En, hoe is ie geschapen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef creno het volgende:
Grappig hoor dat afscheidsfeestje en erg gezellig. Maar het is dat robbert zei daar staat die en daar staat die, anders had ik ze niet eens herkend
Alleen Rene van Kooten herkende ik dan, en die stond later nog naast me te pissen
dat las ik ook!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef petre86 het volgende:
en je bent nog een keer "why" vergeten achteraan de TT( c ) anita meijer
![]()
[mierenneukmode]Dan nog klopt ie nietquote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef petre86 het volgende:
en je bent nog een keer "why" vergeten achteraan de TT( c ) anita meijer
![]()
het werd onderhand tijd hè !?quote:
*kuch*quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef wonderer het volgende:
Rocky, er staat een artikel over Jake in de Metro.
Nee een gebit met een halve tand minderquote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou hebbie een vork met maar 3 tanden?
*ril ende huiver* En nu?quote:
Dinsdag naar de tandarts.quote:
ongelukje gehad?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dinsdag naar de tandarts.
Tis gelukkig een kies dus je ziet het niet goed.
moet je ook niet op zulke harde dingen sabbelenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee een gebit met een halve tand minder
Dropje gegetenquote:
Zal ik ook ff een week niet doenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je ook niet op zulke harde dingen sabbelen
Het zal de ouderdom wel zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
Omg, daarom eet ik altijd kokindjes.
in het buurdoorp zat er één met de naam "bekkenbouwer"quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat mijn tandarts... hij heet ook gewoon Vullinghs met z'n achternaam (serieus)
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal de ouderdom wel zijnben aan het aftakelen
Dit is dus mijn ultieme nachtmerrie he? Afbrekende tanden en kiezen...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dinsdag naar de tandarts.
Tis gelukkig een kies dus je ziet het niet goed.
Wat is dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Luq! Luq! Luq!
Hij's op de vrije markt verkrijgbaar!
Alleen staat er dan weer niet hoe duur ie is
Voel je niet bijster veel van, zolang 't natuurlijk geen zenuw raakt. Maar dan nog, pijn is relatief.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is dus mijn ultieme nachtmerrie he? Afbrekende tanden en kiezen...
Dromen over uitvallende tanden betekent angst voor ouder wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is dus mijn ultieme nachtmerrie he? Afbrekende tanden en kiezen...
Het is een radiatorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is dat?
ziet er een beetje jugendstil-barok achtig uit... 'k weet niet of 'k 't mooi vind of niet, misschien heb je nog andere plaatjes in een andere omgeving waar het wellicht beter tot diens recht komt?
In mijn boek staat seksuele frustratiequote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dromen over uitvallende tanden betekent angst voor ouder worden
Alleen jammer dat ie al uit 2003 dateertquote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Cairon het volgende:
de radiator is gemaakt door iemand wiens naam op het puntje van m'n tong ligt... hij is vrij populair en dit stuk is uitgeroepen door een aantal figuren als het beste design werk van 2005.
Zeg, zet je klok eens goedquote:
Kan ik niet gewoon ergens instellen dat die aap vanzelf geblocked wordt op mijn scherm?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Snqqpy, ben jij heaumeau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |