En, hoe is ie geschapen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:09 schreef creno het volgende:
Grappig hoor dat afscheidsfeestje en erg gezellig. Maar het is dat robbert zei daar staat die en daar staat die, anders had ik ze niet eens herkend
Alleen Rene van Kooten herkende ik dan, en die stond later nog naast me te pissen
dat las ik ook!quote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef petre86 het volgende:
en je bent nog een keer "why" vergeten achteraan de TT( c ) anita meijer
![]()
[mierenneukmode]Dan nog klopt ie nietquote:Op maandag 13 februari 2006 17:35 schreef petre86 het volgende:
en je bent nog een keer "why" vergeten achteraan de TT( c ) anita meijer
![]()
het werd onderhand tijd hč !?quote:
*kuch*quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef wonderer het volgende:
Rocky, er staat een artikel over Jake in de Metro.
Nee een gebit met een halve tand minderquote:Op maandag 13 februari 2006 19:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou hebbie een vork met maar 3 tanden?
*ril ende huiver* En nu?quote:
Dinsdag naar de tandarts.quote:
ongelukje gehad?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dinsdag naar de tandarts.
Tis gelukkig een kies dus je ziet het niet goed.
moet je ook niet op zulke harde dingen sabbelenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee een gebit met een halve tand minder
Dropje gegetenquote:
Zal ik ook ff een week niet doenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je ook niet op zulke harde dingen sabbelen
Het zal de ouderdom wel zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 19:23 schreef TehRockstar het volgende:
Omg, daarom eet ik altijd kokindjes.
in het buurdoorp zat er één met de naam "bekkenbouwer"quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat mijn tandarts... hij heet ook gewoon Vullinghs met z'n achternaam (serieus)
quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zal de ouderdom wel zijnben aan het aftakelen
Dit is dus mijn ultieme nachtmerrie he? Afbrekende tanden en kiezen...quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dinsdag naar de tandarts.
Tis gelukkig een kies dus je ziet het niet goed.
Wat is dat?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Luq! Luq! Luq!
Hij's op de vrije markt verkrijgbaar!
Alleen staat er dan weer niet hoe duur ie is
Voel je niet bijster veel van, zolang 't natuurlijk geen zenuw raakt. Maar dan nog, pijn is relatief.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is dus mijn ultieme nachtmerrie he? Afbrekende tanden en kiezen...
Dromen over uitvallende tanden betekent angst voor ouder wordenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is dus mijn ultieme nachtmerrie he? Afbrekende tanden en kiezen...
Het is een radiatorquote:Op maandag 13 februari 2006 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is dat?
ziet er een beetje jugendstil-barok achtig uit... 'k weet niet of 'k 't mooi vind of niet, misschien heb je nog andere plaatjes in een andere omgeving waar het wellicht beter tot diens recht komt?
In mijn boek staat seksuele frustratiequote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dromen over uitvallende tanden betekent angst voor ouder worden
Alleen jammer dat ie al uit 2003 dateertquote:Op maandag 13 februari 2006 19:40 schreef Cairon het volgende:
de radiator is gemaakt door iemand wiens naam op het puntje van m'n tong ligt... hij is vrij populair en dit stuk is uitgeroepen door een aantal figuren als het beste design werk van 2005.
Zeg, zet je klok eens goedquote:
Kan ik niet gewoon ergens instellen dat die aap vanzelf geblocked wordt op mijn scherm?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Snqqpy, ben jij heaumeau?
'Tuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Snqqpy, ben jij heaumeau?
Ja, dat kan.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon ergens instellen dat die aap vanzelf geblocked wordt op mijn scherm?
Misschien moet je zijn password laten veranderen en laten sturen naar een adres dat niet bestaat?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon ergens instellen dat die aap vanzelf geblocked wordt op mijn scherm?
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Misschien moet je zijn password laten veranderen en laten sturen naar een adres dat niet bestaat?
Dat doe je goed voor een 15-jarige.quote:
Ja, komt omdat ik minstens 20 lijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat doe je goed voor een 15-jarige.
Ha!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:06 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Ja, komt omdat ik minstens 20 lijk.
Hallo, hij wilde een suggestie, deze wordt altijd genoemd door mensen. Het is niks persoonlijksquote:Op maandag 13 februari 2006 20:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Waar slaat dat nou weer op?
Right.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hallo, hij wilde een suggestie, deze wordt altijd genoemd door mensen. Het is niks persoonlijks
Ik vond 't anders wel een handige suggestiequote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Right..
Wat een geweldige suggestie. Kutandyvie!. Snel op de NSB-knop gedrukt.
.
Die knop heb ik echt niet hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Right..
Wat een geweldige suggestie. Kutandyvie!. Snel op de NSB-knop gedrukt.
.
als ie ze telkens van dezelfde site plukt, kun je die hele site blockenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er opgedrukt! Je verloochende me! Ik dacht dat je van me hield!quote:
Béééééééhhquote:Op maandag 13 februari 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb er opgedrukt! Je verloochende me! Ik dacht dat je van me hield!
Ik upload ze bij tinypic.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ie ze telkens van dezelfde site plukt, kun je die hele site blocken
bestandsnaam achter het domein weghalen in de blockregel daar een * gebruiken..
In ieder topic staan minstens 35 foto's van die aap.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik upload ze bij tinypic..
Trouwens, niet zo piepen, Ik lees over de posts van 99% van de flikkers hier heen, dus jij kan ook wel ergens overheen kijken.
LOL, hoe jij mij behandelt?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb er opgedrukt! Je verloochende me! Ik dacht dat je van me hield!
Heb je een wijntje teveel op?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In ieder topic staan minstens 35 foto's van die aap.
Open geoon ff een Ik geil op jke topic of zo, pleur ze daar in.
omdat ik een w en een a mis?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heb je een wijntje teveel op?.
Ik ben maar wat blij dat ik bij die 1% hoor.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Trouwens, niet zo piepen, Ik lees over de posts van 99% van de flikkers hier heen, dus jij kan ook wel ergens overheen kijken.
joch van cybart? Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Stalker op msn, dat joch van cybart:
Ang3l heeft een eigen wolk zegt:
I know pretty well how to live and I know what to do and what NOT to do
Ang3l heeft een eigen wolk zegt:
and that last part includes kissing and groping someone of 17 in public with people around who know me
Nanananananana.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
omdat ik een w en een a mis?
Neuh, ik tik gewoon m'n eigen vingers voorbij.
Ik mag tenminste al wijn
Neh, ben vuurzee aan het kijken, geen tijdquote:
wattus?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, ben vuurzee aan het kijken, geen tijd
Vuurzee, van de varaquote:
Owjaquote:
Ik vind het een lekkere remake, en... ook al vind ik het een steengoede acteur... ik vond John Malkovich absolúút geen overtuigende verleiderquote:
Ik vond band tussen Glen Close en John Malkovich wel heel erg voelbaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het een lekkere remake, en... ook al vind ik het een steengoede acteur... ik vond John Malkovich absolúút geen overtuigende verleider
Plaatjes zijn 'tig keer groter dan tekst, byte-wise danwel.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
SHHHT, ik volg het via "programma gemist" en ben pa sbij 6quote:
Glen Close is opzichzelfstaand al geilquote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vond band tussen Glen Close en John Malkovich wel heel erg voelbaar.
Je hebt idd wel een punt, maar op zich vind ik de film enorm mooi opgezet, dat ik dat van John maar even door de vingers zie.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Glen Close is opzichzelfstaand al geil
Nee weet ikquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SHHHT, ik volg het via "programma gemist" en ben pa sbij 6
Niks verklappen!
Ennu die Sander in en uit dat wetsuite is best leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
SHHHT, ik volg het via "programma gemist" en ben pa sbij 6
Niks verklappen!
Voyeurquote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Iedereen zou gewoon een fotoboek moeten hebben met foto's. Verplicht..
Ja maar ik vind dat best wel een belangrijk punt van het verhaal eigenlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt idd wel een punt, maar op zich vind ik de film enorm mooi opgezet, dat ik dat van John maar even door de vingers zie.
Ik wete 't nog niet, maar ik weet al wel datquote:Op maandag 13 februari 2006 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee weet ik
maar ze verdween al in aflevering 1 dus vandaar die vraag![]()
En misschien hou jij ook niet zo van die tijd waarin het afspeeld. Dat kan ook meewegen.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat best wel een belangrijk punt van het verhaal eigenlijk
Ik vind Cruel intentions geiler dan Dangerous liasons, en niet vanwege Ryan Philippe (nou ja, ei'k wel, want hij's beter in die rol dan John, maar ik bedoel "Niet omdat ik ryan geil vind")
He has taken my linequote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens, 'k ben toch onooglijk
O kut! Which reminds me, ik heb Pride & Prejudice in m'n tas zitten.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En misschien hou jij ook niet zo van die tijd waarin het afspeeld. Dat kan ook meewegen.
You'd wishquote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
En weer een foto van me uitgelekt
Nee, muts, daar waar ik mijn naam van heb!quote:
Zeg.. ga jij even een belg zoenen ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 21:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, muts, daar waar ik mijn naam van heb!
(Angel, van X-Men)
Omdat ik dat lekker vind.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er nou weer mee?
Wij niet.. dus ga je personeel vervelen ofzo..quote:Op maandag 13 februari 2006 21:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat ik dat lekker vind.
Het is avond, ik ben vrij.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij niet.. dus ga je personeel vervelen ofzo..
Ik kan woensdag pas voor je kijken.. mail je klantnummer maarquote:Op maandag 13 februari 2006 21:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wanneer gaat Alternate mijn bestelling bezorgen?
Had dat gister gezegd, toen was ik in Utrechtquote:Op maandag 13 februari 2006 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Gratis af te halen: één paar ongebruikte afwashandschoenen, geel, maat S, wegens te lange vingers.
(Een linker- en een rechterversie, heel doordacht.)
Wat moet iemand op zondag in Utrecht? Behalve uitslapen?quote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
Had dat gister gezegd, toen was ik in Utrecht
Ik hoorde dat je met Ang3l een avondje musicals bij me kwam kijkenquote:Op maandag 13 februari 2006 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had dat gister gezegd, toen was ik in Utrecht
Maar de laatste Mamma Mia.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat moet iemand op zondag in Utrecht? Behalve uitslapen?
[offtopic]
[afbeelding]
[/offtopic]
Dracula en Tanz der Vampire staat hoog op mijn lijstjequote:Op maandag 13 februari 2006 21:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je met Ang3l een avondje musicals bij me kwam kijken
ik heb dracula (vlaams) en Kiss me Kate in originele versie's
Rent (zowel NL als US) Tanz der Vampire, Wicked La Cage aux Folles Avenue Q en Eindelooszijn screeners
we kunnen natuurlijk ook Pascal kijken een symfonische rockmusical, geheel van mijn hand, tekst muziek en regie
ik vond in Wicked elphaba toch wel een erg sterke speelster, maar soitquote:Op maandag 13 februari 2006 21:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dracula en Tanz der Vampire staat hoog op mijn lijstjeWicked heb ik al gezien, baggerkwaliteit... stomme musical ook. Rent NL lijkt me leuk (Stephen zit daarin als het goed is) en natuurlijk ben ik erg benieuwd naar Pascal
Ik voel me voor t eerst in een paar dagen helemaal rustig, ik heb alles laten bezinken en heb nu vrede met de situatie, ik heb me erbij neergelegdquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dag krullenbol
en hoe gaat het met je vandaag![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
een soort volwassen versie van de muppets
Ik vond hem te lang en te uitgesponnen. Op een gegeven moment weet je het wel. En een liedje van vijf minuten zingen terwijl er gardisten achter je aan zitten?!quote:Op maandag 13 februari 2006 21:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik vond in Wicked elphaba toch wel een erg sterke speelster, maar soit
ik denk dat je Avenue Q ook wel gaaf vind, een soort volwassen versie van de muppets
Alleen maar omdat ze nog geen spandex hadden uitgevondenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik ga interessant doen: de Romeinen sportten naakt![]()
ja zag pas na je post de snelle updatequote:Op maandag 13 februari 2006 21:55 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik voel me voor t eerst in een paar dagen helemaal rustig, ik heb alles laten bezinken en heb nu vrede met de situatie, ik heb me erbij neergelegd![]()
Ik zou enkele olympische atleten nu ook wel naakt willen zienquote:Op maandag 13 februari 2006 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze nog geen spandex hadden uitgevonden![]()
Hoe gaat het met jou, meneer Stroekiequote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja zag pas na je post de snelle update
dikke knuffel dan maar![]()
Daar is zo'n fotosite van. Met Yuri Mulder enzo.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zou enkele olympische atleten nu ook wel naakt willen zien![]()
Yuri Mulder is ieuwquote:Op maandag 13 februari 2006 22:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar is zo'n fotosite van. Met Yuri Mulder enzo.
Moet je ook maar 'n vacht hebben, zoals deze meneer links op 't plaatjequote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef TehRockstar het volgende:
Gatverdamme, ik ben nu zo wit, dat ik de aders over m'n hele lichaam kan zien.. Wanneer is het zomer?
Ik bedoelde natuurlijk Yuri van Gelder... *zoekt site*quote:Op maandag 13 februari 2006 22:17 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Yuri Mulder is ieuwMaar misschien zijn er nog wel andere lekkertjes op die site, gimme
Ik vind schaatsers vaak sexy, ze hebben een slank lichaam, maar zulke sexy gespierde billen en benen![]()
Ieuw, lichaamshaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Moet je ook maar 'n vacht hebben, zoals deze meneer links op 't plaatje
[afbeelding]
Ach is wel vol te houden, maar we hebben wel besloten om je plek niet op te vullen daar we er vanuit gaan dat je snel weer je plek komt invullenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:13 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou, meneer Stroekie
Is het eenzaam tijdens de nachtdiensten? Ik ben er tegenwoordig niet echt veel meer, he?![]()
Zit bij nader inzien niet veel boeiends bijquote:Op maandag 13 februari 2006 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk Yuri van Gelder... *zoekt site*
Gevonden: http://originalolympics.com/index2.html
Liever plaatjes met type Gerard van Velde ?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zit bij nader inzien niet veel boeiends bij![]()
Z'n buik.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef BB_Koning het volgende:
http://originalolympics.c(...)s/Altena-Bob-oo3.jpg
hmmm![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |