, morgenavond. Vanavond weer training, ik heb altijd nekpijn als ik van training terug kom en die blijft dan ook echt een week en aangezien ik 1 keer per week ga trainen heb ik constant in bepaald emate nekpijnMaar ja, al die gasten wegen ook minstens 30 kilo meer
![]()
Gekke Stroekie, zo erg is het niet met me gesteld dat ik constant afleiding nodig hebquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is wel inderdaad een goede manier om middels fysieke inspanningen te zorgen voor geestelijke afleiding.![]()
Malle BB_Koningquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gekke Stroekie, zo erg is het niet met me gesteld dat ik constant afleiding nodig heb![]()
Ga trainen, doe wat pushups, dan voel je je gelijk heel wat beter, endorfine enzoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb weer koorts *ril*
Nou ik heb vanaaf training, maar ik heb zo'n koorts dat ik me dat niet op kan brengen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga trainen, doe wat pushups, dan voel je je gelijk heel wat beter, endorfine enzo![]()
Ik heb het over echtequote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb vanaaf training, maar ik heb zo'n koorts dat ik me dat niet op kan brengen.
Ik wankel op m'n benen... zie je me dan hups 1 2 3 en spin doen? Neuh
Ja is ookquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb het over echtetraining, ga zware dinges tillen
![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja is ook![]()
En doe maar eens een x mee met ons, zul je wel zien dat dat echte training is.
Hoe kan dat toch... eet je wel goed?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik heb vanaaf training, maar ik heb zo'n koorts dat ik me dat niet op kan brengen.
Ik wankel op m'n benen... zie je me dan hups 1 2 3 en spin doen? Neuh
Ik kreeg een roze roos.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef Andyvie het volgende:
Zo, wie heeft er allemaal iets voor Valentijn gekregen? Ik nietNiet verwacht ook, dus dat komt goed uit.
@Kug: gefeliciteerd!
Waren dat alle huishoudelijke mededelingen? Volgens mij wel he?
Hoe was het in het buitenland?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
die OWS zijn zoo overrated..
Tofquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schreeuwende pubers zijn kut
maar die zitten nu toch in londen.
marqui!
Bovvered..quote:Op zondag 12 februari 2006 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal hem maar niet zeggen dat ik gister met iemand van 17 heb gezoend, dan flipt ie
( o ik was zo zo ZO zatecht, nooit meer )
Voor herhaling vatbaar dus?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
[..]
Bovvered..Als jij t leuk hebt gehad...
Ik heb ook een extreem leuk weekend gehad..met name de donderdagavond![]()
Als t aan mij lag kocht ik een maandkaart richting Antwerpen..quote:
@Kug: ook van mijquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:20 schreef Andyvie het volgende:
Zo, wie heeft er allemaal iets voor Valentijn gekregen? Ik nietNiet verwacht ook, dus dat komt goed uit.
@Kug: gefeliciteerd!
Waren dat alle huishoudelijke mededelingen? Volgens mij wel he?
Dag Bjornquote:
Dat zijn toch enorm relaxte mensen? Wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:38 schreef error het volgende:
[..]
Oh ja, en ik heb vanmorgen ook nog een Antilliaan zo ver gekregen dat ie mij heel hard wilde slaan. Gewoon in het wild. Rare jongens, die Antillianen
Het onderwerp voor vandaag is 'de seksuele escapades van Punk'quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dat zijn toch enorm relaxte mensen? Wat heb je gedaan dan?
@CDP: dan is een belangrijkere vraag: vond hij het ook zo geslaagd?
Ja, dat zijn ze ook. Ik denk dat deze te lang in NL heeft gewoondquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Andyvie het volgende:
vast welquote:@CDP: dan is een belangrijkere vraag: vond hij het ook zo geslaagd?
Not reallyquote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het onderwerp voor vandaag is 'de seksuele escapades van Punk'![]()
Antillianen zijn lief, homo's zijn racistisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:51 schreef Andyvie het volgende:
[..]
@CDP: dan is een belangrijkere vraag: vond hij het ook zo geslaagd?
Er kunnen maar 300 posts in een topic, zou dat genoeg zijn?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het onderwerp voor vandaag is 'de seksuele escapades van Punk'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |